Zobacz pełną wersję : Ford Kuga II 2.0 TDCI powershift


Wozny84
13-10-2023, 23:16
Witam, chciałbym się dowiedzieć od użytkowników tego samochodu kilku rzeczy. Jakie zawieszenie mają te auta, czy są nastawione na komfort i tłumią wszystkie nierówności czy raczej na precyzję prowadzenia (twarde)? Czy dobrze doczytałem że ten diesel w fordach po 2012 spełnia normę Euro5 i będę sobie mógł śmigać po 2026 roku po Krakowie w strefie czystego transportu? [emoji2957] jakie macie realne spalanie jeśli chodzi o ten silnik w jeździe typowo miejskiej z dużymi korkami? No i jak sprawa z tą skrzynią wygląda? Jakie mogą być jej maksymalne koszty naprawy? No i ogólnie czy przebiegi 200-300tys km są już krańcowe jeżeli chodzi o silnik i skrzynię? Pozdrawiam serdecznie.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Piotrek Kurten
14-10-2023, 10:42
czy są nastawione na komfort ?
NIE

czy tłumią wszystkie nierówności ?
NIE

czy są nastawione na precyzję prowadzenia (twarde)?
TAK

Chcesz komfortu to szukaj Mondeo z aktywną regulacją amortyzatorów.
Kuga tego nie ma.

smiechu
14-10-2023, 17:51
S-maxa/Edga też znajdziesz z regulowanymi amortyzatorami.

Niestety te amorki są bardzo drogie przy wymianie.

Pozdrawiam. Marcin

Piotrek Kurten
15-10-2023, 15:58
Tak amorki aktywne są drogie ale z jakiegoś powodu wytrzymują 2-3 razy większe przebiegi niż amorki zwykłe.

slawek-kali
15-10-2023, 16:59
2-3 razy większe

Mowisz? czyli co wytrzymuja 700kkm ? to naprawde niezle g:D

Piotrek Kurten
19-10-2023, 16:21
S-maxa też znajdziesz z regulowanymi amortyzatorami.
Tam komfort jest nawet wyższy niż w Mondeo.