thinice
17-03-2018, 21:17
Witam,
Zamierzam zamontować elektryczny podgrzewacz silnika/płynu chłodniczego do 2.0TDCI Galaxy MK3. Podobno będzie łatwiej odpalić wstępnie podgrzany silnik.
http://allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-silnika-z-pompa-1000w-defa-i6953285276.html
Mam pytanie o kierunek przepływu płynu z i do nagrzewnicy w małym obiegu.
Chciałbym wiedzieć czy wymiennik ciepła w kabinie/mały obieg ma jakąś blokadę przepływu cieczy przy odłączonym zapłonie.
Zamierzam zamontować podgrzewacz poza systemami samochodu. Tylko wpięcie w układ chłodniczy.
Jeżeli ktoś wrzuci schemat obiegu cieczy chłodzącej w 2.0TDCI Galaxy MK3 ( pewnie Mondek ma podobny) to będę wdzięczny.
Zamierzam zamontować elektryczny podgrzewacz silnika/płynu chłodniczego do 2.0TDCI Galaxy MK3. Podobno będzie łatwiej odpalić wstępnie podgrzany silnik.
http://allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-silnika-z-pompa-1000w-defa-i6953285276.html
Mam pytanie o kierunek przepływu płynu z i do nagrzewnicy w małym obiegu.
Chciałbym wiedzieć czy wymiennik ciepła w kabinie/mały obieg ma jakąś blokadę przepływu cieczy przy odłączonym zapłonie.
Zamierzam zamontować podgrzewacz poza systemami samochodu. Tylko wpięcie w układ chłodniczy.
Jeżeli ktoś wrzuci schemat obiegu cieczy chłodzącej w 2.0TDCI Galaxy MK3 ( pewnie Mondek ma podobny) to będę wdzięczny.