bede_bral_cie_w_aucie
27-04-2017, 02:46
cześć,
nie wiem jak w fordzie te silniki się spisują, ale w volvo (V70 II i analogi) istnieje problem z pękającymi tulejami, wynika to z bardzo cienkich scianek zastosowanych w tych blokach, można sobie wygooglowac w necie jak wygląda ten silnik po zdjęciu głowicy - mięsa tam bardzo mało.
nie są to pojedyncze przypadki, że komuś wyskoczyło pęknięcie, albo mikropęknięcie, najczęściej pomiędzy wewnętrznymi cylindrami.
chciałbym zrobić rozeznanie, jak to wygląda w fordzie, niby tutaj szły te silniki co do V70 III już generacji - ale blok pozostał ten sam - cienkie scianki cylindrów, osprzęt jakby się zmienił i zapewne sterownik
nie wiem jak w fordzie te silniki się spisują, ale w volvo (V70 II i analogi) istnieje problem z pękającymi tulejami, wynika to z bardzo cienkich scianek zastosowanych w tych blokach, można sobie wygooglowac w necie jak wygląda ten silnik po zdjęciu głowicy - mięsa tam bardzo mało.
nie są to pojedyncze przypadki, że komuś wyskoczyło pęknięcie, albo mikropęknięcie, najczęściej pomiędzy wewnętrznymi cylindrami.
chciałbym zrobić rozeznanie, jak to wygląda w fordzie, niby tutaj szły te silniki co do V70 III już generacji - ale blok pozostał ten sam - cienkie scianki cylindrów, osprzęt jakby się zmienił i zapewne sterownik