Zobacz pełną wersję : Escort Cabrio RS 2000 16V MK7


ntgale
27-04-2007, 07:17
Miałem ostatio niezwykła przyjemność przyprowadzić z kumplem takie właśnie auto, nie z zachodu - było już w Polsce zarejestrowane. Bardzo mnie zaskoczył fakt, że taki silnik w Cabrio MK7 wogóle jest. Podobno ma 150 KM. Jeździ jak oszalały, ale przyjemność wywoływana poprzez wzrost adrenaliny jest niezwykła.

tomiscorpio
27-04-2007, 07:26
A to nie jest swap ?? bo w cabrio chyba byly xr3 i tam chyba 1.8 ale RS2000? Prawde mowiac widzialem tylko 3d RSy. Moze mk4 byly rs cabrio ale mk7 watpie...

ntgale
27-04-2007, 07:31
Też tak sobie pomyślałem, ale w komorze właściwie wszystko wygląda bardzo seryjnie - może super zrobione... Też myślałem, że XR3i 1.8 130 KM to najlepsza sztuka.

robal
27-04-2007, 07:46
Bardzo mnie zaskoczył fakt, że taki silnik w Cabrio MK7 wogóle jest.

Mnie również. Podejrzewam swapa. Możesz przesłać VIN autka to sprawdzimy?

ntgale
27-04-2007, 08:29
O widzisz dobry pomysł. Zaraz poproszę kumpla o VIN.

..Edit..
VIN: WF0LXXGKALSE96775

robal
27-04-2007, 10:00
Wg VIN-u - czarne cabrio z kilkoma sportowymi dodatkami (fotele, kierownica). Zrobiony w zakładach Karmanna. Silnik 1,8 105 KM :)

Jak trzeba więcej danych wyposażeniowych (tych oryginalnych z VIN-u) to służę.

I tak oto ten post stał się moim tysięcznym (zliczanym) :D :fcp29

PrzeeMOC
27-04-2007, 10:05
Czyli jednak pewnego rodzaju podpucha :fcp3

MatMM
27-04-2007, 10:07
Jeśli tylko robota i swap był dobrze wykonany czy to jakiś problem :) ? A z ciakwości, ile ten carbo kosztował ?

PrzeeMOC
27-04-2007, 10:11
wiesz, zawsze orginał troche więcej emocji budzi... :fcp2

ntgale
27-04-2007, 10:54
Wg VIN-u - czarne cabrio z kilkoma sportowymi dodatkami (fotele, kierownica). Zrobiony w zakładach Karmanna. Silnik 1,8 105 KM :)

Jak trzeba więcej danych wyposażeniowych (tych oryginalnych z VIN-u) to służę.

I tak oto ten post stał się moim tysięcznym (zliczanym) :D :fcp29

Masz u mnie plusa i proszę o resztę danych :)

Hmmm, ta przeróbka (jeśli przeróbka) jest naprawdę super zrobiona. Całe wnętrze i zewnątrz MK7. Grafit metalik, rzeczywiście Karman, elektryka lusterek, szyb, dachu, przednia szyba, ABS, kierownica sportowa skóra, kubełki. Sportowe, obniżone zawieszenie. Zawieszenie pracuje bardzo fajnie, silnik też. No i ten power - 180 km/h i ochoczo chce iść dalej.

Nawet jeśli to przeróbka to naprawdę świetnie zrobiona - przełożyć całe wyposażenie aby nic nie trzeszczało to sztuka.

MatMM
27-04-2007, 11:06
Hmmm nie jest przypadkiem na sprzedaż:D?

ntgale
27-04-2007, 11:19
Nie, właśnie został zakupiony.

robal
27-04-2007, 11:20
proszę o resztę danych

Poszło na mail.

przełożyć całe wyposażenie aby nic nie trzeszczało to sztuka

Nie wyposażenie. A silnik i osprzęt + modyfikacja zawieszenia - ot, swap zwykły i tjunink. :D

ntgale
27-04-2007, 11:23
Poszło na mail.

Dziękuję.

Nie wyposażenie. A silnik i osprzęt + modyfikacja zawieszenia - ot, swap zwykły i tjunink. :D

Przynajmniej mi wyszło, że ta buda jest z 1990 roku, stąd moje załozenie.

robal
27-04-2007, 13:13
Jakby nie patrzeć. Dłubany czy nie dłubany, ale rarytasik jedyny w swoim rodzaju :)

ntgale
27-04-2007, 16:35
O zdecydowanie jedyny :)

black_time
27-04-2007, 18:23
Nie jedyny.Jeździ kilka takich,bo ludzie robią takie swapy na RS.

MAG
28-04-2007, 23:27
Nie jedyny.Jeździ kilka takich,bo ludzie robią takie swapy na RS.
Swapów na RS2000 we wszystkich możliwych budach dużo jest, ale to jest pierwsze cabrio Mk7 o którym słyszałem, bo w Mk6 czy Mk5 kilka już widziałem :fcp27
Całkiem niedawno zresztą widziałem te autko (albo takie :fcp20 ) na allegro do sprzedania.

A swap na RS'a wcale wielkim problemem nie jest - ważny tylko pełny komplet części do przeszczepu z od dawcy :fcp2

VinCe
01-05-2007, 09:41
tak jak już ktoś napisał. nie było seryjnie nigdy MK7 rs2000 w cabrio .musiałbyć to swap. Zresztą nigdy nie było zadnego cabrio z tym silnikiem fabrycznie.mój też jest swapowany :-) a wygląda pod maską jak fabryka..