bania
09-10-2007, 21:14
witam wszystkich!
mam do was pytanie. otóż niedawno - jak to często bywa przy instalacji gazowej(strzały)- byłem zmuszony wymienić świece i kable WN. kable kupiłem bosha a świece pan w sklepie poradził mi NGK V-LINE 25 PTRA-13. wcześniejsze moje świece to były NGK 0005 PTRA-10. z tego co mi się wydaje to różnia sie one odstepem elektrod. PTRA 10 mają 1mm a PTRA 13 1,3mm. gdzies kiedys słyszałem że przy gazie powinien byż mniejszy odstęp elektrody. czy to prawda? i w związku z tym mój problem. od wymiany tych świec i kabli moje auto jest jakby słabsze pomiędzy 2000-3500 rpm, po prostu zero momentu obrotowego , ledwo co przyspiesza. powyżej 3500 rpm rwie do przodu jak rakieta. może problem tkwi całkiem gdzie indziej. co WY na to? dzieki za wszelkie odpowiedzi. pozdrawiam
mam do was pytanie. otóż niedawno - jak to często bywa przy instalacji gazowej(strzały)- byłem zmuszony wymienić świece i kable WN. kable kupiłem bosha a świece pan w sklepie poradził mi NGK V-LINE 25 PTRA-13. wcześniejsze moje świece to były NGK 0005 PTRA-10. z tego co mi się wydaje to różnia sie one odstepem elektrod. PTRA 10 mają 1mm a PTRA 13 1,3mm. gdzies kiedys słyszałem że przy gazie powinien byż mniejszy odstęp elektrody. czy to prawda? i w związku z tym mój problem. od wymiany tych świec i kabli moje auto jest jakby słabsze pomiędzy 2000-3500 rpm, po prostu zero momentu obrotowego , ledwo co przyspiesza. powyżej 3500 rpm rwie do przodu jak rakieta. może problem tkwi całkiem gdzie indziej. co WY na to? dzieki za wszelkie odpowiedzi. pozdrawiam