Zobacz pełną wersję : Kupno S-Max lub Galaxy
Witam
Szukam dla rodziny auta i od dawna podobał mi się S-max ew. Galaxy. Proszę Wasze szanowne grono o kilka podpowiedzi o znajomość modeli. Na ta chwilę skupiłbym się nad S-max chyba że są to pokrewne auta w stosunku techniki. O co tak dokładnie pytam? Nie znam się najlepiej na wyposażeniu, modelach, typach i tu proszę Was o pomoc.
Może zacznę od początku. Budżet to max 30 k. (totalne maksimum) Chciałbym wydać koło 25k aby mieć na pierwszy serwis.. Czyli rozrząd, opony, usunięcie ew. małych usterek. Pytanie. Co mogę za takie pieniądze oczekiwać? Co do motoru, całe życie jeździłem dieslami, słyszałem że silnik 20 TDCI (jeżeli dobrze opisałem) ten 140 KM, ma dobrą opinie. Niestety nic o benzynach nie wiem. Co do skrzyni jeździłem automatem, ale jednak wolałbym manualną 6-kę. Kiedy wychodził model po-lift? Czy model po-lift to taki który ma inne już światła przednie?
Co do wyposażenia to popytam później, na tą chwilę chciałbym dobrać silnik jaki byłby dla mnie najlepszy. Przebiegi nie są zbyt duże ale dwa razy w roku jeździmy w trasy po 2-3 tys km. Ogólnie prawie rok, wokół komina. Na tą chwilę chciałbym podziękować z góry za porady i odpowiedzi.
adamze27 07-03-2018, 18:17 moze coś z pierwszych roczników,ale słabo to widzę w kwocie 25 tys. zł
slawek-kali 07-03-2018, 18:21 adamze27 czemu?
adamze27 07-03-2018, 18:59 nie wiem jak koledze zalezy na wyposażeniu,dobry diesel z wyposazeniem to więcej niż 25 tys.,szybciej benzyna w trendzie
slawek-kali 07-03-2018, 19:22 jest wiele czynnikow ktore wplywaja na cene..
jesli auto od "mirka" bez ksiazki ale duzo obietnic to moze byc tanio..
Jak ma byc prawdziwie to nagle sie okazuje ze koszta ida w gore..
Zeby nie bylo ze pomagam kupowac auta tylko powyzej 10k..
Nic takiego, ale budzet i wymagania musza sie zgadzac..
A rozrzut mialem juz od 2k€ do 50k€
Tak sie podepnę pod temat - takie auto od mirka