xkiller
04-01-2021, 13:49
Witajcie
Pacjent to Mondeo MKIV 2.5T po programie na ~260KM i ~390 Nm. Efekt uślizgu sprzęgła widoczny już coraz częściej na biegach 4,5,6, na niższych jeszcze nie zaobserwowałem. Ponieważ auto ma przebieg ok 170 tys planuję zrobić już cały zestaw sprzęgło, dwumas i wysprzęglik.
Padło na komplet seryjny od Focusa RS MK2, ma być trochę bardziej wytrzymałe w stosunku do serii, o której mówi się, że seryjne parametry MKIV 2.5T to już dla niej wyzwanie :)
No chyba, że znajdzie się ktoś kto mnie przekona aby wstawiać z powrotem serię z Mondeo 2.5T ;)
Części od RS cenowo nie odbiegają jakoś strasznie od serii z Mondeo 2.5T więc wybór staje się prostszy...Sachs Performance to już trochę za wysoka półka cenowa jak dla mnie, auto to daily driver, nie jest upalane, ale nie jest też zawalidrogą.
Pytanie czy zestaw od RS jest p&p również w przypadku Mondeo wymieniając całość tzn komplet sprzęgła+ dwumas+wysprzęglik? Jest na sieci kilka wątków o S-MAX'ie 2.5T. Może źle szukałem ale mało kto pochwalił się takim upgradem i wrażeniami w Mondeo :/
Pytanie kolejne czy biorąc się za całość wymieniać też pompę sprzęgła? Ewentualnie jeszcze coś o czym powinno się pamiętać przy tej operacji? Olej w skrzyni, nowy płyn hamulcowy, odpowiednie odpowietrzenie, itp.
Zapytam też jeszcze o warsztat w Wawie, któremu powierzylibyście taką naprawę? Jest ktoś komu laik nie będzie musiał przypominać czy tłumaczyć co trzeba zrobić i na co zwrócić uwagę? ;).
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pacjent to Mondeo MKIV 2.5T po programie na ~260KM i ~390 Nm. Efekt uślizgu sprzęgła widoczny już coraz częściej na biegach 4,5,6, na niższych jeszcze nie zaobserwowałem. Ponieważ auto ma przebieg ok 170 tys planuję zrobić już cały zestaw sprzęgło, dwumas i wysprzęglik.
Padło na komplet seryjny od Focusa RS MK2, ma być trochę bardziej wytrzymałe w stosunku do serii, o której mówi się, że seryjne parametry MKIV 2.5T to już dla niej wyzwanie :)
No chyba, że znajdzie się ktoś kto mnie przekona aby wstawiać z powrotem serię z Mondeo 2.5T ;)
Części od RS cenowo nie odbiegają jakoś strasznie od serii z Mondeo 2.5T więc wybór staje się prostszy...Sachs Performance to już trochę za wysoka półka cenowa jak dla mnie, auto to daily driver, nie jest upalane, ale nie jest też zawalidrogą.
Pytanie czy zestaw od RS jest p&p również w przypadku Mondeo wymieniając całość tzn komplet sprzęgła+ dwumas+wysprzęglik? Jest na sieci kilka wątków o S-MAX'ie 2.5T. Może źle szukałem ale mało kto pochwalił się takim upgradem i wrażeniami w Mondeo :/
Pytanie kolejne czy biorąc się za całość wymieniać też pompę sprzęgła? Ewentualnie jeszcze coś o czym powinno się pamiętać przy tej operacji? Olej w skrzyni, nowy płyn hamulcowy, odpowiednie odpowietrzenie, itp.
Zapytam też jeszcze o warsztat w Wawie, któremu powierzylibyście taką naprawę? Jest ktoś komu laik nie będzie musiał przypominać czy tłumaczyć co trzeba zrobić i na co zwrócić uwagę? ;).
Z góry dzięki za odpowiedź.