gris.tbu
05-09-2020, 09:17
]Witam,
po walce z wymianą nakrętki, która to okazała się nieskuteczną metodą na wyeliminowanie wycieku chciałem podzielić się z Wami pewną przeróbką przewodu, która według mnie spełnia swoje zadanie i co najważniejsze, działa :) Przeszukałem forum i znalazłem pewne wzmianki na temat przerabiania mocowania przewodu w pompie wspomagania lecz bez żadnych zdjęć czy też listy materiałów użytych do naprawy.
Pacjentem był Focus MK2 z silnikiem 1.4 benzyna. Przeróbki dokonano w zakładzie gdzie zakuwa się węże do hydrauliki siłowej.
Opis wykonanej przeróbki:
1. Przewód zasilający ucięty w miejscu gdzie schodzi w dół
2. Zakucie na przewodzie kolanka 16x1.5X16x1.5 z nakrętką
3. W pompę wkręcamy redukcję 16x1.5X16x1.5 z podkładką M16x1.5.
Jak na razie spełnia swoje zadanie, brak przecieków.
po walce z wymianą nakrętki, która to okazała się nieskuteczną metodą na wyeliminowanie wycieku chciałem podzielić się z Wami pewną przeróbką przewodu, która według mnie spełnia swoje zadanie i co najważniejsze, działa :) Przeszukałem forum i znalazłem pewne wzmianki na temat przerabiania mocowania przewodu w pompie wspomagania lecz bez żadnych zdjęć czy też listy materiałów użytych do naprawy.
Pacjentem był Focus MK2 z silnikiem 1.4 benzyna. Przeróbki dokonano w zakładzie gdzie zakuwa się węże do hydrauliki siłowej.
Opis wykonanej przeróbki:
1. Przewód zasilający ucięty w miejscu gdzie schodzi w dół
2. Zakucie na przewodzie kolanka 16x1.5X16x1.5 z nakrętką
3. W pompę wkręcamy redukcję 16x1.5X16x1.5 z podkładką M16x1.5.
Jak na razie spełnia swoje zadanie, brak przecieków.