Zobacz pełną wersję : [Focus 2011-2014] Wiele błędów po podłączeniu się przez OBD-2
adam3432 14-06-2019, 14:54 Szanowne Forum, temat zagadka,pacjent Focus 2011 silnik T3DA,autko odpala i działa do przejechania kilku lub kilkunastu kil.gaśnie a nawet niekiedy nie.Pojawia sie awaria silnika,wymiana oleju,imobilajzer,chyba wszystkie ikonki jakie mogą być.Po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka,odpali ale pozostaje błąd silnika,po przejechaniu kilku kil.sytuacja sie powtarza podobnie lub np.wyskakuje awaria silnika,wskazniki spadają na zero ale silnik pracuje
Prosze o sugestie gdzie szukać? zdaję sobie sprawę że to błąd w elektryce ale gdzie?Prosze o pomoc...
Błędy zapisane w pamięci:
===PCM DTC P0135:13-2F===
Kod: P0135 - Obwód elementu grzejnego O2 (rząd cylindrów 1, czujnik 1)
Dodatkowe symptomy usterki:
- Otwarty obwód
Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Ten kod DTC mozna zignorowac w tym pojezdzie.
Nie wymieniaj od razu zadnych elementów jedynie na podstawie obecnosci tego kodu DTC.
===END PCM DTC P0135:13-2F===
===PCM DTC U2300:87-2C===
Kod: U2300 - Konfiguracja centralna
Dodatkowe symptomy usterki:
- Brak komunikatu
Status:
- DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC U2300:87-2C===
===PCM DTC U0001:00-AC===
Kod: U0001 - Szybka magistrala komunikacyjna CAN
Status:
- DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki włączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC U0001:00-AC===
===PCM DTC U0126:00-28===
Kod: U0126 - Utrata łączności z SASM
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC U0126:00-28===
===PCM DTC U0415:00-28===
Kod: U0415 - Nieprawidłowe dane odebrane z modułu A” sterującego układem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC U0415:00-28===
===PCM DTC B1206:00-28===
Kod: B1206 - Nastąpiło zderzenie
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC B1206:00-28===
===PCM DTC U0418:00-68===
Kod: U0418 - Nieprawidłowe dane odebrane z modułu sterującego układem hamulcowym A
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC U0418:00-68===
===OBDII DTC U0001-P===
Kod: U0001 - Szybka magistrala komunikacyjna CAN
Status:
- Oczekujący - usterka oczekuje na potwierdzenie
Moduł: Diagnostyka pokładowa II
===END OBDII DTC U0001-P===
===OBDII DTC U0415-C===
Kod: U0415 - Nieprawidłowe dane odebrane z modułu A” sterującego układem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)
Status:
- Potwierdzony - usterka jest potwierdzona
Moduł: Diagnostyka pokładowa II
===END OBDII DTC U0415-C===
===SASM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł czujnika kąta skrętu układu kierowniczego
===END SASM DTC Brak===
===ABS DTC P1701:81-68===
Kod: P1701 - Błąd przy włączaniu biegu wstecznego.
Dodatkowe symptomy usterki:
- Nieprawidłowe dane odebrane za pośrednictwem portu seryjnego
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).
Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 207665921 s - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 112654.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 13.50 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-OUTTMP: 23 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
===END ABS DTC P1701:81-68===
===ABS DTC C0040:87-68===
Kod: C0040 - Przełącznik pedału hamulca A
Dodatkowe symptomy usterki:
- Brak komunikatu
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).
Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 207665911 s - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 112654.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 14.00 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-OUTTMP: 23 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
===END ABS DTC C0040:87-68===
===ABS DTC U0100:00-68===
Kod: U0100 - Utrata lacznosci z ECM/PCM A
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).
Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 207665911 s - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 112654.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 14.00 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-OUTTMP: 23 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
===END ABS DTC U0100:00-68===
===RCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł układu SRS
===END RCM DTC Brak===
===PSCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł sterujący układem wspomagania kierownicy
===END PSCM DTC Brak===
===BCMii DTC U0100:00-28===
Kod: U0100 - Utrata lacznosci z ECM/PCM A
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Modul sterujacy ukladami nadwozia
Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 207665916 s - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 112654.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 13.75 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-INCARTMP: -40 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
===END BCMii DTC U0100:00-28===
===BCMii DTC U0100:87-28===
Kod: U0100 - Utrata lacznosci z ECM/PCM A
Dodatkowe symptomy usterki:
- Brak komunikatu
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Modul sterujacy ukladami nadwozia
Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 207666986 s - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 112658.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 12.00 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-INCARTMP: -40 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
===END BCMii DTC U0100:87-28===
===FCDIM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu
===END FCDIM DTC Brak===
===ACM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio
===END ACM DTC Brak===
===IPC DTC P1607:82-28===
Kod: P1607 - Obwód sygnału wyjściowego MIL
Dodatkowe symptomy usterki:
- Funkcja licznika zdarzeń w czasie aktywności/sekwencji nieprawidłowa/nie uaktualniona
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterujący tablicą rozdzielczą
Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 207669302 s - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 112659.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 12.00 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-INCARTMP: 23 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-OUTTMP: 23 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
===END IPC DTC P1607:82-28===
===IPC DTC U0100:00-2C===
Kod: U0100 - Utrata lacznosci z ECM/PCM A
Status:
- DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterujący tablicą rozdzielczą
Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 207669324 s - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 112659.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 12.00 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-INCARTMP: 23 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-OUTTMP: 23 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
===END IPC DTC U0100:00-2C===
krzys1968 15-06-2019, 04:24 Sprawdz wtyczki w GEM czy nie sa czasem zalane
adam3432 15-06-2019, 06:56 Dzięki za podpowiedz,wtyczki sprawdzone,wczoraj odłączyłem akumulator posprawdzałem wtyczki itd.skasowałem błędy,odpaliłęm i obserwacja:
Działa na luzie przez jakiś czas ok.10min. pare przy gazówek i to samo wskazniki wszystkie na zero,na wyswietlaczu awaria silnika!co dziwne silnik pracuje do momentu zgaszenia kluczykiem.Po zgaszeni już nie odpala aż znowu po kilkukrotnych próbach odpali ale już z żółtą ikonką awari silnika i zapisanymi błędami j/w.
Co począć,już mi ręce opadają z tym......
JankoFerdynand 22-10-2024, 17:07 Kilka tygodni temu kupiłem Forda Focusa Mk3 2.0 TDCi 115KM. Sprzedający mówił, że wszystko z samochodem jest w porządku. Ja przez te klika tygodni nie miałem jeszcze żadnych problemów, ale dzisiaj znajomy przyszedł do mnie z czytnikiem OBD-2 i wysypało ponad 30 jakiś archiwalnych błędów. I zastanawiam się czy jest się czego bać? Wszystkie mają wpis "Archiwum (nieaktywne)", ale ten status mnie niepokoi: "Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w biężącym cyklu jazdy".
https://imgur.com/a/MyYrbos
Car Scanner ELM OBD2
Version: 1.112.3/401123/GP
DTC report
Connection profile: Ford OBD-II / EOBD + CAN and extra PIDs
============================
OBD-IIOBD-II
DTCs: 34
----------------------------
P0512(00) [0x051200] Archiwum (nieaktywne)
Starter request circuit - malfunction
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
P1139(01) [0x113901]
Water In Fuel Indicator Circuit Malfunction
Water In Fuel Indicator Circuit Malfunction
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1140(00) [0x114000]
Water In Fuel Condition
Water In Fuel Condition
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P003A(91) [0x003A91]
Turbocharger (TC)/supercharger (SC) boost pressure control A - learning limit exceeded
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U2101(00) [0xE10100]
CAN data bus - ECM incorrectly programmed
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P02E1(71) [0x02E171]
Intake air flap control actuator - performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P02E1(00) [0x02E100]
Intake air flap control actuator - performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0094(00) [0x009400]
Fuel system leak - small leak detected
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0093(00) [0x009300]
Fuel system leak - large leak detected
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1531(96) [0x153196]
Invalid Test - Accelerator Pedal Movement
Invalid Test - Accelerator Pedal Movement
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0219(00) [0x021900]
Engine over speed condition
Engine Overspeed Condition
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P169F(00) [0x169F00]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0605(48) [0x060548]
Engine control module (ECM) - ROM error
Powertrain Control Module ROM Test Error
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B11D4(64) [0x91D464]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1774(02) [0x177402]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1643(64) [0x164364]
Fuel Pump Monitor Circuit Low Input
Fuel Pump Monitor Circuit Low Input
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1774(64) [0x177464]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0404(64) [0xC40464]
Invalid data received - gear shift module
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P061C(64) [0x061C64]
Engine control module (ECM), engine rpm - performance problem
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1304(00) [0x130400]
EGR Calibration High
EGR Calibration High
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1304(91) [0x130491]
EGR Calibration High
EGR Calibration High
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1304(85) [0x130485]
EGR Calibration High
EGR Calibration High
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2002(00) [0x200200]
Particulate trap, bank 1 - efficiency below threshold
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1936(31) [0x193631]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0104(00) [0xC10400]
Data bus, cruise control module - no communication
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P188C(00) [0x188C00]
ALL WHEEL DRIVE RELAY MODULE COMMUNICATION CIRCUIT
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P187B(00) [0x187B00]
TIRE SIZE OUT OF ACCEPTABLE RANGE - AWD DISABLED / LIMITED FUNCTION
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P188D(00) [0x188D00]
ALL WHEEL DRIVE RELAY MODULE FEEDBACK CIRCUIT
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P181F(00) [0x181F00]
CLUTCH CONTROL SYSTEM PERFORMANCE
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P188B(00) [0x188B00]
ALL WHEEL DRIVE CLUTCH CONTROL CIRCUIT
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P042B(00) [0x042B00]
Catalytic converter temperature sensor 2, bank 1 - circuit range/performance
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P042C(64) [0x042C64]
Catalytic converter temperature sensor 2, bank 1 - circuit low
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P042B(64) [0x042B64]
Catalytic converter temperature sensor 2, bank 1 - circuit range/performance
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P042D(64) [0x042D64]
Catalytic converter temperature sensor 2, bank 1 - circuit high
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
============================
Jednostka sterująca silnikaJednostka sterująca silnika
DTCs: 34
----------------------------
P0512(00) [0x051200] Archiwum (nieaktywne)
Starter request circuit - malfunction
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
P1139(01) [0x113901]
Water In Fuel Indicator Circuit Malfunction
Water In Fuel Indicator Circuit Malfunction
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1140(00) [0x114000]
Water In Fuel Condition
Water In Fuel Condition
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P003A(91) [0x003A91]
Turbocharger (TC)/supercharger (SC) boost pressure control A - learning limit exceeded
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U2101(00) [0xE10100]
CAN data bus - ECM incorrectly programmed
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P02E1(71) [0x02E171]
Intake air flap control actuator - performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P02E1(00) [0x02E100]
Intake air flap control actuator - performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0094(00) [0x009400]
Fuel system leak - small leak detected
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0093(00) [0x009300]
Fuel system leak - large leak detected
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1531(96) [0x153196]
Invalid Test - Accelerator Pedal Movement
Invalid Test - Accelerator Pedal Movement
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0219(00) [0x021900]
Engine over speed condition
Engine Overspeed Condition
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P169F(00) [0x169F00]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0605(48) [0x060548]
Engine control module (ECM) - ROM error
Powertrain Control Module ROM Test Error
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B11D4(64) [0x91D464]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1774(02) [0x177402]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1643(64) [0x164364]
Fuel Pump Monitor Circuit Low Input
Fuel Pump Monitor Circuit Low Input
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1774(64) [0x177464]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0404(64) [0xC40464]
Invalid data received - gear shift module
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P061C(64) [0x061C64]
Engine control module (ECM), engine rpm - performance problem
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1304(00) [0x130400]
EGR Calibration High
EGR Calibration High
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1304(91) [0x130491]
EGR Calibration High
EGR Calibration High
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1304(85) [0x130485]
EGR Calibration High
EGR Calibration High
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2002(00) [0x200200]
Particulate trap, bank 1 - efficiency below threshold
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1936(31) [0x193631]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0104(00) [0xC10400]
Data bus, cruise control module - no communication
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P188C(00) [0x188C00]
ALL WHEEL DRIVE RELAY MODULE COMMUNICATION CIRCUIT
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P187B(00) [0x187B00]
TIRE SIZE OUT OF ACCEPTABLE RANGE - AWD DISABLED / LIMITED FUNCTION
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P188D(00) [0x188D00]
ALL WHEEL DRIVE RELAY MODULE FEEDBACK CIRCUIT
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P181F(00) [0x181F00]
CLUTCH CONTROL SYSTEM PERFORMANCE
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P188B(00) [0x188B00]
ALL WHEEL DRIVE CLUTCH CONTROL CIRCUIT
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P042B(00) [0x042B00]
Catalytic converter temperature sensor 2, bank 1 - circuit range/performance
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P042C(64) [0x042C64]
Catalytic converter temperature sensor 2, bank 1 - circuit low
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P042B(64) [0x042B64]
Catalytic converter temperature sensor 2, bank 1 - circuit range/performance
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P042D(64) [0x042D64]
Catalytic converter temperature sensor 2, bank 1 - circuit high
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
============================
Jednostka sterująca skrzyni biegówJednostka sterująca skrzyni biegów
DTCs: 76
----------------------------
P060A(00) [0x060A00]
Engine control module (ECM), monitoring processor performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0140(00) [0xC14000]
Data bus, body control module (BCM) - no communication
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0121(00) [0xC12100]
Data bus, anti-lock brake system (ABS) control module - no communication
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0860(81) [0x086081]
Gear shift module communication circuit - malfunction
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0860(8F) [0x08608F]
Gear shift module communication circuit - malfunction
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0860(87) [0x086087]
Gear shift module communication circuit - malfunction
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0103(00) [0xC10300]
Data bus, gear shift module - no communication
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0658(00) [0x065800]
Actuator supply voltage - circuit low
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0962(00) [0x096200]
Pressure control (PC) solenoid A - circuit low
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0747(00) [0x074700]
Transmission fluid pressure (TFP) solenoid - stuck on
Pressure Control Solenoid A Stuck On
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0746(00) [0x074600]
Transmission fluid pressure (TFP) solenoid - performance or stuck off
Pressure Control Solenoid A Performance or Stuck Off
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0966(00) [0x096600]
Pressure control (PC) solenoid B - circuit low
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0776(00) [0x077600]
Pressure control solenoid B - performance or stuck off
Pressure Control Solenoid B Performance
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0965(00) [0x096500]
Pressure control (PC) solenoid B - range/performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P170F(00) [0x170F00]
CLUTCH PRESSURE RELEASE VALVE FAILED
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0777(00) [0x077700]
Pressure control solenoid B - stuck on
Pressure Control Solenoid B Stuck On
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0979(00) [0x097900]
Shift solenoid (SS) C - circuit low
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0973(00) [0x097300]
Shift solenoid (SS) A - circuit low
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0976(00) [0x097600]
Shift solenoid (SS) B - circuit low
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0841(00) [0x084100]
Transmission fluid pressure (TFP) sensor A - range/performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0846(00) [0x084600]
Transmission fluid pressure (TFP) sensor B - range/performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0970(00) [0x097000]
Pressure control (PC) solenoid C - circuit low
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0797(00) [0x079700]
Transmission fluid pressure (TFP) solenoid C - stuck on
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0796(00) [0x079600]
Transmission fluid pressure (TFP) solenoid C - performance or stuck off
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2720(00) [0x272000]
Transmission fluid pressure (TFP) solenoid D - circuit low
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2715(00) [0x271500]
Transmission fluid pressure (TFP) solenoid D - solenoid stuck on
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2714(00) [0x271400]
Transmission fluid pressure (TFP) solenoid D - performance problem or solenoid stuck off
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0982(00) [0x098200]
Shift solenoid (SS) D - circuit low
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0985(00) [0x098500]
Shift solenoid (SS) E - circuit low
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2837(00) [0x283700]
Transmission shift fork B position - circuit range/performance
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P283C(00) [0x283C00]
Transmission shift fork C position - circuit range/performance
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2832(00) [0x283200]
Transmission shift fork A position - circuit range/performance
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2841(00) [0x284100]
Transmission shift fork D position - circuit range/performance
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0731(00) [0x073100]
Gear 1 - incorrect ratio
Gear 1 Incorrect Ratio
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0732(00) [0x073200]
Gear 2 - incorrect ratio
Gear 2 Incorrect Ratio
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0733(00) [0x073300]
Gear 3 - incorrect ratio
Gear 3 Incorrect Ratio
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0734(00) [0x073400]
Gear 4 - incorrect ratio
Gear 4 Incorrect Ratio
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0735(00) [0x073500]
Gear 5 - incorrect ratio
Gear 5 Incorrect Ratio
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0729(00) [0x072900]
Gear 6 - incorrect ratio
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0736(07) [0x073607]
Reverse gear - incorrect ratio
Reverse Incorrect Ratio
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P073F(77) [0x073F77]
Transmission system - unable to engage gear 1
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P074A(00) [0x074A00]
Transmission system - unable to engage gear 2
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P074B(00) [0x074B00]
Transmission system - unable to engage gear 3
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P074C(00) [0x074C00]
Transmission system - unable to engage gear 4
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P074D(00) [0x074D00]
Transmission system - unable to engage gear 5
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P074E(00) [0x074E00]
Transmission system - unable to engage gear 6
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P073E(77) [0x073E77]
Transmission system - unable to engage gear reverse
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P186D(00) [0x186D00]
CLUTCH ACTUATOR STUCK
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2855(68) [0x285568]
Clutch A - pressure charge performance
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P170E(00) [0x170E00]
CLUTCH DELIVERED TORQUE PERFORMANCE
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0791(00) [0x079100]
Intermediate shaft speed sensor - circuit malfunction
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0716(22) [0x071622]
Turbine shaft speed (TSS) sensor - range/performance problem
Turbine Speed Sensor Circuit Range/Performance
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0792(2F) [0x07922F]
Intermediate shaft speed sensor - range/performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2746(2F) [0x27462F]
Transmission intermediate shaft speed sensor B - range/performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0715(2F) [0x07152F]
Turbine shaft speed (TSS) sensor - circuit malfunction
Turbine Speed Sensor Circuit Malfunction
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P193B(00) [0x193B00]
THROTTLE / PEDAL SIGNAL
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1719(00) [0x171900]
ENGINE TORQUE SIGNAL
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0401(00) [0xC40100]
Invalid data received - engine control module (ECM)
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1627(11) [0x162711]
Module Supply Voltage Out Of Range
Module Supply Voltage Out Of Range
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1627(12) [0x162712]
Module Supply Voltage Out Of Range
Module Supply Voltage Out Of Range
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P085D(49) [0x085D49]
Transmission shift control module A - performance problem
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0826(01) [0x082601]
Transmission gear selection switch, upshift/downshift - circuit malfunction
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P176C(49) [0x176C49]
TRANSMISSION RANGE SELECTOR LOCK CONTROL ERROR
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0931(12) [0x093112]
Gear shift lock solenoid - circuit high
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0930(14) [0x093014]
Gear shift lock solenoid - circuit low
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P085A(00) [0x085A00]
Gear shift control module B, communication circuit - malfunction
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P092C(11) [0x092C11]
Gear shift lock solenoid/actuator control circuit B - circuit low
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P092D(12) [0x092D12]
Gear shift lock solenoid/actuator control circuit B - circuit high
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0706(2F) [0x07062F]
Transmission range (TR) sensor - range/performance problem
Transmission Range Sensor Circuit Range/Performance
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P081A(11) [0x081A11]
Starter disable circuit - signal low
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0659(12) [0x065912]
Actuator supply voltage - circuit high
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2671(12) [0x267112]
Actuator supply voltage B - circuit high
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2686(12) [0x268612]
Actuator supply voltage C - circuit high
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0415(00) [0xC41500]
Invalid data received - anti-lock brake system (ABS) control module
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P173F(00) [0x173F00]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0826(11) [0x082611]
Transmission gear selection switch, upshift/downshift - circuit malfunction
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
============================
ABS/ESPABS/ESP
DTCs: 7
----------------------------
C003A(07) [0x403A07] Archiwum (nieaktywne)
Right Rear Wheel Speed Sensor
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
C0034(07) [0x403407] Archiwum (nieaktywne)
Right Front Wheel Speed Sensor
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
C0031(07) [0x403107] Archiwum (nieaktywne)
Left Front Wheel Speed Sensor
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
C0031(15) [0x403115] Archiwum (nieaktywne)
Left Front Wheel Speed Sensor
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
C0034(15) [0x403415] Archiwum (nieaktywne)
Right Front Wheel Speed Sensor
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
U0401(00) [0xC40100] Archiwum (nieaktywne)
Invalid data received - engine control module (ECM)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U3003(16) [0xF00316] Archiwum (nieaktywne)
Battery voltage
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
============================
BCMBCM
DTCs: 146
----------------------------
B1108(77) [0x910877] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
B112B(07) [0x912B07] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
B10A2(02) [0x90A202] Archiwum (nieaktywne)
CRASH INPUT
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
U0200(00) [0xC20000] Archiwum (nieaktywne)
Data bus, door function control module B - no communication
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
B1C84(13) [0x9C8413] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1C55(13) [0x9C5513] Archiwum (nieaktywne)
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10AF(13) [0x90AF13] Archiwum (nieaktywne)
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1098(15) [0x909815] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
B112D(15) [0x912D15] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1249(14) [0x924914] Archiwum (nieaktywne)
Blend Door Failure
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1287(15) [0x928715] Archiwum (nieaktywne)
Servo Motor Potentiometer Airintake Left Circuit Short To Ground
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D06(15) [0x9D0615] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D06(09) [0x9D0609] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D13(11) [0x9D1311] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D14(11) [0x9D1411] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
C111B(15) [0x511B15] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D00(15) [0x9D0015] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D00(11) [0x9D0011] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D01(15) [0x9D0115] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D01(11) [0x9D0111] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U2010(15) [0xE01015] Archiwum (nieaktywne)
Module is Not Responding (Non SCP)
Module is Not Responding (Non SCP)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10E7(14) [0x90E714] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1A85(22) [0x9A8522] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
B1B71(22) [0x9B7122] Archiwum (nieaktywne)
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
B1319(15) [0x931915] Archiwum (nieaktywne)
Driver Door Ajar Circuit Failure; DRIVER DOOR AJAR CIRCUIT FAILURE
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0604(00) [0x060400]
Engine control module (ECM) - RAM error
Powertrain Control Module RAM Test Error
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0605(00) [0x060500]
Engine control module (ECM) - ROM error
Powertrain Control Module ROM Test Error
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P1674(00) [0x167400]
CONTROL MODULE SOFTWARE CORRUPTED
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1012(11) [0x901211]
Diagnosis Sensor Unit
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1013(11) [0x901311]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1026(71) [0x902671]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1088(86) [0x908886]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1088(88) [0x908888]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10D5(94) [0x90D594]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10D7(05) [0x90D705]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10D7(51) [0x90D751]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10D7(81) [0x90D781]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10D7(94) [0x90D794]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10D7(87) [0x90D787]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B112C(00) [0x912C00]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B112C(83) [0x912C83]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B112C(96) [0x912C96]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1131(55) [0x913155]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B11D4(53) [0x91D453]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1222(11) [0x922211]
Fuel Temperature Sensor #1 Circuit Failure
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D17(00) [0x9D1700]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D17(87) [0x9D1787]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D17(83) [0x9D1783]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D17(96) [0x9D1796]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0037(88) [0xC03788]
Vehicle area network (VAN) data bus B
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0040(00) [0xC04000]
Vehicle area network (VAN) data bus B (+) - voltage low
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0041(00) [0xC04100]
Vehicle area network (VAN) data bus B (+) - voltage high
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0043(00) [0xC04300]
Vehicle area network (VAN) data bus B (-) - voltage low
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0044(00) [0xC04400]
Vehicle area network (VAN) data bus B (-) - voltage high
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0045(00) [0xC04500]
Vehicle area network (VAN) data bus B (-) - shorted to data bus B (+)
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0101(00) [0xC10100]
Data bus, transmission control module (TCM) - no communication
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0104(00) [0xC10400]
Data bus, cruise control module - no communication
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0122(00) [0xC12200]
Data bus, vehicle dynamics control module - no communication
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0166(00) [0xC16600]
Data bus, auxiliary heater control module - no communication
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0181(00) [0xC18100]
Data bus, headlamp level control module - no communication
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0230(00) [0xC23000]
Data bus, tailgate control module - no communication
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0236(00) [0xC23600]
Lost communication with steering column lock control module
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U023A(00) [0xC23A00]
Image processing module A - communication signal lost
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0252(00) [0xC25200]
Lost communication with rear lamps control module B
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U2018(41) [0xE01841]
Passenger Side Crash Sensor? Communication Fault (Non SCP)
Passenger Side Crash Sensor Communication Fault (Non SCP)
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U2018(51) [0xE01851]
Passenger Side Crash Sensor? Communication Fault (Non SCP)
Passenger Side Crash Sensor Communication Fault (Non SCP)
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1C84(12) [0x9C8412]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1C84(11) [0x9C8411]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B113D(12) [0x913D12]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B113D(14) [0x913D14]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1097(11) [0x909711]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1097(13) [0x909713]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1097(19) [0x909719]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B112A(12) [0x912A12]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10E5(15) [0x90E515]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10E5(11) [0x90E511]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1C55(19) [0x9C5519]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1C55(11) [0x9C5511]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1096(19) [0x909619]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1096(11) [0x909611]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1096(13) [0x909613]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1095(19) [0x909519]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1095(11) [0x909511]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1095(13) [0x909513]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10AF(19) [0x90AF19]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10AF(11) [0x90AF11]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1C77(19) [0x9C7719]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1C77(11) [0x9C7711]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1C77(13) [0x9C7713]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1206(15) [0x920615]
EIC Switch-1 Assembly Circuit Open
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1206(11) [0x920611]
EIC Switch-1 Assembly Circuit Open
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1092(15) [0x909215]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1092(11) [0x909211]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B109B(11) [0x909B11]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1098(11) [0x909811]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1099(11) [0x909911]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B112D(11) [0x912D11]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1133(15) [0x913315]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1133(11) [0x913311]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1249(12) [0x924912]
Blend Door Failure
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1287(11) [0x928711]
Servo Motor Potentiometer Airintake Left Circuit Short To Ground
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D06(11) [0x9D0611]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D07(15) [0x9D0715]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D07(11) [0x9D0711]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D07(09) [0x9D0709]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D13(12) [0x9D1312]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1D14(12) [0x9D1412]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
C111B(11) [0x511B11]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
C111A(15) [0x511A15]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
C111A(11) [0x511A11]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1A79(13) [0x9A7913]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1A79(11) [0x9A7911]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1C82(12) [0x9C8212]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1C82(14) [0x9C8214]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B12CA(11) [0x92CA11]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B12CA(15) [0x92CA15]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B12CB(11) [0x92CB11]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B12CD(09) [0x92CD09]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B12CD(83) [0x92CD83]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B12CD(87) [0x92CD87]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10EA(12) [0x90EA12]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10EA(14) [0x90EA14]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10EF(12) [0x90EF12]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10EF(14) [0x90EF14]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10A5(12) [0x90A512]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10A5(11) [0x90A511]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10A5(13) [0x90A513]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B12B5(11) [0x92B511]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B12EA(56) [0x92EA56]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1312(11) [0x931211]
Lamp Headlamp Input Circuit Short To Battery
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B131A(12) [0x931A12]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1390(83) [0x939083]
Oil Temperature Sensor Circuit Short To Ground
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1390(87) [0x939087]
Oil Temperature Sensor Circuit Short To Ground
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U2010(11) [0xE01011]
Module is Not Responding (Non SCP)
Module is Not Responding (Non SCP)
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1115(15) [0x911515]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1115(11) [0x911511]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10C0(15) [0x90C015]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10C0(11) [0x90C011]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B10E7(12) [0x90E712]
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1A84(41) [0x9A8441]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1A84(51) [0x9A8451]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U2300(56) [0xE30056]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U1000(00) [0xD00000]
Class 2 Communication Malfunction
SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Primary Id $00
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U3000(49) [0xF00049]
Control module
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U3000(92) [0xF00092]
Control module
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1319(11) [0x931911]
Driver Door Ajar Circuit Failure; DRIVER DOOR AJAR CIRCUIT FAILURE
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
============================
PSCMPSCM
DTCs: 21
----------------------------
U3003(13) [0xF00313] Archiwum (nieaktywne)
Battery voltage
Status: Potwierdzona, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U3000(49) [0xF00049]
Control module
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U3000(46) [0xF00046]
Control module
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U3003(16) [0xF00316]
Battery voltage
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U3003(17) [0xF00317]
Battery voltage
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U3000(96) [0xF00096]
Control module
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
C102D(00) [0x502D00]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0121(00) [0xC12100]
Data bus, anti-lock brake system (ABS) control module - no communication
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0159(00) [0xC15900]
Data bus, parking aid control module A - no communication
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0415(00) [0xC41500]
Invalid data received - anti-lock brake system (ABS) control module
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U045A(00) [0xC45A00]
Invalid data received from parking aid control module A
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U3000(42) [0xF00042]
Control module
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U3003(1C) [0xF0031C]
Battery voltage
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
C1023(00) [0x502300]
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U3000(53) [0xF00053]
Control module
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0001(08) [0xC00108]
Controller area network (CAN) data bus, high speed bus
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U0428(62) [0xC42862]
Invalid data received - steering position sensor control module
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B1385(94) [0x938594]
Oil Level Lamp Circuit Open
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U023A(00) [0xC23A00]
Image processing module A - communication signal lost
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U053B(00) [0xC53B00]
Invalid data received from image processing module A
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
U3000(4B) [0xF0004B]
Control module
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
============================
RCMRCM
DTCs: 12
----------------------------
B0056(11) [0x805611]
Third Row Left Seatbelt Sensor
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B0056(12) [0x805612]
Third Row Left Seatbelt Sensor
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B0056(13) [0x805613]
Third Row Left Seatbelt Sensor
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B0056(1D) [0x80561D]
Third Row Left Seatbelt Sensor
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B0056(2B) [0x80562B]
Third Row Left Seatbelt Sensor
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B0056(4A) [0x80564A]
Third Row Left Seatbelt Sensor
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B0058(11) [0x805811]
Third Row Right Seatbelt Sensor
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B0058(12) [0x805812]
Third Row Right Seatbelt Sensor
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B0058(13) [0x805813]
Third Row Right Seatbelt Sensor
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B0058(1D) [0x80581D]
Third Row Right Seatbelt Sensor
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B0058(2B) [0x80582B]
Third Row Right Seatbelt Sensor
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
B0058(4A) [0x80584A]
Third Row Right Seatbelt Sensor
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
Jak nie ma problemów, to po co szukać? Lepiej byłoby podłączyć Forscan, wtedy może by się przebieg pojawił przy błędach. Teraz najlepiej skasować i odczytać za kilka dni.
konieczko5 22-10-2024, 19:05 ...
NIE CYTUJEMY CAŁYCH POSTÓW W ODPOWIEDZI, A ZWŁASZCZA GDY ZNAJDUJĄ SIĘ BEZPOŚREDNIO NAD TWOIM !!!!!
MOŻNA UŻYĆ JESZCZE FUNKCJI "CYT. SELEKTYWNY" (część tekstu zaznaczonego)
żeś się zgadał.forscan lite przez telefon wiele potrafi.przez bluetooth nawet
thesperado 22-10-2024, 23:20 znajomy przyszedł do mnie z czytnikiem OBD-2 Tu nie ma nic o tym, ze to Forscan Lite, a wysyp DTC jest tak duży, że staje się mało wiarygodnyTeraz najlepiej skasować i odczytać za kilka dni. To najlepsze rozwiązanie, tylko albo nie używać sprzętu/aplikacji "no name" , albo przynajmniej podać nazwę tego, co służyło do odczytu.
Andrzej_K 23-10-2024, 04:34 (...) albo przynajmniej podać nazwę tego, co służyło do odczytu.
Przecież w pierwszym poście jest czym:
Car Scanner ELM OBD2
Version: 1.112.3/401123/GP
DTC report
Connection profile: Ford OBD-II / EOBD + CAN and extra PIDs :one:
Flisator 23-10-2024, 06:18 Morał z tej histori jest wszystkim dobrze znany, nie dziubać jak się nic nie dzieje.
A na poważnie skasować, odczytać za parę dni. Jak się nic nie pojawiło to jeździć i obserwować.
clubGRANT 23-10-2024, 09:43 Flisator morał jest zupełnie inny - "mądry polak po szkodzie" jak się kupuje auto to wówczas się sprawdza m.in obd, powłokę lakierniczą , historie wypadkową, a nie kupuje na oko- i teraz właśnie takie płakanie.
Wracając do tematu - zgadzam się jak wcześniej - skasować i zobaczyć później, osobiście to bym odczytał błędy DTC z poziomu licznika, ponieważ auto pokazuje swoje, a jakiś skanej swoje.
JankoFerdynand - nawet zapisując AS-Built robisz reset modułów i wywali kilkadziesiąt błędów odnośnie błędów komunikacji itp itd. błędy takie po zabawie/zmianach się po prostu czyści a nie zostawia. Podobnie może się dziać kiedy próbujesz odpalić auto na prawie wyjechanym akumulatorze. Auto wywali dziesiątki błędów bo będą błędy w komunikacji z modułami (lub będa niepoprawne dane).
Jak wyżej - co należy zrobić, to wyczyścić błędy, pojeździć kilka dni i sprawdzić ponownie.
Jeśli pojawią się nowe błędy, należy rozpocząc diagnozę co może je powodować.
Nie każdy błąd w systemie jest "problemem" i nie każdy problem będzie sygnalizowany błędem.
I proszę, nie czytaj błędów z licznika (pomimo że kolega wyżej mógł napisać że to lepsze).
Błędy te często są właśnie archiwalne i nierzadko nie mają żadnego pokrycia z tym co się dzieje w aucie.
I jeszcze jeden "tip" ode mnie.
Nie grzeb w czymś o czym nie masz zielonego pojęcia.
Warto się wyedukować zanim zrobisz coś, czego będziesz żałować.
Nierzadko nawet na tym forum był płacz bo w aplikacji było że można sobie zrobić ST upgrade na zegarach a potem "czemu zegary nie działają".
Po prostu uważaj co robisz bo odwrócenie niektórych akcji może byc nie tylko trudne ale i kosztowne.
clubGRANT 23-10-2024, 11:20 edmun nie napisałem ,że to lepsze, a że od tego bym zaczął i porównał z forscanem, a nie jakimś tanim no name skanerem.
konieczko5 23-10-2024, 12:36 ...
interfejs OBD musi wspierać MS-CAN HS-CAN
Mało takich?
https://allegro.pl/oferta/vgate-vlinker-fd-bt-3-0-ford-forscan-kodowanie-16727091461?bi_s=ads&bi_m=showitem:desktop:department:active&bi_c=OTlhZmEzYTItYjdkYi00MGIxLWJkYmQtYzk2OWY3MDk4Y TBkAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=70071a09-faa0-498b-a075-4df3aa50d8f5
https://allegro.pl/oferta/vgate-vlinker-fs-bluetooth-forscan-ford-feps-mscan-13674995551
konieczko5 23-10-2024, 14:20 ...
Przewodem za 100? Może w takich starych struclach da radę, powodzenia :one:
Tomek, ty się nie przejmuj tymi tekstami konieczko, niech sobie żyje w tym swoim wąskim świecie. Tego typu adaptery, które podałeś idealnie nadają się do PODSTAWOWEJ diagnostyki gdyż większość newralgicznych modułów pojazdu wisi na szynie HS-CAN.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dzięki :razz: Te zalinkowane teoretycznie obsługują również MS-CAN, ale sam mam prawie najtańszy BT, bo tak jak piszesz, większość ważnych modułów jest na HS.
Flisator 23-10-2024, 16:55 Ja kiedyś kupiłem do diagnostyki thinking mini. Działa na BT z telefonem. W niektórych markach da się wykonać procedury serwisowe np przesterować zacisk elektryczny czy w Volvo kalibrację klap klimatyzacji. Ale w Fordzie np MAF wartość podaje X10. Nie mniej widzi wszystkie moduły i błędy z nich kasuje. Aplikacja darmowa.
Viaken z adapterem na USB c i masz i możliwość kopania po modułach, jak i na szybko telefonem se podejrzysz parametry czy błędy. Nie wiem po co kombinować, zapłacisz ze 150 i spokój. Teraz to mechanik za podpięcie pewnie ze 100 bierze, więc rachunek zostawiam Tobie
thesperado 23-10-2024, 21:53 Przecież w pierwszym poście jest czym:
Skupiłem sie na DTC i mi to jakoś umknęło.
Ale dyskusja rozgorzała :). Ja ujmę to tak. Jak swojego czasu użytkowałem pojazdy z grupy VAG, to na forach tej grupy standardem było używanie do powiedzmy domowej i nie tylko diagnostyki VAG-COM-a, a później VCDS, logi na forum wrzucane były z określonych grup w zależności od rodzaju problemu w formacie Exela, opisy DTC zgodnie OBD i numeracją VW, wszytko było zawsze takie same i zrozumiałe. Skoro jako podstawę do samodzielnego diagnozowania Fordów wydaje mi się, że przyjmujemy Forscan (dowolnej wersji), to chyba warto też przyjąć że ta platforma będzie dawała porównywalne dane. Używanie całej gamy oprogramowanie do wszystkiego i zarazem do niczego może prowadzić do nieporozumień. Taki przykład. Stara TEXA jeszcze IDC 3 zawsze wywalała w FF1 P1000 + ew. to, co było nie tak. To, co koledze wynalazł ten nieszczęsny scaner trochę może przypominać tą sytuację. Odwrotną sytuację także spotkałem. System diagnostyczny Magneti Marelli, który działa podobno na "enginie" TEXY nie widział usterek zapisanych, ale nieaktywnych, a oryginalna TEXA i Autocom je widziały. Gość z tego powodu poległ ponieważ problem po modyfikacji instalacji sterownika EDC, którą sam zrobił nie był u niego widoczny, a generował się cały czas ten sam pakiet nieistniejących usterek, co innego mechanika wprowadzało w błąd, gdy ten korzystał z innych systemów diagnostycznych. W przypadku BMW i INPY, rożnych car scanerów, i systemów diagnostycznych wielomarkowych, to także wyniki odczytów są ciężkie do porównania. Ciekawe ile osób szukało nieistniejących usterek generowanych przez różnej maści scanery np. na Adroida? Nie ma sensu się sprzeczać, korzystajmy z tego samego oprogramowanie i uczulajmy na to nowych użytkowników Fordów i forum, a nie będzie nieporozumień. Forscan jest ogólnie dostępny czy to na PC czy tez na telefon, a stabilny interfejs do niego kosztuje naprawdę niewiele i szybko się zwróci. Gdyby kolega, który opisał swój problem korzystał z Forscana to pewnie tej dyskusji by także nie było.
delvegasmk3 18-12-2024, 09:20 Witam,
Zaskoczył mnie dziś komunikat o awarii silnika po podłączeniu Forscanem
PCM DTC B1206:00-AF - nastąpiło zderzenie.
Wczoraj użytkowałem auto normalnie stało w garażu, żadnego zderzenia nie było. Gdzie szukać przyczyny błędu auto nie odpala, błąd po skasowaniu powraca. Do dyspozycji Viaken i UCDS
Focus Mk3 1.6TDCI 2012r.
A więc tak.
Albo słabe połączenie pomiędzy PCM a BCM (wg różnych zagranicznych wątków)
albo woda w BCM/PCM, teoretycznie ktoś podpowiada że jest przycisk pod żółtym kapturkiem obok BCM (pod schowkiem pasażera jak zrzucisz BCM). Nigdy tego na własne oczy nie widziałem. Nie ruszałbym bez potwierdzenia.
Pierwsze co bym sprawdził to BCM i czy nie masz tam jakichkolwiek śladów płynów.
Sporo jest wątków, że gdzieś mogą być problemy w komunikacji pomiędzy skrzynką pod maską a skrzynką pod schowkiem pasażera (przetarty przewód lub gdzieś stoi jakaś woda/płyn)
Więc zgadywania nie jestem w stanie wymyśleć.
delvegasmk3 23-12-2024, 07:58 Problem rozwiązany pomogło wgranie softu do PCM na nowo
|
|