Zobacz pełną wersję : [Edge 2015- ] Rezonowanie pod podłogą
Matt1987 25-09-2020, 08:59 Witam, spotkał się może ktoś z taki problemem że podczas rozpędzania auta słychać rezonowanie pod podłogą tak w okolicy przodu tunelu środkowego. Dzieje się tak podczas normalnego przyspieszania ale gdy pedały gazu wcisne do podłogi i auto zacznie szybko się rozpędzać to nie słychać tego dźwięku. Hałas utrzymuje się też przy stałej prędkości.
kolopeter 25-09-2020, 09:25 plastikowe kolki trzymajace podloge. dosyc znany problem. dupowate rozwiazanie .
czesc zamienna H2GZ-19E525-A.
Niestety Aso nie zna t3go numeru i trzeba będzie poszukać numeru europejskiego
artur1970 25-09-2020, 17:02 H2GZ-19E525-A.
Niestety Aso nie zna t3go numeru i trzeba będzie poszukać numeru europejskiego
Nadzieja w SRS - pobawisz się w detektywa :D
Niestety Aso nie zna t3go numerukiepsko szukali , było im powiedzieć " Grzechotanie/dudnienie od strony podwozia podczas jazdy " i powinni wiedzieć gdzie to znaleźć.
H2GB-19E524-AA - to jest kpl. 6 szt . kołków i kosztuje 127 zł
artur1970 25-09-2020, 17:54 SRS - dziękuję :D
Czyli pora ogłośić listę chętnych na zakup :one:
Mogę zakupić - osobiście potrzebuję 2 szt.
Czy jest ktoś chętny na pozostałe sztuki?
slawek-kali 25-09-2020, 17:58 Niestety Aso nie zna t3go numeru i trzeba będzie poszukać numeru europejskiegoASO zna auta z Europy na to wyglada :D
artur1970 25-09-2020, 18:18 Trochę ich rozumiem - Edge to unikat, mało ich. Niestety na schematach Forda brak tego elementu - są wszystkie mocowania podwozia, a tego kołka nie można zlokalizować.
kolopeter 25-09-2020, 23:42 godzine siedzialem w ASO
IRO3.5V6 28-09-2020, 18:06 Ja powkładałem pomiędzy podłogę a tą osłonę taką piankę 1cm grubości z taśmą dwustronną po obu stronach i wtedy przez tą piankę założyłem te kołki, pomogło.
Takie kwadraty 4 cm X 4 cm
kolopeter 28-09-2020, 18:47 A ja bym je lekko przewiercił wewnątrz i wstawił kołki rozporowe zwykle budowlane na śrubę . A tak to zamówiłem kołki , bo moje latają jak chcą . Co ciekawe to te po środku po obu stronach.
Nowe kołki są innej konstrukcji. Mają piankę zamiast tej koronki
IRO3.5V6 28-09-2020, 20:30 Arturze1970, to ja te cztery bym wziął
Daj tel na priv to zadzwonię
artur1970 28-09-2020, 20:54 ok. Jest kłopot bo ASO nie może odszukać kołków nawet po podaniu numerów od SRS :!!:
kolopeter 28-09-2020, 21:08 Nie ma kłopotu . Numer jest poprawny.
Jest kłopot bo ASO nie może odszukać kołkówto zmień ASO jak nie umieją znaleźć finisu :D i wyślij ich na szkolenie z Ecat-a.
kolopeter 29-09-2020, 07:15 Dla potomnych :nr finis 2209369 i co ciekawe, kołki są opisane jako deflektor. Stąd problemy z zamówieniem .
kolopeter 02-10-2020, 20:54 Wymieniłem wszystkie kołki...rozwiązanie troszkę bezsensowne. Prędzej czy później i tak się popsuje. Dodatkowo trzeba sprawdzić wszystkie śruby mocujące mi brakowało 3 nakrętek po lewej stronie . 5 kołków lekko latających , jeden wypadł . Jak te się popsują , to będę kombinował z jakimiś innym systemem, który dociśnie deflektor do podwozia. Szeroki kółek rozporowy i krótka śruba . Ewentualnie jakas guma pomiędzy . Nieprzemyslane rozwiązanie
artur1970 03-10-2020, 06:55 Jeden z użytkowników FB zastosował takie rozwiązanie
https://allegro.pl/oferta/zaslepka-gumowa-korek-gumka-nakladka-26-19mm-7682433529?utm_medium=app_share&utm_source=facebook&fbclid=IwAR1engqukQQwqTsnkhagaOeSPHy70Z0J7_LcYFKfK rqnNbLQqv1CVqibnOQ
jeździ kilka miesięcy i wszystko trzyma dobrze
No to kanał .
Kanał trzeba mieć w garażu by co 6 miesięcy te kołki poprawiać :)
kolopeter 04-10-2020, 18:01 Da się bez kanału ;). Ale racja ... Pół roku i pewnie powtórka . Może jednak te korki za 2 zł będą lepsze i nie żal
Da się bez kanału ;). ...
Ale skrzynkę masz pełną i "jest kanał"...8) Nie da Ci się pomóc, bo nie ma gdzie wysłać odpowiedzi...:D
Witam wszystkich, wymieniłem popękaną osłonę podwozia i plastikowe mocowania drugiej osłony. Problem z metalicznym dźwiękiem nadal nie ustąpił, przy jeździe 130km/h (podczas przyspieszania) wzwyż pojawia się metaliczny odgłos pod podłogą. Hala nasila się przy jeździe na wysokich biegach ( na niskich obrotach) jadąc na 4 przełożeniu nic nie słychać natomiast zmieniając na 5/6 hałas jest niedowytrzymania.
Czy ktoś z was miał podobny problem? Czy to jakaś inna osłona czy jednak uszkodzenie dyfra?
robsoncz 01-05-2022, 10:11 Witaj jedyne co mi przychodzi do głowy to ekrany (osłony ) termiczne wydechu. Ponieważ one są aluminiowe zdaża się że korodują w okolicach mocowania śrubkami i po prostu są lużne . Sprzwdż je wszystkie od samego silnika aż po tłumiki . Jeśli chodzi o dyfer to raczej nie będzie tu dzwięków metalicznych co najwyżej wycie , wibracje , stuki (olej wugłusza metaliczne dzwięki)
Ale tak naprawdę to wszystko to będzie zgadywanie jak się auta nie widzi na oczy...
Bump: Ajeszcze taka durna podpowiedż- a nie kończą ci się klocki ( może to wskażnik mechaniczny zużycia , albo np. osłona tarczy hamulcowej ( kiedyś mi się zdażyło że była podgięta i przy ostrzejszym przyspieszaniu ocierała o tarczę w jakimś tam aucie ...)
EdgeSiedlce 23-06-2022, 06:34 Drgają osłny plastikowe pod spodem, drgają nadkola blotniki tylne o plastik . Trzeba wyszukać opukać które i dać pianki czy gąbki i skręcić a nadkola czy blotniki na wkręty podłapać. Trzeba samemu podreperować ' auto to eksperyment i wiele mankamentów wyjdzie których serwis nie zna a mechanik nie zechce poprawic.
maxlukas 25-09-2023, 18:57 Cześć Wszystkim, mam wersje USA z 2019 roku. Mój problem to głuche stuki około 130km/h oraz dziwne "wycie" gdzieś od prędkości 70km/h. Zacząłem od sprawdzenia osłon zgodnie z Waszymi rekomendacjami. Od dołu mam to w dramatycznym stanie. Wszystkie te "spinki" są luźne lub ich nie ma. Na dodatek wszystkie wystające śruby mocujące są totalnie skorodowane. Ta podłoga pod silnikiem też się trzęsie (to aluminium?). Czy ktoś z Was sprawdzał jak to się spisuje po usunięciu tych dodatkowych membran? Robi się w samochodzie głośno? Nie znalazłem żadnego trwałego rozwiązania. Poza tym przeraża mnie jak wykręcić te wszystkie totalnie skorodowane śruby. Czy one są na przelot i z drugiej strony jest śruba?
W moim, również 2019 USA było wycie z lewej przy ok. 100 km/h, a ponieważ samochód był właśnie stuknięty z lewej przód, to szybko skojarzyłem, że może to być łożysko. Krzywy łącznik stabilizatora wymieniłem wcześniej, a to był znak, że z tej strony z czasem mogą pojawić się problemy. O byle jak poprowadzonych wiązkach elektrycznych i w dodatku nie zamocowanych już nawet nie wspominam :)))
Natomiast jeśli chodzi o osłony, to możesz jeździć bez tej materiałowej. Dużo to nie zmieni (nic) jeśli chodzi o wygłuszenie ale jak jeździsz po polnych/brudnych drogach to czysto pod maską nie będzie. Osłona zabezpiecza też przed bryzgami wody spod kół. Lepiej kupić albo dorobić np. z płyty aluminiowej. W moim samochodzie kiedyś prawie się urwała na autostradzie, ale był hałas!
Ta istniejąca osłona metalowa jest z aluminium i musi być solidnie przymocowana. Otwory pod śruby rozwierć, zabezpiecz białym smarem i możesz dać nowe większe wkręty ze stali nierdzewnej z szerokimi podkładkami i masz spokój na lata.
|