Zobacz pełną wersję : polećcie proszę sprawdzonego mechanika od wtrysków


wassyll
05-03-2016, 20:54
Cześć wszystkim.

Jestem tu nowy, cały dzień dzisiaj "przetrzepałem" to forum pod kątem znalezienia sprawdzonego mechanika od regeneracji wtrysków.

Jestem z Lubina, lecz mogę pojechać nawet 300km regenerować wtryski, ponieważ zawiodłem się na wszystkich mechanikach w swojej okolicy.

Szukam mechanika, który posiada program fordowski i jest w stanie skutecznie zregenerować i ustawić mi wtryski w moim autku.

Problem z wtryskami mam Transicie 2008r 2.2 TDCI 140KM.

Z przeczytanych doslownie wszystkich postow dotyczacych regeneracji wtryskow, nie potrafilem jednoznacznie ocenic, ktory mechanik sie nadaje.

Polecaliscie najbardziej:
- Stefana Batorego 118, Zielona Góra
- Diesel System Wilkowo 11
- Pracownia ASO Bosch Service Dariusz Pawlik Stalowa Wola
- Diesel Service Grzegorz Trzebniak Świebodzin
- Diesel Center Adamczyk Piekary Śląskie

Po przeczytaniu wszystkich opini, kompletnie nie wiem kogo wybrac, a problem mam taki, ze "przejechalem"sie doslownie na wszystkich mechanikach z okolicy i wydalem zbednie wiele tysiecy zlotych.

Z gory dzieki za pomoc. pozdrawiam, Karol

wassyll
05-03-2016, 21:16
Cześć wszystkim.

Jestem tu nowy, cały dzień dzisiaj "przetrzepałem" to forum pod kątem znalezienia sprawdzonego mechanika od regeneracji wtrysków.

Jestem z Lubina, lecz mogę pojechać nawet 300km regenerować wtryski, ponieważ zawiodłem się na wszystkich mechanikach w swojej okolicy.

Szukam mechanika, który posiada program fordowski i jest w stanie skutecznie zregenerować i ustawić mi wtryski w moim autku.

Problem z wtryskami mam Transicie 2008r 2.2 TDCI 140KM.

Z przeczytanych doslownie wszystkich postow dotyczacych regeneracji wtryskow, nie potrafilem jednoznacznie ocenic, ktory mechanik sie nadaje.

Polecaliscie najbardziej:
- Stefana Batorego 118, Zielona Góra
- Diesel System Wilkowo 11
- Pracownia ASO Bosch Service Dariusz Pawlik Stalowa Wola
- Diesel Service Grzegorz Trzebniak Świebodzin
- Diesel Center Adamczyk Piekary Śląskie

Po przeczytaniu wszystkich opini, kompletnie nie wiem kogo wybrac, a problem mam taki, ze "przejechalem"sie doslownie na wszystkich mechanikach z okolicy i wydalem zbednie wiele tysiecy zlotych.

Z gory dzieki za pomoc. pozdrawiam, Karol

Marek
06-03-2016, 04:25
Nie wiem czy nazwy nie przekręcę nazwy ale znajomy robił swoje tdci pod Głogowem.....Serby lub Sady...podobno dobry gość tam jest.

medar
06-03-2016, 07:02
Zadzwoń do Lublina http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=10076981, bardzo solidna firma, robiłem u nich dwie pompy i wtryski. Trzebniaka mijaj wielkim łukiem.

MIREKTERAZPOLSKA
06-03-2016, 08:21
A co się dzieje z autem???? Na pewno wtryski???
Przerobiłem ten temat już kilka lat temu i miałem podobne doświadczenie jak i Ty. Jak raz się uda to za drugim lub trzecim razem już ręce opadają.
Daj nr VIN, nie będzie tanio ale dobrze i pewnie zrobione

wojtekjanus
06-03-2016, 08:24
W Warszawie działa firma Auto-Waś, specjalizująca się w Transitach. To jest duża firma, w ciągu roku serwisują - myślę - około 2000-3000 samochodów. Przyjeżdżają do nich ludzie z całej Polski.
I właśnie armaturę wtryskową (pompy, wtryskiwacze) wysyłają po wyjęciu z auta do Lublina do Diesel Technika. http://dieseltechnika.pl/kontakt/ To ten zakład polecany przez kol. medar. Tak ceniący sobie jakość i renomę zakład jak Auto-Waś na pewno nie współpracowałby z kooperantem nie zapewniającym profesjonalnego, prawidłowego serwisu.
Tam też była robiona moja pompa, przejechałem na niej po regeneracji już ponad 100 kkm i jest ok. Ale dostałem kpl wydruków (4 str. A4) ze stanowiska kontrolnego, także z numerem mojej pompy, datą i godziną testu. Nikt nie opowiadał mi bajek na gębę.

Układ wtryskowy po regeneracji wtryskiwaczy trzeba prawidłowo odpowietrzyć, wpisać nowe kody, odpalić i skalibrować. Potrzebny jest do tego kumaty diagnosta z fabrycznym IDS-em.
Czy jesteś pewny swojej pompy?

wassyll
06-03-2016, 12:19
SRS - juz poprawilem temat :)

Bump: medar dzieki - wlasnie mialem w poniedzialek do Trzebniaka dzwonic

Bump: wojtekjanus - dzieki Ci takze, odleglosc dla mnie nie ma znaczenia, poniewaz juz jestem zmeczony tematem, i chce miec naprawione i zapomniec o klopocie.

Reasumując, lepiej jechac do Auto-Waś w Warszawie czy Diesel Technika w Lublinie?

Czy jestem pewny swojej pompy? Nie mam pojecia. Mialem auto sprawdzane IDS-em, i ponoc tylko wtryski sa do robienia. Wszystkie wykazywaly odchyłki od 1,5 do powyzej 3 w jakiejs tam skali w programie, i wszystkie cztery byly ponoc zle ustawione.

Dodatkowo widać jak leją, miesiac temu naprawialem te wtryski w miejscowej firmie i tylko kase wzieli, a problem dalej pozostal.

Ponizej napisze co sie dzieje:
- auto nie zapala na dotyk tylko z sekundowym opoznieniem
- na zimnym silniku klekocze
- na rozgrzanym klekocze przy wyprzedzaniu jak dodam mu gazu
- przy pewnych obrotach silnik wibruje, i na biegu jalowym i podczas jazdy
- wizualnie widac ze wtryski leją
- w komputerze fordowskim wykazalo problem tylko z wtryskami

Bump: Aby zregenerowac wtryski i wszystko co z tym związane, z jakim kosztem powinienem sie liczyc?

Bump: - dodam jeszcze ze czasami obroty falują (odchyłki o 2 kreski czasami)
- auto pali z półtora litra wiecej paliwa
- zdarzy się, że po odpaleniu ale tylko na zimnym silniku śwcieci się kontrolka od silnika i aku, i pedal gazu nie reaguje, a obroty spadają az sie zadławi i zgasi. Wystarczy, że zapale ponownie i problem znika

wassyll
06-03-2016, 12:34
Marek - dzieki za odp, napewno chodzilo Ci o Serby, na tym forum duzo roznych opini o tym serwisie krąży, że nie jestem przekonany, polowa ludzi poleca a polowa każe omijac szerokim lukiem, caly dzien mi zajelo przeczytanie wszystkich opini w tym temacie :)

Bump: Mialem auto sprawdzane IDS-em, i ponoc tylko wtryski sa do robienia. Wszystkie wykazywaly odchyłki od 1,5 do powyzej 3 w jakiejs tam skali w programie, i wszystkie cztery byly ponoc zle ustawione.

- auto nie zapala na dotyk tylko z sekundowym opoznieniem
- na zimnym silniku klekocze
- na rozgrzanym klekocze przy wyprzedzaniu jak dodam mu gazu
- przy pewnych obrotach silnik wibruje, i na biegu jalowym i podczas jazdy
- wizualnie widac ze wtryski leją
- w komputerze fordowskim wykazalo problem tylko z wtryskami

Aby zregenerowac wtryski i wszystko co z tym związane, z jakim kosztem powinienem sie liczyc?

Bump: - dodam jeszcze ze czasami obroty falują (odchyłki o 2 kreski czasami)
- auto pali z półtora litra wiecej paliwa
- zdarzy się, że po odpaleniu ale tylko na zimnym silniku śwcieci się kontrolka od silnika i aku, i pedal gazu nie reaguje, a obroty spadają az sie zadławi i zgasi. Wystarczy, że zapale ponownie i problem znika

wojtekjanus
06-03-2016, 13:08
Reasumując, lepiej jechac do Auto-Waś w Warszawie czy Diesel Technika w Lublinie? Diesel Technika nie ma warsztatu samochodowego, tam się oddaje wyjęte z auta pompy i wtryskiwacze (tzn tak myślę...).

W Auto-Waś w twoim przypadku wyjmą wtryski, wyślą kurierem do Lublina, po trzech-czterech dniach będą z powrotem u nich. Więc w praktyce czekały by cię dwa wyjazdy do Warszawy i kilka dni auta w warsztacie.
Ale efekt gwarantowany...
Zadzwoń do nich i podpytaj się jak to widzą czasowo...

Aby zregenerowac wtryski i wszystko co z tym związane, z jakim kosztem powinienem sie liczyc? Nie wiem jak teraz jest z dostępem części do wtrysków Denso, ale jeszcze niedawno nic nie było na rynku. W zasadzie wymieniało się wtryski Denso na nowe. Zadzwoń do Diesel Technika i spytaj, oni chętnie udzielają informacji.

wassyll
06-03-2016, 13:27
Bardzo dziękuje za informacje, były pomocne, na pewno przedzwonię.

Czy na tym forum można jakoś odznaczyć użytkowników, którzy byli pomocni?

Bump: Jest jakaś możliwość ocenić po moim opisie czy tylko wtryski a nie dodatkowo pompa i inne podzespoły?

MIREKTERAZPOLSKA
06-03-2016, 13:32
Jaki masz przebieg
Jesteś pierwszym właścicielem auta?

wassyll
06-03-2016, 13:35
Auto ma 245tys km a ja jestem jego 2 wlascicielem od ponad 3 lat

wojtekjanus
06-03-2016, 14:10
Jest jakaś możliwość ocenić po moim opisie czy tylko wtryski a nie dodatkowo pompa i inne podzespoły? Tak się nie da - trzeba podłączyć dobry tester i w trybie rzeczywistym - na pracującym samochodzie - sprawdzić parametry pracy wtrysków, pompy, turbiny itd.

Stać na to tylko duże, specjalizowane warsztaty - fordowski IDS z kompletnym oprogramowaniem i licencją na jego bieżącą aktualizację to wydatek rzędu 40.000 zł.
Tzw. "ogólnowojskowe" uniwersalne testery to trochę inny świat w diagnozowaniu w porównaniu do oryginalnego IDS-a.

Czy na tym forum można jakoś odznaczyć użytkowników, którzy byli pomocni? Chyba nie.

wassyll
06-03-2016, 14:19
Dzięki wielkie i pozdrawiam

lukas_ko
06-03-2016, 15:51
Trzebniaka mijaj wielkim łukiem.

Robiłem u Trzebniaka w Świebodzinie mają Autoryzacje BOSCHA i dają rok gwarancji na naprawę więc coś to znaczy.
Po drugie dużo warsztatów daje trzy miesiące gwarancji więc rok gwarancji u Trzebniaka to jest dużo.
Druga sprawa że większość napraw robią sami bo mają do tego sprzęt a tak dla porównania Wilkowo za Swiebodzinem daje chyba 3lub 5 miesięcy gwarancji i do tego nie wszystko robią bo jak zawiozłem im pompę Boscha VP z ciągnika rolniczego to się okazało że tych pomp nie robią osobiście tylko gdzieś to wysyłają dalej.

Więc każdemu może się coś zdarzyć nawet w najlepszym warsztacie

wassyll
06-03-2016, 16:01
Dzieki lukas_ko za komentarz. Zawsze jezdzilem do mechaników z polecenia, i dosłownie na kazdym sie przejechalem. Oprocz czasu to stratny jestem na tym wszystkim wiele tysiecy w przeciągu kilku lat. Zawsze bylo cos, zawsze wracanie do mechanika itp.

Dlatego teraz szukam opini uzytkownikow innych fordow aby znalesc najlepszą opcje i nie wracac do tematu.

Bump: [url] Trzebniaka mijaj wielkim łukiem.

A mozesz cos wiecej na ten temat napisac?

wassyll
06-03-2016, 18:21
nie będzie tanio ale dobrze i pewnie zrobione

A o jakich pieniądzach mowa?

Dawid849
06-03-2016, 18:39
W pobliżu masz dwa zakłady które regenerują wtryski, jeden jest w Polkowicach a drugi w Serbach za Głogowem.

Dawid849
06-03-2016, 19:14
http://ksiazka-firm.pl/szyma%C5%84ski-ryszard-regeneracja-pomp-wtryskowych-serby-768331218 Serby

http://www.pkt.pl/wierzbicki-miros%C5%82aw-naprawa-regulacja-pomp-wtryskowych-i-wtryskiwaczy/415930/5-1/ Polkowice

Ja korzystałem z usług pana z Polkowic.

Grafix
06-03-2016, 20:04
Ja robiłem wtryski w Boschu Service w Stalowej Woli http://www.wtryskiwacz.com i wszystko sprawuje się wzorcowo. Nadali nowe kody mechanik wpisał i śmigam już prawie dwa lata i jest ok. Oczywiście robiłem też pompę były opiłki teraz leje mixol do baku profilaktycznie i raz w roku dobry filtr montuje na razie rewelacja.Tylko niestety wysyłka. Ale serwis na najwyższym poziomie. Poz.

MIREKTERAZPOLSKA
06-03-2016, 20:10
Vin jest potrzebny, co do kosztów
Tylko wcześniej jeszcze raz komp i dokładnie sprawdzić trzeba parametry

wassyll
06-03-2016, 20:16
vin jest potrzebny, co do kosztów
tylko wcześniej jeszcze raz komp i dokładnie sprawdzić trzeba parametry

wf0xxxttfx8k53630

wassyll
06-03-2016, 20:17
dzieki Panowie

MIREKTERAZPOLSKA
06-03-2016, 21:20
jutro dam odp

wassyll
06-03-2016, 21:23
ok dzieki

medar
07-03-2016, 07:18
Robiłem u Trzebniaka w Świebodzinie mają Autoryzacje BOSCHA i dają rok gwarancji na naprawę więc coś to znaczy.
Po drugie dużo warsztatów daje trzy miesiące gwarancji więc rok gwarancji u Trzebniaka to jest dużo.
Druga sprawa że większość napraw robią sami bo mają do tego sprzęt a tak dla porównania Wilkowo za Swiebodzinem daje chyba 3lub 5 miesięcy gwarancji i do tego nie wszystko robią bo jak zawiozłem im pompę Boscha VP z ciągnika rolniczego to się okazało że tych pomp nie robią osobiście tylko gdzieś to wysyłają dalej.

Więc każdemu może się coś zdarzyć nawet w najlepszym warsztacie

...
A mozesz cos wiecej na ten temat napisac?

Oczywiście że mogę. Wszystko zaczęło się od cieknącego w pompie elektrozaworu dawki paliwa. Wyciek był niewielki, dosłownie kilka kropel, po jego wymianie ( prawdopodobnie uszkodzony lub nie ten model) pojawił się problem z uruchamianiem. Ponowna wymiana na stary, sprawdzony uszczelniony, ale problem odpalania występował nadal. Postanowiłem problem rozwiązać przez autoryzowany zakład i padło na Trzebniaka ( ok 60km ode mnie). Auto pojechało na lawecie, diagnoza prawdopodobnie pompa, trzeba wymontować i ewentualnie regenerować ( koszt sprawdzenia ok 600 zł, regeneracji ok 6000 zł). Po sprawdzeniu w necie podjąłem decyzję, że dostarczę Trzebniakowi pompę kupioną w Dieseltechnika Lublin ( jak pisał Wojtek, pełna regeneracja, nowe czujniki, nowy sterownik pompy, wydruk na 4strony A4 z pełną diagnostyką, kalibracją i gwarancją za 2250zł i z dostawą w ciągu 24h). Pompa pojechała do Świebodzina , przy okazji kazałem wymienić rozrząd i uszczelnienia. Po dwóch dniach samochód odebrał pracownik, od razu zauważyłem że dźwięk pracy silnika inny, jazda próbna, brak mocy. Oględziny wykazały uszkodzona rura doprowadzająca spaliny od kolektora do EGR-a ( komuś się nie chciało odkręcić dwóch śrub M6 i odgiął rurę co spowodowało pęknięcie.) Rura wymieniona ( nie jest tania) , świszczenie pod maską ustało, ale nadal brak mocy i dziwne falowanie obrotów silnika na wolnych. Kolejna wizyta u Trzebniaka , jazda próbna szefa. Diagnoza: co do mocy to ok bo transity tak mają, co do obrotów to wygląda na uszkodzenie pompy wtryskowej i oni nie biorą odpowiedzialności bo pompę ja dostarczałem. Jako że wiem jak samochód jeździł przed naprawą pojechałem na hamownię w Zielonej Górze, diagnoza za niskie doładowanie w górnym zakresie obrotów. Obok znajomy zakład KARFORD, szybkie sprawdzenie i diagnoza prosta, co do mocy-uszkodzenie mechaniczne chłodnicy interkolera, co do falowania obrotów-wygląda na rozrząd. Chłodnica wymieniona, moc wróciła, falowanie obrotów aż do gaśnięcia na wolnych zostało, rozrząd na gwarancji zatem powrót do Trzebniaka ( czas i kilometry lecą). I znów, na pewno pompa, tak mnie skołowali, że sprowadziłem kolejną z Lublina, kolejna wizyta, kolejny dzień w plecy, kolejne koszty ( za każde kolejne sprawdzenie mnie kasowali 300 zł) , kolejna pompa, efekt ten sam, falowanie wolnych obrotów, gaśnięcie, trudny rozruch i doszedł wyciek spod pokrywy rozrządu. Ich wnioski: to musi być pompa !!! .Ręce mi opadły, musiałem tego dnia być u klienta ( 100km)więc na bok troski i w drogę. Efekt: przy uruchomieniu silnik raptownie zgasł, i zero reakcji na rozrusznik, pomoc drogowa, wstępna diagnoza: przeskoczył łańcuch rozrządu. Laweta , 150km do domu i myśl co zostało z głowicy po takiej awarii. Telefon do Trzebniaka, proszę dostarczyć auto to oni zobaczą. Jako że następna była sobota, w garażu zdemontowałem z siostrzeńcem rozrząd, pokrywę głowicy. Łańcuch rozrządu luźny, napinacz łańcucha cofa się pod lekkim naciskiem, szczęście w nieszczęściu głowica ocalała. Wymieniliśmy napinacz, ustawienie rozrządu i auto odpaliło na dotyk. Obroty stabilne, zero błędów, zero problemów. Po kilkunastu telefonach w wiadome miejsce, kolejnej wizycie i awanturze, zwrócili mi 300 zł za ostatnią diagnostykę. Pominąłem takie drobiazgi jak zniknięcie kilku paczek papierosów z kabiny, czy brak przykręconej osłony koła pasowego ( znalazłem pod siedzeniem) czy wyciek.. Łącznie na naprawę wydałem ponad 10 000 zł, podwoiłem wartość auta, czasu i nerwów nie policzę. Tydzień później bratu urwał się nowy pasek rozrządu w audi A6, powód: wpadła między pasek a kółko napinacza specjalna charakterystyczna śruba ( chyba mocująca pompę), łatwiej było dać nową niż szukać tej co wypadła przy wykręcaniu :-). I ważne pytanie, gdzie robiłeś pompę i rozrząd? Odpowiedź: U TRZEBNIAKA!.

Zatem wybacz kolego Lukas, ale pozostanę przy swoim zdaniu na temat tego zakładu.

wassyll
07-03-2016, 07:43
Dzięki Ci za obszerny opis i poświęcony czas.

Komentarz mam tylko jeden: ZAŁAMAŁEM SIĘ. A dlaczego? Bo kurka wodna mam takie same problemy od kilku lat. Wydałem u mechanika kupe kasy bo zdiagnozowal "to i tamto" a auto dalej nie dziala. Reklamacja nie wchodzi w gre bo zaparcie tlumaczy ze "to i tamto" i tak trzeba bylo wymieniac. A ja okazuje sie - pracuje tylko na naprawe auta - i to nieskutecznie, bo ciagle popsute..... Wspolczuje... Coraz bardziej przekonuje sie zeby faktycznie pojechac do tej Warszawy, lecz dziwi mnie, ze blizej nie ma nic konkretnego.....

medar
07-03-2016, 08:45
Spokojnie, jak szukałem przyczyny to z rozpędu wtryski też poszły do regeneracji, chyba w Wilkowie k. Zielonej Góry, w drugim to wysyłałem razem z pompą do Lublina. Koszt był ten sam, a pewność większa, ale ja mam silnik 2.0 TDDI 100KM, czyli inna pompa, inne wtryski. Czy byłeś w firmie Karford w Zielone Górze? sami nie regenerują, też wysyłają, ale diagnozę zazwyczaj podają właściwą, od lat do nich jeżdżę i nigdy się nie zawiodłem ( nie wiem co mnie podkusiło z tym Świebodzinem) . Powiem więcej, przy ostatnich problemach, sam właściciel ( w słusznym wieku) wsiadł za kółko i po kilkukilometrowej trasie bez jakichkolwiek przyrządów stwierdził że wg. niego na 95% problem tkwi w rozrządzie. I okazało się że miał 100% racji!

wassyll
07-03-2016, 09:21
Kilka telefonow wykonalem i sprawa ma sie tak:

- Lublin Diesel Technika - do nich trzeba odeslac same wtryski
- Serby - nie naprawia busów bo się nie zmieszczą, wiec trzeba tez do niego przywiesc wyciągnięte,
- Polkowice - nie dziala telefon podany na stronie
- Stalowa Wola - nie idzie się dodzwonić
- Lubin serwis ASO - wstepnie 13000zl + więc niech spadają na drzewo :)
- Warszawa - Auto-Waś - najkonkretniejsza rozmowa, bez czarowania, na każde pytanie potrafił odpowiedzieć, ceny porównywalne jak wszędzie, wstępnie pozytywnie
- Świebodzin - Trzebniak - polowe zaprzeczyl temu co sie dowiedzialem w Auto-Waś

np.:
W Auto-Waś dowiedziałem się, że w tych modelach mało prawdopodobne, żeby opiłki dostały się do wtrysków, więc najprawdopodobniej nie będzie potrzeby wymieniać pompy (w całej ich historii wymieniali tylko 1 raz komuś pompe) wiec takze nie bedzie potrzeby plykac baku a u Trzebniaka ze Świebodzina na dzien dobry powiedzial ze najprawdopodobniej bedą opilki we wtryskach i trzeba bedzie wymienic odrazu z wtryskami pompe i koniecznie przeplykac bak itp.

Bump: Szczerze mówiąc, nie widze problemu jesli serwis wysyla sobie wtryski np do Lublina czy gdzies indziej, ale dla mnie najgorzej jesli to ja bede mial wszystkiego pilnowac, a pozniej nie bedzie wiadomo na kogo zwalic.

Oddaje auto do serwisu, i oni robią, nie obchodzi mnie gdzie, ale oddaja dobre auto. A za bardzo nie mam czasu na wysylanie, odsylanie itp.

Bump: A o Wilkowie na tym forum przeczytałem kilka zdań negatywnych, sam nie wiem co mam sądzić. A o Karfordzie też na tym forum krążą sprzeczne opinie. Albo ktoś mega zadowolony albo ktoś każe omijać szerokim łukiem.

Naprawde przeczepalem cale forum pod katem wtryskow do tego modelu.

Ceny są przerażające, spracilem czas i pieniadze na partaczy i dlatego teraz sie spinam, by znalesc dobrego mechanika.

lukas_ko
07-03-2016, 11:04
Koledzy niestety jest dużo byle jakich warsztatów.
Ja mam taki swój sprawdzony warsztat w Międzyrzeczu i jest ok.
A u Trzebniaka to nigdy nie robiłem całego auta tak jak kolega pisał.
Jedynie zawoziłem same wtryski lub pompę i zawsze dobrze naprawili.

Podemus
08-03-2016, 15:47
polecam serby sam rogenerowałem do farda, oprócz tego regeneruje u nich do różnych maszyn bydowlanych. Ale stwierdzam że nie są najtańsi.

wassyll
08-03-2016, 16:49
Ale oni busów nie robią bo mają za mały garaż, musiałbym robić u kogoś innego a do nich dać tylko do regeneracji, i biorą 100zł więcej za 1szt niż Diesel Technika z Lublina, i dalej pozostaje pytanie, do kogo dać na wyciągnięcie, później ustawienie, sprawdzenie itp.

Jak dlugo jezdzisz na wtryskach regenerowanych u nich? Wszystko ok? Oni od A do Z robili czy gotowe zawoziles?

Podemus
08-03-2016, 17:55
do maszyn to sam wyciągam wiozę i zawsze to się wiąże z naprawą. a do forda jeden był naprawiany 3 okazały się dobre. fordem byłem u nich wyciągnęli sprawdzili naprawili i odjechałem po 3 godzinach. Niestety wiem że są drodzy ale na razie mnie nie zawiedli więc ich polecam. poza tym nie wydaje mi się żeby był problem z wyciągnięciem wtrysków u nich na podwórku. Ale to już chyba dobra wola.

wassyll
08-03-2016, 18:13
no wlasnie, dzwonilem - pytalem.

dzieki za odpowiedz. jeszcze szukam i sie zastanawiam, najkonkretniej rozmawialo sie z gosciem z wawy - lecz troszke daleko

Podemus
11-03-2016, 08:23
dieseltronik jezierzany jest blisko i nie słyszałem żeby ktoś narzekał

MIREKTERAZPOLSKA
11-03-2016, 18:17
Z ASO wtrysk po regeneracji-2 lata gwarancji 860 zł brutto

konieczko
12-03-2016, 17:31
Ja robiłem wtryski w Boschu Service w Stalowej Woli i wszystko sprawuje się wzorcowo. Nadali nowe kody mechanik wpisał i śmigam już prawie dwa lata i jest ok. Oczywiście robiłem też pompę były opiłki teraz leje mixol do baku profilaktycznie i raz w roku dobry filtr montuje na razie rewelacja.Tylko niestety wysyłka. Ale serwis na najwyższym poziomie. Poz.

Zgadza się można spokojnie polecić ten serwis boscha. Nadane nowe kody oryginalne części i wszystko wzorcowo działa. Dwóch moich kolegów też robiło i wszyscy zadowoleni.

wassyll
01-05-2016, 20:28
Witajcie ponownie.

Czuję się zobowiązany do napisania jak się sprawa skończyła.

Po zaczerpnięciu informacji z googla oraz od Was z forum obdzwoniłem wszystkich mechaników, do których uważałem, że warto i doszedłem do wniosku, że pojadę do Auto Waś w Warszawie. Umówiłem się na wtorek 8 rano a w poniedziałek na drodze zadławił mi się samochód i zgasł. Każda próba odpalenia go ponownie sprawiała, że cały silnik się "trzepał" i dławił i nie było mowy o odpaleniu.

Takim oto sposobem wylądowałem w Serbach u Wir Diesel zamiast w Warszawie.
Zregenerował mi wtryski, wytyczył nowe kody i zaprogramował w samochodzie oraz wymienił zawór ciśnienia.
Dostałem 5 stron wydruków po regeneracji, gwarancje, fakture itp.

Minął ponad miesiąc oraz przejechałem kilka tysięcy kilometrów, więc mogę opinie dać. Wszystko jest w porządku, nie dławi mi się przy ruszaniu, nie falują obroty, mniej pali, wizualnie wtryski nie leją, ciszej silnik pracuje, nie ma odgłosu stukania metalu o metal itp. Także na tą chwilę polecam.

Przy okazji okazało się, że:
- miesiąc wcześniej, naprawiał mi wtryski mechanik Sebastian Konieczny z Lisowic i wymienił mi jeden wtrysk na nowy, skasował za to 2100zł + robocizna. Okazało się jednak, że wstawił stary wtrysk, który także wymagał regeneracji, i najgorsze to, że wtrysk był innego typu niż pozostałe 3szt. Także nie polecam do żadnej naprawy Koniecznego z Lisowic.

Dzięki wszystkim za uwagę

Bump: Dodam jeszcze, że za regenerację Denso z Serbach zapłaciłem 550zł brutto od sztuki

Bump: Autko śmiga jak pszczółka, aż chce się nim teraz jeździć.

Bump: Wyjaśnię jeszcze dlaczego wybrałem wyjazd do Warszawy a nie gdzie indziej.

Np. Bosch Serwis Diesel Trzebniak ze Świebodzina już przez telefon mi powiedział, że zacznie od wypłukania baku i wymiany pompy paliwa, a pan z Auto Waś powiedział mi, że dużo tych fordów naprawili, i jeszcze nigdy nie wymienili pompy ani nie robili płukania baku, bo nigdy w tym modelu nie dostaną się tam opiłki metalu. Jakby nie patrzeć, regenerowana pompa 1300zł, plus robocizna i płukanie baku to koszt powyżej 2000zl, wiec już to był powód żeby jechać do Warszawy. Ale takich więcej "drobnych" rzeczy się znalazło.

Suma summarum, Wir Diesel z Serbów naprawił mi auto za normalne pieniądze nie naciągając na niepotrzebne wymiany. Poświęcił mi tyle czasu ile potrzebowałem więc polecam.

jaremy
04-05-2016, 08:28
Witam. Ja polecam MIREKTERAZPOLSKA.
Sprawdził auto przed zakupem. Fachowo omówił co i jak doradził i wycenił. Przy tym cena za usługę wręcz niska. Pozdrawiam i polecam z czystym sumieniem