Zobacz pełną wersję : [Focus 2004-2008] Nietypowy filtr paliwa 1.6 TDCi
Witam.
Chciałem wymienić filtr paliwa Focus 1.6 TDCi rok 21.10.2005 , ale za żadne skarby nie mogę takiego znaleźć.
Filtr musi mieć 2 rurki i gniazdo 2 pinowe.
Tak to cudo wygląda. : http://www.fotosik.pl/zdjecie/6fcae81cfb3e7763, http://www.fotosik.pl/zdjecie/445b4f9a31f14cf0
Gdzie to kupić? Nigdzie go nie ma. Filtr jest firmy Delphi.
Johnny Bravo 07-01-2016, 19:28 ja wiem czy to takie problem..proszę...
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Filtr-paliwa-1.6-TDCi-DELPHI-korpus-plastikowy-/4088
Bump: mój pojazd jest z 22 grudnia też 2005 i ja miałem taki:
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Filtr-paliwa-1.6-TDCi-1386037-FORD-FoMoCo/707
ale to jest oryginał...
ja wiem czy to takie problem..proszę...
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Filtr-paliwa-1.6-TDCi-DELPHI-korpus-plastikowy-/4088
Dzięki za chęci ale ten filtr pasował nie będzie. Po pierwsze jest duzo większy a po drugie nie ma 2 rurek. ma tylko 1 rurkę na wężyk z paliwem, a drugi to gniazdo otwór obok. Ta rurka na dole nie jest od podłączenie węża. Przyjrzałem się temu dokładnie i też mało co nie kupiłem. To nie będzie pasować.
Poważnie w 1,6 tdci był taki filtr-pierwszy raz widzę taki może ktoś coś kombinował?
Johnny Bravo 07-01-2016, 19:45 a czemu nie dasz oryginału???mówię Ci że moje auto jest 2 iesiące młodsze od Twojego i był oryginał jak w linku drugim...powinien być dobry
Poważnie w 1,6 tdci był taki filtr-pierwszy raz widzę taki może ktoś coś kombinował?
Nikt niczego nie kombinował. Śmiem twierdzić że ten filtr jest od nowości. Auto ma 165 tys przejechane, Ja mam auto 3 lata i go nie wymieniałem. Auto z Francji sprowadzone. Na 100% to jest fabryczne.
Jeśli chodzi o to okrągłe to chyba będę zmuszony je kupić, z tym ze będę musiał kombinować jakiś patent zeby to mi się tam trzymało...
a wrzuć zdjęcie jego mocowania.
Johnny Bravo 07-01-2016, 19:53 śmiem raczej twierdzić że ten okrągły był oryginalny a ten co ty masz jest już wymieniony
Dajcie mi 15 minut. Ide go jeszcze raz wykręcić (5 śrub) i wyjmę go i porobie foty. Okrągły u mnie nie będzie pasował, na 100%.
Kostka podgrzewacza jest ta sama ale króćce odchodzą pod innymi kątami a końcówki przewodów są bardzo sztywne.
W Citroenach jest chyba taki (wydaje mi się że w C3 HDI )
Mariusz
krzys1968 07-01-2016, 20:22 Ta koncowke gdzie wklada sie wtyczke i konicowke ja wyciagasz i wtedy obraz starego filtra wyglada jak nowy
Bump: a dokladni wygladato tak wyciagasz podgrzwacz z starego filtra i wkladasz do nowego i masz nowy z wygladu jak stary
Bump: I ten filter ktory zapodal linka @Johnny Bravo bedzie pasowal a najlepiej wez stary i przymierzysz do nowego jak bedziesz w sklepie kupowal oczywiscie dla pewnosci Twojej
Faktycznie tak jest. Kompletnie zmylił mnie ten wyciągany podgrzewacz.
Czyli nie jest źle.
PS. po czym poznać ile filtr może mieć lat? Nabijają gdzieś datę ?
http://www.fotosik.pl/zdjecie/1ad6c27f62758bd7
http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba8cfb785912df92
http://www.fotosik.pl/zdjecie/4f85bdaf19dccf7b
http://www.fotosik.pl/zdjecie/02414ce68a6e6a1e
http://www.fotosik.pl/zdjecie/56a6688a87fa73ad
http://www.fotosik.pl/zdjecie/0cc3771c9dd8f198
Czyli ten jest ok: http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Filtr-paliwa-1.6-TDCi-DELPHI-korpus-plastikowy-/4088
krzys1968 07-01-2016, 21:27 Powinien pasowac nie wiem czy jest data produkcji nabijana na filtrze . Troche wiecej zaciecia.Kup sobie jeszcze papke paliwa zeby filtr napelnic taka http://allegro.pl/reczna-pompka-pompa-paliwa-gruszka-do-oleju-8mm-i4997718311.html i jak bedziesz to daj znac zrobimy odpowietrzanie
krzys1968 07-01-2016, 21:40 Jak pompka zaciagniesz paliwo do pelna!! w filtrze i silnik odpali to moze nie bedzie trzeba , ja przy wymianie filtra zaciagam paliwo na przelwowym wezyku pokazales go na pierwszej fotce wtedy wyciaga cale powietrze z ukladu
ok to jutro zrobimy. Rozumiem ze sama gruszka wystarczy, żadnych węży nie bede potrzebowac ?
Pyt: Nalać paliwa do filtra np strzykawką wczesniej czy bez sensu ?
Ps. rozumiem, że ten na zielono to przelewowy i należy tutaj podłączyć gruszkę ? a z drugiej strony gruszki jakiś baniak na paliwo tak ?
http://www.fotosik.pl/zdjecie/de022c92c330c9ef
krzys1968 07-01-2016, 22:02 Wezyki potrzebujesz zeby nalozyc na krucice od filtra lub przelewu zeby bardzo ciasno wchodzily mozesz tez z dwie opaski kupic to sie zawsze przyda zeby skrecic wezyki ewentualnie no i sloik na rope jak sie bedzie przelewac . o 12.00 pasuje bo ja z rana musze machwile wyjsc . na tej fotce gdzie pisales ze na plaku palil na niej byl napis na czerwono o paliwie w przewodzie
Ok.Wszystko jasne.
Rozumiem ze sie trzeba podpiąć pod tamten wężyk http://www.fotosik.pl/zdjecie/536324e9c61a44f8 i cisnąć do pełnego słoika ;).Damy rade.
Jakbym nie ogarnął to dam znac. pzdr
krzys1968 07-01-2016, 22:16 Mozesz napjpierw sie podpiac pod gorny kruciec jest tam strzalka na filtrze i zaciagnac do pelna a potem na przelew i reszte powietrza wyciagnac . Napewno dasz rade ja tez tak zaczynalem przygode z foczka forum jest super .Pozdr
Filtr wymieniony, układ odpowietrzony. Problem w tym, że żadnej poprawy. Stary filtr jeszcze nie był jak się okazuje taki koszmarny choć troszkę brudu z niego wyleciało wraz z paliwem. Filtr jest więc nowy, ale focus nie odpala.
Podczas odpalania idzie mi dym jakby spod turbiny. Nie wiem czy to spaliny czy co. A jak na plak wezme to bardzo kiepsko chodzi i dosłownie jakby na 3 gary albo jakby oleju w środku nie było, ale olej jest.
To będzie chyba coś poważniejszego. Mechanik będzie musiał spojrzeć. Na pewno do wymiany są świece.
Wielkie dzieki krzys1968 za pomoc, ale problem raczej z wyższej póki i bez mechanika się nie obejdzie.
krzys1968 08-01-2016, 11:49 Niema za co szkoda ze do konica sie nie udalo ale o jedno doswiadczenie jestes bogaty , no tak pisales ze 2 swiece padniente , tylko zeby mechanik wymienil na 4 nowe , mechanik wporzadku ogarnie zeby czasem swiec nie ukrecil ale wtedy jego problem z wyciaganiem konicowek . Pozdr
Bump: Niema za co szkoda ze do konica sie nie udalo ale o jedno doswiadczenie jestes bogaty , no tak pisales ze 2 swiece padniente , tylko zeby mechanik wymienil na 4 nowe , mechanik wporzadku ogarnie zeby czasem swiec nie ukrecil ale wtedy jego problem z wyciaganiem konicowek . Napisz jak poszlo i co bylo lub co mechanik powiedzial co do roboty jest zeby czasem nie chcial polowy silnika wymieniac i naciagnac Ciebie na kase . Pozdr
Mechanika mam dosc spoko. Byłem dzis u niego i po przedstawieniu problemu odparł, " ze mam juz przestac grzebac, on to we wtorek zobaczy :D" Chyba za duzo informacji mu przekazałem podczas tych 2 minut hehe. Na temat swiec to podchodzi troche niechetnie bo twierdzi ze na 90% ktoras swieca sie ukreci. Cos wspominal o jakiejs dziurce z jakims plynem ze to musi stac jakis czas to moze sie uda, a jak nie to albo magik od wyciagania resztek swiecy albo głowica na dol.
No zobaczymy. Swiece maja byc 4 nowe i juz, przeciez nie bede sie zastanawial czy odpali czy nie. W sumie ciekaw jestem co sie stalo, bo mowie pracowal nierowno jakby "na 3 gary" do momentu az go zgasilem.
Napisze co bylo nie tak. Pzdr
PS.. Dzwoniłem do ASO ile kosztuje usługa wykrecenia swiec zarowych i zaspiewali 500zl za samo wykrecenie.
|