tiptronik78
16-09-2019, 22:34
Witam
Zapadła decyzja o wymianie maglownicy. Zakupiona została regenerowana maglownica którą mechanicy założyli. Oddali samochód, pierwsze wrazenie ciężko chodzi kierownica i szału ogólnie nie ma. Ok dotrze się pewnie. Na drugi dzień zbieżność zrobiona ale świeci się ESP. Po południu dość długa trasa zjazd na kawę na parkingu pierwsza niespodzianka. Przy parkowaniu promień skrętu w prawo taki że się na dwa razy musiałem łamać. Na drugi dzień mechanicy wpadli żeby skalibrowac czujnik skrętu kierownicy. I tutaj drugi zonk, nie da się. Za chwilę 3 niespodzianka osłona gumowa drążka kierownicy z prawej zsunieta. Stuki w kierownicy w prawa stronę. Zabrali samochód założyli osłonę z powrotem. Wymienili czujnik skrętu, udało się go skalibrowac. Dzisiaj rano samochód odstawiony i stuki w kierownicy są cały czas. ESP zgaslo. Pompa wyje. Osłona spadła znowu. O co chodzi? Uszkodzony magiel czy może przy zakładaniu kierownica została przekrecona np.?
Zapadła decyzja o wymianie maglownicy. Zakupiona została regenerowana maglownica którą mechanicy założyli. Oddali samochód, pierwsze wrazenie ciężko chodzi kierownica i szału ogólnie nie ma. Ok dotrze się pewnie. Na drugi dzień zbieżność zrobiona ale świeci się ESP. Po południu dość długa trasa zjazd na kawę na parkingu pierwsza niespodzianka. Przy parkowaniu promień skrętu w prawo taki że się na dwa razy musiałem łamać. Na drugi dzień mechanicy wpadli żeby skalibrowac czujnik skrętu kierownicy. I tutaj drugi zonk, nie da się. Za chwilę 3 niespodzianka osłona gumowa drążka kierownicy z prawej zsunieta. Stuki w kierownicy w prawa stronę. Zabrali samochód założyli osłonę z powrotem. Wymienili czujnik skrętu, udało się go skalibrowac. Dzisiaj rano samochód odstawiony i stuki w kierownicy są cały czas. ESP zgaslo. Pompa wyje. Osłona spadła znowu. O co chodzi? Uszkodzony magiel czy może przy zakładaniu kierownica została przekrecona np.?