Zobacz pełną wersję : Czy warto kupić EcoSport teraz?

rufik
27-04-2023, 16:47
Szukam właśnie sobie niedużego autka, typu 4-4.2m długości, które będzie podwyższone lub wręcz SUVem. Skoro jeżdżę Fordami od wielu lat, to sobie pomyślałem nad zakupem EcoSport 1.0 125KM, który nawet mi się podoba (a to ważne, aby człowiek na co dzień używał rzeczy, które mu się podobają :P).
Generalnie auto do kręcenia się wokół komina, 1 osoba lub 1+1 dziecko najczęściej. Może 10kkm rocznie.

I teraz doczytałem, że EcoSport już nie jest produkowany. Czy w takim razie warto myśleć o jego zakupie?

tomao
27-04-2023, 17:14
Ford w Europie to w ogóle ma dwa samochody na krzyż, oprócz dostawczych i mustanga to same suvy. Ten model widocznie ma zastępować Puma. Jeśli się podoba, to kupować :D

slawek-kali
27-04-2023, 17:37
to napompowana fiesta, jezdza wiekszych skarg nie ma.. Jest tanszy niz Puma wiec warto

rufik
27-04-2023, 20:35
I to pompowanie mi się podoba [emoji3]
Puma to nie mój wygląd, jakaś taka "falista" mocno.

Chyba czas się pomału rozejrzeć, co rynek wtórny oferuje w tym zakresie...

krogulec65
27-04-2023, 20:46
Mam Kanadyjskiego 4x4 i z silnikiem 2.0 to jest opcja do przyjęcia. Jeśli samochód jest "doturbiony" trzeba się liczyć z awariami silnika, jednak jeśli chodzi o samochód to w dalszym ciągu będę podpisywał się obiema rękoma - tak Ecosport to samochód spełniony. Daje redę w górach - codziennie i nad morzem po plaży - też. W jakimś stopniu samochód niedoceniony i źle oceniany. Sprawdza się i polecam - choć dziwnie to brzmi [emoji41]

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

rufik
28-04-2023, 13:01
A jak z głośnością w środku przy prędkościach autostradowych rzędu 120-140km/h? Poziom S-Max/Mondeo to pewnie nie jest, ale daje jakoś radę?

jarojaw
28-04-2023, 18:36