Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2000-2007] Regeneracja Wtryskiwaczy


Karollek
04-03-2016, 09:01
Witam Wczoraj okazało się że mam do regeneracji 2 wtryski, mechanik wyciągną wszystkie i radzi je również przetestować. W okolicy nie mam żadnego zakładu z dobrą opinią który mógłby się tego podjąć. Jestem je wstanie zapakować i wysłać. Tylko gdzie najlepiej ?????

aprox99
04-03-2016, 09:18
Ja regenerowałem u Adamczyka w Piekarach Sląskich,super robota i cena ok

fundil
04-03-2016, 09:26
Adamczyka w Piekarach Sląskich

A wżyciu. Złodziej i krętacz, płacisz za pełną regenerację atu lipa

Bump: W okolicy nie mam żadnego zakładu z dobrą opinią

A gdzie mieszkasz

Karollek
04-03-2016, 10:30
Ducka Wola 14.5km od Białobrzegów

Pogodny
04-03-2016, 15:21
Ford Sławek w Katowicach - mają swój stół probierczy itp itd. Ja do nich jadę w poniedziałek - ogólnie po samej rozmowie widać, że Pan Sławomir zna się na rzeczy. Poza tym wiele osób mi poleciło tego fachowca.

aprox99
04-03-2016, 16:32
U mnie Adamczyk zregenerował 4 wtryski,dał rachunek i roczną gwarancje,samochód jeździ jak nowy dlatego piszę o moim doświadczeniu.Zanim kogoś nazwie się złodziejem to trzeba to jeszcze udowodnić dlatego byłbym ostrożny z takimi epitetami.

Pogodny
04-03-2016, 17:38
U mnie Adamczyk zregenerował 4 wtryski,dał rachunek i roczną gwarancje,samochód jeździ jak nowy dlatego piszę o moim doświadczeniu.Zanim kogoś nazwie się złodziejem to trzeba to jeszcze udowodnić dlatego byłbym ostrożny z takimi epitetami.

W moim przypadku poprzedni właściciel też regenerował cały układ wtryskowy z pompą - jak się okazało później, tak naprawdę regenerowany był tylko jeden wtrysk. Dodatkowo nawet nie została sprawdzona jego charakterystyka pracy, aby nadać nowy kod wtryskiwacza - także Boscha w Stalowej Woli odradzam mimo, że była gwarancja na rok - tydzień po tym jak minęła gwarancja układ wtryskowy zaczął dziwnie pracować, co wskazuje że, reszta wtrysków pada. Tego typu akcji jest pełno niestety, są fachowcy, i pseudo fachowcy, którzy zawsze wcisną "Panie to tak ma być i koniec".

aprox99
04-03-2016, 19:20
I kto kłamał?chyba poprzedni właściciel

juri2069
04-03-2016, 19:42
poprzedni właściciel też regenerował cały układ wtryskowy z pompą - jak się okazało później, tak naprawdę regenerowany był tylko jeden wtrysk.

Po pierwsze regenerowałem JEDEN wtrysk i pompę i na to dostałeś papiery i tak Ci sprzedałem samochód z taką wiedzą. Wszystkie wtryski były sprawdzane na maszynie i też dostałeś na to papiery :). Proszę tutaj nie oczerniać bo auto sprzedałem z czystym sumieniem :)

także Boscha w Stalowej Woli odradzam

W życiu bym nie pojechał do tego serwisu bo to najdroższy serwis w Polsce. Regenerowałem w Przybówce :)

I kto kłamał?chyba poprzedni właściciel

Z czystym sumieniem odpowiadam , że słowa kłamstwa nie było.

aprox99
04-03-2016, 19:49
to co on opisuje że niby wszystkie?to jak POGODNY? ,regenerował wszystkie czy nie,jak nie to nie pisz farmazonów

juri2069
04-03-2016, 19:51
Przecież wszystkie papiery Krystian dostał łącznie z fakturą na 2800. Pompa + wtrysk + sprawdzenie wtrysków ( na samym początku ) Nie wprowadzajmy zamętu bo to nie prawda , że mówiłem że wszystkie wtryski były robione i to w Stalowej Woli :)

aprox99
04-03-2016, 19:53
Też nie rozumiem czemu to pisze i do tego ma papiery.Dziwne.Z drugiej strony śpij spokojnie i nie rób sobie wyrzutów

Pogodny
05-03-2016, 11:06
Przepraszam za zamęt. Już sprostuję. Zerknąłem w papiery i wszystkie wtryski miały robione testy i jeden został zregenerowany - wymiana końcówki. Także raczej regeneracją tego nazwać nie można :D Co do pompy - łożyska, wałek i cały kit z zaworkiem został wymieniony. Fakturę Juri sobie z tego co pamiętam zostawił i tam kwota przekraczała 4klocki, ale mniejsza o to. Nie mam do Ciebie żadnych pretensji, z auta jestem zadowolony - mam tylko zastrzeżenia do serwisu w Stalowej Woli i TYLE :)

juri2069
05-03-2016, 11:34
Ale zrozum że to nie było robione w Stalowej Woli !! :) Tylko w Przybówce. O tam
http://www.biznesfinder.pl/Przybowka_Bosch-Diesel+Serwis.+Regeneracja+pomp+wtryskowych+napraw a+pomp+i+wtryskiwaczy.+Witkos._408251.html

No dziwne bo to od lat ceniona i chwalona firma. Pan Witkoś zna się na rzeczy. Tam na wykresach było napisane, że jeden wtrysk ma takie średnie parametry , może on wyzionął ducha ?:)

Ja cie rozumiem , że to kosztuje lub też jesteś zły , ale po ponad roku jazdy nie jestem winien usterkom jakie wyszły , tym bardziej że nic nie było ukryte :)
Powodzenia w naprawie , może wystarczy je tylko zakodować :)

wiewior7
05-03-2016, 11:44
Cześć, podepnę się pod temat... ma ktoś sprawdzony serwis robiący wtryskiwacze do Mondeo mk3 2.0 TDCI chciałby zrobić komplet i mieć spokój na dłuższy czas. W sumie jestem z Elbląga ale pewnie są warsztaty chwalone do których można wysłać wtryski na regeneracje...czy ktoś coś może polecić?

aprox99
05-03-2016, 11:45
Przepraszam za zamęt. Już sprostuję. Zerknąłem w papiery i wszystkie wtryski miały robione testy i jeden został zregenerowany - wymiana końcówki. Także raczej regeneracją tego nazwać nie można :D Co do pompy - łożyska, wałek i cały kit z zaworkiem został wymieniony. Fakturę Juri sobie z tego co pamiętam zostawił i tam kwota przekraczała 4klocki, ale mniejsza o to. Nie mam do Ciebie żadnych pretensji, z auta jestem zadowolony - mam tylko zastrzeżenia do serwisu w Stalowej Woli i TYLE :)

Z auta jestem zadowolony no to po co ten temat?

Bump: Cześć, podepnę się pod temat... ma ktoś sprawdzony serwis robiący wtryskiwacze do Mondeo mk3 2.0 TDCI chciałby zrobić komplet i mieć spokój na dłuższy czas. W sumie jestem z Elbląga ale pewnie są warsztaty chwalone do których można wysłać wtryski na regeneracje...czy ktoś coś może polecić?

Wtryskiwacze już zregenerowane z kodami można kupić na allegro albo Ebay.de

wiewior7
05-03-2016, 12:00
Na allegro czy Ebay.de kupowanie to trochę kupowanie kota w worku jeśli chodzi o wtryskiwacze... tak mi się wydaje... chyba że ktoś może polecić jakiegoś konkretnego i znającego się na fachowca z allegro... jakiś login może?

Karollek
05-03-2016, 12:07
Poszukałem w internecie i znalazłem taką pracownie Diesel Service Dąbie www.regeneracjadiesel.pl gadałem przez telefon cena za test od sztuki 40 zł + koszty naprawy, wysyłkowo na ich koszt kurier. Co o tym myślicie tzn cena, może ktoś słyszał o tym Servisie ??

juri2069
05-03-2016, 12:08
Z auta jestem zadowolony no to po co ten temat?

Spokojnie , nic się nie stało. Zaszło małe niezrozumienie , już wszystko jasne.
Gdyby się teraz moje mk4 zepsuło to byłoby mi przykro i wiadomo , szkoda kasy , ale po ponad roku jazdy całe auto już jest moje , z racji przebiegu też można się spodziewać niespodzianek. Już ponad 200 kkm :)

fundil
05-03-2016, 12:21
złodziejem to trzeba to jeszcze udowodnić dlatego byłbym ostrożny z takimi epitetami.
Mam trzy dowody na to. Więc to nie przypadek że coś mu nie wyszło w jednym aucie

Pogodny
05-03-2016, 12:39
Mam trzy dowody na to. Więc to nie przypadek że coś mu nie wyszło w jednym aucie

Ktoś wspominał że gdzieś był taki mądry co podmieniał części :D Czyżby o nich wspominasz?

wiewior7
05-03-2016, 13:33
A zna ktoś może ten warsztat? Regeneo-SKLEP Kamień Pomorski?
Kiedyś korzystałem z ich usług było super ale teraz jakoś na Internecie trochę komentarzy się negatywnych pojawiło? Miał ktoś ostatnio do czynienia z tą firma?

aprox99
05-03-2016, 14:53
Zawsze tak już jest jedni są zadowoleni inni nie.3 dni temu jechałem Mercedesem c klasa 200cdi 136 KM diesel.Auto fajne ,prowadzi się super ,tylko bardzo głośny silnik ,jakby stary diesel,terkocze jak katarynka.W internecie dużo ludzi pisze o tym i na zapytanie u mercedesa :czemu ten motor tak chodzi padła odpowiedź że to normalne.Inni którzy ten samochód testowali twierdzą że cichy silnik.I komu tu wierzyć?w każdym razie nie zamieniłbym mojego Mondka na tę c klasę,silnik ją dyskfalifikuje.Pozdr.

dawidek6
05-03-2016, 17:21
Tanio wtryski można zrobić na chińskich częściach z allegro (zaworek + końcówka) Jeżeli firmy robią na oryginalnych Delphi to nigdy nie będzie problemu pod warunkiem, że układ jest idealnie wyczyszczony z opiłków ( lub wymieniony na nowy), a to jest bardzo duży problem, żeby to mechanik dobrze zrobił. Nie ważne, czy to robi Krosno, Stalowa Wola, czy Kamień Pomorski prawda jest taka, że jak są opiłki lub zostaną jakieś mikro resztki zawsze padnie zaworek wcześniej, czy później. Więc na siłę nie ma co szukać zawsze winy w regeneracji. Wystarczy obejrzeć zaworek na mikroskopie i zobaczyć jaki jest rodzaj uszkodzenia i widać od razu, czy z opiłków czy inny problem. Jak jest bruzda w zaworku lub przytarcie to tylko ciało obce mogło to zrobić i nie ma co się nad tym problemem rozwodzić. Powtarzam jeżeli serwis zrobi na oryginalnych częściach, a dobre serwisy robią tylko na oryginałach dadzą dodatkowo wydruk to PRAWIE ZAWSZE jak dochodzi do problemu to nie jest wada fabryczna części lub źle zrobiony wtrysk tylko niedoczyszczony układ paliwowy bo filtr paliwa mikro opiłków nie zatrzymuje, a one już niszczą wtryskiwacze i to może nawet upłynąć parę miesięcy kiedy ujawni się problem. To całą prawda o uszkodzeniach we wtryskiwaczach delphi.

Pogodny
05-03-2016, 19:30
No ja u siebie nie znalazłem w papierach informacji że układ wtryskowy, bak, wtryskiwacze zostały oczyszczone z opiłków - okaże się w poniedziałek, ale nastawiam się na najgorsze mimo, że założony był filtr Boscha i później Manna, a nie byle filtron. Ale czy taki Bosch jest w stanie przechwycić pozostałe opiłki? Wątpię...

dawidek6
05-03-2016, 19:46
No ja u siebie nie znalazłem w papierach informacji że układ wtryskowy, bak, wtryskiwacze zostały oczyszczone z opiłków - okaże się w poniedziałek, ale nastawiam się na najgorsze mimo, że założony był filtr Boscha i później Manna, a nie byle filtron. Ale czy taki Bosch jest w stanie przechwycić pozostałe opiłki? Wątpię...

No właśnie tu jest istota problemu. Wtryskiwacze pewnie miałeś zrobione prawidłowo przez serwis tylko jak warsztat który montował wtryskiwacze nie usunął z układu paliwowego opiłków to doprowadziło do ich uszkodzenia nawet po dłuższym czasie i nawet najlepsze filtry Boscha, czy Man ich nie zatrzymają. Jeszcze nikt nie wymyślił i nie wymyśli raczej takiego super dokładnego przepływowego filtra.

Pogodny
07-03-2016, 08:39
Jestem po diagnostyce w Ford Sławek.
Generalnie byli zdziwieni że, serwis boscha podjął się tylko regenerowania jednego wtrysku. Dlatego poleciał u mnie kolejny - bo ten nadmiar z poprzedniego lejącego wrócił w układ pompa-listwa, a różnice między zregenerowanym wtryskiem, a już dość przelewającym jest spora. Także tego całego Witkosia z Przybówki nie polecam tym bardziej, że bak i układ CR nie został wyczyszczony z syfu, a na 4tym wtryskiwaczu jak i regulatorze ciśnienia na pompie jest brak uszczelnienia.

Juri do Ciebie nie mam żadnych pretensji ;) więc luz, a kawa nadal aktualna jakbyś koło mnie gdzieś przejeżdżał.

Karollek
07-03-2016, 12:50
Wtryski dopiero co wysłałem kurierem zamówionym na koszt servisu, dam znać już po regeneracji i po montażu w aucie, jak będą cykać.

Pogodny
07-03-2016, 13:33
Na początku pewnie twardo z racji potrzeby samoadaptacji.

Grafix
07-03-2016, 13:47
Generalnie byli zdziwieni że, serwis boscha podjął się tylko regenerowania jednego wtrysku. Dlatego poleciał u mnie kolejny - bo ten nadmiar z poprzedniego lejącego wrócił w układ pompa-listwa.

Co to za herezja. Uszkodzenie jednego wtryskiwacza lub naprawa jednego wtryskiwacza nie oddziaływuje na pozostałe wtryskiwacze w żaden sposób - bo niby jak (chodzi o uszkodzenia). Dlatego nie ma możliwości i logicznego wytłumaczenia, że zrobienie jednego wtrysku spowodowało, że poleciał ci kolejny. To herezja prawiona dla ludzi którzy nie znają budowy i działania układu wtryskowego Common Rail.

Faktem jest, że jeżeli naprawi się jeden wtryskiwacz, a pozostałe zostaną stare to owszem zwiększą się korekty na wtryskiwaczach nie naprawianych, ale to dlatego , że sterownik silnika koryguje do tego najlepszego, aby wyrównać dawki. Ale to nie to samo, że pozostałe się nagle uszkodziły , czy jak piszesz poleciał tylko wzrosła korekta teoretyczna, natomiast wtryskiwacz pozostał w niezmienionym stanie technicznym.

Podam taki prosty przykład. Montujemy do silnika cztery nowe wtryskiwacze jeździmy na nich 40 tys.km czyli nie wilele i jeden zamieniamy znowu na nowy, czy to oznacza, że popsują się pozostałe bo nie są już takie nowe jak ten wymieniony.....

W układzie Common Rail każdy wtryskiwacz to oddzielny organizm i i uszkodzenie obojętne z jakiego powodu jednego wtryskiwacza nie wpływ na uszkodzenie pozostałych. Jeżeli się ktoś z tym nie zgadza to gratuluje bo brakuje mu elementarnej wiedzy o działaniu takiego systemu wtrysku paliwa.

Pogodny
07-03-2016, 15:40
Rozmawiamy tutaj o wtryskiwaczach które według licznika mają nalatane 228tys km plus ileś tam w pamięci bo Juri to auto z Niemiec przyciągnął z tego co pamiętam... Więc nie mów, że nie są wyeksploatowane, zaworki, rozpylacze itp...

Grafix
07-03-2016, 18:14
Proszę czytać ze zrozumieniem. Ja nie kwestionuje, czy są zużyte, czy nie bo to można łatwo sprawdzić po rozebraniu i weryfikacji na mikroskopach. Tłumaczyłem tylko, że zrobienie jednego wtryskiwacza nie wpływa na uszkodzenia pozostałych lub jak mówiłeś, że poleciał przez to drugi wtryskiwacz. Poczytaj jeszcze raz co pisałeś wcześniej. To co mówisz jest bzdurą i nie ma co wprowadzać innych użytkowników w błąd. Bo nie wpływa !!!

Pogodny
07-03-2016, 18:23
A jak się odniesiesz do sytuacji gdzie przeprowadzono regenerację jednego wtrysku i gdzie na testach reszta już była na granicy pozytywnego wyniku badań ciśnieniowych? A teraz padł jeden z tych nieregenerowanych bo wynik testów ciśnieniowych negatywny i test przelewowy pokazał swoje... I to są tylko moje przemyślenia a nie twierdzenia.

Podemus
08-03-2016, 15:42
czy po wyciągnięciu wtryskiwaczy muszą byś wsadzone w tej samej kolejności czy nie ma znaczenia?

juri2069
08-03-2016, 15:57
A jak się odniesiesz do sytuacji gdzie przeprowadzono regenerację jednego wtrysku i gdzie na testach reszta już była na granicy pozytywnego wyniku badań ciśnieniowych?

Ogólnie to chyba aluzja do mojego skąpstwa ..... :) Regenerowany był 1 wtrysk ponieważ pozostałe mieściły się w normach. Jeden tam był już blisko blisko ale można na nim było zrobić 20 a można było zrobić 50 tysięcy. Wyszło akurat mniej.
Na wykresie który ja dostałem , później ty , jasno i wyraźnie były przetestowany wtryski i pisało który w jakich normach się mieści i jakie ma parametry . Tutaj kota w worku żadnego nie było! Wiem , że nie masz pretensji. Chciałem tylko wyjaśnić , że to nie od serwisu zależy ile i czy regenerują.
Panowie i tak się mnie pytali - robimy pod sprzedaż pompe czy do jazdy. Pod sprzedaż mogło kosztować z 500 zł. Stwierdziłem jednak , że jak już robić to robić dobrze.

Inna sprawa jest taka, że mogli wyczyścić układ paliwowy.

Przed samą sprzedażą dać kilka tys zł komuś w prezencie to i tak mnie zabolało po kieszeni , ale intencje miałem dobre.

Zresztą ja chyba tak lubię , kiedyś w a8 regenerowałem automat za 5 koła i też później sprzedałem :D:D

Pogodny
08-03-2016, 20:12
Do pompy nie mogę się przyczepić - zrobiona profesjonalnie i świetnie trzyma parametry. Tylko przy obecnym syfie w układzie jak tego nie ogarnę z rok czasu i się wysypie nie ma opcji... Także tutaj nie twierdzę że robiłeś układ pod handel, po prostu zachowali się nie profesjonalnie moim zdaniem skoro powiedziałeś jasno że chcesz auto dla siebie porzadnie zrobić, a tu regeneracja tylko jednego wtrysku - nawet tych pozostałych nie umyli w myjce ultradźwiękowej, nie wspomnę o czyszczeniu baku itp.

Dla mnie temat można zakończyć. Trzeba ogarnąć, lać paliwo i cieszyć się jazdą.

krzysiekj1990
12-03-2016, 20:37
W układzie Common Rail każdy wtryskiwacz to oddzielny organizm i i uszkodzenie obojętne z jakiego powodu jednego wtryskiwacza nie wpływ na uszkodzenie pozostałych. Jeżeli się ktoś z tym nie zgadza to gratuluje bo brakuje mu elementarnej wiedzy o działaniu takiego systemu wtrysku paliwa.

No ty kolego może i coś wiesz ale nie masz doświadczenia ani racji.
Jeśli zrobisz jeden wtrysk i zrobi sie szczelny a pozostałe są na granicy to zaczną przelewać bardziej.
Sprawdzone na stole probierczym a nie usłyszane od pana Stasia w warsztacie

fundil
12-03-2016, 23:12
Jeśli zrobisz jeden wtrysk i zrobi sie szczelny a pozostałe są na granicy to zaczną przelewać bardziej.
I tu masz rację w 1000%
Sprawdzone na stole probierczym a nie usłyszane od pana Stasia w warsztacie
Tylko jest małe ale. Maszyna za żadne skarby nie odzwieciedli warunków jakie są w aucie.