Zobacz pełną wersję : Skrzynia biegów Ford Galaxy 2,8 4x4 automat


ROOBAS30
30-05-2007, 15:37
Witam.Panowie proszę o pomoc!!! Jestem posiadaczem Forda Galaxy 2,8 4x4 automat 1997.W samochodzie została wymieniona uszczelka pod głowicą i od tego momentu zaczęły się problemy.(prawdopodobnie?,jestem laikiem więc nie wiem czy to ma związek ze skrzynią ).W czasie jazdy następuje wzrost obrotów(4000obr./min) a max prędkość to 40 km/h.Mechanik stwierdził że trzeba wymienić wiązkę sterującą skrzynią.Po wymianie wiązki skrzynia nie reaguje prawidłowo :fcp5 (cyt.mechanika nie wie gdzie jechac w tył czy w przód na ustawieniu D).Mechanik bez rozkręcania mówi że skrzynia jest zarżnięta wycenia koszt naprawy na około 5 tyś PLN.Jest możliwy zakup regenerowanej spod Częstochwy za 3,5 tyś PLN+ zwrot starej.Mam kilka pytań: czy znacie jakieś warsztaty(Toruń-Kuj.Pom)gdzie można ewetualnie uderzyć z tym problemem?Czy jest możliwość wymiany skrzyni automatu na manualną ,jesli tak to proszę podać szacunkowy koszt?Ewentualnie sprzedam auto w cenie 10000 PLN w takim stanie.(klima centr.zamek,skóra, 7 miejsc,hak)

misialek
04-11-2007, 22:39
Pewnie już temat nieaktualny ale...
...pan mechanik chciał Cie przekręcić na niezłą kase. Na 99% twoje auto jest odpowiednikiem szmelcwagena sharana VR6 synchro, a w tych autach jest jeden model automatu grupy VAG z tego okresu (montowany w: golfIII, passat do 98, vento, transporter, toledo, octavia....). Jest to ponoć jedna z najprostszych automatycznych skrzyń biegów, której generalny remont w KRK można zrobić do ok 2000 PLN.

Marcin-Kraków
05-11-2007, 20:37
Kolezko Misialek a co Ty tu robisz ? :fcp18 :fcp12

misialek
06-11-2007, 10:27
Wiesz ja mam przy najmniej forda (i to piątego z rzędu) i jak wiesz myślę o następnym a Ty nawet kołpaka z Forda w garażu nie masz :fcp2

Zauważyłem pare dni temu że tu też się udzielasz, za niedługo to Cie pewnie na moderatora wybiorą :fcp3