Tomixx94
18-05-2023, 08:47
Witam,
Stałem się posiadaczem Focus i właśnie - Focus 2.0 TDCi 150KM, 2017 rok, przebieg 196kkm, automat.
Przed zakupem miałem wgląd do danych z ostatniego serwisu auta, który był wykonywany w tym roku (kwiecień) w Niemczech - wymiany olejów, filtrów, cała lista. I na końcu FV z serwisu jest taka informacja: Ölverlust Kraftstoffpumpe - w wolnym tłumaczeniu za pomocą Google: Ubytek oleju w pompie paliwowej. Sprzedawca mówił, że z informacji jakie uzyskał na tym serwisie pompa paliwa jest do wymiany.
Po podłączeniu Focusa do komputera jest błąd: P018300 - czujnik temperatury paliwa przerwanie/sygnał za wysoki
Czy te zalecenia serwisu i błąd łączą się ze sobą i wymiana pompy rozwiąże problem?
Czy może wymiana czujnika wystarczy?
Czy pompę paliwa można w jakiś sposób sprawdzić jak wygląda jej żywotność?
Dziękuje za informacje i pozdrawiam T.
Stałem się posiadaczem Focus i właśnie - Focus 2.0 TDCi 150KM, 2017 rok, przebieg 196kkm, automat.
Przed zakupem miałem wgląd do danych z ostatniego serwisu auta, który był wykonywany w tym roku (kwiecień) w Niemczech - wymiany olejów, filtrów, cała lista. I na końcu FV z serwisu jest taka informacja: Ölverlust Kraftstoffpumpe - w wolnym tłumaczeniu za pomocą Google: Ubytek oleju w pompie paliwowej. Sprzedawca mówił, że z informacji jakie uzyskał na tym serwisie pompa paliwa jest do wymiany.
Po podłączeniu Focusa do komputera jest błąd: P018300 - czujnik temperatury paliwa przerwanie/sygnał za wysoki
Czy te zalecenia serwisu i błąd łączą się ze sobą i wymiana pompy rozwiąże problem?
Czy może wymiana czujnika wystarczy?
Czy pompę paliwa można w jakiś sposób sprawdzić jak wygląda jej żywotność?
Dziękuje za informacje i pozdrawiam T.