Zobacz pełną wersję : Szukam S-max 2010-2014 Lift, Titanium S, 2.0 PB 239KM, automat, kolor czarny
Czarnecki 10-01-2017, 20:45 Cześć,
jak w temacie, kupię samochód Ford S-max po liftingu rocznik 2010-2014 wersja Titanium S, silnik 2.0 PB 239KM, kolor czarny. Z wyposażenia konieczny solar-dach, nawigacja, biksenon, przyciemniane szyby z tyłu z roletami, przednie siedzenia elektryczne z pamięcią, tapicerka alcantra ze skórą z czerwonymi przeszyciami. Mile widziana wersja 7 osobowa, ogrzewanie postojowe. Jak najniższy przebieg. Budżet adekwatny do stanu pojazdu.
Wiem, że ciężko będzie znaleźć taki pojazd w Polsce, dlatego słyszałem od kolegi, że na forum są osoby, które pomagają w znalezieniu konkretnych modeli za naszą zachodnią granicą, a jako, że jestem nowy na forum i nie zapytałem o konkretne nicki to proszę o kontakt na priv.
W Polsce znalazłem tylko jeden, który spełnia moje wymagania bez mile widzianych... ;) Niestety jest to Radom, a wiadomo z czego słynie :/
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-2-0scti-titanium-s-powershift-full-opcja-dvd-lcd-panorama-ID6yFqwb.html#f18ec1c2a1
Co myślicie o tym aucie po zdjęciach? Może kojarzycie, że długo już wisi na otomoto i ktoś już sprawdzał? A może jest ktoś na forum z Radomia i mógłby podjechać za flaszkę?. Ja mam ponad 500km, więc raczej nie zaryzykuję...
Pozdrawiam serdecznie!
hand-ball 10-01-2017, 21:03 Witam Szanownego Kolege :-) W zakupie u zachodnich sasiadow mogs Ci pomoc slawek-kali albo czeslaw555 i wtedy masz pewne auto. Jsk kupisz 200 konnego to smialo forumowicze zrobia Ci update do 240. Nstomiast jezeli chodzi automat z tym siknikiem to gdzies wyczytalem, zeby omijac taka konfiguracje szerokim lukiem, tylko manual. Powodzenia w poszukiwaniach.
Do wyboru i koloru jaki masz budżet na tego S?. Jak coś pytaj Sławka albo Czeslawa jeśli potrzebna ci pomoc w sprowadzeniu
Do tych cen u niemca trzeba na dzień dobry doliczyć sobie z 5 tys na koszty sprowadzenia + opłaty no chyba że sam sobie ogarniesz to wyjdzie taniej.
Do dostania w PL raczej słabo, może być tak że może się pojawić jakaś sztuka jutro, albo nie zobaczysz żadnej przez pół roku, za tym nie trafisz, jak masz czas to możesz szukać i czekać. W tamtym tygodniu jeden S w benzynie był do kupienia w Rzeszowie za 79tyś ale któryś kolega z forum go kupił. O to ta oferta https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-titanium-s-ecoboost-240-km-mps6-gwarancja-104-000-km-ID6yImzD.html
https://www.autoscout24.de/ergebnisse?mmvmk0=29&mmvmd0=18761&version0=Titanium%20s&mmvco=1&pricefrom=500&fregfrom=2010&cy=D&fuel=B&powertype=hp&atype=C&ustate=N%2CU&sort=standard&desc=0
Lub coś tutaj
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=47&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&minPowerAsArray=200&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&fuels=PETROL&features=SPORT_PACKAGE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED
Czarnecki 10-01-2017, 22:26 Voku dzięki za info, jak widać przeszło mi obok nosa ta perełka z Rzeszowa i cena nie najgorsza porównując oferty z DE... :/ Do tego odpada sprowadzenie i opłaty, więc naprawdę dobra oferta. Na znalezienie auta mam czas i chciałbym to ogarnąć na spokojnie do wiosny, więc mam nadzieję, że się uda.
Kolega Wiktor napisał o tym, że połączenie 2.0 PB z Powershiftem to nie jest najlepszy pomysł, czy ktoś może to potwierdzić jakąś dokładniejszą analizą?
Ponawiam prośbę o pomoc w zweryfikowaniu i ocenie tej sztuki w Radomiu. Chociaż przebieg już pod 200 000, zapewne skręcony z 350 000, w porównaniu do tej sztuki z Rzeszowa z gwarancją od dealera wygląda słabo...
W tym ogłoszeniu z Rzeszowa są fajnie rozpisane pakiety, czy posiadacie może link do takiego opisu wszystkich wersji wyposażenia i pakietów dodatkowych S-maxa po lifcie?
To gdzie kolega wyczytał, że EB + PS to słabe połączenie i co to znaczy, że "słabe"?
Kupiłem taką konfigurację, teraz przebieg jest w granicach 135 kkm i odpukać jeździ dalej więc może nie siejmy niepotrzebnie defetyzmu?
Od razu ci powiem żebyś się nie napalał, to co ty chcesz to tylko w Plusie,
Jeszcze nie widziałem takiego S który by miał wszytko a tym bardzie 7osb, z czegoś zawsze będziesz musiał zrezygnować, postaw sobie priorytety co jest dla ciebie ważne.
Wersje z salonu PL to już w ogóle są zazwyczaj ubogie.
Ogólnie wyposażenie możesz sobie sprawdzić na http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do tam masz chyba wszystkie dostępne opcje lub ich brak w danym modelu, oczywiście sprawdzasz po numerze VIN
paoloWawa 10-01-2017, 22:51 kruger
Ponoć PS bardzo nie lubi wysokich obrotów i przez to się sypie, dlatego nie rekomenduje się EB+PS podczas gdy z kolei PS+klekot jest OK. Z tego co kojarzę to slawek-kali wie coś na ten temat
No chyba że nie S i trochę biedniejsza wersja
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-2-0ecoboost-240km-automat-ID6yIqhL.html#265671f4e9
czeslaw555 11-01-2017, 04:45 zawsze będziesz musiał zrezygnować, postaw sobie priorytety co jest dla ciebie ważne. niestety taka jest prawda :(
Bump: Ford S-max po liftingu rocznik 2010-2014 wersja Titanium S, silnik 2.0 PB 239KM, kolor czarny. Z wyposażenia konieczny solar-dach, nawigacja, biksenon, przyciemniane szyby z tyłu z roletami, przednie siedzenia elektryczne z pamięcią, tapicerka alcantra ze skórą z czerwonymi przeszyciami.
to jest najtańsze auto które +- spełnia Twoje kryteria
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=232659160&ambitCountry=DE&features=ELECTRIC_ADJUSTABLE_SEATS&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=XENON_HEADLIGHTS&features=PANORAMIC_GLASS_ROOF&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&interiorTypes=PARTIAL_LEATHER&interiorTypes=ALCANTARA&scopeId=C&colors=BLACK&fuels=PETROL&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=47&pageNumber=1&fnai=prev
slawek-kali 11-01-2017, 06:37 Sa i tansze.. tutaj przyklad
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=234538022
Odnosnie kosztow sprowadzenia to kolega Voku sie zagalopowal bo 5 tys to na pewno nie kosztuje..
Jesli natomiast chodzi o polaczenie tegi silnika z PS, to wystarczy spojrzec na obecna oferte forda. Ja tam nigdzie nie widze PS z silnikiem benzynowym, mysle ze to wystarczajacy argument.
czeslaw555 11-01-2017, 07:13 Ten twój nie ma panoramy
Sa i tansze.. tutaj przyklad
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=234538022
Odnosnie kosztow sprowadzenia to kolega Voku sie zagalopowal bo 5 tys to na pewno nie kosztuje..
Jesli natomiast chodzi o polaczenie tegi silnika z PS, to wystarczy spojrzec na obecna oferte forda. Ja tam nigdzie nie widze PS z silnikiem benzynowym, mysle ze to wystarczajacy argument.
5tyś lekko ze wszystkim chyba że zrobi to sam i nie skorzysta z pomocy.
slawek-kali 11-01-2017, 07:42 co to znaczy ze wszystkim? z oplatami?
Jesli nie to naprawde nie wiem skad wziales te 5k..
Tak z głowy na szybkiego
Akcyza ok 2tys
Pomoc lekko 2tys zalezy gdzie auto się znajduje.
Papiery paliwo tablice, przeglądy, wycieczka 1tys
czeslaw555 11-01-2017, 07:47 A Twój nie S ale najbardziej zbliżony do kryteriów
Kolor wręcz przeciwny ale może
http://allegro.pl/ford-s-max-titanium-s-2-0-ecoboost-203-km-i6676196897.html
czeslaw555 11-01-2017, 10:13 to trzeba dobrze dopytać się czy to krajowe auto itd.
Bump: odczytałem "Niemiec"to jest i cena mało realna za takie auto
ale najbardziej zbliżony do kryteriów
Posiadałeś kiedyś wersje typu "S"/"M-Pakiet"/"S-Line" itd itp?
To są ZUPEŁNIE inne samochody.
Czarnecki 11-01-2017, 14:41 Jeżeli naprawdę warto odpuścić sobie automaty, na czym szczerze mówiąc bardzo mi zależało to mam od ręki taką wersję jaką chcę, którą wcześniej odrzuciłem tylko ze względu na manual...
http://www.mobile.de/pl/Samochod/Ford-S-Max-2.0-Titanium-S-239-hp.-7-plz.-ACC/vhc:car,cnt:de,srt:price,sro:asc,ms1:9000_47_,frn: 2010,frx:2015,ful:petrol,pwn:173,exc:black/pg:vipcar/236621265.html
Przy jakim przebiegu pojawiają się problemy z PowerShiftem przy silnikach benzynowych?
Przy okazji podjęcia tematu kosztów "pomocy" w sprowadzeniu takiego samochodu to jeżeli miałbym za samą pomoc bez opłat zapłacić 5000zł to "pomocnicy" byliby milionerami a ja na pewno sam bym sobie z tym poradził, tym bardziej kupując samochód z pod serwisu od dealera z gwarancją. Przy okazji pytanie, czy taka gwarancja otrzymana od dealera w DE obowiązuje normalnie w PL?
stingerA6 11-01-2017, 15:08 Z powershiftem nie jest tak jednoznacznie. Koledze z forum umarł przy przebiegu 60 tyś (wymieniony na gwarancji). Ja z kolei widziałem ecoboosty z przebiegami rzędu 300 tyś i siedział w nich fabryczy powershift. Wszystko zależy od konkretnego auta i kierowcy tj. jak traktuje auto. Jeśli wyścigowo z pod każdych świateł to później nie dziwota że skrzynia pada (choć przy takim traktowaniu to i inne rzeczy choćby w silniku mogą zakończyć żywot). Moim zdaniem warto zastanowić się nad niedrogą gwarancją G12, która może być lekarstwem na ewentualne usterki autka (do przebiegu 200 tyś).
czeslaw555 11-01-2017, 15:16 To są ZUPEŁNIE inne samochody. no jasne i ZUPEŁNIE w innej cenie.
To więcej niż auto
slawek-kali 11-01-2017, 16:32 Przy okazji pytanie, czy taka gwarancja otrzymana od dealera w DE obowiązuje normalnie w PL?
Nie, musisz przejsc sciezke w polskim ASO.
A koszta jak pisalem wyzej to nie 5000zl, dokladne koszta z mojej strony moge ci podeslac na maila jesli chcesz ;)
no jasne i ZUPEŁNIE w innej cenie.
To więcej niż auto
Nie wiem czy to jest sarkazm czy poważnie...
Więcej niż auto.. tak można powiedzieć na mój dzisiejszy zakup :one:
http://i.imgur.com/bsmuYsJ.jpg
Jeżeli naprawdę warto odpuścić sobie automaty, na czym szczerze mówiąc bardzo mi zależało to mam od ręki taką wersję jaką chcę, którą wcześniej odrzuciłem tylko ze względu na manual...
http://www.mobile.de/pl/Samochod/Ford-S-Max-2.0-Titanium-S-239-hp.-7-plz.-ACC/vhc:car,cnt:de,srt:price,sro:asc,ms1:9000_47_,frn: 2010,frx:2015,ful:petrol,pwn:173,exc:black/pg:vipcar/236621265.html
Przy jakim przebiegu pojawiają się problemy z PowerShiftem przy silnikach benzynowych?
Przy okazji podjęcia tematu kosztów "pomocy" w sprowadzeniu takiego samochodu to jeżeli miałbym za samą pomoc bez opłat zapłacić 5000zł to "pomocnicy" byliby milionerami a ja na pewno sam bym sobie z tym poradził, tym bardziej kupując samochód z pod serwisu od dealera z gwarancją. Przy okazji pytanie, czy taka gwarancja otrzymana od dealera w DE obowiązuje normalnie w PL?
Nigdzie nie napisałem że 5 tys to koszt pomocy, jak wy czytacie te posty? Napisałem mniej więcej że całość kosztów wraz z opłatami wyjdzie cie około 5tys. Zresztą masz kalkulator to sobie oblicz.
Tak z głowy na szybkiego
Akcyza ok 2tys
Pomoc lekko 2tys zalezy gdzie auto się znajduje.
Papiery paliwo tablice, przeglądy, wycieczka 1tys
Cześć,
To ja kupiłem tego s-maxa z Rzeszowa. Akurat trafił mi się Titanium S ale nie miałem takich wymagań. Szukałem 2.0EB z w miare dobrym wyposażeniem, w miare blisko Krakowa z pewną historią. Tak jak pisali inni, zastanów sie na czym ci najbardziej zależy. Z szybko, tanio, dobrze wybierz dwa ;).
Z ogłoszeń które mam zapisane możesz zerknąć jeszcze na tego ze Szczecina http://allegro.pl/ford-s-max-titanium-full-i6671002935.html chociaż wisi przynajmniej od listopada.
Jeżeli odpuścisz że to musi być Titanium S i koniecznie czarny wybór jest trochę większy.
Pozdrawiam,
Michał
Czarnecki 13-01-2017, 20:17 amk a nie chcesz sprzedać tego swojego? ;)
Może za kilka lat ...
Ale dam ci jeszcze jedną radę. Nie napalaj się na żadne auto dopuki przynajmniej go nie obejrzysz. W innym przypadku obiektywne spojrzenie jest trudne.
Zażyło mi też sie obejrzeć auto, zdecudować na zakup, dogadać ze sprzedającym a mimo tego auto zostało sprzedane komuś innemu. Więc dopuki nie masz umowy/faktury i kluczyków w ręku nie masz pewności.
Może?
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-titanium-s-navi-pl-cesja-leasingu-rezerwacja-ID6yFK5p.html
Czarnecki 15-01-2017, 17:40 Idealny, tylko kolor i ten leasing... ;) Dzięki Voku za starania.
Może takiego co prawda nie S, ale jeśli z ceną się nie walneli to można powiedzieć że okazja :D
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-titanium-navi-xenon-panorama-serwis-fw23-ID6yJj3X.html
stingerA6 16-01-2017, 20:25 Okazja ?
http://www.mobile.de/pl/Samochod/Ford-S-MAX-Titanium-1.Hand-Navi-Xenon-PDC-AHK/vhc:car,cnt:de,ms1:9000_47_,frn:2010,prx:15000,ful :petrol,pwn:147/pg:vipcar/237792603.html
Napisane nawet w tytule, że człowiek szuka Titanium S, a Ty podsyłasz zwykłego. :roll:
Zle sobie spojrzałem, mój błąd. Ale auto warte zainteresowania, S podesłałem już cała listę, innych nie ma :P
slawek-kali 16-01-2017, 20:34 Może takiego co prawda nie S, ale jeśli z ceną się nie walneli to można powiedzieć że okazja :D
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-titanium-navi-xenon-panorama-serwis-fw23-ID6yJj3X.html
Uwaga na nich! Kopiuja fotki z niemieckich aukcji, aut nie maja w posiadaniu!
Czesto auta z wadami, typu padnieta skrzynia itd..
No to już zdążyłem zobaczyć że kopiują 1:1 i to nie od dziś, ale myślałem że po prostu sprowadzają na życzenie, a wybierają sobie jakieś tam oferty z mobile jest zainteresowany to sprowadzają, bo zdjęcia mają z rożnych ofert.
slawek-kali 16-01-2017, 20:43 Tutaj swiezyna ale cena zaporowa :D Chyba te 20' takie drogie :p
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238055188&zipcodeRadius=200&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&ambitAddress=33142%2C+B%C3%BCren%2C+Nordrhein-Westfalen&isSearchRequest=true&fuels=PETROL&userPosition=51.5581888%2C8.6020547&scopeId=C&sortOption.sortOrder=DESCENDING&sortOption.sortBy=creationTime&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&maxPrice=20000&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=47&pageNumber=1&fnai=prev
Problem że on nie chciał białego :P Ale czarnych jak na lekarstwo albo cena kosmos, ten http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-s-max-titanium-s-pano-standhz-navi-xenon-pdc-altenmarkt/236534754.html?action=parkItem też dobra opcja niestety dobrego S poniżej 17 tyś ciężko dostać nawet w dieslu
Ostatnia szansa więcej nie szukam :D Tak wiem nie ten kolor
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-ford-s-max-titanium-sport-2-0-eco-boost-203-km-panorama-navi-ID6yJmAN.html
piotrek305 17-01-2017, 14:23 Ostatnia szansa więcej nie szukam :D Tak wiem nie ten kolor
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-ford-s-max-titanium-sport-2-0-eco-boost-203-km-panorama-navi-ID6yJmAN.html
cudo !
cudo !
tylny prawy błotnik coś ten teges - pod lampą :razz:
Czarnecki 17-01-2017, 15:54 Kurdę muszę przyznać, że białe Eśki prezentują się bardzo ładnie, ale jak już wyobrażę sobie takiego w zimie utytłanego po jednym wyjeździe na błoto pośniegowe z solą to już mi mija to olśnienie... Cały czas szukam, codziennie odświeżam mobile.de w poszukiwaniu tego jedynego, spełniającego wszystkie kryteria... Nikt z Radomia się nie odnalazł, żeby sprawdzić tego z komisu BAN-MOT?
slawek-kali 17-01-2017, 15:58 A co ten twoj wymarzony musi miec?
Czarny jest zdecydowanie trudniejszy w utrzymaniu czystości. Mam czarnego Focusa i czarnego s-maxa ;).
Wysłane z mojego ONE E1003 przy użyciu Tapatalka
hand-ball 17-01-2017, 16:32 Czarny to masakra jezeli chodzi o zime, na bialym mniej widac...
Tu jeszcze jest wymażony czarny Titanium S: https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-titanium-s2-0turbo-203kmpanoramanavibi-xenon7-osobowyfull-ID6yJnJ5.html . Czy godny uwagi zostawiam do oceny.
Kurde jaki wysyp tych S ja tak w Dieslu poproszę :P
hand-ball 17-01-2017, 18:50 Tu jeszcze jest wymażony czarny Titanium S: https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-titanium-s2-0turbo-203kmpanoramanavibi-xenon7-osobowyfull-ID6yJnJ5.html . Czy godny uwagi zostawiam do oceny.
Ten fajny, wszystkomajacy. Jedz ogladaj i bierz!!
stingerA6 17-01-2017, 18:50 Voku Proszę bardzo
http://www.mobile.de/pl/Samochod/Ford-S-MAX-Titanium-S-Automatik-Xenon/vhc:car,cnt:de!sk!ch!se,srt:date,sro:desc,ms1:9000 _47_,frn:2010,prx:15000/pg:vipcar/238176726.html
slawek-kali 17-01-2017, 18:58 Ten fajny, wszystkomajacy. Jedz ogladaj i bierz!!
Lepiej nie:one:
Voku Proszę bardzo
http://www.mobile.de/pl/Samochod/Ford-S-MAX-Titanium-S-Automatik-Xenon/vhc:car,cnt:de!sk!ch!se,srt:date,sro:desc,ms1:9000 _47_,frn:2010,prx:15000/pg:vipcar/238176726.html
Ale mi wybrałeś :D Z samochodu marzeń ma chyba tylko kolor :D i cenę :P
Ale mi wybrałeś :D Z samochodu marzeń ma chyba tylko kolor :D i cenę :P
Samochód marzeń to jedynie w PL - licznik skorygowany, bezwypadkowy itp :)
Czarnecki 17-01-2017, 22:28 A jaki fundusz?
Fundusz w zależności od konkretnego auta, stanu i przebiegu, podpowiem, że wolę zapłacić 10 000 więcej i mieć pewny egzemplarz...
A co ten twoj wymarzony musi miec?
Wszystko jest w pierwszym poście, ale temat nam się rozrósł, więc dodam ponownie:
Ford S-max po liftingu rocznik 2010-2014 wersja Titanium S, silnik 2.0 PB 239KM, kolor czarny. Z wyposażenia konieczny solar-dach, nawigacja, biksenon, przyciemniane szyby z tyłu z roletami, przednie siedzenia elektryczne z pamięcią, tapicerka alcantra ze skórą z czerwonymi przeszyciami. Mile widziana wersja 7 osobowa, ogrzewanie postojowe. Jak najniższy przebieg.
Czarny jest zdecydowanie trudniejszy w utrzymaniu czystości. Mam czarnego Focusa i czarnego s-maxa ;).
Dla mnie od zawsze w samochodach liczą się tylko dwa kolory - czarny i srebrny, w ostateczności grafit... Innych nigdy nie brałem pod uwagę. Dla niektórych modeli bardziej pasuje mi wizualnie czarny, a dla innych srebrny, akurat S-Max w srebrnym mi nie odpowiada, więc pozostał czarny ;)
Tu jeszcze jest wymażony czarny Titanium S: https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-titanium-s2-0turbo-203kmpanoramanavibi-xenon7-osobowyfull-ID6yJnJ5.html . Czy godny uwagi zostawiam do oceny.
Ten fajny, wszystkomajacy. Jedz ogladaj i bierz!!
Lepiej nie:one:
Właśnie się na niego natknąłem i szybko wszedłem na forum, żeby napisać, a tu już mnie uprzedziliście! Jestem pod wrażeniem :) Ma praktycznie wszystko oprócz silnika 239KM, ale moc to nie problem, kwestia softu? Dwie rury z tyłu ma, które mają niby tylko modele mocniejsze 239KM? Jak go oceniacie po samych zdjęciach? Cena dobra, przebieg stosunkowo wysoki, adekwatny do ceny, a nawet podejrzewam, że trochę mały porównując oferty z DE... slawek-kali dlaczego lepiej nie jechać, Piła to też miejsce, którego należy unikać jak Radom, Sobótki i inne? Jest podany nr VIN WF0SXXGBWSAU21139 i nr rejestracyjny B MT 3761, czy ma ktoś z Was dostęp, żeby sprawdzić przebieg i historię serwisową oraz rozkodować wyposażenie? A może są jacyś spece, którzy po tych danych dojdą do ogłoszenia jakie było w DE? Jest ktoś z okolic Piły chętny do pomocy przy oględzinach za kratę piwa? VAT - Marża, czyli możliwy wałek na podatku? Jeżeli nie pójdzie to w przyszłym tygodniu planuję wyjazd, a jutro dzwonię i wypytam o wszystko.
slawek-kali 17-01-2017, 22:30 Pytaj przede wszystkim u jakiego blacharza stal :D Poza tym widze, ze moja pomoc bedzie niemozliwa w twoim wypadku, bo jednak okazji szukasz.
Czarnecki 17-01-2017, 22:43 Pytaj przede wszystkim u jakiego blacharza stal :D Poza tym widze, ze moja pomoc bedzie niemozliwa w twoim wypadku, bo jednak okazji szukasz.
Każdy szuka okazji, ale najczęściej okazja znajduje jelenia... ;) Dlatego skupiłem się na szukaniu w DE i mobile.de, praktycznie dwa- trzy razy dziennie odświeżam zapisane wyszukiwania... Jednak tam na razie nie znalazłem modelu spełniającego większość założeń. Te ceny i przebiegi porównując DE z PL są śmieszne, stąd wiem, że ten musiał być albo tłuczony, albo skręcony... Masz jakieś pewne info? Jeżeli tłuczony do zrobienia i zrobiony w miarę dobrze to czasami warto się zastanowić, ale koniecznie wszystko dokładnie posprawdzać. Kilka lat temu kupiłem roczną tłuczoną Corsę z Francji z przebiegiem 18 000 za 1/3 ceny nowej. Wszystko dokładnie sprawdziłem, podociągałem rzeczy, które handlarz porobił po taniości na szybko i naprawdę nie żałuję zakupu, a zaoszczędziłem sporo pieniędzy.
Wracając do tematu:
Nr VIN WF0SXXGBWSAU21139 i nr rejestracyjny B MT 3761
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-titanium-s2-0turbo-203kmpanoramanavibi-xenon7-osobowyfull-ID6yJnJ5.html
Czy ktoś coś może sprawdzić po tych danych?
slawek-kali 17-01-2017, 22:52 Od razu napisze ze tablice sa lewe wiec tu nie widze sensu ich sprawdzania..
jesli chodzi o przebieg to w ciagu ostatnich 8 miesiecy zrobil niby 4kkm :p
To daje mocno do myslenia, szczegolnie patrzac na absurdalnie niska cene auta.
czeslaw555 17-01-2017, 22:55 są pewne granice informacji i tutaj już chyba więcej nie da się nic zrobić.Dlatego skupiłem się na szukaniu w DE i mobile.de, praktycznie dwa- trzy razy dziennie odświeżam zapisane wyszukiwania... Jednak tam na razie nie znalazłem więc sam widzisz że coś nie hallo może być z tym z Piły. Chcesz takie auto to albo czekasz jeszcze może rok i będą w Twoim budżecie, z pewnymi papierami, pewną historią i w bdb. stanie, albo kupujesz takie sprowadzone
slawek-kali 17-01-2017, 22:58 ja tylko wnioski jakies wysuwam.. auto robil srednio 3kkm na miesiac ;)
Wszystko jest w pierwszym poście, ale temat nam się rozrósł, więc dodam ponownie:
Ford S-max po liftingu rocznik 2010-2014 wersja Titanium S, silnik 2.0 PB 239KM, kolor czarny. Z wyposażenia konieczny solar-dach, nawigacja, biksenon, przyciemniane szyby z tyłu z roletami, przednie siedzenia elektryczne z pamięcią, tapicerka alcantra ze skórą z czerwonymi przeszyciami. Mile widziana wersja 7 osobowa, ogrzewanie postojowe. Jak najniższy przebieg.
A tak realnie? Bo chyba tu tylko brakuje czujników martwego pola, asystenta pasa, aktywnego tempomatu i będzie full a takie chyba w przyrodzie występują raz na rok
Jak kasa nie gra roli to tu jest opcja bliska tego http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236621265&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&colors=BLACK&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=184&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=47&pageNumber=1
Lub napisz do nich bo też mają czrnego z panoramą http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236051454&isSearchRequest=true&fuels=PETROL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&colors=BLACK&scopeId=C&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=184&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=47&pageNumber=1
Czarnecki 17-01-2017, 23:59 Voku pisałem już do Cottbus, bo mam tam tylko 200km drogi od domu i dostałem zdjęcia z dopiskiem, że była bardzo zła pogoda...
https://zapodaj.net/2483aeb2b512e.jpg.html
https://zapodaj.net/65129cef661e7.jpg.html
https://zapodaj.net/73d50422923fe.jpg.html
https://zapodaj.net/4dec8b413b673.jpg.html
https://zapodaj.net/fc7e09913cd97.jpg.html
https://zapodaj.net/c684a1064fd79.jpg.html
https://zapodaj.net/479b79a3e66ee.jpg.html
https://zapodaj.net/fb2ba4a5b8bf1.jpg.html
https://zapodaj.net/6539e1265d0d0.jpg.html
Auto z pod ASO Forda z roczną gwarancją, która ustaliliśmy, że w Polsce nie obowiązuje... Nie podoba mi się oczywiście cena samochodu, jednak trzeba powiedzieć szczerze, że jest adekwatna do przebiegu 60 000km. Odrzucił mnie ten bagażnik z wysuwaną podłogą, która tylko zmniejsza jego pojemność i dla mnie nie będzie do niczego przydatna, a w dodatku wyczytałem, że skrzypi jęczy w czasie jazdy po nierównościach... Aha i nie ma pakietu space ze stolikami, schowkami i roletami tylnych okien bocznych itp. więc raczej odpuściłem... ;) Przyznam szczerze, że gdyby miał 3 rząd siedzeń zamiast wysuwanej podłogi i ten pakiet space to chyba bym po niego jechał... A gwarancje w razie draki bym realizował w Cottbus, bo mam blisko... ;)
Cały czas nie wiem czy szukać automatu, czy manuala ze względu na te opinie dot. psujących się PowerShifty z mocną benzyną i wycofaniem takiej konfiguracji przez Forda w nowych modelach... Chciałbym automat, ale jak mam za dwa lata szukać skrzyni biegów za 10 000zł to raczej podziękuję... Ten droższy ma prawie wszystko i w dodatku manual, ale cena i odległość zabija...
I potem slawek-kali lub czeslaw555 dziwią się ludziom, którzy mając wszystko to co chcą i szukają, w dodatku w Polsce na miejscu ZA PRAWIE POŁOWĘ CENY napalają się i szukają okazji :D
czeslaw555 18-01-2017, 04:44 ja już dawno przestałem się dziwić. Np.wczorajszy mail. Focus 2.0 benzyna lub ON, rocznik od 2007 klima, pelna elektryka, stan wiadomo że dobry. Budżet z kosztami sprowadzenia i rejestracji to max. 16 tys.zł. :)
Był już okres ok 2-3 lat temu że ludzie jakby zaczęli rozumieć prawa rynku, że ceny za dobre auto najczęściej są wyższe niż na otomoto ale był i nie wiem czy wróci
Wymontujesz podłogę i sprzedaż, za ta kasę kupisz boczki drzwi z roletami. Tacki tez można dołożyć.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Przy tych pieniądzach to już nie wiem czy nie wolał bym dołożyć do jakiegoś biedniejszego
ale nowego.
Przy tych pieniądzach to już nie wiem czy nie wolał bym dołożyć do jakiegoś biedniejszego
ale nowego.
Nie wolałbyś :)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie wolałbyś :)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kiedyś przy piwie z kumplem w momencie dużej kumulacji On stwierdził że jak wygra to kupi mi tego S-Max. No to w ramach rozrywki wlazłem na ford.pl i wyklikałem S-Maxa w wersji "Marzenie". Wyszło bagatela 270 000 zł :)
S-Max to trudny zakup wiec grymaszenie nie popłaca coś o tym wiem...
Nigdy używka nie będzie miała w 100% tego co chcesz ale z pewnych rzeczy można zrezygnować a z pewnych nie...
ja już dawno przestałem się dziwić. Np.wczorajszy mail. Focus 2.0 benzyna lub ON, rocznik od 2007 klima, pelna elektryka, stan wiadomo że dobry. Budżet z kosztami sprowadzenia i rejestracji to max. 16 tys.zł. :)
Był już okres ok 2-3 lat temu że ludzie jakby zaczęli rozumieć prawa rynku, że ceny za dobre auto najczęściej są wyższe niż na otomoto ale był i nie wiem czy wróci
Problem w tym że jak masz nawet 5x więcej to zawsze będzie mało bo człowiek chce w tych pieniądzach kupić coś lepszego/nowszego itp i czeka na ten jedyny egzemplarz i nie ważne czy to 20tyś czy 50tys i to się nie tyczy tylko samochodów.
Ja mam taki budżet że mogę kupić prawie każdego s-maxa z otomoto ale albo nie ma takiego jak chce albo w 90% auta wystawiane są na FV marża co mnie mnie interesuje.
Czarnecki 28-01-2017, 15:20 Poszukiwań ciąg dalszy...
Czarnecki 06-03-2017, 14:47 Właśnie mi przeszedł koło nosa ideał...
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-2-0-ecoboost-240km-titanium-individual-automat-powershift-polski-salon-ID6yNpzx.html#f4c7a3811d
Dzisiaj rano ogłoszony, jak wróciłem z pracy i zadzwoniłem to 2h temu sprzedany... :/
Przy okazji pytanie o tą wersję Titanium Individual, czym różni się od Titanium S i która jest wyższa?
Kur... Powiedziałem gościowi, że dołożę do 75tyś jak przetrzyma do weekendu, ale za późno ;)
stingerA6 06-03-2017, 15:14 Nie rozpaczaj bo jak za 2011 rok i za tit z zewnętrznym pakietem s to nie mało. Najwyżej jest titanium "s". Poznasz po czerwonych przeszyciach wewnątrz.
Czarnecki 06-03-2017, 17:25 stinger wiem, czym jeszcze oprócz czerwonych przeszyć tapicerki i aluminiowych nakładek na pedały różni się Titanium S i Titanium Individual? Z zewnątrz zderzak przedni i spoiler klapy bagażnika miał, chyba nic więcej??
Kurde szukam już 3 miesiące, w Niemczech takie są droższe o jakieś 10tyś i jeszcze dochodzą koszty sprowadzenia i opłat... Żałuję, bo pierwszy raz trafił się zbliżony ideałowi z Polskiego salonu od pierwszego właściciela :/ Może ktoś z forum kupił tak ekspresowo? Odkupię za dobrą wypłatę ;)
stingerA6 06-03-2017, 17:30 Kurcze widzę jesteś już zdesperowany.
czym jeszcze oprócz czerwonych przeszyć tapicerki i aluminiowych nakładek na pedały różni się Titanium S i Titanium Individual? Z zewnątrz zderzak przedni i spoiler klapy bagażnika miał, chyba nic więcej??
Tit S ma pełny pakiet ospoilerowania, dedykowane felgi, wewnątrz alcantara z czerwonymi przeszyciami, to samo na mieszku biegów i kierownicy.
Indywidual ma tłoczoną tapicerkę foteli inną od tracycyjnej.
TitS ma też zmodyfikowane zawieszenie (obniżone).
Dalej upierasz się przy czarnym?
Lepiej żeby taki napalony nie był, bo później kupi puszkę Pandory..
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
stingerA6 06-03-2017, 17:40 Czarnecki Zleć sprowadzenie tego czarnucha
http://www.mobile.de/pl/Samochod/Ford-S-Max-2.0-Titanium-S-EcoBoost-Automatik/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,ms1:9000_47_,frn:2010, prx:20000,ful:petrol,ger:automatic_gear/pg:vipcar/239883436.html
czeslaw555 06-03-2017, 17:49 dałby zlecenie na sprawdzenie tego z Gdyni to by pewnie miał to auto ...
Czarnecki 06-03-2017, 18:32 stinger muszę chyba obniżyć loty zahaczając te słabsze silniki beznzynowe 203KM, bo w wyszukiwaniach mam tylko te 240KM... Nie jestem zdesperowany, tylko wiesz jak trafia się sztuka raz na dwa miesiące bliska tego co szukasz w miarę dobrej cenie to szkoda, że umyka bokiem...
czeslaw, nie zdążyłem zadzwonić i już sprzedany kilka h po ogłoszeniu, a co dopiero zlecić sprawdzenie...
stingerA6 06-03-2017, 18:33 203KM, bo w wyszukiwaniach mam tylko te 240KM...
Ale to te same silniki -5 min i masz fabryczne 240 koni
slawek-kali 06-03-2017, 18:38 https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/ford-s-max-2-0-ecoboost-titanium-s/590147094-216-1891
stingerA6 06-03-2017, 18:49 Sławek automat muss sein
slawek-kali 06-03-2017, 18:53 A no fakt, musi sie cos przeca psuc :D
Czarnecki 06-03-2017, 19:18 Na czas szukania zdążyłem już kupić Hanię Civic Hatchback prawie pełnoletnią z 2000 roku specjalnie w automacie, żeby powoli odzwyczajać się od manuala. Zaliczyłem piękny powrót do przeszłości, bo marzyłem o takiej za łepka... ;) Pełny wypas... klima, centralny z pilotem, podłokietnik (rzadkość!), pełna elektryka, nawet szyberdach elektryczny, silnik 1,6 V-TEC 115KM nie do zdarcia tym bardziej nie piłowany przy automacie CVT o którego się trochę boję :D Dodatkowo po dwóch babkach z DE od nowości :P Więc mam czym jeździć i ciśnienia nie ma, ale chcę znaleźć S-Maxa swój ideał fabryczny :P Jedynie rozszerzę chyba wyszukiwanie do słabszej wersji silnikowej 203KM...
Ale to te same silniki -5 min i masz fabryczne 240 koni
Nie bądź taki pewny tych 240 ps w 5 min zobacz jak moj mk5 wyszedł na hamowni po zmianie softu
stingerA6 06-03-2017, 19:51 Fabryczne 240 też nie trzymają seri
Fabryczne 240 też nie trzymają seri
to ile fabryczna ma ??
stingerA6 07-03-2017, 13:46 to ile fabryczna ma ??
Nawet poniżej 220 kuni wypluwa hamownia
Nawet poniżej 220 kuni wypluwa hamownia
No mi wyplulo 212 ale moment b.slabo bo 307Nm gdzie te 345
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Czarnecki 07-03-2017, 15:00 220, 212KM z tych fabrycznych niby 240KM? To co wypluwa z 203? 170?? Chyba coś tu jest nie tak :/
hasimenes 07-03-2017, 15:33 Reszta zostaje u dilera.Jak bedzie silnik na wykonczeniu to je wrzucąg:DD
Czarnecki 19-03-2017, 14:15 Mam kolejny egzemplarz idealnie spełniający moje wymagania, nawet te mile widziane...
http://allegro.pl/show_item.php?item=6756130060
Co o nim myślicie? Cena jak na ten rok dość wysoka, przebieg również trochę wysoki, ale widać, że właściciel doinwestował autko i nie oszczędzał. Tapicerkę pierwszy raz widzę taką, ale podoba mi się. Z Titanium S chyba ma wszystko, i jeszcze więcej, bo jest nawet webasto... Najbardziej obawiam się o skrzynię Powershift, jakie są pierwsze objawy jej awarii?
czeslaw555 19-03-2017, 14:39 Cena jak na ten rok dość wysoka, nie wiem gdzie widziałeś niższe ceny.
Tyle to kosztuje w D
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=47&makeModelVariant1.modelDescription=titanium+&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&minPowerAsArray=230&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&fuels=PETROL&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=CRUISE_CONTROL&features=XENON_HEADLIGHTS&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED
stingerA6 19-03-2017, 14:41 No fajny. TitS z pakietem indywidual. Łap szybko vin (to może uda się coś wygrzebać) i działaj bo długo nie postoi. Cena racjonalna.
Czarnecki 19-03-2017, 14:46 Czesław spokojnie z tą ceną, popatrz na ceny łącznie z przebiegami... ;)
Nr VIN: wf0sxxgbwsbj77832
Znalazłem, że na forum już się pojawił tutaj:
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=228080&page=6
z komentarzem, że korygowany, więc chyba lipa... Stinger i to akurat Ty to napisałeś, pamiętasz? ;)
stingerA6 19-03-2017, 14:55 Vin powiedział wszystko.
Ulep i z dala od niego
slawek-kali 19-03-2017, 15:58 Cos tu nie gra.. szkoda ze nie ma ogloszenia z 2015 bo tam inny przebieg byl z tego co pamietam..
Samo auto faktycznie serwisowane w ASO Bielsko Biala.
czeslaw555 19-03-2017, 16:16 Czesław spokojnie z tą ceną, popatrz na ceny łącznie z przebiegami. wiem jak na to patrzeć i oceniać :)
Czarnecki 19-03-2017, 18:40 Sławek kojarzony przez Ciebie inny przebieg znaczy wyższy? Próbowałem znaleźć archiwalne ogłoszenie, ale niestety nie dało rady. Macie jakieś dane jeszcze z Austrii, był tam serwisowany? Może jakieś większe naprawy związane z silnikiem i skrzynią biegów?
slawek-kali 19-03-2017, 18:46 Mam raport VIN jakbys chcial ;)
Stinger już napisał "z dala od niego" wiec? Po co drążyć temat ? No chyba że kolega bardzo ciekawy :)
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
slawek-kali 19-03-2017, 20:00 Bo to pochopne bylo?
Czarnecki 21-03-2017, 04:09 Panowie więc jak ulep, czy warto się zainteresować?
Czarnecki 25-03-2017, 21:05 Od S-Maxa z Bielsko-Białej nastąpił mały przełom w moich długich, ponad 3-miesięcznych poszukiwaniach... Ten z Bielska jeszcze aktualny, tak więc jak widać nie była to "igiełka", bo dwie takie przeszły mi już obok nosa sprzedając się na drugi dzień po ogłoszeniu... Mam dość wyśrubowane wymagania, stąd przez te 3 miesiące zakwalifikowało się do nich może 5 pojazdów, z czego 3 od handlarzy z Piły lub Radomia, które stoją do dzisiaj i omijam je szerokim łukiem.
Otóż mam zarezerwowaną sztukę w Trójmieście spełniającą wszystkie moje warunki podstawowe,a nawet niektóre dodatkowe. Dużym atutem jest to, że auto pochodzi z polskiego salonu, od pierwszego właściciela i posiada gwarancję 12 Forda ważna jeszcze prawie 8 000km lub pół roku. Taka sztuka trafiła się po raz pierwszy, dlatego postanowiłem ją zarezerwować w kilka h po ogłoszeniu, nie mogąc jechać w najbliższych dniach. Ponad to sprzedający to nie żaden handlarz, tylko użytkownik prywatny z perspektywy około 1,5h rozmów konkretny i uczciwy gość, który dodatkowo zapewnia darmowy przegląd przed-zakupowy w ASO. Czego chcieć więcej...?
Podsumowując szukam osoby z Trójmiasta znającego dokładnie tą markę i połączenie 2.0 EB i Powershift do ewentualnego przeglądu, inspekcji przed-zakupowej. Jestem osobą nieufną, węszącą podstęp niemal wszędzie, więc nawet takie zestawienie nie daje mi 100% pewności na dobry zakup. Zakup zaplanowany na 01.04.2017. Czy jest ktoś chętny i kompetentny na forum z Trójmiasta lub okolic?
slawek-kali 25-03-2017, 21:09 czeslaw555 pewnie..
Czarnecki 25-03-2017, 21:22 czeslaw555 jest niestety niedostępny w tym terminie...
slawek-kali 25-03-2017, 21:29 jest chyba ktos taki jak Tytan cos tam z bezwypadkowe...
Jakimś mega specjalistą nie jestem ale mam taki zestaw (silnik+skrzynia) mam czujnik lakieru, sprzęt do diagnostyki... mogę Ci zerknąć na niego zanim przyjedziesz z daleka.
stingerA6 25-03-2017, 21:35 No i nasz znawce. Tolek tylko z przyzwyczajenia na inspekcji nie aktualizuj modułów po podpięciu :diabel2:
Czarnecki 25-03-2017, 21:35 slawek-kali preferowałbym kogoś specjalizującego się w Fordach.
Przy okazji czy ktoś z Was miał do czynienia z tą gwarancją Forda 12? Czy to się sprawdza w praktyce i Ford nie robi problemów z uznawaniem gwarancji? Przeszukałem forum i niewiele znalazłem, a to dość ciekawe rozwiązanie dostępne chyba tylko w Fordzie, bo przyznajmy szczerze, że 10 lat lub 200 000 to dość ryzykowne rozwiązanie dla dealera ;)
Czy ktoś z Was posiada jakaś rozpiskę planowanych przeglądów dla S-Maxa I po lifcie w konfiguracji 2.0EB + Powershift od 0 - 200 000km?
PS. Jeżeli jest ktoś poważnie zainteresowany tym S-Maxem z Bielsko-Białej to mogę bezpłatnie udostępnić raport z autoDNA na PW.
slawek-kali 25-03-2017, 21:37 Mam przyjechac? ale nie wyplacisz sie :D
A powaznie bierz do ASO lub na SKP..
No i nasz znawce. Tolek tylko z przyzwyczajenia na inspekcji nie aktualizuj modułów po podpięciu :diabel2:
Po zakupie to jeszcze pół biedy, gorzej jak go odpicuję przed zakupem, jeszcze wartość wzrośnie i cena pójdzie w górę :p
czeslaw555 25-03-2017, 21:43 slawek-kali preferowałbym kogoś specjalizującego się w Fordach.nie ułatwiasz sobie życia.
Totek dobry człowiek, przerobił sobie auto i ma auto w podobnej konfiguracji więc ma odniesienie
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=242601
Czarnecki 25-03-2017, 21:58 czeslaw555 jak pisałem posta to odnosiłem się do zaproponowanego Tytana z forum bezwypadkowe, nie widziałem jeszcze posta totka, tak więc chyba znalazłem swojego fachowca, resztę ustalimy na priv ;)
slawek-kali nie przyjeżdżaj, musiałbym zapłacić 1/10 wartości auta... ;) Przecież wspominałem, że sprzedający zaprasza mnie na sponsorowany przegląd przed-zakupowy w ASO, ale to nie jest dla mnie wystarczające.
Czarnecki 27-03-2017, 23:00 Voku cd. na PW.
Przy okazji mam pytanie... Czy jest możliwe, żeby dobrze bardzo dobrze wyposażony S-Max po lifcie nie miał ASR / ESP? W dekoderze VIN znalazłem pozycję "bez stabilizacji toru jazdy", czy może w Fordzie się to inaczej nazywa?
Czarnecki 29-03-2017, 14:40 totek2 niestety odpadł, bo wypadł mu nieplanowany wyjazd, a inspekcja była już umówiona ze sprzedającym na jutro w godzinach 8-11... Czy jest jeszcze ktoś chętny do pomocy w zakupie i przeprowadzenia inspekcji przed moim przyjazdem w sobotę do Gdańska... ??
stingerA6 01-04-2017, 19:00 Jaki wynik? Wygrałeś?
Pewnie tak auto na fotkach ładnie wyglądało. Teraz siedzi i je pewnie dopieszcza :P
Czarnecki 04-04-2017, 18:00 Wygrałem, ale jest jeszcze dogrywka...
stingerA6 04-04-2017, 18:09 Bardzo dobre oględziny i testy zapodałeś - opłaciło się. Teraz z nowym powershiftem to będzie miodzio. Turbinka to cenowy pikuś przy skrzyni. Czekam więc na ciąg dalszy.
Czarnecki 04-04-2017, 18:42 Tak przy okazji sprzedający twierdził, że między przeglądami co 20 000km dolewa ok 1l oleju silnikowego, bo znalazłem banieczkę Castrola Magnateca w bagażniku... ;) Czy to normalne zużycie silnika 2.0 PB 240KM? Tak luźno sobie myślę... Uszczelka na wyjściu z turbo po ciepłej stronie już raz była wymieniana w ASO. Może turbo delikatnie puszcza olej na wydech, w wyniku czego zwiększa się temperatura w tym miejscu i zniekształca, wydmuc***e uszczelkę? Czy taka opcja jest możliwa? ASO ma dokładnie zweryfikować turbosprężarkę, nie narzekałbym jakby również została wymieniona na gwarancji przy okazji wymiany skrzyni biegów :P
stingerA6 04-04-2017, 18:50 1 litr to nie dużo, ale ja nic nie dolewałem między wymianami. Może daktycznie turbina być winowajcą. Nie kopcił przy ostrym gazowaniu?
Obawiam się że G12 nie obejmuje turbo. Doczytaj warunki.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
A gdzie robiłeś ten przegląd w jakim aso?
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
hand-ball 05-04-2017, 14:24 Czarnecki rowniez pozdrawiam. Jak juz przyprowadzisz ta swoja maszyne, daj znac. Musze koniecznie ja zobaczyc na zywca :-)
Dzięki za rzeczową relację z oględzin - miło wiedzieć, że ktoś z poszukujących auto daje potomnym na forum informację o tym, czego można się spodziewać i jak zadbać o fachowe oględziny, na co zwrócić uwagę. Dodatkowo, to chyba oczywista wartość forum, nie tylko prosimy o radę i pomoc, ale też dzielimy się własnymi doświadczeniami :)
Teoretycznie G12 nie wymienia turbiny na liście elementów i podzespołów objętych kontraktem (http://www.ford.pl/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22Gwaran cja12_warunki.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214488636923&blobkey=id).
W praktyce pytanie jest o to, jak potraktuje to ASO... sam ciekaw jestem ich reakcji i decyzji.
Trzymam kciuki i powodzenia.
PS w gwarancji 'Ford Używane (http://www.ford.pl/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22Warunk i_Ford_Uzywane_Klient.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214458312214&blobkey=id)' dawanej przez salony sprzedające auta <150 tys.km/8 lat turbosprężarka się pojawia w kategorii Silnik - wszystkie części smarowane zespołów bloku cylindrów i głowicy
Czarnecki 06-04-2017, 20:24 Z gwarancją Ford 12 i turbo sprawa w toku wyjaśniania... Faktycznie w Ford Protect jest wymieniona przy silniku w podobnym podpunkcie, a w G12 już nie?
Jeszcze coś mi przyszło do głowy co z rozrządem w tych EB? Z mojej wiedzy wynika, że rozrządu w tym silniku się nie wymienia i ma wystarczyć do końca żywotności silnika? Macie wiedzę co zaleca producent i jak to się sprawdza w rzeczywistości? Czy ktoś miał problem z łańcuchem, napinaczami?
czo_rt forum jest właśnie po to, żeby dzielić się wiedzą i doświadczeniem, natomiast przynajmniej ja jak testuję auto przed zakupem to naprawdę nie oszczędzam. Pedał w podłodze i ostre hamowanie co najmniej z 200km/h kilka razy. Kupowałem już kilka samochodów w swoim życiu i handlarze nieraz krzyczeli w niebogłosy, ale pamiętajcie, że jak coś się rozleci to nie kupicie i tyle ;) Sam nie wiem jakbym się zachował w roli sprzedającego przy takich testach, ale... wiem, że warto, bo raz padł silnik przy takim piłowaniu i po prostu podziękowałem i odjechałem... :P Jak jest ulep to musi coś wyjść. Oczywiście obowiązkowo weryfikacja wycieków przed testem i po ostrym piłowaniu, gwarantuję, że wszystko co ulepione na chwili wyjdzie jak na dłoni. Nie twierdzę dodam, że w ostatnim przypadku przy S-Maxie coś było lepione.
stingerA6 06-04-2017, 20:33 Czy ktoś miał problem z łańcuchem, napinaczami?
Raczej temat bezobsługowy i nie słyszałem o problemach z tym związanych.
Pedał w podłodze i ostre hamowanie co najmniej z 200km/h kilka razy.
Ode mnie już po r... oberwał. A jak rozwalisz to najwyżej nie kupisz???
boruch13 08-04-2017, 06:55 Ode mnie już po r... oberwał. A jak rozwalisz to najwyżej nie kupisz???
To samo miałem napisać, dzięki.
Sprzedawałem już kilka swoich samochodów i nie wyobrażam sobie, żeby potencjalny kupiec upalał moją furę 200km/h. Mało tego, zawsze zastrzegam kupującemu, że jak na jeździe próbnej zrobi dzwona, to kupuje auto po cenie wyjściowej bez żadnych już negocjacji.
p.s.
Ciekawe gdzie kolega leciał te 200km/h, penie pod Monachium...
Albo na lotnisku . W sumie to ciężko bez autostrady rozpędzić się do 200km/h , drogi polne i las raczej odpada , no chyba że to jakieś ekstremalne auto/czołg ;) po za tym tak jak kolega napisał, nie wyobrażam sobie żeby auto jeszcze nie sprzedane, zostało tak skatowane..
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Czarnecki 08-04-2017, 20:10 Nie wiem, ale chyba nie jesteście poważni... Jak kupujecie samochody to robicie rundkę na placu, albo po polnej drodze i to ma być test przed zakupem samochodu za kilkadziesiąt tysięcy złotych? Wiadomo, że ponad 200km/h jechałem na autostradzie, dodatkowo była sobota i bardzo mały ruch. Wszystko w granicach rozsądku. Zresztą sprzedający jak najpierw mi pokazywał samochód sam wyjechał na autostradę i rozpędził się do 230km/h, a ja wracałem. Hamowanie awaryjne z wysokich prędkości jest dla mnie podstawowym testem samochodu przed zakupem. Na tej podstawie sprawdzisz stan hamulców, czy nie ma żadnego ściągania, bicia na kierownicy itp. Przy hamowaniu z prędkości do 100km/h nic nie jesteście w stanie wyczuć, no chyba, że tarcze są tak krzywe, że widać to gołym okiem. W żadnym wypadku to nie jest upalanie, czy katowanie auta, tylko normalne sprawy wytężonej eksploatacji tzw. piłowanie, nie katowanie ;)
czeslaw555 08-04-2017, 20:25 Czyli jak dalej jest od autostrady to kupisz auta, bo jak sprawdzić :diabel2:
Czarnecki 15-04-2017, 00:06 Mojej historii ciąg dalszy, dogrywka niestety nadal nie przyniosła rozstrzygnięcia, wręcz przeciwnie... :/
Esio po wymianie skrzyni Powershift na nową, oczywiście oleju i przy okazji przewodów skrzyni nie wiem dlaczego, może coś się zmieliło i było w nich dużo syfu? Macie wiedzę jak jest chłodzony olej Powershifta, czy w chłodnicy silnika jest osobny segment olejowy? Przy testach po wymianie skrzyni wyszło jakieś szarpanie silnika, po diagnostyce serwis stwierdził, że do wymiany jest czujnik ciśnienia wtrysk paliwa. Po wymianie i ponownych testach wszystko było w porządku. Gdzie znajduje się ten czujnik i czy mógł zostać uszkodzony mechanicznie przy wymianie skrzyni biegów? Dziwne, ze przed wymianą skrzyni silnik pracował idealnie, a po wymianie od stania w serwisie nagle padł jakiś czujnik w układzie paliwowym...?
Dzisiaj miałem już zostać właścicielem S-Maxa. Jako, że przy pierwszych podejściu wyszły takie problemy sprzedający przy okazji planów służbowych podjął się podprowadzenia samochodu w moje okolice. Trasa ponad 500km, przy okazji sam chciał dokładnie przetestować samochód i odbyć ostatnią jazdę na pożegnanie. Naprawdę uczciwe i praktycznie niespotykane podejście... Nalegałem, aby dokładnie sprawdził skrzynię na autostradzie i jeżeli będą jakiekolwiek szarpnięcia przy piłowaniu w trybie D, czy S to natychmiast odwołujemy spotkanie, bo jeżeli przy moich testach wyjdą takie rzeczy to po prostu nie kupię samochodu i będzie miał 500km do zrobienia z powrotem.
Niestety w połowie trasy i zabawy w trybie S oraz sekwencyjnej zmianie biegów auto straciło moc i sprzedający wylądował w ASO... Nie pokazała się żadna kontrolka silnika, ani nie było żadnego komunikatu awarii. Po diagnostyce komputerowej w której nie wykryto żadnych błędów (ocb!?) i testach jazdy próbnej serwis stwierdził problemy z jakimś zaworem turbosprężarki i w efekcie zakwalifikował ją do wymiany, mimo, że wizualnie nie stwierdzono żadnych mechanicznych uszkodzeń wirników, ani puszczania oleju w układzie dolotowym. Powtarzam, w diagnostyce komputerowej nie stwierdzono żadnych błędów...? Nie wiem jak to możliwe, że samochód wchodzi jakby w tryb awaryjny, nie ma przyspieszenia i nie informuje o żadnej usterce w postaci kontrolek, komunikatów, a co gorsza komputer nie pokazuje żadnych błędów? Jest to możliwe? Przy okazji oczekiwania na rozwój wydarzeń 100km od domu wertowałem forum na telefonie i doszedłem, że zapewne chodzi o zawór westegate i jeżeli steruje nim elektronika w postaci sterownika to Ford nie oferuje takiej części zamiennej w sprzedaży i kwalifikuje całą turbosprężarkę do wymiany. Macie jakieś doświadczenie, wiedzę z turbosprężarkami i ich awariami w 2.0 EB? Gdzieś czytałem na forum ale nie mogę teraz znaleźć i na Allegro widzę, że turbosprężarka w 2.0 PB jest scalona z kolektorem wydechowym i serwis zaleca wymianę kompletu? Macie wiedzę co konkretnie zaleca plan serwisowy, jakie elementy podlegają wymianie przy okazji wymiany turbosprężarki? Co to w ogóle jest za turbo, jakiej produkcji i czy posiada zmienną geometrię?
Podsumowując sam już nie wiem co mam robić, czy doprowadzać do karnych, czy odpuścić walkowerem. Żona mówi żebym dał sobie spokój, że to już drugi sygnał żeby nie kupować tego auta. Oczywiście przewija się stwierdzenie "Ford ****o wort"... Auto z pewną historią, bezwypadkowe, z niedużym przebiegiem ok. 130 000km i w ciągu dwóch tygodni takie dwie poważne awarie? Aż boję się pomyśleć jakbym kupił samochód w tej konfiguracji sprowadzony od jakiegoś handlarza bez gwarancji i zaraz wyszłyby takie problemy na łączny koszt 35 000zł, co stanowi połowę wartości całego samochodu...
Z drugiej strony cały czas myślę, że jeżeli jest nowa skrzynia biegów i będzie nowa turbosprężarka to są to dwa najbardziej newralgiczne elementy w tym modelu i pozostaje się tylko cieszyć, bo chyba nic więcej nie może mnie spotkać i auto posłuży bezawaryjnie na długi czas?
Jednak w między czasie na otomoto pojawił się S-Max w identycznej konfiguracji - https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-kupiony-i-serwisowany-w-polsce-najbogatsze-wyposazenie-ID6yQsW3.html
Jak przeczytałem, że przy 80 000km padł silnik i został wymieniony na nowy w ramach gwarancji zapewne z niemałymi problemami i starciami z serwisem to znowu dochodzę do wniosku, żeby jednak odpuścić sobie Forda.
Doradźcie coś, bo mi już ręce opadły :/ Wszyscy mi odradzają zakupu, a ja wiem, że jeżeli nie kupię właśnie tego egzemplarza to na pewno nie zdecyduję się już na zakup innego po tych doświadczeniach.
stingerA6 15-04-2017, 06:04 Opisując krótko Twoją sytuację zakupową - masakra do kwadratu. Ja bym chyba odpuścił to auto bo zapowiada się puszka pandory. Całe szczęście że wyszło to wszystko przed zakupem. Nie wiem czy nie spróbowałbym testów tego drugiego. Co do samego auta i modelu, to przecież wielu forumowiczów śmiga takowymi bezproblemowo, więc obstawiam wariant, że ten nie był Ci pisany.
czeslaw555 15-04-2017, 06:22 jak już na forum napisano, Ford wycofał się z tej konfiguracji S Maxa bo miał swoje powody.
hand-ball 15-04-2017, 14:23 Czarnecki czemu sie tak bronisz przed dieslem?? Dzasz mu chipsa i tez bedziesz mial 200 konikow.
Czarnecki 15-04-2017, 20:59 Nie wiem co robić... Z jednej strony najbardziej newralgiczne elementy połączenia 2.0 EB + PS miałbym nówki sztuki, co powinno cieszyć i może się okazać, że auto dzięki temu posłuży lata bez tych kosztownych napraw, a z drugiej strony obawiam się tej puszki Pandory, bo wiem, że w każdej marce zdarzają się trefne sztuki nawet udanych modeli, które ciągle trafiają do serwisu jak nie z tym to z tamtym. Jednak po prześledzeniu pełnej historii w ASO sprzedający nie miał wcześniej poważniejszych napraw poza awarią i wymianą pompy paliwa. Jak na złość wszystko dzieje się przed sprzedażą...
hand-ball nie chcę diesla ze względu na to, że nie robię dużych przebiegów i auto często będzie służyć na krótkich odcinkach, co nie jest zdrowe dla silnika diesla. Zresztą wiesz, że miałem wcześniej diesla i wiem coś o tym ;) Zależy mi na kulturze pracy, a diesel nigdy w tym nie dorówna benzynce. Jedyną przewagą diesla jest niższe spalanie, chociaż przy EB naprawdę nie ma wielkiej różnicy i te silniki są naprawdę oszczędne.
slawek-kali 15-04-2017, 21:06 Fajna telenowela.. swoja droga co to za boski serwis ktory stwierdza na dniach awarie i wymienia czesci? Calosc sie kupy nie trzyma na moje..
No txle chcialem napisac :)
Heh, mogę się mocno mylić ale od jakiegoś czasu mi to już trollem zalatuje. Ale fajnie się czyta :).
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
hand-ball 15-04-2017, 21:42 Kurde Czarnecki te mity o dieslach i krotkich przebiegach. Ja jezdze tykko po miescie, krotkie odcinki, okolo 20 tys rocznie, raz czy dwa razy w roku Zakopane, ok w zeszylym 3 razy i moj dieselek ma sie dobrze i poza zalecanymi wymianami zerwisowymi podzespolow nic nie robilem. Nie orzesadzajmy z tymi dieslami w miescie. Jest do jezdzenia i ma jezdzic, koniec kropka. Akurat trafiles na takiego diesla, ze cos sie z nim dziala, a teraz zaczyna byc tak za benzynka. Nie skreslaj diesla, alfa 156 nigdy nia miala dobrych opinii w przeciwienstwie do fordowskiego diesla. A kultura pracy benzyny zaczyna sie od V6 Pozdrawiam.
Czarnecki 15-04-2017, 22:08 hand-ball proszę Cie... Akurat silniki diesla JTD lub JTDm Fiat/Alfa mają najlepsze opinie i są wręcz idiotoodporne ;) Lepsze na pewno od TDI szmelcwagenów i PSA fordowskich :P Fiat jest pionierem w zastosowaniu szyny CommonRail. Akurat z silnikiem w Alfie nie miałem najmniejszych problemów :)
Właśnie dlaczego Ford nie wkłada do takiego kolosa S-Maxa jakiejś benzyny 3.0 V6 bez turbo?... ;)
motorek4612 15-04-2017, 22:30 forum jest właśnie po to, żeby dzielić się wiedzą i doświadczeniem, natomiast przynajmniej ja jak testuję auto przed zakupem to naprawdę nie oszczędzam. Pedał w podłodze i ostre hamowanie co najmniej z 200km/h kilka razy. Kupowałem już kilka samochodów w swoim życiu i handlarze nieraz krzyczeli w niebogłosy, ale pamiętajcie, że jak coś się rozleci to nie kupicie i tyle Sam nie wiem jakbym się zachował w roli sprzedającego przy takich testach, ale... wiem, że warto, bo raz padł silnik przy takim piłowaniu i po prostu podziękowałem i odjechałem...
o jaaaaaa, jak bym czytal scenariusz brazylijskiej telenoweli, kolega tak na powaznie????? to albo sprzedajacy brał cos mocnego i sie podzielił z kupujacym lub kupujacy miał dobry towar i dał sprzedajacemu........ masakra:)
hand-ball 15-04-2017, 22:32 Odkad pamietam zawsze narzekano na 156 jtd. Wcoboost tsi duze pojemnosci niestety juz sie skonczyly. Trzeba kupic jakies starsze auto, albo amerykanca :-)
motorek4612 15-04-2017, 22:33 Nie wiem, ale chyba nie jesteście poważni...
no chyba raczej jestesmy.....
na dniach awarie i wymienia czesci?
Bingo, kolega z forum czekał prawie miesiąc na skrzynie bo nie było ich na stanie, a finalnie po telefonach do FP wywalczył wymianę w pierwszej transzy, bo skrzyń przyszło chyba 5 a awarii było więcej :)
czeslaw555 16-04-2017, 06:29 : Inny możliwy powód to nie właściwa eksploatacja diesla...
tak czytam i czytam bo sam chcę kupić titanum s 2.0 ecobost ale w manualu i chyba ten mój diesel 2.2 AT nie jest zły ;)
Na pewno 2.2 nie jest zły, a nawet napisał bym bardzo dobry [emoji14]
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
boruch13 17-04-2017, 19:03 Czarnecki
Kup nowy, choć mam wątpliwości, czy istnieje ktoś/coś kto jest Ci w stanie dogodzić.
Czarnecki 22-04-2017, 15:08 Cześć,
w między czasie w oczekiwaniu na wymianę turbosprężarki na nową wyszła kolejna interesująca mnie sztuka S-Maxa w takiej samej cenie...
Rozgryzam co zdecydować...
1. S-Max 2011 135 000km
- full wypas
- jasna, skózana tapicerka
- nowa skrzynia PowerShift
- nowa turbosprężarka
- gwarancja Ford Gwarancja 12 do lipca 2017
- dodatkowy komplet kół na zimę, belki na bagażnik dachowy, dywaniki lato/zima
2. S-Max 2012 75 000km
- wersja Titanium S
- tapicerka z Titanium S
- brak solar dachu, aktywnego tempomatu, blissa, ostrzegania o zmianie pasa ruchu i innych tego typu dodatków bezpieczeństwa
- skrzynia, turbosprężarka nie ruszana
- brak dodatków w postaci dodatkowego kompletu kół itp.
- po dużym przeglądzie na 60 000 łącznie z nowymi hamulcami
- gwarancja Ford Gwarancja 12 do lutego 2018
(tego jeszcze nie oglądałem i nie testowałem więc nie znam dokładnie stanu i mogą wyjść kwiatki jak przy tamtym...)
Co robić? ;) Naprawdę spora różnica w przebiegu 60 000km, co jest największą zaletą tego drugiego. Natomiast tam przy tym pierwszym z wyższym przebiegiem nowe najbardziej newralgiczne punkty programu - skrzynia i turbosprężarka. Jednak po moich przejściach strach, że to jakaś wadliwa, psująca się sztuka... Dodatkowo ten pierwszy posiada dużo lepsze wyposażenie. Czy korzystacie z aktywnego tempomatu, blissa, asystenta zmiany pasa ruchu, czy są to raczej zbędne bajery? Nie miałem tego w poprzednich samochodach, więc nie wiem, może nie będzie mi dzięki temu tego brakować... ;) Brakuje mi jeszcze w tym drugim solar dachu i jasnej beżowej skórzanej tapicerki, która chyba jednak jest ładniejsza od tej z Titanium S.
Nie można mieć wszystkiego, doradźcie coś ;)
Nr 1. Kto wymienia skrzynię i turbo na nowe i auto sprzedaje ? Podejrzane
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Moze cos takiego Was zainteresuje:
http://platinium-cars.pl/samochod/229-ford-s-max-20tdci-163hp-titanium-s-powershift-bi-xenon-navi-led-dvd-tv-7foteli-skora-alcantaraczerwona-nic-fv-23
Pozdrawiam
stingerA6 22-04-2017, 23:04 Kolega szuka benzyny
Nie ma jak to się zalogować i od razu polecać :D
Jak rozumiem to do mnie.
Jeśli złamałem jakieś zasady forum to przepraszam i usuń prosze ten post.
Wkleiłem linka bo sam jestem właśnie po zakupie S-a
Dziwne jest to, że logujesz się i w pierwszym temacie w który wszedłeś od razu polecasz i to Twój post.
Będę się bacznie przyglądał jakie tematy czytasz i co wypisujesz. Jak będzie to tylko promowanie to nie będzie kasowania postów, tylko banowanie.
Już mieliśmy takich polecających.
tomsik83 23-04-2017, 21:21 Rozgryzam co zdecydować...
1. S-Max 2011 135 000km
2. S-Max 2012 75 000km
1. Podejrzane że ktoś sprzedaje samochód po tak kosztownej wymianie.
2. Ja bym się zainteresował, zwłaszcza że jest jakaś gwarancja.
Czarnecki 24-04-2017, 03:54 A jeżeli mielibyście 100% pewność, że te elementy zostały wymienione i sprzedający jest uczciwy, bo ja mam taką pewność, sprawdzone to co wtedy, jaka decyzja?
Pamiętaj że to jednak jest twoja i tylko twoja decyzja. Nikt za ciebie jej nie podejmie a wszystkie jej konsekwencje i tak podnosisz ty. Jak chcesz s-maxa i masz 100% pewność to bierz.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
czeslaw555 24-04-2017, 07:22 jest ryzykowna konfiguracja EB - PS i nikt nie da Ci gwarancji kiedy coś może znowu wyskoczyć do naprawy
Ja bym brał :)masz porządnie auto przeglądniete , nowe turbo ,"nowa" skrzynie ,wiec troszkę km na tym polatasz a i pewnie gwarancja bedzie na wymienione rzeczy .
Jesli policzysz rozrząd i sprzęgło + dwumase w klekocie to wyjdzie podobna suma jak naprawa automatu a kiedyś tez padnie ?'
slawek-kali 24-04-2017, 14:31 no to pojechales z tymi kosztami :p
no to pojechales z tymi kosztami :p
Dlaczego ?
Z paniki która robicie aż sie wystraszyłem i podzwoniłam po warsztatach od automatów i regenerację powershifta mamy 6-8 tys zł z olejem i gwarancja na 2 lata
A gdzieś na forum czytałem ze za dwunase z cała reszta wołają 5 tys
Bump: Nie twierdze ze to dobre połączenie benzyna- powershift ale troszkę ludzi ma i jeździ a w każdym poście jak tylko pojawi sie pytanie o auto eb+ ps to TRAGEDIA .
slawek-kali 24-04-2017, 16:38 a pytales na czym polega regeneracja PS? oj.. na forum tyle czasu i nic nie wiesz..
Szczegółowo nie ,ale chętnie sie dowiem bo możliwe ze kiedyś bedzie taka potrzeba biorąc pod uwagę ze mam eb+ ps
Z tego co sie dowiedziałem to
Regeneracja sprzęgieł ( ale co to znaczy dokladnie ? )
czyszczenie
Wymiana uszczelek
Wymiana sprężyn tłumika drgań
Ewentualnie widełki i sterownik
w PS jeżeli ma być naprawa skuteczna to skrzynia regenerowana za 10 tyś lub regeneracja Twojej + koszt robocizny, adaptacji około 1500zł ( w innym wypadku brak gwarancji ) - koszt spory i trzeba się z tym pogodzić ;)
Wiadomo ze koszta bedą inne z każdym zakładem ,ale co sie psuje dokładnie w PS ?
No bo wiadomo ze nie cała skrzynia .
Bump: [QUOTE=slawek-kali;2791863]a pytales na czym polega regeneracja PS?
Czyli na czym dokładnie ?
Ja bym brał :)masz porządnie auto przeglądniete , nowe turbo ,"nowa" skrzynie ,wiec troszkę km na tym polatasz a i pewnie gwarancja bedzie na wymienione rzeczy .
Jesli policzysz rozrząd i sprzęgło + dwumase w klekocie to wyjdzie podobna suma jak naprawa automatu a kiedyś tez padnie ?'
Sprzęgło i dwumasa oba oryginały wymienione w aso w de 1000 eu z robocizną ,nie piszę o rozrządzie bo jak w pakiecie w aso to jakieś 350 eu dodatkowo, w silniku 2.2 tdci, czyli teoretycznie części droższe niż w 2.0.
Znajomy Powershif-ta naprawił w aso i zapłacił 3000 eu . Czyli różnica jest spora.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Wiadomo ze koszta bedą inne z każdym zakładem ,ale co sie psuje dokładnie w PS ?
No bo wiadomo ze nie cała skrzynia .
Bump: [QUOTE=slawek-kali;2791863]a pytales na czym polega regeneracja PS?
Czyli na czym dokładnie ?
jeżeli się nie mylę bo póki co mnie ten temat nie dotyczy
to dokładnie to co napisałeś +
- mechatronika ( zespól zaworów )
- regeneracja sprzęgieł - czyli wymiana
Ja jako pierwszy mam nadzieje ze ten temat nie bedzie mnie dotyczył ;)
Koszta naprawy sa duże ,a jeszcze większe na zachodzie ale od dawna widzę na forum ze eb+PS to zło i nie brać ale nikt nie może tego rozwinąć ,poza tym ze nie lubi wysokich obrotów
Śledzę forum forda we Francji i fakt PS sie psują ale we wszystkich ( może dlatego ze tu benzyn bardzo mało jeździ ) ?
czeslaw555 24-04-2017, 18:35 no to już coś wiesz, jak będziesz kupował to już nie jako nieświadomy kosztów człowiek i to jest najważniejsze w tym wszystkim :one:
slawek-kali 24-04-2017, 18:36 No wszystko ok.. tylko na jakich czesciach skoro producent nawet ASO tego nie udostepnil?
Dla mnie nienaprawialna (szkoda kasy) jedynie wymienialna.
Kupno auta w benzynie z ta skrzynia to juz proszenie sie o problemy.
Czemu - no chociazby dlatego ze sam FORD wycofal te skrzynie w nowych modelach benzynowych.
no to już coś wiesz, jak będziesz kupował to już nie jako nieświadomy kosztów człowiek i to jest najważniejsze w tym wszystkim :one:
Za późno -juz mam :)))
Czarnecki 05-07-2017, 23:35 W Polsce znalazłem tylko jeden, który spełnia moje wymagania bez mile widzianych... ;) Niestety jest to Radom, a wiadomo z czego słynie :/
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-2-0scti-titanium-s-powershift-full-opcja-dvd-lcd-panorama-ID6yFqwb.html#f18ec1c2a1
Co myślicie o tym aucie po zdjęciach? Może kojarzycie, że długo już wisi na otomoto i ktoś już sprawdzał? A może jest ktoś na forum z Radomia i mógłby podjechać za flaszkę?. Ja mam ponad 500km, więc raczej nie zaryzykuję...!
Pamiętacie jak w pierwszym poście kilka miesięcy temu zapytałem o tą sztukę? :D Auto nagle staniało z 64 900 na 49 900 i zmienił się przebieg wprost proporcjonalnie do ceny w dół z 190 000 na 140 000 :X Samochód stoi u nich od grudnia 2016.
Na dowód kopia z Google: https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Jkf6uW2ug8cJ:https://www.otomoto.pl/oferta/ford-s-max-2-0scti-titanium-s-powershift-full-opcja-dvd-lcd-panorama-ID6yFqwb.html+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl
stingerA6 06-07-2017, 05:47 Radom....miasto cudów
Czarnecki do korygowanych go wstaw z linkami itd. :D
|
|