pawelzzz
23-03-2017, 18:38
Witam,
Może dla osoby obcykanej pytanie wyda się banalne, ale jak dostać się do bezpieczników wysokoprądowych w skrzynce pod maską. Chodzi o bezpieczniki f3-f5 i f16-f21. Po zdjęciu pokrywy nie są widoczne. Z lewej strony są ukryte pod jakimiś dodatkowymi osłoonkami- nie chciałbym ich połamać.
Auto działało bez problemu, aż tu pewnego pięknego poranka padaka. Akumulator po 24h postoju rozładowany do napięcia 7,2V. Właśnie go reanimuję ale po podłączeniu od razu pobiera 12A! prądu (kluczyk wyjęty drzwi zamknięte/otwarte bez różnicy).
Co może tak doić co nie idzie przez stacyjkę tylko bezpośrednio z aku?
Chcę odłączać bezpieczniki i obserwować ale nie wiem jak dobrać się do tych wysokoprądowych (żeby zacząć od bezpiecznika całej skrzynki środkowej i tej w bagażniku)
Pozdrawiam.
Może dla osoby obcykanej pytanie wyda się banalne, ale jak dostać się do bezpieczników wysokoprądowych w skrzynce pod maską. Chodzi o bezpieczniki f3-f5 i f16-f21. Po zdjęciu pokrywy nie są widoczne. Z lewej strony są ukryte pod jakimiś dodatkowymi osłoonkami- nie chciałbym ich połamać.
Auto działało bez problemu, aż tu pewnego pięknego poranka padaka. Akumulator po 24h postoju rozładowany do napięcia 7,2V. Właśnie go reanimuję ale po podłączeniu od razu pobiera 12A! prądu (kluczyk wyjęty drzwi zamknięte/otwarte bez różnicy).
Co może tak doić co nie idzie przez stacyjkę tylko bezpośrednio z aku?
Chcę odłączać bezpieczniki i obserwować ale nie wiem jak dobrać się do tych wysokoprądowych (żeby zacząć od bezpiecznika całej skrzynki środkowej i tej w bagażniku)
Pozdrawiam.