Piotr30091992
11-02-2016, 14:29
Niedawno przestały mi się świecić światła mijania(krótkie), światła drogowe były sprawne , okazało się że najprawdopodobniej przepalił się przewód idący od przekaźnika do lamp. Zamontowałem nowy przewód do lewej lampy od przekaźnika i nie odłączając tego niesprawnego .Oczywiście lampy świecą po tej przeróbce ale moim zdaniem nadal jest coś nie tak bo prąd na lampę lewą jak i prawą teraz idzie 10V (sprawdzone napięcie przy kostkach). A przy światłach drogowych (drugich) prąd wynosi 13-14V.I chciał bym się dowiedzieć jaki prąd powinien być na kostkach świateł mijania, i czy mógł by ktoś sprawdzić w swoim focusie
Ford Focus mk1 1.6 16V 1998 HB
A jakie jest napięcie na przekaźniku?
Android
langolier
11-02-2016, 14:51
Niedawno przestały mi się świecić światła mijania(krótkie), światła drogowe były sprawne , okazało się że najprawdopodobniej przepalił się przewód idący od przekaźnika do lamp. Zamontowałem nowy przewód do lewej lampy od przekaźnika i nie odłączając tego niesprawnego .Oczywiście lampy świecą po tej przeróbce ale moim zdaniem nadal jest coś nie tak bo prąd na lampę lewą jak i prawą teraz idzie 10V (sprawdzone napięcie przy kostkach). A przy światłach drogowych (drugich) prąd wynosi 13-14V.I chciał bym się dowiedzieć jaki prąd powinien być na kostkach świateł mijania, i czy mógł by ktoś sprawdzić w swoim focusie
Ford Focus mk1 1.6 16V 1998 HB
Napięcie.
napiecie na kostkach powinno byc jak najbardziej zblizone do napiecia ladowania, ale ze sa straty to 1v moze ginac, wiec powinno byc ok. 13,5 v.
Piotr30091992
12-02-2016, 14:11
1.Ładowanie akumulatora
http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z687/6874854/big/1.jpg?screen
2.Lampa prawy przód
http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z687/6874854/big/3.jpg?screen
3.Lampa lewy przód http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z687/6874854/big/4.jpg?screen
4.Przekaźnik pod który jestem podlączony
http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z687/6874854/big/6.jpg?screen
5.Prąd świateł długich( światła są podłączone fabrycznie nie było nic przerabiane)
http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z687/6874854/big/5.jpg?screen
Kabel od przekaźnika idzie do jednego z kabli od silniczka lampy.
Jakie są wasze propozycje żeby zrobić to lepiej?
na dlugich masz dobre napiecie, na mijania slabe, na poczatek to przeczysc dobrze wtyczki i mase, zobacz czy sie cos poprawi, jak nie to od przekaznikaa swiatel bezposrednio przewody ociagnac na 2 lampy i wpiac sie przy wtyczce, tylko daj jakies lepsze jak cos te przewody.
Piotr30091992
12-02-2016, 17:11
A idzie jakoś w łatwy sposób wyjąć pin z skrzynki bezpieczników(przekaźników przy silniku) i bym sobie przewód lamp całkowicie wymienił. Do tej przeróbki co obecnie mam muszę mieć bezpiecznik większy o 5A. Kable się nie grzeją zwarcia żadnego nie ma lecz tak czy tak jest coś nie tak.
pewnie da sie wyjac, tylko musisz skrzynke od bezpiecznikow wytargac i zobaczyc co tam od dolu sie dzieje.
Piotr30091992
13-02-2016, 14:59
Będzie cieplej odłączę skrzynkę i wymienię cały kabel od świateł i myślę że będzie już ok.
TomekM_1983
13-02-2016, 15:23
Zmierz napięcie na przekaźniku oraz na bezpiecznikach od świateł mijania i podaj jakie są wartości.
Pomiary te wykonaj najpierw biorąc masę z przekaźnika, którego pomiar wykonujesz, a następnie masę z karoserii i zobacz czy pomiary będą się różnić.
Piotr30091992
15-02-2016, 09:07
Ok , sprawdzę i wtedy napiszę.