Dezerterkts
14-04-2016, 16:43
Witam wszystkich, od 2 tygodni próbuję dość do ładu z moim focusem,
Objawy: Auto zapala bez problemu, lecz przerywa i kopci.
Jedyne błędy jakie wykazuję to P1664 oraz P1504
P1664 FIP (Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side) P1664 FIP (Fuel Injection Pump) nieprawidłowości (możliwość przedostania powietrza w zaniżone do paliwa)
P1504 Idle air control circuit malfunction P1504 Idle Control powietrza awarii obwodu
W serwisie powiedzieli mi że od 1000 do 3000 zł mi to naprawią ze to wina pompy.
Faktycznie tego typu naprawy tyle kosztują ale mam dziwne wrażenie że ktoś mnie chce tu okraść :)
Zrobiłem już tak: ze pojechałem do serwisu forda (znajomy pracuje) skasowałem błędy aby mieć pewność co do błędów, pojeździłem wróciłem i za każdym razem tylko i wyłącznie P1664 oraz P1504 się pojawia.
Auto gdy jest zimne, praktycznie chodzi idealnie, po około 10-15km zaczyna przerywać (na wolnych obrotach) na wysokich nieodczuwalne praktycznie, przerywać przerywa nakopci się ale nie zgaśnie.
Co może być przyczyną ? Jednak pompa ? Czy może coś innego ? Sam nie wiem już co robić ;/ Do mechaników straciłem zaufanie, wszystko naprawiam już sam.
Objawy: Auto zapala bez problemu, lecz przerywa i kopci.
Jedyne błędy jakie wykazuję to P1664 oraz P1504
P1664 FIP (Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side) P1664 FIP (Fuel Injection Pump) nieprawidłowości (możliwość przedostania powietrza w zaniżone do paliwa)
P1504 Idle air control circuit malfunction P1504 Idle Control powietrza awarii obwodu
W serwisie powiedzieli mi że od 1000 do 3000 zł mi to naprawią ze to wina pompy.
Faktycznie tego typu naprawy tyle kosztują ale mam dziwne wrażenie że ktoś mnie chce tu okraść :)
Zrobiłem już tak: ze pojechałem do serwisu forda (znajomy pracuje) skasowałem błędy aby mieć pewność co do błędów, pojeździłem wróciłem i za każdym razem tylko i wyłącznie P1664 oraz P1504 się pojawia.
Auto gdy jest zimne, praktycznie chodzi idealnie, po około 10-15km zaczyna przerywać (na wolnych obrotach) na wysokich nieodczuwalne praktycznie, przerywać przerywa nakopci się ale nie zgaśnie.
Co może być przyczyną ? Jednak pompa ? Czy może coś innego ? Sam nie wiem już co robić ;/ Do mechaników straciłem zaufanie, wszystko naprawiam już sam.