Zobacz pełną wersję : [Fiesta 2012-2017] Uciekające powietrze z opon pomimo wulkanizacji
mateuszq 04-02-2019, 08:27 Witam,
Od pewnego czasu jestem właścicielem samochodu Ford Fiest Trend 1.25 z 2016 roku.
Mam pewien problem z tylnimi kołami samochodu, mianowicie ciągle ucieka mi z nich powietrze. Na komputerze pokładowym wyświetla się komunikat mówiący o awarii kół. Problem brzmi dość prosto ale dwukrotna wizyta u wulkanizatora nie przyniosła skutku, czyli problemem raczej nie są dziurki w oponie a raczej jakaś ich nieszczelność (nie znam się na tym totalnie). Piszę do Państwa, ponieważ chciałbym się dowiedzieć czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem, jeśli tak to jak sobie z nim poradził? Chciałbym, również prosić o informacje czy warto udać się z takim problemem do autoryzowanego serwisu czy może wybrać jakiś nieautoryzowany salon? Może warto spróbować wymienić opony na nowe (aktualne nie były wymieniane od nowości, przejechane 32tys)? Czy znacie Państwo godne polecenia nieautoryzowane serwisy Forda na terenie Warszawy lub okolic?
Danielo_82 04-02-2019, 09:23 No proszę Cię.. Co to za wulkanizator co nie potrafi uszczelnić albo chociaż zlokalizować nieszczelności?
ołowiany 04-02-2019, 09:24 Zmień wulkanizatora. Być może masz felgi uszkodzone.
mateuszq 04-02-2019, 09:43 W sumie dobra sugestia, tak zrobię w pierwszej kolejności :D A co do drugiej części pytania, czy polecacie jakieś sprawdzone nieautoryzowane serwisy forda na terenie Warszawy?
Spróbuj poszukać uszkodzeń w felgach. Tak jak powiedział przedmówca "ołowiany".