bomek
05-05-2016, 21:14
Witam, od razu informuję że przeszukiwałem forum ale nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi :P
Problem:
Przy wolnej jeździe (parkowanie, toczenie się) i mocnym skręcaniu z lewej do prawej na max i odwrotnie słychać stuknięcie. Tak jakby naprężenie metalu. Taki strzał jest tylko czasami. Nie pojawaia się przy przyspieszaniu (to nie przeguby). Występuje tylko przy mocnym skrecaniu w boczne ulice lub parkowaniu. Dodam że czesciej objawy występują jak jest chłodno na dworzu.
Ponadto ostatnio kolejne objawy:
Przy skręcaniu na rondzie poczułem nagle dziwne szarpnięcia kierownicy. Teraz jak skręcam w jakąkolwiek stronę czuję jak kierownica jakby przeskakiwała tak jakby na trybikach. Raz przy skręcie w lewo tak mi zaczęło ją szarpać że słychać było burczący dźwięki i silne wibracje kierownicy.
To jest bardzo podobny dzwiek i objaw jak na tym filmiku. Dodam tylko ze jak juz kolejnego dnia jechalem to bylo to mniej wyczuwalne.
https://www.youtube.com/watch?v=jGw8THQ-a88
Co ostatnio było naprawiane:
- 2 miesiące temu końcówki drążka z obu stron
- 2 tygodnie temu łożysko w prawym przednim kole + łączniki stabilizatora
Byłem w 3 różnych serwisach na przeglądzie. Dwa serwisy ustawiły moją fiestę na platformę testującą. Nic nie znaleźli. Opinia taka że zawieszenie przeszło test przeglądu technicznego (tutaj tzw. MOT)
Trzeci serwis podniósł samochód do góry. Koleś sprawdzał wszystko z dołu i powiedział że nic niepokojącego nie widzi. Nawet przejechał się i poskręcał i akurat wtedy nic nie stukało.
Bardzo dziwne jest to że po drugim testowaniu na platformie wyjechałem z serwisu wlasnie na to rondo i zaczęlo sie szarpanie kierownicy przy skrecie. To wyglada tak ze jak trzepalo tym samochodem na platformie to wtedy cos sie uszkodziło? Albo sami specjalnie mi cos uszkodzili? NIe wiem nie widzialem co robili bo tam byla poczekalnia.
Co to może być? Pompa wspomagania? Maglownica? Wspomaganie u mnie działa cały czas tak samo i nie osłabia się. Ale pojawiło się te burczenie i mniejsze lub wieksze trzepanie kierownicy przy skręcie.
Bardzo proszę o jakiekolwiek wskazówki. To mój 1 samochód własny a tu w UK z tymi mechanikami ciężko mi się dogadać :/
Problem:
Przy wolnej jeździe (parkowanie, toczenie się) i mocnym skręcaniu z lewej do prawej na max i odwrotnie słychać stuknięcie. Tak jakby naprężenie metalu. Taki strzał jest tylko czasami. Nie pojawaia się przy przyspieszaniu (to nie przeguby). Występuje tylko przy mocnym skrecaniu w boczne ulice lub parkowaniu. Dodam że czesciej objawy występują jak jest chłodno na dworzu.
Ponadto ostatnio kolejne objawy:
Przy skręcaniu na rondzie poczułem nagle dziwne szarpnięcia kierownicy. Teraz jak skręcam w jakąkolwiek stronę czuję jak kierownica jakby przeskakiwała tak jakby na trybikach. Raz przy skręcie w lewo tak mi zaczęło ją szarpać że słychać było burczący dźwięki i silne wibracje kierownicy.
To jest bardzo podobny dzwiek i objaw jak na tym filmiku. Dodam tylko ze jak juz kolejnego dnia jechalem to bylo to mniej wyczuwalne.
https://www.youtube.com/watch?v=jGw8THQ-a88
Co ostatnio było naprawiane:
- 2 miesiące temu końcówki drążka z obu stron
- 2 tygodnie temu łożysko w prawym przednim kole + łączniki stabilizatora
Byłem w 3 różnych serwisach na przeglądzie. Dwa serwisy ustawiły moją fiestę na platformę testującą. Nic nie znaleźli. Opinia taka że zawieszenie przeszło test przeglądu technicznego (tutaj tzw. MOT)
Trzeci serwis podniósł samochód do góry. Koleś sprawdzał wszystko z dołu i powiedział że nic niepokojącego nie widzi. Nawet przejechał się i poskręcał i akurat wtedy nic nie stukało.
Bardzo dziwne jest to że po drugim testowaniu na platformie wyjechałem z serwisu wlasnie na to rondo i zaczęlo sie szarpanie kierownicy przy skrecie. To wyglada tak ze jak trzepalo tym samochodem na platformie to wtedy cos sie uszkodziło? Albo sami specjalnie mi cos uszkodzili? NIe wiem nie widzialem co robili bo tam byla poczekalnia.
Co to może być? Pompa wspomagania? Maglownica? Wspomaganie u mnie działa cały czas tak samo i nie osłabia się. Ale pojawiło się te burczenie i mniejsze lub wieksze trzepanie kierownicy przy skręcie.
Bardzo proszę o jakiekolwiek wskazówki. To mój 1 samochód własny a tu w UK z tymi mechanikami ciężko mi się dogadać :/