Zobacz pełną wersję : [Galaxy 2015- ] Awaria systemu Adblue
Jakub Marczyński 05-03-2021, 16:51 Witam
nie jestem specjalistą mechaniki samochodowej. W moim Galaxy 2.0 tdci 150 KM z 2018 roku wyświetliła się informacja Awaria Systemu adblue, samochód zostanie unieruchomiony za 800 km. Oddałem auto do ASO forda we Wrocławiu 3 dni temu. Dzisiaj poinformowano mnie że nie mogą zdiagnozować usterki. Brak komunikacji modułu z komputerem centralnym. Ponieważ jest to dla nich nowość wysłali zapytanie do centrali forda w Niemczech i czekają na informację. Czy ktoś ma pomysł jak i gdzie rozwiązać pomysł ?
slawek-kali 05-03-2021, 16:59 prawdopodobnie ten bezpiecznik poszedl.
Jakub Marczyński 05-03-2021, 17:06 Dzięki. Wysłałem już Twoją podpowiedź do Forda. Zobaczymy co odpowiedzą
slawek-kali 05-03-2021, 17:08 to ile dostane za diagnstyke jak sie potwierdzi? :D
tomaszjan31 05-03-2021, 20:47 to ile dostane za diagnstyke jak sie potwierdzi
Myśle że sie nie przyznają że nie doszli sami do tego. Nie że ja wiedziałem, ale myśle od takich zabezpieczenie powinni zacząć
Cacodaemon 07-03-2021, 21:20 śledzę temat :)
W służbowym transicie custom (2019) miałem 2-krotnie taką sytuację. Za każdym razem okazywało się że kuny upatrzyły sobie czujnik/wtrysk adBlue (GK21-5J281-AE Injector Assy) i przegryzały przewody. Impreza kosztowała 2x po około 1500 PLN w ASO :)
Jakub Marczyński 08-03-2021, 12:21 Ford sprawdził bezpiecznik i twierdzi że to nie to. Jutro zabieram od nich auto. Pol-motors ma dwóch niedoświadczonych diagnostów, którzy nie potrafią zdiagnozować usterki. Muszę przewieźć auto do innego warsztatu. Myślę, że moja przygoda z ASO zakończy się bezpowrotnie.
A nie ma we Wrocławiu GERMAZa ? W Zielonej Górze - że serwis Forda ma niezbyt chlubną opinię, to jednak zdiagnozowali błyskawicznie. A wydaje mi się że GERMAZ Wrocław i Zielona Góra to jedna firma?