D F
20-05-2018, 13:38
Chcę taki gadżet sobie założyć. W innych autach dobrze mi służyły takie owiewki...
Są dwie wersje dostępne. Tylko górna krawędź oraz pionowa przednia z górą czyli takie L. Wybrałem tę większą. I to był chyba błąd...
Czy ktoś z Was montował sobie takie owiewki? Z powodzeniem?
Otóż instrukcja producenta jest uniwersalna i w sumie niepotrzebna. Ogranicza się do: weź i wciśnij w uszczelkę - gotowe. Może się to sprawdzać przy skośnych szybach. W Transicie - wiadomo - jest długa pionowa krawędź, w której przesuwa się szyba w uszczelce. Włożenie tam owiewki oczywiście powoduje utrudnienia w przesuwaniu szyby bo jest jej za ciasno, że o szuraniu po plastiku zamiast po "aksamicie" uszczelki nie wspomnę...
Jedyne co mi przychodzi do głowy w tej sytuacji to pocięcie uszczelki tak aby owiewka była wsunięta pomiędzy ramkę metalową a uszczelkę.
Zanim jednak zniszczę bezpowrotnie uszczelkę może ktoś się podzieli swoimi doświadczeniami w tym temacie. Może ktoś jeszcze używał/używa takiego auta nie tylko na budowie i robił sobie taki komfort :)
Są dwie wersje dostępne. Tylko górna krawędź oraz pionowa przednia z górą czyli takie L. Wybrałem tę większą. I to był chyba błąd...
Czy ktoś z Was montował sobie takie owiewki? Z powodzeniem?
Otóż instrukcja producenta jest uniwersalna i w sumie niepotrzebna. Ogranicza się do: weź i wciśnij w uszczelkę - gotowe. Może się to sprawdzać przy skośnych szybach. W Transicie - wiadomo - jest długa pionowa krawędź, w której przesuwa się szyba w uszczelce. Włożenie tam owiewki oczywiście powoduje utrudnienia w przesuwaniu szyby bo jest jej za ciasno, że o szuraniu po plastiku zamiast po "aksamicie" uszczelki nie wspomnę...
Jedyne co mi przychodzi do głowy w tej sytuacji to pocięcie uszczelki tak aby owiewka była wsunięta pomiędzy ramkę metalową a uszczelkę.
Zanim jednak zniszczę bezpowrotnie uszczelkę może ktoś się podzieli swoimi doświadczeniami w tym temacie. Może ktoś jeszcze używał/używa takiego auta nie tylko na budowie i robił sobie taki komfort :)