AdamLCW
28-04-2016, 21:29
Witam.
Mam nastepujacy problem i pytanie.
Chcialbym sie dowiedziec jak powinna pracowac mechanicznie dobra dwumasa.Stara moja dwumasa po zrzuceniu ma luz gora-dol tak ze mozna uniesc na pare mm jej talez i mechanik stwierdzil ze jest do wymiany.Ale dzis kupilem inna uzywana i ma takie same ruchy ze mozna ja ruszac w gore,nie jest stabilny ten talez.Mialem 3 w reku i kazda tak samo sie porusza,czy to normalne?niewiem czy nowa tez ma taki luz w gore,a chyba to powinno byc stabilne i tylko lewo prawo chodzic..
Przyczyna zrzucenia skrzyni bylo jakby tarcie na wcisnietym do polowy sprzegla i lekkie pogwizdywanie.na nie wcisnietym bylo cicho.wcisniete do konca niby tez ale byl lekki szum. Wysprzeglik byl slaby,mial skosne ruchy,no i buczal przy zmianie biegu,moze to jego wina bylo te tarcie?auto plynnie zmienialo biegi i bez problemu byla jazda,nic nie walilo przy wyzszych obrotach,spokojnie i normalnie sie rozpedzalo i nie trzaslo zbyt..czekam pilnie na odpowiedz.Pozdrawiam.
Bump: Aha.no i robilem test dwumasy,gdzies tak wyczytalem by z piatki zwolnic ponizej tysiaca obrotow i czy plynnie sie rozpedzi wtedy i bylo okej,takze czy na zacisnietym recznym zgasnie z wysokiego biegu no i gasl przy puszczaniu sprzegla. Wiec jakby nic na to by nie wskazywalo ale ten luz na niej wskazywal ze to jej wina...
Mam nastepujacy problem i pytanie.
Chcialbym sie dowiedziec jak powinna pracowac mechanicznie dobra dwumasa.Stara moja dwumasa po zrzuceniu ma luz gora-dol tak ze mozna uniesc na pare mm jej talez i mechanik stwierdzil ze jest do wymiany.Ale dzis kupilem inna uzywana i ma takie same ruchy ze mozna ja ruszac w gore,nie jest stabilny ten talez.Mialem 3 w reku i kazda tak samo sie porusza,czy to normalne?niewiem czy nowa tez ma taki luz w gore,a chyba to powinno byc stabilne i tylko lewo prawo chodzic..
Przyczyna zrzucenia skrzyni bylo jakby tarcie na wcisnietym do polowy sprzegla i lekkie pogwizdywanie.na nie wcisnietym bylo cicho.wcisniete do konca niby tez ale byl lekki szum. Wysprzeglik byl slaby,mial skosne ruchy,no i buczal przy zmianie biegu,moze to jego wina bylo te tarcie?auto plynnie zmienialo biegi i bez problemu byla jazda,nic nie walilo przy wyzszych obrotach,spokojnie i normalnie sie rozpedzalo i nie trzaslo zbyt..czekam pilnie na odpowiedz.Pozdrawiam.
Bump: Aha.no i robilem test dwumasy,gdzies tak wyczytalem by z piatki zwolnic ponizej tysiaca obrotow i czy plynnie sie rozpedzi wtedy i bylo okej,takze czy na zacisnietym recznym zgasnie z wysokiego biegu no i gasl przy puszczaniu sprzegla. Wiec jakby nic na to by nie wskazywalo ale ten luz na niej wskazywal ze to jej wina...