bartek1104
19-06-2016, 21:28
Cześć,
oglądałem dzisiaj dla żony fieste mk7 2012rok, auto bardzo ładne po lekkiej stłuczce.
Praktycznie bylem zdecydowany na auto ale jest 1 mankament, który każe mi się zastanowić. Mianowicie blokada pozycji kolumny kierowniczej pracuje bardzo ciężko. Kierownica maksymalnie wsunięta blokuje się trochę lżej, natomiast po ustawieniu kierownicy w pożądanej pozycji, dźwignia praktycznie nie chciała się zablokować, dopiero po chwili mocowania się z kierownicą udało się ja zablokować.
Czy macie może pomysł co może być powodem? Czy wystarczy regulacja rygla?
Z poważaniem,
Bartek :razz:
oglądałem dzisiaj dla żony fieste mk7 2012rok, auto bardzo ładne po lekkiej stłuczce.
Praktycznie bylem zdecydowany na auto ale jest 1 mankament, który każe mi się zastanowić. Mianowicie blokada pozycji kolumny kierowniczej pracuje bardzo ciężko. Kierownica maksymalnie wsunięta blokuje się trochę lżej, natomiast po ustawieniu kierownicy w pożądanej pozycji, dźwignia praktycznie nie chciała się zablokować, dopiero po chwili mocowania się z kierownicą udało się ja zablokować.
Czy macie może pomysł co może być powodem? Czy wystarczy regulacja rygla?
Z poważaniem,
Bartek :razz: