Zobacz pełną wersję : Focus Mk1 1.6 - prośba o sprawdzenie
morele32 19-11-2015, 17:14 Cześć. Jestem nowym kierowcą i na początek szukam czegoś niedrogiego. Po małych poszukiwaniach, czytaniu opinii i podpytywaniu znajomych zdecydowałem się na Forda Focusa.
Znalazłem takie ogłoszenie - http://olx.pl/oferta/ford-focus-1-6-16v-101-km-klima-x100-2003r-olsztyn-prywatnie-2-wlasci-CID5-IDcEFq7.html
Z mojej perspektywy wygląda w porządku, ale jestem typowym kupującym, który sugeruje się zdjęciami i rodzajem sprzedawcy (os. prywatna / komis)... Dlatego proszę Was o zerknięcie na ogłoszenie i jego ocenę.
Użyłem darmowego dekodera VIN więc zbytnio Ci z bez wypadkowością nie pomogę.
MARKA Ford
MODEL Focus
WERSJA Mk1 (1998-2004)
TYP Hatchback
ROK PRODUKCJI 2003
SKRZYNIA BIEGOW Manual
POJEMNOSC 1600
RODZAJ PALIWA Benzyna
LICZBA DRZWI 5
MOC 101 KM
OPIS Zielony, Wyposażenie(ABS, CD, Klimatyzacja automatyczna, Poduszka powietrzna kierowcy, Alarm, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Poduszka powietrzna pasażera, Alufelgi, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewana przednia szyba, Radio fabryczne)
Najczęstsze usterki w Focusie to zacinający się silniczek krokowy , czujnik wentylatora chłodnicy , słaby alternator ,dość szybko parujące szyby , szalejący centralny w zimę (przynajmniej u mnie) choć pomaga podobno przeczyszczenie mikrostyku no i oczywiście ruda ,która towarzyszy mu nierozłącznie (progi,ranty drzwi ,nadkola,klapa bagażnika).
Jeżeli chcesz sobie tym samochodem pojeździć kilka dobrych lat to na pewno będziesz musiał zająć się korozją ,a w tym wystarczy mieć tylko chęci.
Focus słynie naprawdę z dobrego prowadzenia i zawieszenia ,a silnik 1.6 według mnie do hatchback'a w zupełności wystarczy sam posiadam go w kombii.Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o tym samochodzie to najlepiej ze znajomym jedź ,który posiada miernik lub kup "płatny" raport na temat tego samochodu i wszystko powinno być tam napisane czarno na białym.
Pozdrawiam