Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2000-2007] ST220, V6, 3,0l, 226KM - nadaje się do instalacji gazu?
marvin1234 26-06-2018, 12:30 Witam
Czy silnik mojego Mundka nadaje się do instalacji gazu?
Muszę go "zagazować" bo spalanie w cyklu miejskim na poziomie 16l lekko mnie przerasta.
Jaką instalację wybrać?
Który warsztat wybrać?
Czekam na opinie i porady
Pozdrawiam
MefiuST220 26-06-2018, 12:46 Witam.
Jak najbardziej :)
Ja osobiście jutro oddaje do zagazowania st220 3.0v6
2003r.
Koszt. 3200zł. Instalacja LOVATO
Pozdrawiam.
MefiuST220 04-07-2018, 10:01 Jeżdzę na LPG od tygodnia ST'kiem 220, dopóki co jestem bardzo zadowolony.
Najbardziej cieszy stojąca w miejscu wskazówka benyzny :P.
Pozdrawiam.!
Jeżdzę na LPG od tygodnia ST'kiem 220, dopóki co jestem bardzo zadowolony.
Najbardziej cieszy stojąca w miejscu wskazówka benyzny :P.
Pozdrawiam.!
Siema. Na jakich gratach masz to poskładane? Pozdro
Cześć
U mnie latały na brc p&d. Reduktor MAXX cegła i żółte wtryski.
Nastukane na szklanym ekranie
Koszt. 3200zł. Instalacja LOVATO
czekaj, czekaj - długo się cieszył nie będziesz :)
MefiuST220 23-07-2018, 11:24 Struna, Dlaczego tak uwazasz? :)
bo mam w tym spore doświadczenie
klocolus 23-07-2018, 11:37 Najlepiej chyba stag lub lpgtech i wtryski hana. A przede wszystkim prawidłowy montaż nie na szybko i strojenie. 3200zł za instalację do v6 to trochę tanio a na instalacji każda oszczędność się niestety zemści. Oszczędza się tankując gaz zamiast benzyny ;) Co do lovato to nie mam nic do powiedzenia nie znam.
Ja w 2012 płaciłem 2700zł za instalkę do 2.0 145km (lpgtech+hana) i to była jedna z atrakcyjniejszych cen na dobrych podzespołach i u znanych gazowników, v6 to będzie wydatek koło 4kzł. Przez 70tys. km wymieniałem tylko filtry + przegląd. Jedynie zaraz po montażu miałem delikatnie zbyt bogatą mieszankę na wolnych obrotach i potrafił mi zgasnąć na światłach - szybko to zostało skorygowane.
Zamiast Hana - Barracuda, są lepsze niż hana.
juri2069 23-07-2018, 12:16 Ja w 2012 płaciłem 2700zł za instalkę do 2.0 145km (lpgtech+hana) i to była jedna z atrakcyjniejszych cen na dobrych podzespołach
To , że ktoś da mniej niż 2700 to nie znaczy , że ma założony shit.
Weź też pod uwagę kto gdzie mieszka i jakie są ceny.
W moich stronach ciężko jest znaleźć Staga 4 generacji , najnowszego , za więcej niż 2700 zł do silnika wolnossącego 4 cylindrowego .
Ba nawet ja takiej ceny nie słyszałem. 2500 to podstawa w kilku znanych i polecanych warsztatach na podkarpaciu
Jeden gazownik ma postawioną halę za parę baniek i musi to spłacić , a drugi ma warsztat od 20 lat przy swoim domu , automatycznie koszty są mniejsze. :)
Tutaj trochę koszt robocizny jest różny, a nawet bardzo różny. Za części pewnie wszyscy podobnie placą
klocolus 23-07-2018, 13:47 Może i racja, ja robiłem pod Warszawą, w mieście i okolicach +50km cenili się w granicach 2900~3000zł oczywiście mówię o miejscach z doświadczeniem i dobrą opinią a nie typu wrzucę listwę wtryskową na założony kolektor, wszystkie opiłki do środka, samoregulacja i następny bo tacy to za 2kzł byli.
MefiuST220 26-07-2018, 11:10 Szczerze mowiac, aktualnie zadnych problemow nie mam, a jeżeli nawet coś bedzie się działo, to mam gwarancje na wszystko podbita na 2 lata, wiec lata mi to. Za 2 lata i tak auto planuje zmienić.
PZDR.
zobaczysz co będzie warta gwarancja jak zaczną wtryski kleić :)
Witam. Napiszę wprost jak sytuacja wygląda i chciałbym żeby udało się obejść bez zbędnych uszczypliwosci ;) zostałem posiadaczem dość przypadkowo st220 2005r. Jestem teraz w trakcie przywracania jego stanu taki jaki mnie w autach tylko interesuje, mechaniczne rzeczy powoli dobiegaja końca, dlatego też pora na podjęcie
Decyzji co z jego lpg. Jest w nim już instalacja gazowa, ale nie dość, że ma już 7 lat to jest wytworem firmy, która już nie istnieje mianowicie polskie Diego. Zastanawiam się mocno nad założeniem nowej instalacji. Jesteście w stanie mi doradzić w jaką firme miałbym celowac? Ewentualnie jakaś dokładniejsza nazwę? Myślałem nad oczywistym już BRC. Znajomy gazownik zajmuje się z kolei lovato Ale trochę poczytałem i się lekko zrazilem. Jakieś sugestie, rady? Robię naprawdę dużo kilometrów. Będę bardzo wdzięczny;)
Brc dobra instalacja ale wtryski są w listwie niema możliwości podłączyć pojedynczo i będziesz miał listwe na kolektorze tak jak mam ja.Estetycznie słabo ale jakoś ciowo wtryski brc biją z trwałością wszystkie.Ja bym wsadził staga prosty w obsłudze i wtryski pojedyncze np. Baracudy i dobry reduktor żeby niepadal przy pełnym bucie.
Da radę zamontować listwę BRC estetycznie w ST220 :-)
Z doświadczenia również polecam BRC, trzeba tylko śmiesznie tanie filtry wymieniać co 10 tys km i będzie cacy.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Estetyka pod maską nie gra dla mnie większej roli. Stara instalacja, która w nim jest już właśnie siedzi na kolektorze, więc nie ma żadnej różnicy. Problem jest też taki, że polecasz firmy do których nie mam dojścia. Znasz/cię kogoś wartego polecenia z zach-pom? Lubuskie ? Wspominasz też o BRC a dokładniejsza jakaś nazwę jesteś w stanie mi polecić do st? Sequent P&D? W to mam uderzać czy może coś jeszcze innego? Mam niedaleko siebie chłopaka od BRC, dlatego też byłoby fajnie mieć większą kontrolę nad tym co dzieje się z lpg. Pozdro
Bump: Co do samego użytkowania to naczytalem się sporo. Olej zawsze co 10 wraz z filtrami idzie więc jak dojdą do tego też te z gazu nie będzie dla mnie problemem ;) powiem szczerze, że urzekło mnie to autko i chce fajnie o nie zadbać, dlatego też posilkuje się wszędzie, gdzie mogę. Jak najwięcej rad, z każdej coś wywnioskuje. Piona!
Tylko P&D uzytkowalem i zawsze byłem zadowolony (2x ST220 i 1x2.5T).
Mogę Ci polecić gazownika w Legnicy :-)
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
W takim razie wybór trafi chyba na BRC. Nie dość, że blisko no to jakaś tam renoma tej firmy jest. Miałeś P&G, więc polecasz? Przebieg ma 210k mam nadzieję, że nie wykopalem sam sobie dolka z którego niedługo nie będę miał jak się wydostać:p silnik pracuje bardzo ładnie, nie faluje, nie przerywa, równo rozwija i schodzi z obrotow. Zostawiłbym Stara instalację Ale jednak myślę też o możliwych kłopotach ż późniejsza sprzedażą, dlatego celuje w coś nowszego. Jak zawsze wypicuje autko niewiadomo jak by oddać za średnią cenę z allegro :570: Ale co tam... ma hulac!
Jest w nim już instalacja gazowa, ale nie dość, że ma już 7 lat to jest wytworem firmy, która już nie istnieje mianowicie polskie Diego.
Ta firma istnieje i ma się bardzo dobrze - ba nawet produkuje sterowniki, które kładą na łopatki konkurencję. Diego to tylko nazwa sterownika, a firma się zowie KME.
To co masz pod maską z pewnością da się ogarnąć.
Tak, wiem już zorientowałem się, że to KME. Powiem Ci jeszcze, że instalacja chodzi, nie przerywa itd. Koszt jej całkowitego odświeżenia wycenil mi gazownik na 750. Koszty spoko, tylko naprawdę boję się czy po prostu nowsza technologicznie instalacja nie zmeczy silnika nieco później? Jak już mówiłem 1 raz mam doczynienia z gazem i nie czuje się zbyt pewnie na tej płaszczyźnie :mrgreen: najbardziej też zależy mi na późniejszej sprzedaży, wydaje mi się, że łatwiej będzie mi to oddać z nowsza instalacja. Czy kompletnie nie mam racji, lepiej odświeżyć co mam i cisnąć haha? Z tego co się zorientowałem to mam 3 generacje, 4 to maks do tego typu auta bo nowsze nie znajdują po prostu "ujscia" swoich możliwości. Mam rację czy pisze kolejna głupotę? Dzięki za każdą pomóc.
Bump: Czy z kolei jest tak, że nie ma znaczenia jaka to instalacja, jeżeli powymieniam wtryski, sterownik itd itp? Ona i tak zda egzamin tak? Teraz tak trochę to wywnioskowalem po tym co piszecie, czy to mój kolejny błąd haha?
Masz 4-tą generację, 750 za odświeżenie zaleznie od tego co to w praktyce oznacza - może być dobrą ofertą, a może próbą naciągnięcia.
Trzeba by konkrety - co to odświeżenie ma na celu i co ewentualnie zostanie wymienione.
Byłem u niego jakiś miesiąc temu, przed kupnem. Powiedział że wymieni wszystko na nowe nie pamiętam co dokładnie. Nape2mo wtryski, przewody, parownik nie wiem czy był w tym sterownik. Zawsze mogę odezwać się do niego raz jeszcze i dowiedzieć się więcej. Czyli uważasz,że instalowanie nowej generacji nic mi tak naprawdę nie da poza faktem, że będzie nowa, zakładając że wszystko co wymieni będzie dobre jakościowo i zrobione jak należy?
Ale ona nie jest nowej generacji - to ta sama generacja jak to co masz, przy czym z BRC w razie problemu będziesz zdany na niewielką liczbę warsztatów, które na nieszczęście mało kiedy mają pojęcie o tym dlaczego silnik wogóle pracuje i jak to ma się do kwestii LPG.
Do KME podejdzie zapewne sporo więcej osób.
Oczywiście jak masz kaprys, to możesz zakładać nowe - czemu nie.
Patrzę na BRC, bo 20 km ode mnie mam gościa, który zajmuje się tylko i wyłącznie tą marką. Mam 2 znajomych którzy mają u niego swoje auta pod opieką i złego słowa nie powiedzą. Wycenil mi się na 3k zachowując butlę która mam bo ma dopiero 2 lata. Kwota za jaką kupiłem st pozwala mi na to, żebym rozważał instalację. Stąd te moje wszystkie pytania. Jestem trochę w szoku, że twierdzisz, że to 4 generacja.
Jaki tu szok - każda instalacja na gaz lotny używająca wtryskiwaczy to 4-ta generacja.
3-cia to był "ciągły" wtrysk gazu, bez użycia wtryskiwaczy.
2-ga to mikser i krokowiec, 1-sza to mikser i śruba.
5-ta z kolei to wtryk gazu w fazie ciekłej i 6-ta - wtrysk gazu poprzez wtryskiwacze benzynowe ( dotyczy aut na bezpośrednim wtrysku )
Teraz myśląc logicznie odświeżenia instalacji jest chyba fajna opcja, bo byłem wręcz przekonany, że zainstaluje nowsza lepsza instalację i auto będzie o wiele lepiej się sprawowalo. Jedyny mankament jaki zauwqzylem to dosc szybkie pokazywanie zuzycia gazu na przelaczniku, przybajmniej tak mi sie wydawalo, ale mogło być to spowodowane juz tym, ze wtryski itd jest juz pp prostu do wymiany chyba co ? Bo to sam stwierdzilem nie znajac sie na lpg wgl. Nurtuje mnie jedynie tą sprzedaż.
Bump: Mowie. Lpg dla mnie to teren ciemny calkowicie. Sadzilem szczerze mówiąc, że instalacja z 2011 r. Jest starsza. Mój błąd sory bardzo:)
Wskaźniki poziom gazu to jest mega niedokładny element, na dodatek wymaga konfiguracji aby cokolwiek sensowniej pokazywać ( choć i tak nigdy to nie będzie zbyt dokładne )
To ile spalasz najlepiej z wyliczeń przy dystrybutorze wychodzi i to po co najmniej kilku tankowaniach.
Dobra. Ostatnie pytanie. Mam rozumieć, że jeżeli powymieniam bebechy instalacji będzie ona tak samo wydajna jak ta nowa? Patrzę tak już z praktycznego punktu widzenia, bo często jest tak że przewody, które są stare/zasyfiale nie są wydajne w momencie kiedy je przeczyscimy sprawują się lepiej, ale zdarza się też tak, że jednak dopiero nowka rozwiązuje problem. Z lpg jest podobnie ? Chodzi mi o to, że jeżeli założę nowa instalację nie dostanę w zamian niewiadomo czego w porównaniu do tego jak po prostu dobrze zostanie "odswiezona" aktualna instalacja?
Same komponenty to nie wszystko, można założyć najlepsze elementy niepoprawnie i będzie kicha, a można założyć średnią półkę poprawnie i będzie śmigać bezawaryjnie.
Akurat BRC słynie z niepoprawności montaży ale komponenty mają całkiem dobre.
Przy tym Diego masz jakąś kompletację, którą można w zasadzie dowolnie modyfikować, co ma plusy i minusy, bo można zrobić zestaw Top jak i totalny chłam.
Dlatego pytanie o konkrety w kwestii elementów wchodzących w skład tego "odświeżenia".
Jak byś napisał skąd jesteś, to może bym też był w stanie zarekomendować sensowny zakład w okolicy.
Zachodniopomorskie, lubuskie w moim zasięgu ewentualnie część Wielkopolski. Mieszkam w okolicy Gorzowa wielkopolskiego. https://www.google.com/search?q=lpg+gorzów&oq=lpg.gor%2Cow&aqs=chrome.1.69i57j0l3.2521j1j4&client=ms-android-samsung-gs-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#istate=lrl:iv&rlimm=6621770199226045189 link do chłopa co chciał się tym pobawić. Rozmawiałem z nim w cztery oczy nie pokazałem ani grama, że nie znam się nic bo od razu uderzyłem co chciałbym dokładnie zrobić i miałem porównanie kilku innych cen gazownikow za to samo. Zapewniał że zrobi to dobrze i że wkłada tam dobre jakościowo wtryski itd nie chce wymyślać jakie bo nie pamiętam. Powiedział prosto z mostu co i jak będzie wyglądało, dlatego wydawał mi się dobrym wyjściem. Odpuściłem temat,bo najpierw chciałem doprowadzić to mechanicznie do dobrego stanu. Zostało mi tylko przełożyć amortyzatory z tylu i wrzucić nowe kable, myślę też nad świecami ale te co mam jeszcze nie wyglądają źle irydowki. Po za samym dbanie o instalację i jej regularny przegląd warto jeszcze o czymś pamiętać? Myślałem też nad popychaczami zaworów ale ten silnik chodzi naprawdę miodzio aż jestem w szoku
Na pomorzu to np Neptun z Koszalina - http://neptun-autogaz.pl/
A bardziej w stronę Poznania - w Luboniu http://www.lpginstalacje.pl/
Po za samym dbanie o instalację i jej regularny przegląd warto jeszcze o czymś pamiętać?
Filtry co wymiana oleju ( czyli max 15 kkm )
Popychacze - tam hydraulika jest, to w zasadzie jest prawie wieczne.
http://www.autogaz.gorzow.pl ten link dziala
Bump: Ja zawsze olej i tak wypierniczam co dyszke, przy gazie tymbardziej będę się tego trzymał;) popychacze wyczytałem z kolei że w steku przy lpg wymagają wymiany po 60-70 kkm i że nie jest jakaś wytrzymała jednostka poprzez zastosowanie w nim bebechy przy gazie. Dlatego stąd moje te strachy przed wydawało mi się już Stara instalacja itd itp
przy gazie tymbardziej będę się tego trzymałakurat przy gazie to by można wydłużyć, bo gaz jest czystszy i nie rozrzedza oleju jak benzyna, ale ok - zmiana co 10 kkm jest ok. popychacze wyczytałem z kolei że w steku przy lpg wymagają wymiany po 60-70 kkmjakieś brednie
Hydrauliczne popychacze, a właściwie kasatory luzy zaworowego, są wieczne. Wystarczy częsta wymiana dobrego gatunkowo oleju.
To samo tyczy się napinaczy łańcuchów
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
darmodziej 19-03-2019, 15:56 Nic nie jest wieczne, ale na pewno dużo trwalsze niż zwykłe popychacze i pasek.
A co tam ma się niby popsuć?
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
wytrze się i będzie puszczać, co skutkuje klepaniem zaworów
Właśnie panowie. Jak jest z tym rozrzadem. Chyba to już nie jest to co było wcześniej w autach, czyli wieczne. Jest jakieś zalecenie co do niego samego ? Jak to wygląda z jego wymianą zaleca się co jakiś przebieg ? Napinacze Jak się tutaj spisują?
darmodziej 19-03-2019, 17:49 A co tam ma się niby popsuć? Popychacze mogą na przykład nałapać śmieci z oleju i zacinać się. Łańcuch się naciąga, ślizgi wycierają. Mało?
Pytałem tylko o popychacze.
Nie wiem jakie Wy mieliście silniki, ale w 3.0 V6 popychacze są nie do zajechania. Podstawa, tak jak pisałem wcześniej, to częsta wymiana oleju na dobry jakościowo.
Jeśli któryś się zawiesza to wystarczy go wygotować w oleju.
Ale co jasie tam znam :-)
Łańcuch się odzywa przy 300+kkm
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
darmodziej 19-03-2019, 19:16 A co tam ma się niby popsuć?
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
A gdzie tu jest napisane, że chodzi tylko o popychacze?
Gotowanie, nawet najdłuższe w oleju, albo w innych środkach nie usunie z wnętrza popychacza brudu, który tam się dostał, a nawet przy najlepszym oleju brud się będzie zbierał. Jedyny sposób usunięcia brudu z popychacza, to rozebranie go na części, umycie i poskładanie ze świeżym olejem. Wiem, bo już to robiłem.
Chodzi mi bardziej o kilometraz przy jakim zalecana jest wymiana/kontrola bo rozbierać tylko po to żeby zobaczyć jest raczej śmieszne. zajrzę w sumie przez bok czy coś tam mi przygra, ale chciałem trochę też zebrać informacji. Sciagnalem w sumie książkę serwisową i znalazłem wszystkie silniki nawet 2,5 vke niestety 3.0 nie udało się znaleźć.
A gdzie tu jest napisane, że chodzi tylko o popychacze?
Gotowanie, nawet najdłuższe w oleju, albo w innych środkach nie usunie z wnętrza popychacza brudu, który tam się dostał, a nawet przy najlepszym oleju brud się będzie zbierał. Jedyny sposób usunięcia brudu z popychacza, to rozebranie go na części, umycie i poskładanie ze świeżym olejem. Wiem, bo już to robiłem.Kończę dyskusję, bo najwyraźniej o czym innym mówimy :-)
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Chodzi mi bardziej o kilometraz przy jakim zalecana jest wymiana/kontrola bo rozbierać tylko po to żeby zobaczyć jest raczej śmieszne. zajrzę w sumie przez bok czy coś tam mi przygra, ale chciałem trochę też zebrać informacji. Sciagnalem w sumie książkę serwisową i znalazłem wszystkie silniki nawet 2,5 vke niestety 3.0 nie udało się znaleźć.Nie ma potrzeby tego kontrolować jeżeli nie ma niepokojących dźwięków z silnika i auto zbiera się żwawo.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
darmodziej 20-03-2019, 04:50 Kończę dyskusję, bo najwyraźniej o czym innym mówimy :-)
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Nie, bo nie masz racji.
jarhel74 20-03-2019, 09:52 Pytałem tylko o popychacze.
Nie wiem jakie Wy mieliście silniki, ale w 3.0 V6 popychacze są nie do zajechania. Podstawa, tak jak pisałem wcześniej, to częsta wymiana oleju na dobry jakościowo.
Może w 3.0 v6 tak jest, ale w sierrowym 2.0DOHC już nie. W corsie 1.4 też wymieniałem popychacze, więc co da zasady takie bezobsługowe to one nie są.
Nie, bo nie masz racji.Widzę, że kolega jest wielbicielem ostatniego słowa i najmojszości swojej racji :-)
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
darmodziej 20-03-2019, 11:14 Jak mam rację. Jak nie, to się przyznaję.
Dobra chłopy jeszcze pomóżcie mi z ostatnią rzeczą. Moglibyście mi ułożyć konfigurację bebechow które miałbym założyć w celu odświeżenia tej instalacji? Porównam to z ofertą gazownika, który chciał się z tym pobawić i ewentualnie zapytam go o wycenę roboty z waszymi propozycjami. Sterownik Diego LS posiadam.
Wtryskiwacze Barracuda lub AC W03, reduktor ( o ile trzeba zmieniać ) np. KME Gold GT albo AC R01 250.
Dobry filtr fazy lotnej ( np. odstojnikowy Alex Ultra 360 )
Węże gazowe - Parker.
Na koniec porządne strojenie.
Dzięki bardzo, lista została wysłana czekam.na kosztorys i dam znać;)
jarhel74 20-03-2019, 19:18 Jeszcze pytanie, jakiej średnicy masz przewody gazowe (od butli do reduktora).
Jeśli instalkę zakładał jakiś partacz, mógł puścić fi6, a przy tym motorze to za mało.
Okej sprawdzę dzisiaj i dam znaka.
Wtryskiwacze Barracuda lub AC W03, reduktor ( o ile trzeba zmieniać ) np. KME Gold GT albo AC R01 250.
Dobry filtr fazy lotnej ( np. odstojnikowy Alex Ultra 360 )
Węże gazowe - Parker.
Na koniec porządne strojenie.
Cały twój zestaw wraz z robocizna wycenil na 2000 a 2500 zakładając przy tym najdroższe podzespoły czy. Barracuda, kme Gold -2500. Z kolei zaproponował mi że w cenie 2500 może założyć mi nowa instalację lovato bo tym się zajmuje. Mówi że reduktor daje do wymiany po 200k wtryski 100k. Gdzie koszt jednego to 110. Nie namawiał mnie na żadną z opcji powiedział żebym na spokojnie się zastanowił i dał znać. Co będzie lepszym wyborem ? Jesteście w stanie mi jednoznacznie odpowiedzieć?
Bump: Co do średnicy przewodów mam ósemki, tak więc nie ma tragedii.
Ceny komponentów możesz sobie na allegro czy gdziekolwiek zweryfikować - będziesz wiedział na czym stoisz.
Średnio - Barracuda około 75-80 za sztukę, filtr ultra 360 coś koło 40-50 pln, AC-R01 250 - jakieś 220-230 zeta
Czyli jakieś 800 zeta w gratach, Gold GT - 305 zeta, to powiedzmy że w 900 zeta się mieścisz z gratami i drobnicą typu opaski, węże itp w najdroższej opcji.
1500 pln zatem Ci proponuje pan gazownik za założenie tego - sam oceń czy to ok, czy tak sobie.
Dodatkowo - zestaw Lovato gość ma w zakupie jeszcze taniej, więc kroi na tym jeszcze więcej.
Patrzę teraz na allegro listwa barracuda ok 500 reduktor ok 350 plus filtr mówisz 50 do tego jakieś bzdety jak lubrykant, węże, opaski mniej więcej 1000 masz rację. Jeżeli robocizna przekracza wartość części w 150% według mnie to sporo, ale kolejny raz zwracam się jako można powiedzieć bardzo mało siedzący w instalacjach. Kosztorys tego według Ciebie powinien wyjść ile, zakładając, że gość zna się na fachu zrobi to dobrze itd itp? Rozmawiałem z nim przez tel wspominał on o jakimś komputerze OBE?dobrze pamiętam? Koszt mówił ok 300 ale jak usłyszał o roczniku to powiedział, że powinno się obejść bez tego. Więc mam rozumieć, że najdrożej bez tego wyszło by 2200 z barracuda i goldem. Zawsze mogę do niego pojechać i porozmawiać może udałoby mi się coś jeszcze z tego urwać za jego robotę.
Bump: Już widzę, że palnalem głupotę. Komp to przecież sterownik :p. Ale wspominał o czymś za 300 co po usłyszeniu o roczniku powiedział, że mogłoby być bez tego, ale całkowicie zapomniałem o czym mówił...:570:
bzdety jak lubrykanthę ? a to po co, jakaś parada gejów ? ;)
Wymiana wtrysków i reduktora to nie jest jakies rocket-science i 1,5 kpln za takie coś to raczej gruba przesada.
OBD o tym gadał hahabez tego 300 mniej
Bump: Czekaj, czekaj gejów to akurat jeb. Ale na głowę, bo gdzie indziej to jeszcze dla nich przyjemność. Znalazłem tam jakiś ppjemniczek z lubrykantem do gazu u siebie, jest to bez użyteczne czy stare zastosowanie, że tak zareagowałes:d?
sądząc po tych jego wynurzeniach to raczej bym oddał auto komuś, kto faktycznie ma większe pojęcie...
Teraz Panie ulatwiles mi wybór:d odpuscilbym ten cały OBD wyszłoby 2200. Udałoby mi się może go skręcić na tą 2000. Dalej twierdzisz, że nie warto? Jeżeli tak to dam sobie spokój z jego usługami i poszukam dalej. Może ten Luboń.
Luboń polecam - to świetny fachowiec, to samo Neptun w Koszalinie.
Ale zrobisz jak zechcesz.
Chłop ma ogólnie dobre opinie, popytalem się też o niego niby ok, wymadrzac się nie chce. Pojęcie masz więc chętnie bym Cię posłuchał, więc jeżeli polecasz tego chłopa może zapytam.o jego koszt
opinie to sobie można w necie kupić...
No dobra A mógłbyś mi podać dokładny adres, nazwę firmy? Bo w Luboniu widzę 3 panów z auto gazem
podałem Ci dokładne namiary na obydwu ze trzy strony pierdzielenia temu
https://forum.fordclubpolska.org/showpost.php?p=3107813&postcount=33
Dzięki, że wytrzymałes pozdro dla Ciebie Krakowiaku ;D będziesz w okolicy daj znać Chivas i dobra zabawa na mój koszt :) piona
jarhel74 21-03-2019, 20:37 1500 zeta to biorą za robotę, ale przy pełnym montażu instalki, czyli zbiornik, przewody, kabelkologia, itd.
Tu ma tylko do wymiany kilka elementów + strojenie.
Też uważam ,że przesadza.
Ale często ludzie nie chcą się bawić w poprawki, wolą wrzucić swojego "seta" bo szybciej i mniej problemów z rozkminianiem co było wcześniej zrobione.
Dzwoniłem do Pana z Lubonia. Powiedział, że KME się nie zajmuje i nie chce się uczyć/przypominać tego na mnie. Zaproponował mi sterownik 326 OBD, wtryski barracuda, reduktor mówił, że i Silver by dał radę, ale zostaliśmy przy goldzie, wielozawor extra. Części ogarnę ja, jego kosztorys roboty ma wycenić mi dzisiaj max jutro, bo za demontaż też będzie liczył, dla porównania będziemy mieli jego wycenę za nowa instalację, skoro pozbywamy się sterownika. Dam znać co i jak :)
|
|