Zobacz pełną wersję : centralki do zestawow telef przy navi


kolopeter
12-12-2007, 19:23
witam ponownie.
wie ktos gdzie ford montuje centralki do zestawow telef. bo w sumie dzisiaj wyjmowalem navi ,aby odczepic to ustrojstwo, a okazalo sie ,ze radio radiem , a reszta kabli leci gdzies w dol. nie chce rozbebeszac polowy kokpitu aby trafic na ta skrzynke , zestaw dla nokii 6210 i podobnych , nie pamietam nazwy. czy pod wajcha zmiany biegow , czy gdzies za skrytka, tylko tu znowu demontaz dvd od navi sie klania .......

valdek0
13-12-2007, 10:20
Też z tym walczyłem :fcp5 bo mój zestaw głośnomówiący był padł bez ostrzeżenia.
Po rozebraniu połowy samochodu fachowcy poddali sie i stwierdzili że wszystkie funkcje realizuje navi
Nadal mam nadzieję, na uruchomienie zestawu, więc jeśli znajdziesz rozwiązanie to daj znać
pozdr

kolopeter
13-12-2007, 13:18
no znalazlem znalazlem :) i to w sumie znalazlem tam: strona pasazera, przy podlodze pod matami po lewej stonie, czyli pod drazkiem zmiany biegow. jak odchylisz maty to szukaj luznych kabli :) ja znalazlem najpierw glosniczek :)
a navi nie obsluguje telefonow samo w sobie. mozna podobno dokupic bluta, ale drogi strasznie.
moj zestaw to byl : cark91. jak bedziesz wiedzial jaki masz zestaw to google i wiesz czego szukac :)

valdek0
16-12-2007, 11:06
pogubilem się.
Czy navi sciągala ci książkę telefoniczną? Czy miałeś możliwość odbierania i pisania sms-ow z ekranu navi? Czy dzwięk telefonu był realizowany przez głosniki radiowe?Czy po identyfikacji po VIN-ie masz fabryczny zestaw głosnomówiący?
Może ja mamy inne wersje.

kolopeter
16-12-2007, 12:23
to o czym mowisz to bluetooth jest. a zwykle kablowe nie sa polaczone z nawigacja. zdaje sie tylko dostaje sygnal na mute. do tej pory myslalem ze wszystkie denso w c-maxach maja blue , ale jednak chyba nie . tak jak ja se wlacze blue z menu serwisowego , to po przekreceniu kluczykiem w stacyjce, chyba za 2gim razem te opcje od blue znikaja. nie wiem jak to jest rozwiazane z tym blutem. obawiam sie ze sa to jakies dodatki do tego radia. wyjsc na kabel jest tam sporo ...;

valdek0
16-12-2007, 19:22
mam fabryczny zestaw i nikt nie potrafi znależć centralki :( . Auto rozbebeszono - częć deski, schowek, podłokietnik, fotel dywaniki i tylne fotele i nic nie znaleziono.
A rzeczywiście Bluetooth wymaga dodatkowej kostki, sprawdzałem to w serwisie w Niemczech (wtedy jeszcze zestaw przewodowy działał) i kosztuje ok 250€. Pisałem o tym w innych postach. Ktoś kiedyś pisał, że najczęściej schowana jest w bagażniku. Nikt nie potrafi potwierdzić czy podłączenie tej kostki załatwia sprawę. Może wystarczy włączyć tę funkcję w menu ale może trzeba podpiąć kompa serwisowego.
Serwis Forda w Polsce też się poddał i oczywiście nie mają żadnej pomocy z Ford Polska
Wszystkie funkcje o których Ci pisałem widziałem i używałem kilka miesięcy.
pozdr

kowal510
18-12-2007, 19:59
To kiedy działa ksiażka telefoniczna w tym denso tak aby na nim były wyswietlane nazwy dzwoniacych a nie numery telefonów?

valdek0
19-12-2007, 16:26
u mnie działało (do czasy spiep...) tylko po wpięciu telefonu do uchwytu. Bluetooth-a niestety nie mam.
Po kilku sekundach na ekranie dostępna była cała książka, ostatnie połączenie i sms-y otrzymane w czasie kiedy telefon był podłączony. Oczywiście mozna było również wysyłać sms-y bezpośrednio z ekranu.
Strasznie żałuję, że coś się zwaliło bo zestaw działał b. poprawnie i wreszcie nikt nie narzekał, że źle słychać albo rozmawiam ze studni.
Serwis Forda rozpoznaje taki zestaw po numerze VIN ale niestety ich wiedza na ten temat jest bliska zeru

MDMcapital
20-12-2007, 20:16
Coś mi się wydaje że powinieneś wejść do MENU telefonu ( tym w DENSO) i dodać telefon do listy urządzeń
Może być potrzebna autoryzacja połączenia i powinno wszystkok działać

valdek0
20-12-2007, 22:33
a masz pomysł jak to zrobić? Czy w menu są jakieś opcje, które mogą mi sie przydać?
Przecież w podstawowym menu telefony (oczywicie w Denso) nic takiego nie ma.

Na początku wydłużył sie czas podłączenia telefonu, potem była tylko łaczność jednokierunkowa a potem padło wszystko. Teraz po wpięciu navi nie widzi telefonu.
Byłem u paru magików ale wszyscy sie poddali. W akcie desperacji byłem nawet w Fordzie i zdecydowali, że należy wymienić adapter na uchwycie (jest on wymienny do różnych komórek). Koszt ok 650 PLN!!! :fcp1
Po sprowadzeniu nadal nie działa ale serwis zachował się honorowo i nic nie zapłaciłem.
Obiecali ściągnąć więcej info na temat Denso i naprawić to ale... Minęło juz kilka miesięcy i cisza. :fcp5

sprawdzałem juz menu serwisowe (długie przytrzymanie menu i kod 1981) ale tam nic nie ma.
Jeśli masz jakiś pomysł to skłonny jestem zaryzykować.
pozdr

MDMcapital
21-12-2007, 10:57
Moim zdaniem jest tak jak napisałem

Proponuję spotkanie "w cztery oczy" :fcp29