Zobacz pełną wersję : zakupu galaxy
witam serdecznie,
do wczoraj mialem zamiar kupic forda mondeo, ale... po przypadkowym przejechaniu sie galaxy zmienilem zdanie, myśle teraz o galaxy.
slyszalem ze od 2000 roku sa w nowej budzie, czy cos sie zmienilo w nich jeszcze, ???
polecali mi tez silnik 19 tdi, zeby nie byl tdci - ciekawy jestem jak wtryski w tych silnikach i na co trzeba zwaracac uwage w takim autku, a mondeo to ponoc stardard padajace wtryski
jazda w galaxy jest niesamowita, jeszcze tylko rundka galaxy z zona i chyba kupujemy galaxego :)
zastanawiam sie nad autkiem do 40 000 zl, poradzcie, a moze do 30 000 tez bedzie fajna gablota ;)
pozdrawiam
Od 2000 jest nowa buda i sporo zmian wewnątrz - uważam, że na korzyść. W tej serii TDCi nie było, więc spokojna głowa... ale i tak warto lać dobre paliwo, bo to silniki PD zdaje się, przynajmniej mój AUY. Za 30k nie wiem czy znajdziesz coś wartego uwagi, a z silnikiem wysokoprężnym to już niemalże niewykonalne, prędzej benzyna. W miarę możliwości szukaj z czujnikami parkowania ;)
Polecam Galaxy po 2000 roku.
Mam na myśli - z silnikiem TDI.
mam nadzieję , że czytałeś
http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=33012
http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=32613
http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=23254
http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=26074
http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=23386
kupuj im młodszy tym lepszy ( chyba ) :fcp20 i raczej bierz TDI dobre jednostki :fcp1 jakbym się nie liczył z kosztami paliwa kupiłbym wersję V6 4X4 200 koni w benzynie :fcp15
Kupująć vana, popatrz na jego wyposarzenie, aby nie posiąś golasa....
Pozdr.
Polecam Galaxy po 2000 roku.
Mam na myśli - z silnikiem TDI.
z tego co sie orientuje, do galaxy w dieslu sa trzy silniki: 90, 110/116 i 130 konikow - i koniecznie tdi ;)
zdecydowalem sie na diesla i rocznik jak najmłodszy :) mysle ze do 40 000 max
co do wyposazenia, to chyba nawet najsłabsza wersja bedzie juz miala klime, jakies poduchy i troche "bajerow"
glownie zalezy mi na klimie, moze byc polautomatyczna - reszta to "jak sie uda"
powiedzcie, czy silnik 90 konny nie jest za maly jak na takie auto??
z tego co sie orientuje, do galaxy w dieslu sa trzy silniki: 90, 110/116 i 130 konikow - i koniecznie tdi ;)W >2000 nie ma 110.zdecydowalem sie na diesla i rocznik jak najmłodszy :) mysle ze do 40 000 maxNie będzie lekko - ja za swojego dałem nieco więcej, ale stan i wyposażenie było super.co do wyposazenia, to chyba nawet najsłabsza wersja bedzie juz miala klime, jakies poduchy i troche "bajerow"Nie wiem, czy były wersje bez klimy - wątpię. Zależy o jakich bajerach myślisz ;)
glownie zalezy mi na klimie, moze byc polautomatyczna - reszta to "jak sie uda"
powiedzcie, czy silnik 90 konny nie jest za maly jak na takie auto??Moim zdaniem do miasta powinien wystarczyć... ale co do trasy to mam obawy - chyba, że nie lubisz szybko jeździć ;)
Chodziło mi abyś nie kupił golasa.....tzn, patrz na przyciski konsoli wokół radia, aby nie było tam pełno zaślepek a i samo radio;1. najlepiej z navigacją MFD
2. Lewa strona konsolki, grzanie tylnej, a szczególnie przedniej szyby, grzanie lwego fotela, wył. ESP,
3. prawa strona światła awaryjne - standart, parktronik, grzanie prawego fotela, wyłączanie prawej poduszki pow.
3 webasto, najlepiej z zegarem do ogrzewania postojowego,
4. klimatronik, koniecznie dwustrefowy
5. zmieniarka płyt audio w schowku, tył prawy
6. instalacja głośnom, do telefonu
7. dodatkowe lampy przeciwgnielne w zderzaku przód.
8. elektrtyka wszyskich szyb.
9. alarm
10. przyciemniane fabrycznie szyby
11, alufelgi
12. ksenony
13. relingi
14. dodatkowe ; 2 fotele - szóste i siódme miejsce.
15. sprzyskiwacze na lampy przód
16. Tempomat.
17. komputer MFA
18. Licznik z temperaturą oleju i wskażnikiem ładowania.
19. Nadmuch na pasarzerów z sufitu.
20 Foteliki dla dzieci montowane fabr, w fotelach tył.
To tak po krótce na co masz zwrócić uwagę.
Nie kupuj golasa...!!!!
Pozdr.
Chodziło mi abyś nie kupił golasa.....tzn, patrz na przyciski konsoli wokół radia, aby nie było tam pełno zaślepek a i samo radio;1. najlepiej z navigacją MFD
2. Lewa strona konsolki, grzanie tylnej, a szczególnie przedniej szyby, grzanie lwego fotela, wył. ESP,
3. prawa strona światła awaryjne - standart, parktronik, grzanie prawego fotela, wyłączanie prawej poduszki pow.
3 webasto, najlepiej z zegarem do ogrzewania postojowego,
4. klimatronik, koniecznie dwustrefowy
5. zmieniarka płyt audio w schowku, tył prawy
6. instalacja głośnom, do telefonu
7. dodatkowe lampy przeciwgnielne w zderzaku przód.
8. elektrtyka wszyskich szyb.
9. alarm
10. przyciemniane fabrycznie szyby
11, alufelgi
12. ksenony
13. relingi
14. dodatkowe ; 2 fotele - szóste i siódme miejsce.
15. sprzyskiwacze na lampy przód
16. Tempomat.
17. komputer MFA
18. Licznik z temperaturą oleju i wskażnikiem ładowania.
19. Nadmuch na pasarzerów z sufitu.
20 Foteliki dla dzieci montowane fabr, w fotelach tył.
To tak po krótce na co masz zwrócić uwagę.
Nie kupuj golasa...!!!!
Pozdr.
Witaj,
powiedz w jakiej wersji sa te wszystkie "bajery" mysle o autu do 40 000, jak bedzie z 5 000 wiecej to tez przejdzie, tylko sie zastanawiam czy warto inwestowac w wersje z "bajerami" czy moze lepiej kupic golasa a o rok młodszego??
mysle ze za 40 000 to kupie rocznik 2001 :)
pozdrawiam i dzieki za info
ps. gdyby sie trafil z takim wyposażeniem bo byloby super, prawde powiedziawszy nawet nie wiedzialem ze tyle bajerow moze miec to auteczko, tylko pytanko w jakiej wersji :)
[ Dodano: 2007-07-17, 09:44 ]
Chodziło mi abyś nie kupił golasa.....tzn, patrz na przyciski konsoli wokół radia, aby nie było tam pełno zaślepek a i samo radio;1. najlepiej z navigacją MFD
2. Lewa strona konsolki, grzanie tylnej, a szczególnie przedniej szyby, grzanie lwego fotela, wył. ESP,
3. prawa strona światła awaryjne - standart, parktronik, grzanie prawego fotela, wyłączanie prawej poduszki pow.
3 webasto, najlepiej z zegarem do ogrzewania postojowego,
4. klimatronik, koniecznie dwustrefowy
5. zmieniarka płyt audio w schowku, tył prawy
6. instalacja głośnom, do telefonu
7. dodatkowe lampy przeciwgnielne w zderzaku przód.
8. elektrtyka wszyskich szyb.
9. alarm
10. przyciemniane fabrycznie szyby
11, alufelgi
12. ksenony
13. relingi
14. dodatkowe ; 2 fotele - szóste i siódme miejsce.
15. sprzyskiwacze na lampy przód
16. Tempomat.
17. komputer MFA
18. Licznik z temperaturą oleju i wskażnikiem ładowania.
19. Nadmuch na pasarzerów z sufitu.
20 Foteliki dla dzieci montowane fabr, w fotelach tył.
To tak po krótce na co masz zwrócić uwagę.
Nie kupuj golasa...!!!!
Pozdr.
Witaj,
powiedz w jakiej wersji sa te wszystkie "bajery" mysle o autu do 40 000, jak bedzie z 5 000 wiecej to tez przejdzie, tylko sie zastanawiam czy warto inwestowac w wersje z "bajerami" czy moze lepiej kupic golasa a o rok młodszego??
mysle ze za 40 000 to kupie rocznik 2001 :)
pozdrawiam i dzieki za info
ps. gdyby sie trafil z takim wyposażeniem bo byloby super, prawde powiedziawszy nawet nie wiedzialem ze tyle bajerow moze miec to auteczko, tylko pytanko w jakiej wersji :)
wojtek60 17-07-2007, 09:13 To tak po krótce na co masz zwrócić uwagę.
Nie kupuj golasa...!!!!
Znam ten problem.
Każde auto sprzedawane jest w standarcie.
Wszystkie dodatki można zamówić w salonie za dodatkową dopłatą.
Czas oczekiwania wydłuża się automatycznie o kilka tygodni.
Używane z bajerami trzeba trafić.
Witaj,
powiedz w jakiej wersji sa te wszystkie "bajery" mysle o autu do 40 000, jak bedzie z 5 000 wiecej to tez przejdzie, tylko sie zastanawiam czy warto inwestowac w wersje z "bajerami" czy moze lepiej kupic golasa a o rok młodszego??
mysle ze za 40 000 to kupie rocznik 2001 :)
pozdrawiam i dzieki za info
ps. gdyby sie trafil z takim wyposażeniem bo byloby super, prawde powiedziawszy nawet nie wiedzialem ze tyle bajerow moze miec to auteczko, tylko pytanko w jakiej wersji :)Z takim wyposażeniem to zapomnij o 40k za 2001 nawet. Ja brałbym starszego - ale w lepszym stanie i z wypasem. Wszystko zależy od tego, co się trafi - okazje się zdarzają.
quote]Z takim wyposażeniem to zapomnij o 40k za 2001 nawet. Ja brałbym starszego - ale w lepszym stanie i z wypasem. Wszystko zależy od tego, co się trafi - okazje się zdarzają.[/quote]
a czego moge sie spodziewac za 40 000?? w standardzie jakie bajery sie trafiaja z 2001 rocznika??
myślalem tez o sprowadzeniu autka z niemiec, tam z 2001 ok 8500 - 9000 to juz fajne bryki sa do wziecia, ale to ze strony mobile.de oraz autoscout.de , a jak to naprawde wyglada.... :)
napewno kupie galaxego lub jedo odpowiednika seata lub wolkswagenka :) z silnikiem diselka, a reszta to chyba bedzie przypadek ;) - oczywiście ze wskazaniem na galaxego :)
Nie ma reguły co do wypasu, ceny i rocznika. Jeśli trafisz coś w rozsądnych pieniądzach i wyposażeniu to sprawdź - i nie warto żałować kasy na diagnostykę. Może za 40k coś z dobrym wyposażeniem się trafi, zapomniałem, że swojego kupowałem w zeszłym roku... poza tym to automat, więc i cena inna ;) Jeśli szukasz manuala to może taka cena być realną za dodatkowe bajery.
Trzeba szukać, pytac, oglądać, bo nie sztuka kupić golca. Patrz na deske i konsolę jak napisałem wcześniej wokół radia.
Autko za takie pieniądze to juz coś musi reprezentować, przyciemniane szyby, nawigacja, podwójna klima, MFA, elektr. szyby, bo jakoś w takim aucie nie wyobrażam sobie aby twoje dzieci, czy pasarzerowie z tyłu krecili korbami od szyb, no musisz przewidzieć z czym się chcesz ożenić na parę ładnych lat.
Tak w 80 % na rynku to golasy, tak połowa to już ma ESP, a ..........
Co tu gadać, chcesz miec fajną bryczkę, sama navi fabryczna np. MFD, to masz kolorowy duży ekran, oglądanie filmów DVD- opcja, mapy, odległości, prowadzenie głosowe i strzałkami w LCD - MFA /pełny FIS/ do celu, chodzi o komfort podrózowania i oczywiście pierwsze to bezpieczeństwo / tak że ten przynajmniej przycisk ESP na konsoli = OBOWIĄZKOWO
Pozdr.
[ Dodano: 2007-07-17, 12:48 ]
Nie ma reguły co do wypasu, ceny i rocznika. Jeśli trafisz coś w rozsądnych pieniądzach i wyposażeniu to sprawdź - i nie warto żałować kasy na diagnostykę. Może za 40k coś z dobrym wyposażeniem się trafi, zapomniałem, że swojego kupowałem w zeszłym roku... poza tym to automat, więc i cena inna ;) Jeśli szukasz manuala to może taka cena być realną za dodatkowe bajery.
Tylko manual 6 biegów, 1.9 TDI, żaden automat, tiptronik, mało tego że to więcej żre, ale awaryjność wyjątkowa, dlatego te autka z automatem sa dużo tańsze nawet do 10 tyś, rocznik 2001-2, zreszta zobaczyc można na Allegó..o, jest tego setki, moze tych trzech Sharan, Alhambra, Galaxy -ponad 1000 szt.
Jeśli można zasugerować markę to VW Sharan, Seat Alhambra, a dopiero póżniej Ford Galaxy, nie wiem czy nie podpadnę teraz adminowi .... forum w końcu tego ostatniego, ale tak to niestety realnie wygląda.
Ale się rozpisałem....
Pozdr
Patryk Muller 17-07-2007, 12:39 Stefano :fcp16 Pewnie gdybyś jeździł galaxy to kolejność byłaby odwrotna. Jak ci fordy nie pasują to po co yu piszesz. Mam galaxy z 2000 roku i nie narzekam. wszystko kwestią tego jak trafisz. Kastę mam starą,ale wolę dopracowany starszy model niż nowszy z usterkami. Co do wyposażenia to mam wersję ghia w automacie który na pzekór opiniom wogóle się nie psuje. auto od nowego ma prz. 215000.
Za te pieniądze szukaj dobrego wyposażenia, nie sztuka mieć młode auto z niczym.
ja jednak mysle ze teoretycznie, im młodsze auto tym mnie awaryjne, oczywiscie znaczenie ma tu równiez duze przebieg autka
do chwili obecnej bujam sie fabcia która bajerami nie grzeszy :)
dlatego tez moje pytania, czy warto w bajery inwestowac :) czy lepiej młodsze o mniejszym przebiegu auto, a moze przez to pewniejsze
VW Sharan, Seat Alhambra, a dopiero póżniej Ford GalaxyEee... to akurat już dawno nieprawda. Każdy nowy samochód jest bardziej awaryjny od starszych - wiadomo, wzrasta stopień komplikacji konstrukcji więc i prawdopodobieństwo posypania czegoś. I czy to będzie VW, Ford czy MB - to się tyczy każdego. Legendarna niezawodność VW jest faktycznie "legendarna". Miałem Golfa III i VW już mieć nie chcę, zwłaszcza za ponure wnętrza ;) Co do automatu i straszenia awaryjnością oraz wszelkimi kataklizmami to również legendy. Fakt: manual jest prostszą konstrukcją, ale prawidłowo użytkowany automat powinien manuala przeżyć. Inna sprawa to to, jaką strukturę ruchu przyszły nabywca przewiduje: więcej miasta czy trasy. Ja mam z tyłu korbki i może wolałbym elektrykę - ale szczerze mówiąc to jeśli chodzi o moją wygodę, to mi to powiewa :fcp2
[ Dodano: 2007-07-17, 21:30 ]
ja jednak mysle ze teoretycznie, im młodsze auto tym mnie awaryjneZgadza się: teoretycznie. Najważniejszy jest stan samochodu a nie rocznik. Łatwiej trafić młodego truposza niż dojrzałą perełkę.
icw spokojnie podejdż do tematu , szukaj aż trafisz na swój egemzplarz , pośpiech nie wskazany ( ale w tym temacie nie bedę się rozwodził, bo o tym wiesz :fcp4 ) natomiast uważam , że lepiej jest kupić auto dobrze wyposazone ze wzglądu na to , że człowiek szybko się przyzwyczaja do luksusów, a jak kupisz uboższą wersję bedzie Ci niektórych rzeczy brakować. Na pewno część bedzie mozna dokupić ale wtedy koszty bedą duzo wyższe. Więc lepiej czasami dołożyc parę tysi i mieć full wypas :fcp14 np. w wersji GHIA
Stefano :fcp16 Pewnie gdybyś jeździł galaxy to kolejność byłaby odwrotna. Jak ci fordy nie pasują to po co yu piszesz. Mam galaxy z 2000 roku i nie narzekam. wszystko kwestią tego jak trafisz. Kastę mam starą,ale wolę dopracowany starszy model niż nowszy z usterkami. Co do wyposażenia to mam wersję ghia w automacie który na pzekór opiniom wogóle się nie psuje. auto od nowego ma prz. 215000.
Za te pieniądze szukaj dobrego wyposażenia, nie sztuka mieć młode auto z niczym.
E tam, miałem tych fordów całkiem już sporo i jeszcze nawet jednego mam, ale nie moge na tym forum pisać o moich refleksjach na temat tej firmy, szczególnie jej blacharce, bo dostanę bana od admina.
Tak jakoś ostatnio tylko wlazłem na to forum w dział Galaxa, bo to krewniak mojego Shreka i to tyle,........... jak mnie stąd wyganiacie to mogę nie zaglądać, ale starałem sie pomóc w niejednej sprawie, nawet zyskałem dwa punkciki za pomoc, a tutaj taka wdzięczność, be........................więc. :607:
Pozdr.
Aja powiem tak: szukałem vana przez ponad rok czasu. Chciałem kupić w tdi albo 2.3B a kupiłem 2.0B z wystarczającym wypasem bo nie sztuka jest kupić bitka i rwać włosy z głowy, trzeba zachować sporo zimnej krwi. Na pewno tdi są bardziej eksploatowane.
Pozdrawiam.
Nie zawsze tdi sa mocno eksploatowane.
Mój rocznie robi ok. 15 tys.km i z tego ok. 5-7 tys. km to wyjazd na wakacje.
Czasami własnie te benzynowe z gazem maja wieksze przebiegi.
A trwałosc tdi przy normalnej eksploatacji jest wieksza.
W ogłoszeniach wszystkie są bezwypadkowe, z małym przebiegiem, w zimie nie jeżdżone w lecie garażowane :fcp4
Od pierwszego właściciela - starego dziadka, oczywiście z książką serwisową i obrazkami świętych poutykanymi tu i ówdzie ;)
|
|