gogigi
07-05-2016, 11:56
Cześć
Postanowiłem napisać ponieważ mam dylemat związany z pracą elektrozaworu sterowania podciśnienia turbiny w silniku psa DW10 2.0 TDCi - chodzi mi o wydawane przez niego dźwięk po wyłączeniu silnika (zdjęcie przykładowe silnika zaznaczone nr 1 chodzi mi właśnie o ten zawór). Draże temat ponieważ zapaliła mi się sama kontrolka check engine po naprawie wysprzeglika. Po skasowaniu błędu, który wskazuje na przeładowanie turbiny zapala się z powrotem po przekroczeniu 130 km ale jazda po mieście jest ok i w momencie jak się bujne na autostradę to błąd powraca. Mechanik wszystko posprawdzał podociskał po naprawie 2 razy sprawdzali i dalej to samo.
Zaniepokoił mnie dźwięk jaki pojawia się po wyłączeniu silnika tak jakby coś zeziło i buczało na końcu słychać syk powietrza przez kilka sekund od wylaczenia. Z autem nie ma problemu jeździ odpala od kopa. Teraz wymieniony komplet filtrów olej. Turbina zregenerowana, wycięty pdf w tamtym roku. Auto nie kopci odpala od kopa i smiga bez problemu.
Czy ten dźwięk może być oznaka uszkodzenia zaworka. Jeżeli kupie nowy zawór wystarczy go podmienić zastępując stary ? Czy trzeba jeszcze dokonać jakieś adaptacji ?
Czy ten będzie pasował do mojego motoru http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Elektrozawor-sterowanie-podcisnienia-turbiny-2.0-TDCi/4133 ?
Prośba o jakieś wskazówki.
Ponieważ mój kabel od viakena został uszkodzony nie mam możliwości podpięcia się pod kompa ale w teście zegarów pojawił się błąd DTC A19A.
Pozdrawiam
Postanowiłem napisać ponieważ mam dylemat związany z pracą elektrozaworu sterowania podciśnienia turbiny w silniku psa DW10 2.0 TDCi - chodzi mi o wydawane przez niego dźwięk po wyłączeniu silnika (zdjęcie przykładowe silnika zaznaczone nr 1 chodzi mi właśnie o ten zawór). Draże temat ponieważ zapaliła mi się sama kontrolka check engine po naprawie wysprzeglika. Po skasowaniu błędu, który wskazuje na przeładowanie turbiny zapala się z powrotem po przekroczeniu 130 km ale jazda po mieście jest ok i w momencie jak się bujne na autostradę to błąd powraca. Mechanik wszystko posprawdzał podociskał po naprawie 2 razy sprawdzali i dalej to samo.
Zaniepokoił mnie dźwięk jaki pojawia się po wyłączeniu silnika tak jakby coś zeziło i buczało na końcu słychać syk powietrza przez kilka sekund od wylaczenia. Z autem nie ma problemu jeździ odpala od kopa. Teraz wymieniony komplet filtrów olej. Turbina zregenerowana, wycięty pdf w tamtym roku. Auto nie kopci odpala od kopa i smiga bez problemu.
Czy ten dźwięk może być oznaka uszkodzenia zaworka. Jeżeli kupie nowy zawór wystarczy go podmienić zastępując stary ? Czy trzeba jeszcze dokonać jakieś adaptacji ?
Czy ten będzie pasował do mojego motoru http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Elektrozawor-sterowanie-podcisnienia-turbiny-2.0-TDCi/4133 ?
Prośba o jakieś wskazówki.
Ponieważ mój kabel od viakena został uszkodzony nie mam możliwości podpięcia się pod kompa ale w teście zegarów pojawił się błąd DTC A19A.
Pozdrawiam