Zobacz pełną wersję : Focus Mk3 1.6 Ecoboost z komisu
to_Osiek 02-08-2020, 10:30 Witam,
mam prośbę o sprawdzenie Focusa z poniższego ogłoszenia.
KLIK (https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focus-1-6-ecobost-150km-12-13r-serwis-klimatr-pdc-alu-ID6DcsQH.html)
VIN
WF0LXXGCBLCS06809
Wygląda nie najgorzej, ale przebieg jakoś podejrzanie niski, chociaż sam komis ma nawet dobre opinie.
grundi_bdg 02-08-2020, 10:38 Focus 2011-2015, 1.6L EcoBoost SCTi (150PS), Panther Black Metalik
Numer VIN: WF0LXXGCBLCS06809
Numer rejestracyjny: PAEF888 (07.01.2013)
Data pierwszej rejestracji: 07.01.2013
Kraj zarejestrowania: DE
Zmień wybrany pojazd
Główne funkcje
Data produkcji: 30.11.2012
Model pojazdu: Focus 2011-2015
Typ nadwozia: Kombi
Wersja: Seria 40
Silnik: 1.6L EcoBoost SCTi (150PS)
Przekładnia: 6-bieg.przekl.mechan. - B6
Napęd: LHD FWD
Przełożenie przekładni głównej: 3.82
Norma emisji spalin: Emisja Etapu V
Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp.
Obszar: (+)"D"
Lakier: Panther Black Metalik
Materiał we wnętrzu: Pur/Luxury Soft Charcoal
to_Osiek 03-08-2020, 09:31 Dzięki, ktoś jeszcze może podać jakieś dokładniejsze informacje, szczególnie o przebiegu?
Na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie mk3?
to_Osiek 04-08-2020, 14:50 Czy najdzie się ktoś, kto mógłby sprawdzić ten egzemplarz?
Klik (https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focus-1-6benzyna-150km-rok-gwarancji-w-cenie-titanium-nawi-alu-bezwypadek-ID6Df5Wo.html#gallery-grid)
bolek-tarnow 05-08-2020, 12:58 Główne funkcje
Data produkcji: 23.11.2011
Model pojazdu: Focus 2011-2015
Typ nadwozia: Kombi
Wersja: Seria 40
Silnik: 1.6L EcoBoost SCTi (150PS)
Przekładnia: 6-bieg.przekl.mechan. - B6
Napęd: LHD FWD
Przełożenie przekładni głównej: 3.82
Norma emisji spalin: Emisja Etapu V
Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp.
Obszar: (+)"D"
Lakier: Lunar Sky
Materiał we wnętrzu: Pur/Luxury Soft Charcoal
slawek-kali 06-08-2020, 19:47 WF0LXXGCBLCS06809
10/2018 ok. 108.000km
to_Osiek 06-08-2020, 21:32 10/2018 ok. 108.000km
Tak też ma wbite w książce serwisowej, teraz 115.000 km, jest ok, czy raczej podejrzany?
to_Osiek 10-08-2020, 18:47 Ktoś ma jakieś sugestie?
slawek-kali 10-08-2020, 18:50 malo troche chyba.. ale jest mozliwe ze byl uszkodzony silnik , tak odkupili zrobili i do zyda..
grundi_bdg 11-08-2020, 06:23 Tak mi się przypomniało odnośnie uszkodzenia silnika "i do żyda"
Znajomy mechanik kupił dla swojej Pani astrę H w dieslu, silnik po remoncie, widać śladu na głowicy że nowa uszczelka itp, po kilku tygodniach auto zgasło i nie chciało odpalić. Jak je rozebrał to się okazało że panewka się obróciła ale najlepsze znalazł na górze, jeden inny tłok i do tego żeby pasował podstawa doszlifowana szlifierką normalnie. Tak właśnie wygląda składanie silnika "do żyda" druciarstwo i prowizorka, żeby jak najtaniej :-) to tak tylko w ramach ostrzeżenia.
to_Osiek 11-08-2020, 08:12 Panowie teraz to mnie lekko zmroziło.. rozumiem, że to jest wersja najmniej optymistyczna, czytaj czarny scenariusz. Gość nie wygląda na "Żyda" ma może z 15 samochodów. Myslicie, że jak w 2018 roku miał akcje serwisowa na układ chłodzenia, to zaraz potem by się silnik posypał?
Pytam, bo w czwartek jedzie na sprawdzenie do mechaników, którzy specjalizują się w fordach żeby zrobili przegląd
slawek-kali 11-08-2020, 14:42 niech jedzie.. inaczej sie nie dowiesz co to za auto.
to_Osiek 14-08-2020, 17:32 Auto spradzone, do wymiany hamulce i opony, poza tym gosc powiedział mi, ze auto bardzo fajne. Po przeczytaniu tematu o awariach 1.6 ecoboost, najważniejsze, że silnik jest suchy, rowno pracuje.
Po przeczytaniu tematu o awariach 1.6 ecoboost, najważniejsze, że silnik jest suchy, rowno pracuje.
zupełnie nie rozumiem tego zdania ....
chyba czytałeś nie o tym silniku.
Zeby sprecyzować: co wspólnego ma równa praca silnika i że jest on suchy z awariami ecoboosta? w ten sposób pobieżnie można oceniać każdy inny motor.
to_Osiek 15-08-2020, 06:32 zupełnie nie rozumiem tego zdania ....
chyba czytałeś nie o tym silniku.
Zeby sprecyzować: co wspólnego ma równa praca silnika i że jest on suchy z awariami ecoboosta? w ten sposób pobieżnie można oceniać każdy inny motor.
Może i napisałem to w zbyt dużym skrócie myślowym, chodziło mi o to, że nie ma śladów wycieków płynu chłodniczego, ale masz racje. W przyszłym tygodniu pojadę do aso żeby sprawdzili czy głowica jest cała, ewentualnie zrobię test szczelnościi na obecność co2, oczywiscie nie sam.
to_Osiek 15-08-2020, 15:58 Czy ktoś się orientuje, czy w ASO sprawdzą mi czy głowica albo uszczelka nie są uszkodzone? Albo polecacie kogoś w Krakowie kto zrobi ten test ?
Bez problemu, mi taki test robili
to_Osiek 16-08-2020, 15:04 Dzięki za odpowiedź, zobaczę jutro ile sobie zaśpiewają za taką usługę.
A polecacie jakiś warsztat w Krakowie, który sobie poradzi z taką akcją?
Za test szczelności cylindrów poza ASO płaciłem 200zl, w ASO na zawartość CO2 było w ramach dopuszczenia auta na G12
to_Osiek 17-08-2020, 09:15 Jestem umówiony na jutro, za sprawdzenie glowicy plus podpiecie do komputera prawie 350zl. No nic, lepsze to niż remont silnika za kilka tysięcy..
Jeżeli go już kupiles to nie wiesz czy 350 czy 16.000. Wyjdzie po teście...
to_Osiek 17-08-2020, 12:19 Jeżeli go już kupiles to nie wiesz czy 350 czy 16.000. Wyjdzie po teście...
Jeszcze nie kupiłem 😉
to_Osiek 18-08-2020, 15:29 Auto sprawdzone w ASO, test nie wykazał obecności co2 w układzie chłodzenia, głowica nieuszkodzona. Także wygląda na to, że nikt nie przegrzał silnika. Akcja serwisowa wykonana, panowie zapewniali, że po niej nie zdarzało się przegrzanie, a w konsekwencji uszkodzenie silnika.
Auto nie ma żaluzji chłodnicy, ale o tym już wiedziałem, właściciel powiedział od razu, że zderzak byl lakierowany. Jakaś stłuczka na parkingu, prawdopodobnie zrobili zderzak, a żaluzji już nie kupili, bo jest stosunkowo droga.
W ASO powiedzieli, że jej brak nie jest problemem.
Prawdopodobnie w tym tygodniu jade podpisać umowę..
|
|