Zobacz pełną wersję : Escort 93` ściąga na lewo podczas dodawania gazu.....


n3cps
19-05-2007, 20:47
Mam nadzieję że ktoś spotkał się z takim problemem bo zasługuje to na miano paranoi. Kiedy jade (szczegulnie wyczuwalne przy większych prędkościach 80-100 km/h ) dodając intensywnie gazu i trzymając mocno kierownicę rzuci samochodem na lewo, po zdięciu nogi z gazu powróci na swój wcześniejszy tor jazdy, natomiast podczas tej samej jazdy i bez trzymania kerownicy i po intensywnym dodaniu gazu bujnie samochodem ale dalej jedzie prosto, ale kierownica delikatnie się przestawia jakby była żle ustawiona zbieżność. Chciałbym zaznaczyć że:

-ustawiona zbieżność
-nowe opony
-podobno nie ma luzów w zawieszeniu, tak mówili na zbieżności
-samochód ma wspomaganie kierownicy, aczkolwiek wątpię by to mogło być uszkodzone

Acha co jeszcze zaobserwowałem podczas dochodzenia co się dzieje, kiedy jechałem powoli na jedynce z wystawioną głową za okno podczas intensywnego dodania gazu zarówno lewe jak i prawe koło delikatnie przekrzywiały się do środka.

nie wiem pewnie jeszcze wiele mógłbym wymieniać, ale naprawdę nie wiem co to może być, jak ktoś miał coś podobnego, niech poratuje POZDRAWIAM

radekbox
19-05-2007, 20:59
moze masz bitego.......

MatMM
20-05-2007, 10:22
Zajrzyj tu: http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=29794
A może to coś takiego jak pogięte przedłużnice (chyba tak się to nazywa) w wyniku jakieś dzwona?

yanek6
20-05-2007, 10:58
Witam.

Miałem ciut podobny przypadek w swoim aucie. U mnie wyglądało to tak: podczas dodawania gazu ściągał na lewo, przy normalnej jeździe zaś ściągał na prawo ?? Ki..uj pomyślałem - udałem się na warsztat. Okazało sie że z lewej strony tuleja na wahaczu a z prawej końcówka drążka. Przynajmniej tak mi powiedziano w warsztacie :) Po wymianie dalej coś przy hamowaniu ale to już była kwestia hamulców. Po wymianie klocków i tarcz - elegancko.

Pozdrawiam i zyczę szybkiej i owocnej naprawy.

n3cps
21-05-2007, 00:17
Wydaje mi się że YANEK6 może mieć rację, dziś własnie sprawdzałem jak tam wygląda jeśli chodzi o luzy na wachaczach, jutro jadę na diagnostykę więc wszystkiego się dowiem.Mam nadzieję że wymiana tulei pomoże. jak wymienię to napiszę co i jak.
Pozdrawiam wszystkich

[ Dodano: 2007-05-23, 12:15 ]
tak jak przypuszczał YANEK. Wymieniłem cale wachacze bo zdecydowanie bardziej się opłaca, dla informacji za stronę zapłaciłem 80 zł czyli 160, wymiana bez specjalistycznego sprzętu,bo raptem trzy śruby, więc zrobiłem to sam, a jeśli chodzi o tuleje to chcieli za komplet 4 szt 50zł i 90 zł za wymianę co daje nam 140 więc zdecydowanie polecam wymianę całych,.

Samochód juz nie wariuje, jest sztywny no i NIE UCIEKA PO DODANIU GAZU :fcp26

Dzieki wszystkim

Pawel
26-05-2007, 14:15
Witam

Miałem bardzo podobny problem ściągało mi na lewo samochód przy przyspieszaniu i nie ważne jaką prędkością jechałem. Ustawili mi zbieżność, facet powiedział, że auto jest "jak on to nazwał ??" nie bite inaczej mówiąc :) ale po zbieżności dalej ściągało. Okazało się, że lewy hamulec tzn klocki nie odbijały tak było zapieczone. Rozebrałem, nasmarowałem i jest OK.

marcinrednose
26-05-2007, 14:50
ja mialem w oplu podobnie
zmienilem opony i przeszło