Zobacz pełną wersję : [Focus 2004-2008] Wymiana/naprawa pompy podciśnieniowej 2.0 tdci
Lukasz2525 19-09-2019, 16:30 Wygląda na to że mam problem z pompą podciśnieniową turbosprężarki, po sprawdzeniu w warsztacie pod kątem turbosprężarki stwierdzili, że pompa daje zbyt słabe podciśnienie. Widzę że nowe są dosyć drogie, jest sens bawić się w używane, które kosztują tyle co nic? Czy regeneruje się takie pompy? Pytam, bo jestem zielony w tym temacie.
cezarg1410 20-09-2019, 08:04 A z autem w ogole coś się dzieje poza tym ze dużo Ci spala?
Ja bym szedł w uzywke o ile w ogóle masz uszkodzony ten element.
Lukasz2525 20-09-2019, 13:00 Buczy, huczy, wyjesz, syczy, szeleści. Przy wyższych obrotach jak jest doładowanie, to cały czas syczy i szumi, a po zdjęciu nogi z gazu wyje.
Skoro warsztat mówi że to pompa vacum to chyba nie ma sensu sprawdzać wężyki podciśnień ... Ja kupowałem używkę i wymieniałem sam, ale nie słyszę twych objawów pracy więc na odległość to można sobie gdybać . Mogę jedynie napisać na co trzeba zwrócić uwagę a na bank przydatne jest podpięcie vacuometra i pomiar podciśnienia
Wygląda na to że mam problem z pompą podciśnieniową turbosprężarki, po sprawdzeniu w warsztacie pod kątem turbosprężarki stwierdzili, że pompa daje zbyt słabe podciśnienie. Widzę że nowe są dosyć drogie, jest sens bawić się w używane, które kosztują tyle co nic? Czy regeneruje się takie pompy? Pytam, bo jestem zielony w tym temacie.
możesz dać link do nowych pomp? Szukam i znaleźć nie mogę. Z góry dziękuję i pozdrawiam
https://www.iparts.pl/producenci/pompa-podcisnieniowa-pompa-vacuum,bosch,ford,focus-ii-turnier-da_-ffs-ds,2-0-tdci,30-100039-36-5397-18518.html
Lukasz2525 20-09-2019, 20:07 https://motostacja.com/szukaj/?type=oe&keywords=1764931
Właśnie nie ma za dużego wyboru.