Zobacz pełną wersję : [Focus 2004-2008] Dziwne anomalie.
Witam. Mam takie pytanko o 18 wróciłem z pracy i po 2 h chciałem gdzieś podjechać lecz mój Focus mk2 1.8 TDCI odpalił na 1 sec i po chwili zgasł, znów próbowałem go odpalić zakręciłem z 3 razy i dałem sobie spokój. Pojechałem innym autem kupić kable, jak wróciłem po 20 min znów spróbowałem odpalić i zrobiłem to bez żadnego problemu. Czy miał ktoś podobny problem lub wie czym to mogło być spowodowane.
No więc tak. Dziś byłem u mechanika wyciągnął wtryski sprawdził je i wszystkie pracują dobrze. Podczas gdy go skręcił to próbował odpalić i nie udało się, uderzył w egr i odpalił normalnie, został on przeczyszczony, nasmarowany i samochód pali bez problemu. Ale podczas roboty zauważył, że mam lekko dziurawy przewód paliwa NR 2 na obrazku ( http://djleo.pl/fcp/p1/10.jpg ) i gość stwierdził, że jak chcę to może mi zamówić i około 500 zł będzie to kosztować. Teraz szukam tego przewodu w internecie, żeby zamówić i nie za bardzo wiem jak on się nazywa lub jaki ma kod ( focus mk2 1.8 tdci 2005 rok)
Kolego... bez urazy, ale chyba robi Ciebie w jajo :P
Jeśli to jest przewód paliwa to go możesz ściągnąć (aczkolwiek nie wiem jak jest u ciebie z dostępem do końcówek po obydwóch stronach tego węża), zobaczyć jaki ma przekrój i podejść do pierwszego lepszego sklepu z częściami i dokupić na metry - przerabiałem to w swoim byłym Mondeo - za metr węża paliwa dałem 6zł, a wymiana zajęła mi ok 30 minut (dla ułatwienia dostępu zdejmowałem obudowę filtra powietrza).
No chyba, że "dezle" mają inne węże niż Pb 8)
Niestety nie robi :/ dziś chciałem kupić ten wąż lub jakiś zamiennik niestety tylko oryginalny można dostać i kosztuje 450 zł w aso. Jestem w sprawach technicznych słaby i zastanawia mnie czy w tym wężu, który idzie z filtra do pompy jest duże ciśnienie i czy można wyciąć miejsce w którym jest dziurka i jakoś go połączyć, bo wąż jest w oplocie stalowym nie bez powodu.
Który przewód?
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/89744addf130.png (https://naforum.zapodaj.net/89744addf130.png.html)
9C047 ,bo jako jedyny ma na końcu zakucie, którym przykręcony jest do pompy, lecz po 2 stronie nie łączy się z żadnym innym wężem, ale ma taką końcówkę jak nr 2 ( http://djleo.pl/fcp/p1/10.jpg ) i łączy się bezpośrednio z filtrem
cena w ASO 100 wyjściowa....ile utargujesz tyle taniej
byłem dziś w ASO w Szczecinie i gość powiedział mi, że 450 zł i tylko za zamówienie, dzwoniłem do hurtowni motoryzacyjnych i też potwierdzili tą teorię, że tylko oryginał i cena zaczyna się od 450 zł
EDIT: od strony filtra jest takie złącze ( http://allepomocnik-hosting.gcsoft.pl/users/anonymous_s4/2016-11/22/2016-11-22_21;19;16/WP_20161017_13_22_54_Pro.jpg ) ,a od strony pompy ciężko stwierdzić bo słabo widać, ale wydaje mi się, że jest zakuty i nakręcony na pompę
Masz z allegro
http://allegro.pl/przewod-paliwa-focus-c-max-1-8-tdci-4m519e966ab-i5149957520.html
Jeżeli to ten o którym piszesz to cena jak podałem
zadzwoń jutro i zapytaj o cenę
FINIS: 1368625
Nr Części: 4M51-9E966-AB
W katalogu cena 100 zeta
jak wyższa to zmień ASO
w takim razie to nie jest ten wąż, bo mój jest dużo dłuższy, fakt z 1 strony końcówka się zgadza (ta większa) lecz mój leci prosto do pompy i w żadnym miejscu się z niczym innym nie łączy
no to jak do pompy to
FINIS: 1383593
Nr Części: 4M5Q-9C330-BD
Fakt cena 448,95
no właśnie i teraz czy można go łączyć jakoś lub też zostawić końcówki i zastosować inny wąż. Czy jest możliwość jakiego sprawdzenia w internecie jaką ten wąż ma średnice
Podjedź do ludzi zajmujących się hydrauliką siłową. Oni mają przeróżne węże, końcówki i sprzęt do zakówania.
Kiedyś w Fieście padł mi przewód wspomagania. W ASO blisko 500zł. Pojechałem do nich i dorobili za 50zł wąż wytrzymujący 200 atm.
Tylko, że tam muszą być odpowiednie końcówki, których nie mają na 100%. Dziś kupiłem wąż paliwowy i wymieniłem, nie chciał odpalić pomogłem mu lekko plakiem. Pojechałem do pracy i jak chciałem wracać to odpaliłem go na 3 sec i zgasł, wyskoczył komunikat o usterce układu silnika. Chyba musi być oryginalny wąż, ciężko było wyciągnąć końcówkę z pompy paliwa, a jak montowałem to weszło lekko. Po prostu wydaje mi się, że łapie lewe powietrze. Samochód zaholowałem, pod firmę fordfach w Szczecinie bo miałem niedaleko, rano podjadę do nich i zobaczę i zobaczę co powiedzą.
Podjechać nie zaszkodzi. Mnie się też wydawało, że nie będą mieli takich końcówek, a mieli. Wymierzyli, ucięli, zakuli i działało.
Może można wykorzystać oryginalne, ale to może stwierdzić tylko fachowiec.
|
|