Zobacz pełną wersję : [S-MAX 2006-2015] Wymiana koła - akcesoria
Witam wszystkich forumowiczów po raz pierwszy. Od niedawna jestem szczęśliwym (jak dotychczas :) posiadaczem S-MAXa 2,0 TDCi. Jak dla mnie bomba!
Jednak jestem tradycjonalistą w kwestii zmiany kół. A w S-MAXie nie ma ani koła zapasowego, ani lewarka ani klucza do odkręcania kół. Zamiast tego pianka do uszczelniania. Chciałbym zatem dokupić sobie te wszystkie rzeczy, ale mam sporo niewiadomych i pytań:
[1] Czy normalne koło czy tylko dojazdówka - co radzicie? Jeśli dojazdówka, to jaką kupić, jakie ma mieć parametry? Nie znam się na tym.
[2] Klucz do kół - jaki kupić?
[3] Lewarek - czy musi być lewarek od Forda czy może być jakiś inny, dowolny? Jaki radzicie?
Mam wersję Gold - felgi stalowe 6,5x16", gumy 215/60 R16
Dzięki za pomoc.
ad1 to juz zalezy od ciebie dojazdowka zajmie mniej miejsca ale jej predkosc jest chyba ograniczona do 80km
ad2Mysle ze mozesz dokupic klucz od starszego Galaxy(niewiem czy jest na 19 czy 21),ale kupujac sie dowiesz-oczywiscie zobacz tez u siebie
ad3oczywiscie ze moze byc inny tylko przed kupnem zobacz jakie ma mocowanie do samochodu (zeby ci nie narobil szkod)
Pozdrawiam
tomiscorpio 26-06-2007, 00:36 kup tak zeby potem to wszystko jakos zamontowac , zeby podczas jazdy nie robilo halasu jakbys polowe zawieszenia mial wybite. Jak masz miejsce to kup pelne kolo.
A ja jestem zadowolony że tego całego chłamu nie ma , gumę ostatni raz złapałem 10 lat temu a jeszcze następna chyba z 17 ;)).
Nie bardzo sobie wyobrażam po co miałbym rezygnowac z 1/3 bagażnika , bo tyle zajmuje moja oponka rozmiar 235/45/18 , na dodatek klucz, podnośnik hydrauliczny, bo lewarek to bym nie ryzykował, to autko troche waży jeśli nie zauważyliście.
System Continentala jest OK , lateks ze srodka sie wymywa opone naprawia i dalej w drogę.
No , :fcp2 ale jak ktos musi bo ma ciśnienie to niech kupuje;))