Zobacz pełną wersję : Skrzynia wymieniona a objawy te same !!!w 100%


boczek75m2
14-01-2008, 22:09
Zmieniłem skrzynie w galaxy2,3 dohc z 1998r .Przyczyną wymiany było to że auto po dodaniu gazu nie przyspieszało zachowywało sie jakby ciągło wielki ciężar i były poslizgi na 2 i 3 biegu a przy zmianie z 2 na 3 bieg autem przychamowywało i po chwili nastepywało udeżenie w przeguby i to dość silne. Po wymianie skrzyni jest w 1000% to samo!co moze byc przyczyną w serwisie komp nic nie widzi.A i jeszcze jedno po wymianie skrzyni nie chodzi prędkościomierz ale to moja wina przy wkładaniu połamałem wtyczke ale czy ma to coś wspólnego ? może komp przez to zle pracowac i sterowac skrzynią ? na starej skrzyni predkościomierz działał > Szykuje się do kolejnej wymiany skrzyni bo ta co ją kupiłem jest na gwarancji .prosze o rady porady bede wdzieczny>pozdrawiam Jacek Żary :569:

Marcin-Kraków
15-01-2008, 10:30
Najprawdopodobniej skrzynia jest w trybie awaryjnym i masz tylko 3 bieg. Dlatego ruszanie to meka.
Po pierwsz uzdrow to co polamales, bo to napewno oglupilo kompa, jak juz wymienisz, podepnij sie pod VAG i przetestuj bledy. Jak usuniesz wszystkie , o ile skrzynia i konwerter jest ok, bedzie jezdzic.

boczek75m2
15-01-2008, 16:58
dzieki , ale mam wszystkie biegi nie wydaje mi sie żeby skrzynia pracowała w trybie awaryjnym to jest dziwne ale wag nie pokazuje żadnych błędów ! a jeszcze jedno konwenter został stary jak silnik jest zimny to te poslizgi są mniejsze . Przy wcisnientym gazie zade np. 60 na godz obroty 3000tys puszcze gaz spadają natychmiast do 2000 tys tak jakby 1000 obr było poslizgu. co ty na to?

Marcin-Kraków
15-01-2008, 17:25
dzieki , ale mam wszystkie biegi nie wydaje mi sie żeby skrzynia pracowała w trybie awaryjnym to jest dziwne ale wag nie pokazuje żadnych błędów ! a jeszcze jedno konwenter został stary jak silnik jest zimny to te poslizgi są mniejsze . Przy wcisnientym gazie zade np. 60 na godz obroty 3000tys puszcze gaz spadają natychmiast do 2000 tys tak jakby 1000 obr było poslizgu. co ty na to?

No tak, Masz racje jak biegi sa wszystkie, to nie jest w awaryjnym.
Stawiam na konwerter. Skrzyni jestes pewien ? Te automaty sa ok, ale niestety zadko kiedy wytrzymuja powyzej 150 tys.
Do serwisu dostakemy same takie, co maja ponizej tego przebiegu.

Ale BTW i tak jest dobrze bo w BMW XP nie wytrzymuje powyzej 100 tys km :fcp18 . A auto jest w sumie nie stare i deko drozsze od Galaxiaka.

boczek75m2
15-01-2008, 18:12
Widzisz mam 2gi konwenter ale nie myślałem że to moze byc przyczyna ! ale stara skrzynia miała takie same obiawy aż w pewnym momęcie padła ani do przodu ani do tylu i dlatego zmieniłem!jeżdze całe życie automatami az tu nagle takie problemy nigdy nie naprawiałem żadnej skrzyni!!! a ta AG4 to jakas pechowa albo ja popełniam jakiś błąd . dzięki stary za pomoc . a mozesz mi podpowiedziec po krutce zasade działania konwertera i za co odpowiada i jakie mogą byc obiawy niedomagania wiesz jestem lakiernikiem samochodowym i moja wiedza w kwesti ASB jest ograniczona pozdrawiam j jeszcze raz dzieki!!!!

Rafał A.(antek)
24-02-2008, 00:41
Kolego a konwerter przy wymianie skrzyni regenerowales albo wymieniales? bo z opisu wynika ze twoj problem z 1 jak i z 2 skrzynia polega jedynie na zmielonym konwerterze, prawdopodobnie jakikolwiek biek zapina przy granicy maxymalnych obrotow, zgadza sie?

boczek75m2
24-02-2008, 08:56
dzięki za odpowiedz ! Konwerter został stary ale mam drugi i zmienie w tym tyg. Problem jest taki 1 jedzie OK 2 bardzo krótka tylko przez chwileczke i zmienia na 3 przyczym zmiana nie jest płynna jest przychamowanie auta i w momęcie włączenia 3 udeżenie w przeguby dosc mocne i poslizg przez dłuższą chwile do rozpędzenia auta do 60 km\hjeżeli jade na pozycji D to przy 50km\h jest włączony ostatni bieg też sie slizga dlatego po mieście jeżdze na 3 jak silnik jest zimny to poslizgi są praktycznie minimalne a biegi dłuższe czy to może być spowodowane konwerterem??? :569:

Rafał A.(antek)
24-02-2008, 11:58
Albo pompą oleju, dajaca za male cisnienie. Albo ta 2 skrzynia jets tez kaplica.