Zobacz pełną wersję : Tuning mechaniczny Kaczki...


fordzik100
10-08-2016, 22:35
Cześć. Ma pytanie do tuningowców fordów. Chodzi o tuning mechaniczny tego niby archaicznego silniczka 1.3. Ktoś z Was robił jakieś mody przy kaczce? Ja w swoim fordzie przy awarii rury wydechowej wstawiłem rurkę przelotową zamiast rozsypanego kata. Niesamowicie wkręca się w obroty. Mam wrażenie, że moment obrotowy poszedł w górę, bo i przyspieszenie mam o wiele lepsze. Moc pewnie też jest większa ale nie podaje liczb, bo nie byłem na hamowni. Chce jeszcze coś zrobić z dolotem i przy kolektorze. Ktoś z Was zakładał stożek do kaczki albo zmieniał wałek na sportowy? Chodzi mi o coś co da jakiś konkretny wynik, nie jakieś 5-10%, a coś ponad 20%.....

ratmed24
18-08-2016, 00:48
Jakim dysponujesz budżetem na to? to podstawowe pytanie ;) żeby wyciągnąć ponad 20% z wolnossącego benzynowca to wałek sportowy (na zamówienie ok 2tys), planowanie głowicy, zmiana wydechu, zmiana dolotu i zmiana map silnika -są firmy które to robią ale min 4 tys to by kosztowało ;)
http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Ford-KA-I-1.3i-44kW-60KM
przykład ile daje program cudów nie oczekuj ;) ja bym sprawdził ile kucy zostało w tej kaczce

fordzik100
18-08-2016, 13:28
Dzięki za zainteresowanie się tematem. Pytasz o budżet. Do 5 tyś (20-30% mocy, momentu), bo więcej jest nieopłacalne. Mogę w tym modelu założyć turbo ale koszt 10-15 tyś jest bezcelowy. Ja mam wersje mocniejszą, bo seria to 70KM i 106Nm. Obecnie mam więcej ( ok 75-77KM i 115-120Nm - wiem to, bo mierzyłem czas od 0-100 i wyszło ok 11sek,a w serii miałem ok 13sek, wiec musi być więcej przede wszystkim momentu) ale będę musiał podjechać na hamownie aby to zweryfikować. Chiptuning do wolnossaka jest bezsensowny, bo wydać 1500zł za 3-5% to lekka przesada. Myśle właśnie o dolocie, wałku sportowym, kolektorze, planowaniu głowicy i wydechu.

ratmed24
19-08-2016, 14:21
Proponuje skontaktować się z chojnacki motor system - zajmują się takimi przeróbkami od a do z :) może mailowo czy telefonicznie dadzą Ci konkretne odpowiedzi, nie obraź się ale gdybanie, że masz tyle i tyle teraz mocy bez hamowni to jak wróżenie z fusów -hamownia werefikuje to koszt ok 120zł zwykle i potem można zacząć mody wiedząc z czym startujesz no i mając budżet, ja juz troche sam pogrzebałem w swoim starym td co zaowocowało lepszym się zbieraniem i lepszym kopem do wyższych wartości obr silnika ale bez hamowni, a w obecnym zetecu 1,8 planuje po prostu swapa na 2,0 bo to najtańsze i najprostrze podniesienie mocy przynajmniej w moim mondku, tym bardziej że mój 1,8 już kulawy powoli powodzenia w modach będę obserwował temat :D

Bump: ps. nie sądzę że mając 17 letnie auto masz w tym silniku katalogową moc bo przez lata napewno sporo uciekło ;) przykład -2,5 vki w mondeo mk2 170KM na hamowniach wypluwają po 140-150KM

fordzik100
19-08-2016, 23:18
Już napisałem do Chojnacki motor i mody w wersji GTA kosztują ok 2tyś-2,5tyś, a GTX czyli ze sportowym wałkiem trochę drożej. I możliwe przyrosty to 15-30% w zależności od podatności na mody silnika. Piszesz, że w 17-letnim aucie może nie być katalogowej mocy. Może i masz rację ale ten silnik jest po generalnym remoncie, wszystkie filtry i płyny regularnie wymieniane, więc dlaczego miałby mieć mniej? Będę musiał podjechać na hamownie, bo sam jestem ciekaw ile tam siedzi mocy i momentu. A teraz kilka przykładów z ulicy, że nie może być tam katalogowo heh: równo szedłem na trasie od świateł do świateł z audi A3 1.6 benzyna, dałem rade taxi Kia Soul, nissan Primera II(stary model) 1.8 nie dał mi rady i wiele innych ulicznych wyścigów z rożnymi markami. Oczywiście miałem też dziwną sytuacje, że koleś w tico równo szedł ze mną do 80km/h, a potem go wyprzedziłem. Każda jazda była na 2 pasach, wieczorem przy małym ruchu drogowym :-) A teraz prędkości na poszczególnych biegach: I - 50, II - 85, III - 120, IV - 155, na V maxa nie jechałem. Przed zmianą na mocniejszy chce troszkę pobawić się w tuning i zobaczyć co można wyciągnąć z tego modelu. Śmiało można myśleć o 90-100KM i ponad 150 momentu przy dobrym tuningu mechanicznym.

MIREKTERAZPOLSKA
20-08-2016, 05:41
Młodość Młodość Młodość

Zawsze możesz się pobawić w podnoszenie mocy, tylko w tym przypadku wybrałeś najgorszy silnik do takich zabaw- trudno będzie Ci zwiększyć dopływ powietrza.
Moim zdaniem co możesz sobie jeszcze szybko i tanio zmienić w aucie to
- filtr powietrza, na sportowy
- układ wydechowy, a w nim montaż strumienicy i tłumiki przelotowe

Na tym etapie zabawy, nie wkładał bym wałka sportowego-za mało korzyści-za dużo strat.
Pamiętaj o hamulcach

ratmed24
20-08-2016, 10:37
Już napisałem do Chojnacki motor i mody w wersji GTA kosztują ok 2tyś-2,5tyś, a GTX czyli ze sportowym wałkiem trochę drożej. I możliwe przyrosty to 15-30% w zależności od podatności na mody silnika. Piszesz, że w 17-letnim aucie może nie być katalogowej mocy. Może i masz rację ale ten silnik jest po generalnym remoncie, wszystkie filtry i płyny regularnie wymieniane, więc dlaczego miałby mieć mniej? Będę musiał podjechać na hamownie, bo sam jestem ciekaw ile tam siedzi mocy i momentu. A teraz kilka przykładów z ulicy, że nie może być tam katalogowo heh: równo szedłem na trasie od świateł do świateł z audi A3 1.6 benzyna, dałem rade taxi Kia Soul, nissan Primera II(stary model) 1.8 nie dał mi rady i wiele innych ulicznych wyścigów z rożnymi markami. Oczywiście miałem też dziwną sytuacje, że koleś w tico równo szedł ze mną do 80km/h, a potem go wyprzedziłem. Każda jazda była na 2 pasach, wieczorem przy małym ruchu drogowym :-) A teraz prędkości na poszczególnych biegach: I - 50, II - 85, III - 120, IV - 155, na V maxa nie jechałem. Przed zmianą na mocniejszy chce troszkę pobawić się w tuning i zobaczyć co można wyciągnąć z tego modelu. Śmiało można myśleć o 90-100KM i ponad 150 momentu przy dobrym tuningu mechanicznym.
zwracam honor co do pisania o mocy- nie pisałeś, że silnik po kapitalce a to zmienia postać rzeczy do pisania teorii o fabrycznej mocy :one:
co do ścigania spod świateł - różnice w masie auta i operatywność kierownika auta mają tu duże znaczenie -przełożenia skrzyni też ;) moją żona też mnie matizem swoim brała spod świateł jak miałem mondeo mk1 td ale tylko 2-3 bieg wbijałem do 4800tys ciagnąłem i znikałem jej daleko bo rozpędzić ciężkie auto trudno mimo ponad 30KM róznicy :D ,2 mój mk1 zetec starutki i w średniej kondycji z gazem bez problemu łyka moje td ps. nie dziw się, że tico szedł równo bo ważny dobry kierownik i masa 800kg robią swoje ale tylko tak jak napisałeś na początku startu pow 80-100km/h tico jest bez szans z każdym mocniejszym autem hehe

fordzik100
20-08-2016, 10:39
Zgadzam się, że jest bardzo mało miejsca pod maską aby zrobić dobry dolot. Większość dobrych mechaników odradziło mi zakładanie stożka, bo podobno moment i moc spadają. Dlaczego? Bo ciepłe powietrze jest zasysane. Chyba, że pociągnąć go od dołu ale trochę zabawy się szykuje. Filtr sportowy to zawsze więcej powietrza, a czy to wpłynie na osiągi? Opinie też są podzielone, podobno silnik lepiej brzmi, a osiągi pozostają bez zmian. Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenie odnośnie sportowego filtra powietrza?
Wydech i strumienica owszem mają sens i to zamierzam zrobić, także polerke kolektora. Hamulce mam oki, abs działa :-)

ratmed24
20-08-2016, 11:03
tak właśnie szperam odnośnie Ka bo siedze w tuningu zeteca bardziej ... ;)
2,0 z mondeo wkładają hehe https://www.youtube.com/watch?v=hA_5ct9_DZA nie ma rzeczy niemożliwych dla pasjonatów, co do stożka.. owszem próbuj ale podam Ci przykład użytkownika innego fordowego forum co powolutku wzmacniał st220 i dużo prób robił to zrobił stożek i do tego sam wydziergał osłonę termiczną plastikową może jak znajdę podeślę foty, szukałeś na forach angielskich coś o kaczce ? bo tam dużo fordowych przeróbek można znaleźć, generalnie są silniki wolnossące oporne ze względu na konstrukcję w modach ale jak masz pasje to warto próbować skoro nikt za to za bardzo się nie brał (może dlatego, że dla niektórych Kaczka to auto bardziej kobiece ze względu na gabaryty) ale każdy mod i testy na drodze oraz hamownia niestety żeby było to wiarygodne

Bump: zarąbista kaczka - https://www.youtube.com/watch?v=vGT20xxrKGc

Bump: ps. pogrzebałem w necie i oto wynik,gotowiec za ponad 600zł tylko, że to kit pod silnik 1,3 duratec od 2002r.. zostaje dzierganie coś na wzór gotowca samemu żeby wyszło taniej kwestia pomysłu i zdolności ;)
http://www.rallyshop.pl/index.php?p155191,dolot-k-n-57i-ford-ka

Bump: Kolego piszesz, że masz wersję mocniejsza ale były dwie wersje z tamtych lat 50 i 60KM wiec skąd wymyśliłeś, że Twój ma 70KM? skoro tyle miał duratec wprowadzony od 2002 r. a to już inna generacja silnika

fordzik100
20-08-2016, 14:56
Mój model pochodzi z Niemiec z salonu Forda. Wtedy Fordy Ka były też produkowane w Skarżysku bodajże ale nie było wtedy kiedy moja mama go kupowała. Zaproponowali droższą wersję z Niemiec. Ja też nie znalazłem z tego roku silników 70KM ale ten takie parametry posiada, bo mam na to oryginalne dokumenty. Zresztą podjadę na hamownie i wyjdzie...:-)
Co do tego zestawu to on nie pasuje do mojego modelu? Ciekawa rzecz jest napisana odnośnie tego zestawu, że przy 3tyś ma 3,5KM więcej, przy 4tyś 6KM i przy 5,2tyś 9KM, ciekawe ile w tym prawdy. Podobno stożek poprawia moment i moc ale przy tych górnych granicach obrotu, powyżej 5tyś, a na niższych obniża moment, czyli przyspieszenie.....
Kaczka jest dobrym materiałem na fajny mały i bardzo szybki samochód ale trzeba troszkę poszperać i pokombinować z niektórymi rozwiązaniami.

ratmed24
20-08-2016, 23:18
swap na silnik 1,6 nowszej generacji z rozbitka po 2002 ja bym tu kombinował ;) a co do mocy no skoro w 99 nie robili innych silnków niz 50 i 60 KM to nie ma cudów ze Twój ma 70 jak taka wersja w tamtych latach nie istniała...

fordzik100
21-08-2016, 00:27
Wersja z 50 i 60KM waży mniej niż ten co ma 70KM. Mój waży 871kg. A słyszałeś o fordzie ka wolf 1.3? Ten ma 96KM (nie chodzi mi o wersje 1,6 sportKa) i nigdzie nie ma o nim danych...a mogłem takiego kupić i widzialem dokumenty...Pozatym na 60KM nie jechałbym ponad 150 na 4 biegu i nie miałbym ok 11sek do 100!!!
Hamownia wszystko wyjaśni...
A co do swapa to nie wiem kto by mi mógł to zrobić, bo warsztatu nie posiadam heh

Deryll
21-08-2016, 09:55
Coś mi tu nie pasuje... 60 KM ma ponad 15 sek do setki katalogowo. To jak kolega robi setkę w 11? Pachnie mi tu ułańską fantazją.

fordzik100
21-08-2016, 10:31
Proszę sobie przejrzeć te linki dotyczące danych technicznych kaczki 60KM i 70KM. Dane w pomiarach co do przyspieszenia są różne i oscylują ok 1 sekundy. Ja nie mam wersji 60KM i nie mam silnik serii. Małe mody w wydechu i silnik po kapitalce. Nawet na elastyczność sprawdzałem i od 60 do 100 km/h na IV biegu miałem ok 9 sek. a katalogowo przy wersji 60KM podają ok 13-15sek. W najbliższym czasie zamierzam podjechać na hamownie aby zobaczyć głównie ile mam momentu, bo ta wielkość odpowiada za przyspieszenie.....

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/ford/ka/i/silnik-benzynowy-1.3-i-60km-1996-2002/

http://www.motofakty.pl/samochody/dane-techniczne/ford/ka/i-1996-2008-hatchback/

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/ford/ka/ii/hatchback-3d/silnik-benzynowy-1.3-i-70km-2002-2008/

http://www.motofakty.pl/artykul/ford-ka.html

http://katalog.autokult.pl/car/439,ford-ka#tab_dane_techniczne

Pozatym jest pełno filmików na YT, rożnych modeli, gdzie widać róznice ok 10% na plus w stosunku do pomiarów katalogowych. Dlaczego tak jest? W serii UŚREDNIAJĄ wyniki i producent gwarantuje pewien standard, a lepsze modele mogą się trafiać :-)

ratmed24
21-08-2016, 21:44
mity i fakty hehe daj vin bo w cuda nie wierze i sie okaże jaki masz silnik - remontem mogles jedynie zblizyc sie do seri czyli ok60KM :D badzmy realistami i bajek nie piszmy - a wywalenie kata nie dało z 60KM -podkreślam duractec 1,3 70KM i 1,6 były montowane od 2002r dopiero, no sory a czasy katalogewe piszesz??15s Twój silnik ma i koniec :D ,sprawa prędkości jak dam Ci fotke jak mój td 1,8 jedzie 215/h licznikowo to uwierzysz że ten silnik tyle jedzie jak ma katalogowo 185/h a mam fotke na dowód ? GPS rozwiązał tajemnice przekłamywania prędkości :D liczniki niezle kłamią ;)

fordzik100
22-08-2016, 00:24
Mam Ci dać mój VIN? Masz dostęp do cepiku? Bo darmowe programiki w necie są g.... warte tak jak te katalogowe banialuki, które są kopiowane, a nie weryfikowane.
Weryfikacja nastąpi wkrótce :mrgreen: A tłumaczyć i spierać się nie zamierzam, bo nie widzę w tym żadnego sensu. Dla Was niech moja Kaczka ma 40KM i 20 sek do 100km/h :P
Wiem, że to może być niedorzeczne, że taki samochodzik i ma ok 11sek. Dobry filtr powietrza, dobra waszka, kapitalny przegląd z remontem silnika, wymiana zużytych części w zawieszeniu, dobre opony (ciśnienie, profil), mała waga, wymiana całego układy wydechowego, wywalenie zapchanego kata i wstawienie rurki przelotowej plus tłumik absorpcyjny na końcu mogą dać i dają ok 10% lepszego przyspieszenia w stosunku do serii. Jak miałem zapchanego kata i dziure w wydechu to mogłem mieć z 15 bo się wlókł niesamowicie i maxa mialem 120 :mrgreen: Ale po remoncie jest inna bajka. To co szczególnie zauważyłem na duży plus to szybkość wkręcania się na obroty i odczuwalnie większa moc w górnych granicach obrotów. Zachęcony tymi zmianami pytam o reszte.....Ale widze, że temat schodzi na wmówienie mi, że to tylko moja"ułańska fantazja", a nie fakty:one: Czy naprawdę sądzicie, że Kaczką z 60KM mógłbym jechać jak równy z równym z Audi A3 1.6 101KM, z BMW 1.6 105KM, czy z Kia Soul? Skąd to wiem? Bo moi znajomi mają takie auta. Wszystkie one katalogowo mają ok 11sek do 100km/h i jakoś nie mogli wjechać przede mnie:razz: Po co mialbym pisać banialuki jakby było inaczej? Hamownia zostaje i będzie wiadomo...:mrgreen:

ratmed24
22-08-2016, 00:54
Mam Ci dać mój VIN? Masz dostęp do cepiku? Bo darmowe programiki w necie są g.... warte tak jak te katalogowe banialuki, które są kopiowane, a nie weryfikowane.
Weryfikacja nastąpi wkrótce :mrgreen: A tłumaczyć i spierać się nie zamierzam, bo nie widzę w tym żadnego sensu. Dla Was niech moja Kaczka ma 40KM i 20 sek do 100km/h :P
Wiem, że to może być niedorzeczne, że taki samochodzik i ma ok 11sek. Dobry filtr powietrza, dobra waszka, kapitalny przegląd z remontem silnika, wymiana zużytych części w zawieszeniu, dobre opony (ciśnienie, profil), mała waga, wymiana całego układy wydechowego, wywalenie zapchanego kata i wstawienie rurki przelotowej plus tłumik absorpcyjny na końcu mogą dać i dają ok 10% lepszego przyspieszenia w stosunku do serii. Jak miałem zapchanego kata i dziure w wydechu to mogłem mieć z 15 bo się wlókł niesamowicie i maxa mialem 120 :mrgreen: Ale po remoncie jest inna bajka. To co szczególnie zauważyłem na duży plus to szybkość wkręcania się na obroty i odczuwalnie większa moc w górnych granicach obrotów. Zachęcony tymi zmianami pytam o reszte.....Ale widze, że temat schodzi na wmówienie mi, że to tylko moja"ułańska fantazja", a nie fakty:one: Czy naprawdę sądzicie, że Kaczką z 60KM mógłbym jechać jak równy z równym z Audi A3 1.6 101KM, z BMW 1.6 105KM, czy z Kia Soul? Skąd to wiem? Bo moi znajomi mają takie auta. Wszystkie one katalogowo mają ok 11sek do 100km/h i jakoś nie mogli wjechać przede mnie:razz: Po co mialbym pisać banialuki jakby było inaczej? Hamownia zostaje i będzie wiadomo...:mrgreen:

Widać, że nie masz pojęcia że po vin w bazie forda na necie dostaniesz oryginalne wyposażenie Twojego auta tak jak zostało wyprodukowane wiec co tu dalej dyskutować... :570: ja nic nie wmawiam Ty próbujesz wcisnąc 60KM KA że jest szybszy od polowy aut majać 15s do setki ;) Ty nawet nie piszesz ze pomiary dokladnie zrobiłeś tylko porównujesz do innych staruszków ze na bank jadą 11s ( w książce) g:galy
ps. mody opisałes gdzie masz miec 10% lepsze przyspieszenie czyli aż uwaga max sekunde szybszy... to ja osiagne u siebie wywalajac kanape zapas i narzedzia z bagażnka i zatankuje aby 5 l paliwa do baku aa i założe stare koła 14 zamiast alu 16 :D

fordzik100
22-08-2016, 08:57
Teraz to już przesadzasz, bo byłem sprytniejszy od Ciebie i już dawno po Vinie sprawdziłem i potwierdziłem swoje dane w aucie. Nie wiesz, że tylko CEPiK jest w 100% rzetelnym programem odnośnie danych pojazdu? Inne programy są wadliwe i nierzetelne. Owszem podadzą Ci ogólną charakterystykę modeli ale w większości przypadków jest to metoda kopiuj wklej z Twoich "sprawdzonych" stron:one:
Staruszków powiadasz. Pojęcia to TY kolego nie masz o tym co piszesz. Samochód musi być nówka sztuka aby jeździł szybko? hahahaha. Z kim ja tu dyskutuje. Albo Twój wpis odnośnie tuningu. Zaproponowałeś mi......chipowanie wolnossaka. Dzięki za pomoc i jak możesz to albo pisz konkretnie i na temat albo nie zaśmiecaj tego wątku.:mrgreen:

ccLot
22-08-2016, 09:08
Klepnij tutaj vin:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=72DC5FE876A0DCBD3 7305D8B83DD2713.fcvas509
i pokaż co wypluło.

ArtXX3
22-08-2016, 10:18
Może ja dorzucę swoje marne 2 grosze.

Mam ka 1.3 Endura 60 koni (w dowodzie rejestracyjnym tyle widnieje), z silnika na pewno cała stajnia wyleciała. Prędkości na poszczególnych biegach mam takie same jak kolega z silnikiem "70km". Czasu do setki nie mierzyłem. V-max 160 km/h (wskazanie prędkościomierza).

Wydaję się, że nic nowego do tematu nie wprowadziłem, aleeeeee...

Podczas jednej z prób prędkości przyczepiłem gps do szyby.
wskazanie licznika - gps
40-37
50-46
60-55
70-65
80-75
90-83
100-92
110-100
120-110
130-120
140-129 (!)
(dalej nie miałem możliwości)

Dorzucam jeszcze rozkodowany vin (dzięki uprzejmości jednego z kolegów tego forum :) )

Ka 1999/12, (+)"D", 1.3L HCS EFI(60PS), 5-biegowa ręczna - B5/IB5, D4/E4 EEC (EEC 6), Bez Układu Klimatyzacji, 3-Drzw, LHD FWD, 3.61, Seria 10, Panther Black Metalik, Arco II / Szary Medium Dark


Wyprodukowany w Walencji
Bez pakietu zwiększającego wygodę
'Millennium'
Z symbolem ostrzeżenia o awarii
Tylne boczne okienko - na zawiasach
Z Ogrzewaną Szybą Tylną
Bez zestawu do siedzen
Z siatkami bagaz.z tylu foteli prz.
Z ręcznie skład. siedzen. tylnymi
z regulatorem 4-poz.pol.siedz.kier.
Bez Szyberdachu
Zderzak przedni lakier w kolor nadw
Zderz, tylny tw.szt.w kol. nadwozia
Z poduszka powietrzna kierowcy
Z Poduszką Powietrzną Pasażera
Felga stalowa 5J x 13
Opony 165/65R x 13T
Zimny start - 25 st. C
Bez Układu Abs (Antypoślizgowego)
Przeł. 3.15/1.93/1.28/0.95/0.76
Ze Wspomag.Kierown.(Przełoż.Stałe)
Z prędkościom. km/h
Bez Autoalarmu
Z Immobilizerem Silnika
Antena dachowa
ZESTAW AUDIO-WIDEO SERII 1000
Z Dwoma Głośnikami
Z Dodatkowym Światłem Stop

Trochę zasypałem ścianą tekstu ale mam nadzieję, że pomogłem coś ;)

Ps. Koła dalej są takie na jakich wyszedł z fabryki, tzn rozmiarowo.

ratmed24
22-08-2016, 15:27
Może ja dorzucę swoje marne 2 grosze.

Mam ka 1.3 Endura 60 koni (w dowodzie rejestracyjnym tyle widnieje), z silnika na pewno cała stajnia wyleciała. Prędkości na poszczególnych biegach mam takie same jak kolega z silnikiem "70km". Czasu do setki nie mierzyłem. V-max 160 km/h (wskazanie prędkościomierza).

Wydaję się, że nic nowego do tematu nie wprowadziłem, aleeeeee...

Podczas jednej z prób prędkości przyczepiłem gps do szyby.
wskazanie licznika - gps
40-37
50-46
60-55
70-65
80-75
90-83
100-92
110-100
120-110
130-120
140-129 (!)
(dalej nie miałem możliwości)

Dorzucam jeszcze rozkodowany vin (dzięki uprzejmości jednego z kolegów tego forum :) )

Ka 1999/12, (+)"D", 1.3L HCS EFI(60PS), 5-biegowa ręczna - B5/IB5, D4/E4 EEC (EEC 6), Bez Układu Klimatyzacji, 3-Drzw, LHD FWD, 3.61, Seria 10, Panther Black Metalik, Arco II / Szary Medium Dark


Wyprodukowany w Walencji
Bez pakietu zwiększającego wygodę
'Millennium'
Z symbolem ostrzeżenia o awarii
Tylne boczne okienko - na zawiasach
Z Ogrzewaną Szybą Tylną
Bez zestawu do siedzen
Z siatkami bagaz.z tylu foteli prz.
Z ręcznie skład. siedzen. tylnymi
z regulatorem 4-poz.pol.siedz.kier.
Bez Szyberdachu
Zderzak przedni lakier w kolor nadw
Zderz, tylny tw.szt.w kol. nadwozia
Z poduszka powietrzna kierowcy
Z Poduszką Powietrzną Pasażera
Felga stalowa 5J x 13
Opony 165/65R x 13T
Zimny start - 25 st. C
Bez Układu Abs (Antypoślizgowego)
Przeł. 3.15/1.93/1.28/0.95/0.76
Ze Wspomag.Kierown.(Przełoż.Stałe)
Z prędkościom. km/h
Bez Autoalarmu
Z Immobilizerem Silnika
Antena dachowa
ZESTAW AUDIO-WIDEO SERII 1000
Z Dwoma Głośnikami
Z Dodatkowym Światłem Stop

Trochę zasypałem ścianą tekstu ale mam nadzieję, że pomogłem coś ;)

Ps. Koła dalej są takie na jakich wyszedł z fabryki, tzn rozmiarowo.

lubię właśnie takie konkrety a nie bajkopisarstwo a do tematu wprowadziłeś dane mierzone a nie na oko teorie niczym u Antoniego M :one:

fordzik100
22-08-2016, 20:17
Sprawdziłem już dane w necie po VINie i na trzech niezależnych serwisach dekodujących VIN Ford mam odpowiedz. Wychodzi na to, że koleś w urzędzie się walnął, bo faktycznie wychodzi 45kW na dwóch serwisach i na jednym 44kW, czyli daje to 61KM i 60KM. A w dowodzie mam 70KM:roll:..... Poszukam jeszcze oryginalnych papierów i jade na hamownie, bedzie wiadomo na 100%.
Moment musi być dużo większy jak oryginalny 103-105Nm (różne portale), bo nie miałbym takiego przyspieszenia jakie mam. Bo te drobne mody nie wpływają bezpośrednio na moc co na moment :mrgreen:

TuneFORCE
22-08-2016, 21:10
Myślałem, że takie rzeczy tylko na Renault Clio club Polska...

ratmed24
22-08-2016, 21:30
Myślałem, że takie rzeczy tylko na Renault Clio club Polska...
Grzegorzu i w mediamarkecie jeszcze :mrgreen:

MIREKTERAZPOLSKA
23-08-2016, 13:52
No widocznie tak chce.
Szacun dla Niego, za czas który poświęcił-nawet przez czytanie i szukanie danych w internecie-może nie do końca z zrozumieniem, ale zawsze coś.
Czytałem już w tym poście o tuebinie:razz:, wałku sportowym i innych rzeczach.
Najbardziej mnie rozbawił budżet na zmiany i czasy do 100:570:
Gdy zapytałem o hamulce to dostałem odpowiedź, że są i ABS działa:one:

ratmed24
23-08-2016, 14:27
Ja pierwsze co u siebie zmieniłem po kupnie zeteca -(fotka w sygnaturze) to hamulce przód -tarcza 260mm na -278mm różnice wyszły na przeglądzie ori zestaw - ok 2,54nm siła hamowania te z vki 3,11 nm i to jest myślenie o lepszych hamulcach a nie pisanie że działają hihi ,teraz swap na 2,0 bo leciwy 1,8 sporo stracił kucy a 2,0 po remoncie jest i będzie w sam raz czym się odpychać za nieduże pieniądze :)

fordzik100
23-08-2016, 20:18
No widocznie tak chce.
Szacun dla Niego, za czas który poświęcił-nawet przez czytanie i szukanie danych w internecie-może nie do końca z zrozumieniem, ale zawsze coś.
Czytałem już w tym poście o tuebinie:razz:, wałku sportowym i innych rzeczach.
Najbardziej mnie rozbawił budżet na zmiany i czasy do 100:570:
Gdy zapytałem o hamulce to dostałem odpowiedź, że są i ABS działa:one:

Fajnie tak zbijać się publicznie z innych? Co w tym śmiesznego, że ktoś nie jest mechanikiem, a chce się dowiedzieć czegoś na forum? Po to tutaj jesteście aby się śmiać i prowokować? No tak.... w realu nie można to trzeba dać upust swoim zwierzęcym emocjom w necie, bo to bezpieczne i.....jakże śmieszne:mrgreen:

Zwyżka parametrów 10-20% to nie jest nic wielkiego aby zaraz hamulce zmieniać czy sprzęgło, bez przesady. Mają być sprawne. Wiadomo, że jak polecimy dalej na swap czy turbo to wtedy to konieczność:027: No ale czego można było się spodziewać po "znafcach" z forum......:one:
Zrobie to co mam zrobić, udowodnie hamownią, bo może komuś pomogę tym i tyle. Reszte przemilcze, bo szkoda czasu.....

kordyl
23-08-2016, 21:46
O to to. Zacznij od hamowni.

Adept
24-08-2016, 07:03
Panowie proszę o wymienianie wzajemnych uprzejmości poza wątkiem najlepiej przez PW. Dalsze wywody nie na temat będą usuwane, a autorzy dostaną ostrzeżenia.