Power
29-12-2004, 23:56
Witam,
Czy ktoś cos wie na temat magnetyzerów powietrza i paliwa do Focusa TDCi czy coś takiego można stosować w tych silnikach?
A to są korzyści jakie daje magnetyzer; (dlatego zadałem powyższe pytanie)
1.Zmniejszenie zużycia paliwa - 13 - 22% przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy.
2.Uzyskanie efektu wysokooktanowego z tańszego paliwa (LPG, PB, ON).
3.Wzrost przyspieszenia na każdym biegu 15%.
4.Wzrost mocy i dynamiki silnika - 16%.
5.Wyciszenie pracy silnika.
6.Płynna i równomierna praca silnika w pełnym zakresie obrotów.
7.Wzrost prędkości maksymalnej - ok. 14%.
8.Lepsza praca gaźników i wtryskiwaczy paliwa.
9.Czyste świece.
10.Zapobieganie osadzania się nagaru w silniku (pierścienie tłokowe rozprężają się i doszczelniając cylindry przywracają nominalne ciśnienie sprężania silnika oraz likwidują główną przyczynę dymienia)
11.Łatwiejszy rozruch w niskich temperaturach (również diesel).
12.Znaczne wydłużenie żywotności oraz pełna sprawność pompy wtryskowej.
13.Zmniejszenie nagrzewania się turbosprężarki i przedłużenie jej żywotności.
14.Znaczne przedłużenie żywotności silnika i katalizatora.
15.Poprawa spalania rakotwórczego benzenu w benzynie bezołowiowej.
16.Spadek emisji spalin - od 50 - 80% - spaliny przestają wytwarzać charakterystyczny śmierdzący zapach zwłaszcza przy LPG i DIESEL.
17.Łatwy montaż bez przecinania przewodów - zachowujemy gwarancję w przypadku nowych samochodów.
Ciekawe to jest, z różnych opisów wygląda że to do każdego silnika można włożyć a założenie jest banalnie proste i trawa może 10 minut bez żadnego rozkręcania itp, dłubania.
Jak coś wiecie na temat magnetyzerów i użytkowaniu ich w silnikach wysokoprężnych TDCi to piszcie. Wiem tylko tyle że można stosować to bez problemu w silniach które poruszaja się na ON, Benzynie i LPG ale czy w Commom Rally TDCi też?
Pozdr:))
Piotr
Czy ktoś cos wie na temat magnetyzerów powietrza i paliwa do Focusa TDCi czy coś takiego można stosować w tych silnikach?
A to są korzyści jakie daje magnetyzer; (dlatego zadałem powyższe pytanie)
1.Zmniejszenie zużycia paliwa - 13 - 22% przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy.
2.Uzyskanie efektu wysokooktanowego z tańszego paliwa (LPG, PB, ON).
3.Wzrost przyspieszenia na każdym biegu 15%.
4.Wzrost mocy i dynamiki silnika - 16%.
5.Wyciszenie pracy silnika.
6.Płynna i równomierna praca silnika w pełnym zakresie obrotów.
7.Wzrost prędkości maksymalnej - ok. 14%.
8.Lepsza praca gaźników i wtryskiwaczy paliwa.
9.Czyste świece.
10.Zapobieganie osadzania się nagaru w silniku (pierścienie tłokowe rozprężają się i doszczelniając cylindry przywracają nominalne ciśnienie sprężania silnika oraz likwidują główną przyczynę dymienia)
11.Łatwiejszy rozruch w niskich temperaturach (również diesel).
12.Znaczne wydłużenie żywotności oraz pełna sprawność pompy wtryskowej.
13.Zmniejszenie nagrzewania się turbosprężarki i przedłużenie jej żywotności.
14.Znaczne przedłużenie żywotności silnika i katalizatora.
15.Poprawa spalania rakotwórczego benzenu w benzynie bezołowiowej.
16.Spadek emisji spalin - od 50 - 80% - spaliny przestają wytwarzać charakterystyczny śmierdzący zapach zwłaszcza przy LPG i DIESEL.
17.Łatwy montaż bez przecinania przewodów - zachowujemy gwarancję w przypadku nowych samochodów.
Ciekawe to jest, z różnych opisów wygląda że to do każdego silnika można włożyć a założenie jest banalnie proste i trawa może 10 minut bez żadnego rozkręcania itp, dłubania.
Jak coś wiecie na temat magnetyzerów i użytkowaniu ich w silnikach wysokoprężnych TDCi to piszcie. Wiem tylko tyle że można stosować to bez problemu w silniach które poruszaja się na ON, Benzynie i LPG ale czy w Commom Rally TDCi też?
Pozdr:))
Piotr