Zobacz pełną wersję : Osiągi 2,5 V6


Pawel
17-09-2007, 07:13
Witam po raz pierwszy.

Posiadam kota 2,5l i jestem z Łodzi to tak w ramach przywitania.
Pytanko:

Z tego co widziałem powinien jechać ponad 220km/h mój jedzie bezproblemowo
ale do 200km/h czy jest jakiś ogranicznik ?
Mam wersję europejską.

Ktoś kiedyś wspominał o jakiejś płytce która odpowiada za osiągi
czy dobrze pamiętam ?

Pozdrawiam
Darek
darcus

alfatech
17-09-2007, 14:16
Z tego co widziałem powinien jechać ponad 220km/h mój jedzie bezproblemowo
ale do 200km/h czy jest jakiś ogranicznik ?
Mam wersję europejską. w tym roczniku ,teoretycznie nie powinno być żadnego ogranicznika ,chociaż kumpel z CougarKlubPolska (http://cougarklub.pl/forum/index.php) miął coś takiego założone ale to był Cot poliftingowy z roku 2001 a inny miał to samo ale w Mercurym automacie ( rocznika nie pamiętam)

Ktoś kiedyś wspominał o jakiejś płytce która odpowiada za osiągi
czy dobrze pamiętam ?
Czy chodzi Ci o IMRC ? Jeżeli tak to zapraszam tutaj (http://cougarklub.pl/forum/viewtopic.php?t=246&highlight=imrc)
trzeba sie zarejestrować ,poza tym IMRC jest dobrze przerobionym tematem na CKP

norbi333
17-09-2007, 19:58
Jeśli osiąga bezproblemowo 200 to raczej moduł jest w porządku

Pawel
24-09-2007, 21:38
Jeśli osiąga bezproblemowo 200 to raczej moduł jest w porządku

Poobserwowałem jeszcze troszkę i wygląda to tak, że dając do końca pedał czasami czuje że po prostu idzie i chce wyskoczyć z ramy, a czasami tak jak przed chwilką ścigając się spod świateł z mondeo TDCI z czerwoną literką szliśmy równiutko ale ja czułem, tak jak bym nie wcisnął do końca.
Świece ?
Komputer i mapy ?

norbi333
25-09-2007, 06:17
AA podpinałeś go pod kompa?

Pawel
25-09-2007, 09:44
AA podpinałeś go pod kompa?

Jeszcze nie podpinałem ale zrobie to w stacji obsługi.

Rybol
25-09-2007, 13:51
Witam wszystkich

Sluchaj wydaje mi sie ze powinien isc wiecej. Ja jadac w tamtym roku do Polski (mieszkam w Anglii) w Niemczech wyciagnal ok 243 km/h i odcial zaplon na piatce. Niestety zdjec nie mam bede jechal w przyszlym roku to sprobuje cos nagrac lub pstryknac. Moj model jest z 2001 roku po liftingu. Grzebalem troche po angielskim clubie cougara i tam sie dowiedzialem ze poliftingowe modele miale pare rzeczy(mowa o podzespolach silnika) zapozyczonych z mondeo st200, np. cala listwa wtryskowa pochodzi od st200. Czy to prawda??Nie wiem. Przed Cougarem mialem mondeo mk2 w v6 i z 1997 roku, niby ten sam silnik, ta sama moc, podobna masa, ale osiagi Cougara lepsze.

Niestety ostatnio jakis zamulony jest Cotek:(

Pozdrowka
Rybol

norbi333
25-09-2007, 14:10
w Niemczech wyciagnal ok 243 km/h i odcial zaplon na piatce
To nie wiem czy ja swoim ST-ekiem tyle wyciągnę,ale fakt ,ze u nas nie ma gdzie przetestować :fcp2

Rybol
26-09-2007, 13:56
mysle ze powinien pojsc tyle, w koncu 30 kucy wiecej masz :fcp1. Szczerze sam sie zdziwilem ale postaram sie w przyszlym roku nagrac jakis filmik w Niemczech.

Pozdrowka

norbi333
26-09-2007, 19:14
mysle ze powinien pojsc tyle, w koncu 30 kucy wiecej masz :fcp1 . Szczerze sam sie zdziwilem ale postaram sie w przyszlym roku nagrac jakis filmik w Niemczech.
Pewnie pójdzie ,tylko kwestia ,ze u mnie w regionie nie ma gdzie potestować ,a na drogach publicznych jakie są w Polsce to zabójstwo siebie i kogoś

alfatech
26-09-2007, 20:11
np. cala listwa wtryskowa pochodzi od st200. bzdura ,w ST są wtryski 19lb a w zwykłym V6 17lb ,poza tym komputer też by musiał być od ST no i inne graty bo same wtryski nic nie dadzą.
norbi333, masz cały motor od ST czy tylko przeróbki jak kolektor ,przepustnica itd
Pochwal się tutaj http://cougarklub.pl/forum/index.php

norbi333
27-09-2007, 06:27
norbi333, masz cały motor od ST czy tylko przeróbki jak kolektor ,przepustnica itd
Cały i oryginalny ST200
http://www.mondeoklubpolska.pl/modules. ... ic&t=37877 (http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=37877)
Tu masz fotki. :fcp2

Rybol
27-09-2007, 10:37
alfatech nie bede sie z Toba sprzeczal bo nie sprawdzalem wtryskiwaczy, napisalem to co mi gosciu powiedzial z clubu cota w anglii, ale np chcialem zmienic raz uszczelke pomiedzy gornym a dolnym kolektorem ssacym (mialem nowa z mojego mondeo v6 1997) i niestety nie pasowala troche za mala byla. Pojechalem wiec do forda kupilem nowa i ........pasowala. Wiem ze sa jakies zmiany ale nie jestem pewny jakie.

Pozdrowka

[ Dodano: 2007-09-27, 11:39 ]
zapomnialem napisac ze jeszcze w modelu po liftingu np gorne poduchy amortyzatora sa inne niz w modelach z przed 2001.

pozdrowka

Pawel
28-09-2007, 20:14
No dobra, a na temat :) bo jeszcze nie byłem na komputerze.
Nalałem paliwko dobre np. na orlenie 98 oktan i w zasadzie ten sam efekt.
Starałem się sprawdzić ręcznie przyspieszenie ze stoperem i wyszło niestety 11 sekund.
Szkoda gadać tak wiem.
No ale świadczy to o tym, że coś jest nie tak.
W jakim przedziale najlepiej zmieniać biegi przy v6 ?
bo wcześniej miałem calibre i tam się ciągnęło ile tylko się dało.
aha co do prędkości poleca tym co mają blisko A2 autostrada od łodzi w kierunku poznania.
Bardzo ładna dwa pasy i śliczny asfalt. aha za darmo.

Pozdrawiam
Darcus

tomiscorpio
28-09-2007, 20:55
cos zajechane to 2.5 , cos tam nie dziala jak trzeba.

norbi333
28-09-2007, 21:38
Wal do Straitsa na priv ,on v-ki ma opanowane w małym paluszku :fcp2

cosin
02-10-2007, 09:58
ja stawiam na IMRC

Najlepiej rozkrec puche IMRC, docisnij palcem silniczek elektryczny ktory w nim sie znajduje i niech druga osoba przegazuje auto powyzej 4000RPM i zobacz czy ten maly elektryczny silniczek zaczyna sie krecic przy tych obrotach (otwierajac tym przepustynice).

alfatech
04-10-2007, 12:18
Cały i oryginalny ST200
http://www.mondeoklubpols...ewtopic&t=37877
Tu masz fotki. kurcze pochrzaniło mi się że masz Cougar'a z ST200 :fcp19

alfatech nie bede sie z Toba sprzeczal bo nie sprawdzalem wtryskiwaczy, napisalem to co mi gosciu powiedzial z clubu cota w anglii, ale np chcialem zmienic raz uszczelke pomiedzy gornym a dolnym kolektorem ssacym (mialem nowa z mojego mondeo v6 1997) i niestety nie pasowala troche za mala byla. Pojechalem wiec do forda kupilem nowa i ........pasowala. Wiem ze sa jakies zmiany ale nie jestem pewny jakie. fakt parę szczegółów jest innych ale na pewno wtryski w Cougim to 17lb ,wiem to bo mam już 19 lb i komp od ST 200 tylko czekam na założenie. Zresztą inne klamoty od ST 200 już mam pod machą ;) ja stawiam na IMRC

Najlepiej rozkrec puche IMRC, docisnij palcem silniczek elektryczny ktory w nim sie znajduje i niech druga osoba przegazuje auto powyzej 4000RPM i zobacz czy ten maly elektryczny silniczek zaczyna sie krecic przy tych obrotach (otwierajac tym przepustynice).
_________________ też myślę że to IMRC ale sam możesz to sprawdzić i nie trzeba nic rozkręcać
-rozgrzej dobrze silnik
-otwórz machę i ruszaj dynksem przy przepustnicy obserwując linkę która przełącza doloty ,widać ją pod przepustnicą. Dodając gazu zobaczysz czy sie rusz czy nie

norbi333
04-10-2007, 16:40
kurcze pochrzaniło mi się że masz Cougar'a z ST200 :fcp19
Ja nie ,ale wiem ,że jest jakiś z silnikiem ST albo dwa :fcp2

Piotjak
07-10-2007, 11:47
Czy ktoś może wie jakie są różnice w budowie, osprzęcie, sterowaniu silnika V6 170 KM a ST 200?

Kargoolek
07-10-2007, 21:03
Piotjak, poszukaj w dziale mondeo. tam juz o tym troszke bylo