Zobacz pełną wersję : [Focus 2014-2018] Światła do jazdy dziennej
Witam wszystkich,
dwa tygodnie temu zamówiłem nowego Focusa w salonie w Niemczech w wersji Business z automatyczną klimatyzacją. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie to, że niemieckie prawo drogowe delikatnie różni się od polskiego chociażby w kwestii świateł do jazdy dziennej, które u naszych zachodnich sąsiadów trzeba zamawiać dodatkowo. Cena to 50 EUR, ale jakoś przeoczyłem tą pozycję przy zamówieniu. Pytanie brzmi czy to jest jakaś ukryta opcja, którą można uruchomić później?
Cena jest strasznie niska biorąc pod uwagę, że dokładane światła Led kosztują w granicach 250 EUR. Chciałbym dodać, że będą zwykle halogeny wraz ze światłami przeciwmgielnymi.
Pozdrawiam
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
TheVoytekBear 03-10-2015, 22:43 Nie wiem, nie znam się, ale na Twoim miejscu sprawdziłbym, w przednich lampach nie masz miejsca na dodatkowe żarówki. W polskich konfiguratorach dzienne LEDy to opcja, której jak nie weźmiesz to masz dzienne "żarówkowe". Poszukaj też na kloszu homologacji DRL.
Oglądałem reflektory halogenowe z funkcją świateł dziennych i nie zauważyłem miejsca na dodatkowe żarówki. Może to jest rozwiązane na zasadzie, że w pozycji 0 światła mijania świecą z mocą 70%, a tylnie są wyłączone? Zastanawia mnie bardzo ta cena w cenniku, bo wygląda to tak jakby tylko była wlaczana opcja w komputerze i światła wchodzą w taki tryb... Ma ktoś Mk3 po lifcie z halogenami ale bez ledów i mógłby napisać jak to wygląda u niego?
Pozdrawiam
Widziałem, że teraz w FF3 FL stosują dzienne na światłach drogowych (na długich) pewnie ze zmniejszoną mocą. Podobne rozwiązanie jest stosowane w mondeo mk5 jeśli nie są fabrycznie wyposażone w ledy lub ksenony
Widziałem, że teraz w FF3 FL stosują dzienne na światłach drogowych (na długich) pewnie ze zmniejszoną mocą. Podobne rozwiązanie jest stosowane w mondeo mk5 jeśli nie są fabrycznie wyposażone w ledy lub ksenony