Zobacz pełną wersję : chce kupic explorera i szukam pomocy!
witam jestem nowy i na wstepie chcialem sie przywitac ze wrzystkimi!
chcialbym kupic explorera po 98r.a z tego co wyczytalem na forum wynika ze jet to dosc awaryjny samochod szczegulnie obawiam sie o skrzynie i naped.generalnie bardzo mi sie podoba to auto i wiem ze jak go kupie to sie w nim zakocham,ale zdaje sobie sprawe ze to moze byc''trudna milosc''..prosilbym o pomoc na co zwracac uwage,a czego sie wystrzegac przy zakupie auta.z gory dziekuje i pozdrawiam
Napisz dokladnie jaki model ciebie interesuje. Ford Explorer przychodzi w
wielu "kolorach". A wiec w roku 1998 byly dostepne naspepujace wersje Forda
Explorera
1. Sport RWD 4.0L V6
2. XL RWD 4.0L V6
3. Sport 4WD 4.0L V6
4. XL 4WD 4.0L V6
5. XLT RWD 4.0L V6
6. XLT AWD 5.0L V8
7. XLT 4WD 4.0L V6
8. Eddie Bauer RWD 4.0L V6
9. Eddie Bauer AWD 5.0L V8
10. Eddie Bauer 4WD 4.0L V6
11. Limited RWD 4.0L V6
12. Limited AWD 5.0L V8
13. Limited 4WD 4.0L V6
w sumie to nie mam zabardzo orientacji nie chce napedu na sam tyl interesuje mnie 4wd,a ty p nadwozia ten krotszy,a ta wersia eddie bauer nawt niewiem co to jest...wlasnie chodzi mi o porade jaka wrsje kupic zeby w kupe jakas nie wdepnac..bardzo lubie amerykanskie czolgi tego typu i mysle ze cos w tym stylu jest mi potrzebne ze wzgledu na moj zawod,zdaje sobie sprawe ze ze bedzie to auto dosc drogie w utrzymaniu ale cos takiego mi sie podoba i nic na to nie poradze..ehh sam nie wiem co poradzic,jest to auto dosc tanie w stosunku co do rocznika i naprawde mam obawy,a najgorsze jest to ze potzrebuje auto do wiosny!.zainteresowalem sie tym egzemplarzem http://moto.allegro.pl/item298537808_ra ... e_da_.html (http://moto.allegro.pl/item298537808_rarytas_tylko_60_000km_taniej_sie_ni e_da_.html) doradzcie ,pozdrawiam
aha tak dla scislosci to zajmuje sie architektura zieleni wiec mile widziany bylby samochod nadajacy sie do ciagniecia przyczepy,wiec mam pytanie czy te samochody ze wzgledu na auto skrzynie sie do tego nadaj,bo slyszalem rozne opinie na ten temat..i wczesniej nie napisalem ze interesuje mnie silnik 4.0L a ze wzgledu na to ze dosc czesto poruszam sie poa autostradzie lodz-poznan mam tez kolejne pewnei glupie pytanie czy tym samochoden da sie pocisnac ponad 160km\h.no i kolejne glupie pytanie slyszalem o jakis nietypowym rozmiarze felg w tym samochodzie,jak to jest w rzeczywistosci.to chyba natyle chociaz znajac zycie to bede mial w przyszlosci jeszce mnóstwo glupich pytan do was:)...pozdrawiam
Jak już mówimy o wykonywanej pracy to odradzam Explorera a polecam:
Ford F - 150 (http://importautazusa.com/ford/f150.html)
oraz
Ford Sport Ttrac (http://importautazusa.com/ford/sporttrac.html)
przy tym autku polecam pierwsze video.
lysywujta 18-01-2008, 16:40 Witaj przemmm!
Z przyjemnością odpowiem Ci na pytania dotyczące Forda Explorera.Od listopada 2007 jestem szczęśliwym jego posiadaczem,ale przez pół roku analizowałem czy warto?Co do Twoich wątpliwości to je trochę rozwieje.
Awaryjność tego samochodu jest jak każdego innego.
Co do skrzyni biegów to jest to automat i dbając o regularną wymianę oleju i filtra,będzie Ci na pewno długo służyła.
Co do napędów także jest więcej mitów niż faktów.
Nadwozie jest jedno i niema tutaj wersji długiej czy krótkiej.
Wersja Eddie Bauer to wersja najbogatsza i charakteryzuje się luxusowym wyposażeniem wnętrza.
K9oszty utrzymania tego auta sukcesywnie się zmniejszają,poprzez napływ samochodów z zagranicy,najwyższe koszty to paliwo,ale jak go zagazujesz to już masz z górki.Co do części typowych typu klocki hamulcowe,oleje ,filtry to jest ich mnóstwo ,łącznie z zamiennikami.
Auto jest dość tanie w stosunku do rocznika ,dlatego że musisz się liczyć z dużymi kosztami paliwa i kwestią zagazowania , a to wydatek od 3000.
Auto spokojnie nadaje się do ciągnięcia przyczepy i jest do tego przystosowane i wyposażone w fabryczny hak.
Autko oczywiście pociśnie powyżej 160km\h .
Felgi to normalne 16 i niewidze zadnego problemu z dostępem opon do nich w zależności od zasobności Twojego portfela.
A żeby uniknąć takich niekompetentnych odpowiedzi, ludzi takich jak kedlaw2 zapraszam na forum http://www.explorerclubpolska.com/forum/index.php
Dowiesz się tam wszystkiego co Cię interesuje na temat Explo.
kedlaw2 chciałbym się dowiedzieć na podstawie jakich doświadczeń z Explorerem, posiadasz tak "bogatą " wiedzę na jego temat?
Witaj przemmm!
A żeby uniknąć takich niekompetentnych odpowiedzi, ludzi takich jak kedlaw2 zapraszam na forum http://www.explorerclubpolska.com/forum/index.php
Dowiesz się tam wszystkiego co Cię interesuje na temat Explo.
kedlaw2 chciałbym się dowiedzieć na podstawie jakich doświadczeń z Explorerem, posiadasz tak "bogatą " wiedzę na jego temat?
Podtrzymuję to co napisałem. Przemm do Twojej pracy nie polecam Explorera. Polecam to co poleciłem bo oba auta, zarówno F150 jak i Ford Sport Track oferują w Twojej branży dużo więcej niż Explorer, a do holowania jak najbardziej polecam silnik V8. Ford F 150 jest od 30 lat najlepiej sprzedajacym się za oceanem autem zarówno wśród osobowych i pickup'ów.
Lysywujta, Tobie chyba coś się pomyliło. ja ani nie chwaliłem Explorera ani nie krytykowałem a ty mnie obrzucasz epitetami typu dyletant.
Zachowuj się grzecznie, jak przystało na forum publicznym. Argumenty poproszę a nie epitety. I czytaj posty uważnie, a nie jak dyletant towarzyski.
Jeżeli już mamy wykazać za i przeciw do czego zmierzasz to proszę bardzo 11 usterek fabrycznych Recall ID (http://www.internetautoguide.com/auto-recalls/09-int/1998/ford/explorer/index.html) gdybyś nie wiedział to fabryczne usterki, które Ford naprawia na swój koszt. Zgłoś się do dealera czy zostały wszystkie dokonane, jeżeli nie to domagaj się naprawy za free.
Co do fabrycznego haka nie każdy jest wyposażony w towing hitch
http://importautazusa.com/wainfobroker/1998explorer.jpg
może być wydatek ekstra na zakup Receiver Hitch (http://www.etrailer.com/products.asp?model=Explorer&category=hitch&year=1998&make=Ford&h=)
Reasumując Ford w ostatnich latach zrobił duży krok naprzód jeżeli chodzi o jakość, a ostatnie roczniki przewyższają japończyki.
Ja jednak, w kilku kwestiach mam troszke inne zdanie niz lysywujta :fcp20
Po pierwsze, oczywiscie pocisniesz 160 km/h (i wiecej), ale to tylko na bardzo krotka chwile, gdyz jezeli bedziesz tak jechal przez dluzszy czas, to skrzynia bedzie miala wysoka temperature, przez co drastycznie zmniejsza sie jej wytrzymalosc; w przypadku krytycznym mozesz nawet zagotowac skrzynie. Po prostu to auto nie jest do szybkiej jazdy na trasie (do tego sa Cayenne, X5, etc...).
Co do przyczepy (raczej ciezkiej, np. campingowej), to uwazam tak samo jak wyzej, ze nie jest to zalecane (szczegolnie po gorkach).
Te dwie niedogodnosci mozna ominac, montujac dodatkowa chlodnice.
Wszystko na temat chlodzenia skrzyni znajdziesz na ECP (np. http://www.explorerclubpolska.com/forum ... t=chlod%2A (http://www.explorerclubpolska.com/forum/viewtopic.php?t=497&highlight=chlod%2A) oraz http://www.explorerclubpolska.com/forum ... t=chlod%2A (http://www.explorerclubpolska.com/forum/viewtopic.php?t=218&highlight=chlod%2A) )
Co do wyposazenia, to mi takze zdawalo sie ze Eddie bylo najwyzsza wersja, ale w tym watku http://www.explorerclubpolska.com/forum ... c&start=30 (http://www.explorerclubpolska.com/forum/viewtopic.php?t=933&postdays=0&postorder=asc&start=30) Jankes zmienil moje zdanie ;-)
Nadwozie w wersji 3dr. wystepowalo pod nazwa "Explorer Sport" - np. tutaj: http://www.explorerclubpolska.com/forum ... .php?t=828 (http://www.explorerclubpolska.com/forum/viewtopic.php?t=828)
lysywujta 19-01-2008, 14:57 BliG masz trochę odmienne zdanie niż ja ,ale zgadzasz się że pociśnie więcej niż 160,ale oczywiście oboje wiemy ,że potrzebna jest chłodnica ASB,ale nie pisząc wszystkiego chcialem kolege zmusić do zajrzenia na stronke klubu explorera.
Co do kwestii przyczepy kolega przemmm,napisał wyżej ,że zajmuje się architekturą zieleni, a więc przyczepe może spokojnie ciągnać,tym bardziej ,ze porusza sie po plaskim przeważnie(lodz-poznan).
kedlaw2 sorki,nie miałem zamiaru Cię obrazić.Ty masz bogatą wiedzę teoretyczną ,a ja użytkową,ale oboje i tak dążymy do jednego ,aby pomóc koledze przemmm.
kedlaw2 sorki,nie miałem zamiaru Cię obrazić.Ty masz bogatą wiedzę teoretyczną ,a ja użytkową,ale oboje i tak dążymy do jednego ,aby pomóc koledze przemmm.
Nie wiem czy pomocnymi dla przemmm są wypowiedzi na temat moich kompetencji (bądźmy konsekwentni wcześniej brak kompetencji a teraz bogata wiedza teoretyczna), domagam się usuniecie epitetów pod moim adresem które wpisał lysywujta.
Nie wypowiadałem się ani krytycznie ani pochwalnie na temat Explorer'a a nawet jakbym krytykował Explorer'a to wolno mieć opinię taką czy inną na temat auta. Epitety typu "niekompetentny" komentarze jak poniżej:
"A żeby uniknąć takich niekompetentnych odpowiedzi, ludzi takich jak kedlaw2" są nie na miejscu i wyrządzają dużo szkody zawodowej. Są bezpodstawne i nie mogę sobie pozwolić aby ktoś nie znając moich kompetencji niszczył moją reputację.
lysywujta 19-01-2008, 19:06 kedlaw2nie będe cytował całej Twojej wypowiedz ,a jedynie odniosę się do poszczególnych jej części.
Dalej twierdze ,że jesteś osobą niekompetentną w temacie Forda Explorera i dalej twierdze,że masz bogatą wiedzę ,ale wyłącznie teoretyczną.Wiesz tyle co przeczytasz .Jesteś tu po to,aby reklamować Swoje usługi oraz ,aby jak najwiecej sprzedać Fordów F-150 i Mustangów.Takich jak ty powinno się wykopywać z forum,bo nie wnoszą żadnej wiedzy użytkowej do tematów jedynie reklamują to co mają do sprzedania.Twoja aktywność w tematach o F-150 jak i Mustang to tylko reklama(przeczytałem wszystkie)
Podtrzymuję to co napisałem. Przemm do Twojej pracy nie polecam Explorera. Polecam to co poleciłem bo oba auta, zarówno F150 jak i Ford Sport Track oferują w Twojej branży dużo więcej niż Explorer, a do holowania jak najbardziej polecam silnik V8. Ford F 150 jest od 30 lat najlepiej sprzedajacym się za oceanem autem zarówno wśród osobowych i pickup'ów. Dziwne ,ale to samo piszesz w dziale o Fordzie F-150.Ja rozumiem ,że szuka się klientów wszędzie,ale nie kosztem dyskredytowania innych marek,czy też modeli.
Po za tym mogę stanowczo stwierdzić ,że jesteś osobą konfliktową i jak ktoś Cię zagnie w temacie i ma racje to już jest Twoim wrogiem.
No i cóż i tyle na ten temat.Pozdrawiam i życzę sukcesów w biznesie :fcp18
Powyższej odpowiedzi nie mam zamiaru komentować.
Do Przemm po raz trzeci powtarzam, do prac w zieleni miejskiej najpraktyczniejsze jest auto pickup z tzw. crew cab czyli kabina na 5 -7 osób. Do takich aut zalicza się Ford F-150 i Ford Sport Trac. Po raz czwarty nie będę powtarzał. Ford Explorer to jest tylko SUV a tobie potrzebne jest skrzyżowanie SUV z utility vehicle. Nie mówię tego żeby tobie cokolwiek sprzedać bo takimi rocznikami się nie zajmuję i wszystkich szukających tanie stare auto odsyłam do konkurencji. Ja nie chcę mieć z takimi transakcjami nic wspólnego. Przemm, życzę powodzenia w zakupie, bez względu na to na jakie auto się zdecydujesz, ale słuchaj rad trzeźwo myślących ludzi a nie zaangażowanych emocjonalnie właścicieli takiego czy innego auta.
zainteresowalem sie tym egzemplarzem http://moto.allegro.pl/item298537808_ra ... e_da_.html (http://moto.allegro.pl/item298537808_rarytas_tylko_60_000km_taniej_sie_ni e_da_.html) doradzcie ,pozdrawiam
Jak wiecie pracuje dla Ford Motor Corporation i znam Fordy i inne amerykanskie auta i juz mialem sie wtracic do tej dyskusji ale ale.... Patrze i widze ze Przemm i Lysywujta to jedna i ta sama osoba. Auto, ktore podrzucil linkiem z allegro Przemm i auto, ktore ma w swojej ikonce Lysywujta to jest jedno i to samo auto. Wiem co mowie. (Grill frontowy nie jest fabrycznym wyposazeniem i ktos zamontowal grill marki T&H lub podobny)
To ze Lysywujta wsciekle atakuje bogu ducha winnych uczestnikow forum ktorzy polecaja do prac w zieleni miejskiej inne auto niz jego Ford Explorer dowodzi ze Lysywujta vel Przemm robi sztuczny zamet wokol auta ktore chce sie pozbyc.
Nie wiem czy jest dozwolone przebywanie na forum pod dwoma nickami ale podejrzewam ze nie. Do tematu wiec sie nie wtracam ale zgadzam sie 100% z poradami kedlaw2.
Ponizej fotka z allegro i ikonka Lysywujta, sami ocencie ze jest to jedno i to samo auto.
http://www.3dfinedesign.com/explorer98/298537808_1.jpg http://www.3dfinedesign.com/explorer98/35208.jpg
lysywujta 20-01-2008, 14:37 Jak wiecie pracuje dla Ford Motor Corporation i znam Fordy i inne amerykanskie auta i juz mialem sie wtracic do tej dyskusji ale ale..
To,że pracujesz w Fordzie nie znaczy ,że znasz się na wszystkim.Wtrącić do dyskusji napewno nie chciałeś ,ale ktoś Cię poprosił,świadczy o tym fakt ,że odkąd jesteś zarejestrowany na forum to pisałeś w hyde parku i ford bajerek,tematy w ogóle nie związane z z Explorerem,a tu nagle pojawiasz się ze swoimi dywagacjami na temat mojej osoby.
Wiem co mowie. (Grill frontowy nie jest fabrycznym wyposazeniem i ktos zamontowal grill marki T&H lub podobny)
Jeżeli wiesz co mówisz ,a raczej piszesz to wiesz ,że grillem frontowym nazywa się tą część ,na której jest znaczek forda,a tu oboje raczej mamy to samo,bo to jest fabryczne.Pracować w Fordzie i nie wiedzieć o czym się pisze-wstyd.Z tego co wnioskuje to chciałeś napisać na temat części potocznie zwanej orurowaniem.Tu muszę "pana detektywa" zaskoczyć,zdjęcie po lewej posiada orurowanie ochronne przednie wraz z grillem ochronnym na miske olejową, a foto po prawej (moje auto) takowej ochrony miski olejowej nie posiada.Dla kolegi zdjęcie boczne ,zeby było dobrze widać.
lysywujta napisał(a):
To ze Lysywujta wsciekle atakuje bogu ducha winnych uczestnikow forum
Atakuje tylko tych ,co z tego forum zrobili sobie rynek zbytu,a nie wnoszą nic z wiedzy użytkowej.
lysywujta napisał(a):
Nie wiem czy jest dozwolone przebywanie na forum pod dwoma nickami ale podejrzewam ze nie.
Na temat dwóch nicków nie bede pisał bo ta wiedza ,mogła by kolegę przerosnąc.Nadmienie tylko ,że nick jest przypisany do IP komputera i wystarczy je sprawdzić,ale to już dla niektórych za trudne.
Myśle,że pora skończyć ten offtopic.
przemmm rzeczywiście jak zobaczyłem Explo to się zakochałem,ale zanim go kupiłem to pól roku studiowałem wszelkie materiały.O F-150 też myślałem ,ale niestety zaplecze mechaniczne jak i blacharskie praktycznie w Polsce nie isnieje dlatego zrezygnowałem.Jeszcze pomyślał bym nad modelem Explo z silnikiem 5.0L V8.Stały napęd na 4 kółka polączył byś piekno Explo z funkcjonalnością F-150.Chociaz po co ci stale 4x4 na przeloty miedzy Łodzia a Poznaniem więcej paliwa spali,a to niepotrzebne.
Wybór należy do Ciebie.Przemyśl wszystkie za i przeciw i mam nadzieje ,że ten spór przyniesie dla Ciebie tylko pozytywne skutki i pomoże w wyborze ukochanego autka.
lysywujta, odpusc sobie - szkoda walczyc z wiatrakami.
Jezeli koles nie widzi roznicy pomiedzy bull-bar'ami na fotkach ktore przedstawil w poscie, to juz jego problem (z oczami), a nie nikogo innego.
Dodatkowo chyba kiepsko szla mu geografia - gdzie Będzin, a gdzie Płock!
Po trzecie - kedlaw2, skoro przemmm pisze ze "chcialbym kupic explorera po 98r" to chyba normalna rzecza jest, ze staraja sie pomoc uzytkownicy TAKIEGO WLASNIE samochodu, bo handlarze to wszystko czlowiekowi wcisna (reklama dzwignia handlu). I tu niestety sie to powierdza: przemmm mysli o Explo, a Ty mu proponujesz pick-up'a (czy jezdziles kiedys PUSTYM pickupem? A zaproponujesz mu od razu kupno 300kg obciazenia na pake do jazdy normalnej?) - a moze sugerujesz ze czlowiek jest niepoczytalny, nie wie czego chce?
To tak jakbym zadal pytanie na forum, ze chce kupic vana (bo czasami potrzebuje przewiezc jakis wiekszy przedmiot), a Ty bys mi odpowiedzial ze w takim razie potrzebuje dostawczaka, i to najlepiej z blizniakami z tylu :fcp20 Jak dla mnie - niedorzecznosc.
Podsumowujac (dla przemmm):
- Explo oczywiscie moze jezdzic szybciej niz 160 km/h, ale pod pewnymi warunkami (przez krotki czas, albo z dodatkowa chlodnica)
- przyczepe mozna ciagnac, ale pod pewnymi warunkami (jak wyzej)
- felgi sa jak najbardziej standardowe!
- koszt utrzymania: przy instalacji LPG jest bardzo OK (spalanie 14-24L/100km), czesci relatywnie tanie (w porownaniu do Volvo V40 i Mazdy 323F - nawet bardzo tanie!)
Jakbys mial jakies dodatkowe pytania - chetnie pomozemy.
fotomysz 20-01-2008, 15:21 Jak wiecie pracuje dla Ford Motor Corporation i znam Fordy i inne amerykanskie auta i juz mialem sie wtracic do tej dyskusji ale ale.... Patrze i widze ze Przemm i Lysywujta to jedna i ta sama osoba. Auto, ktore podrzucil linkiem z allegro Przemm i auto, ktore ma w swojej ikonce Lysywujta to jest jedno i to samo auto. Wiem co mowie. (Grill frontowy nie jest fabrycznym wyposazeniem i ktos zamontowal grill marki T&H lub podobny)
To ze Lysywujta wsciekle atakuje bogu ducha winnych uczestnikow forum ktorzy polecaja do prac w zieleni miejskiej inne auto niz jego Ford Explorer dowodzi ze Lysywujta vel Przemm robi sztuczny zamet wokol auta ktore chce sie pozbyc.
no cóż dla mnie to się nie znasz i nie wiesz co mówisz, albo przynajmniej wydaje ci się ,ze wiesz co mówisz. to są dwa różne auta i na dodatek znajdują się w dwóch różnych końcach Polski. A z tego co mówisz że jest grilem i nie jest fabrycznym wyposażeniem to za samo takie stwierdzenie powinni wysłać cię na dodatkowe szkolenia.
a co do ataku to dziwi mnie że polecane są tylko F-150 i Sport Truck, a jest jeszcze cała masa aut pick-up. L-200, Hilux, Ford Ranger, Navara i inne.
patrzac na takie zawężenie tematu tez mam (i wydaje mi się że słysznie) odczucie co do krypto reklamy :)
nie zamierzam nikogo atakować, ale skoro facet pyta sie o opinie i konkretnym modelu a ktoś odrazu odwraca kota ogonem i mówi o inny, to ja wysiadam z tego pociągu. coś jest nie tak !!
chcialbym kupic explorera po 98r.
dla Ciebie kolego proponuję zajrzeć na forum poświęcone typowo fordowi explorerowi, a tam na pewno dostaniesz wszystkie możliwe odpowiedzi odnośnie tego konkretnego auta.
porozmawiasz z ludźmi, którzy na co dzień exploatują te auta, zarówno jako auta rodzinne, limuzyna, jak również auta użytkowe i typowo do upalania w terenie
a jak będziesz chciał porozmawiać o innych autach to szukaj forum o konkretnym modelu, a nie ogólne, gdzie często trafiają się ludzie (nie dotyczy osób zabierających głosu w tym wątku) którzy po prostu powtarzają zasłyszane szczątkowe opinie, bez zagłębienia sie w szczegóły. Jak to zawsze bywa ile osób tyle opinii, i ile aut tyle egzemplarzy, ale zawsze można dla siebie jakieś wnioski wyciągnąć.
a niestety awaryjność aut używanych w dużej mierze zależy od sposobu ich użytkowania i serwisowania przez poprzednich i obecnych właścicieli. często słyszę opinie że auto jest nie halo, a koleś kombinuje i jeździ do pana "Henia", który na sznurkach i drutach słada auto do kupy, bo części są za drogie a serwis to w ogole.
Mam nadzieję iż niczyjej dumy i honoru nie uraziłem moją wypowiedzią.
Pozdrawiam
Sławek.
Jeżeli wiesz co mówisz ,a raczej piszesz to wiesz ,że grillem frontowym nazywa się tą część ,na której jest znaczek forda,a tu oboje raczej mamy to samo,bo to jest fabryczne. Pracować w Fordzie i nie wiedzieć o czym się pisze-wstyd.
Atakuje tylko tych ,co z tego forum zrobili sobie rynek zbytu,a nie wnoszą nic z wiedzy użytkowej.
Nie mam pojecia jak w Polsce mowi sie na BULL BAR wiec uzylem terminu grill frontowy w Polsce rozumianego. na jednym zdjeciu tablica rejestracyjna zamontowana pod zderzakiem i daje zludzenie ze BULL BAR jest inny/a :) Czy jest to inne auto? Hm, sam na allegro piszesz ze jest to jedyne auto w Polsce i drugiego takiego nie ma :) a teraz twierdzisz ze sa dwa. Zdecyduj sie. cytat z alllegro >>> "Śmiało mogę stwierdzić, że jest to jedyny taki egzemplarz w Polsce !!! "
hahah, nawet brick paving sie zgadza, po polsku chyba bruk z cegly :) ale moge sie mylic co do polskiej terminologii.
FLEX, skoro naprawde nie widzisz roznicy (myslalem ze po prostu nie zauwazyles, ale chyba cos faktycznie z Twoim wzrokiem "nie halo") to przypatrz sie lepiej (do skutku, az zobaczysz!) na jakiej wysokosci jest dolny wspornik/rozpórka (ten pod tablica), grubosc tych rozpórek, oraz wysokosc na jaka dochodza oba mocowania.
A z cytatem "Śmiało mogę stwierdzić, że jest to jedyny taki egzemplarz w Polsce !!! " - nie badz nawet smieszny... :fcp20
Poza tym, czy naprawde myslisz, ze lysywujta sprzedawalby auto w Plocku, mieszkajac w Bedzinie?
Myslalem, ze tylko byly premier we wszystkim widzial "drugie dno", ale widze ze takich ludzi jest wiecej :fcp20
kedlaw2 ja z innej beczki: fajną masz tą modelkę na bryczce :fcp3 :fcp23
przemos30 20-01-2008, 18:34 Witaj przemm. Jestem niestety też posiadaczem Explorera jak moi koledzy Mikado,BliG i inni z mojego klubu. Co ci powiem to ci powiem mają chłopacy racje ale to czy będziesz zadowolony czy nie zależy wyłącznie od ciebie samego. Tzn. od tego jaki kupisz samochód, czyli ile za niego dasz. Jak jest to jakaś okazja to sobie podaruj. Ja za swojego dałem 31000zł[2001r-ostatnie wydanie europejskie], czyli przepłaciłem jakieś +- 10000zł patrząc na ceny z allegro. Było warto. Co do części czyli cen to można się tylko śmiać bo są tak tanie i jest ich pod dostatkiem w necie[48godz. i są u ciebie]. Nic więcej tylko zajżyj sobie na prawdziwe forum http://www.explorerclubpolska.com/forum ... 127699b3a7 (http://www.explorerclubpolska.com/forum/index.php?sid=6272a2b7f2fdd1b2678884127699b3a7). Są tam ludzie którzy odpowiedzą na twoje pytania. Tak na koniec to chcę ich serdecznie pozdrowić i powiedżieć" nie denerwujcie się choł........"
witam,
jeżeli już masz brać pick-upa to tylko Nissan Navara.
A jak chcesz Explorera to wiesz gdzie się zalogowac :D :P
fotomysz 20-01-2008, 19:39 Hm, sam na allegro piszesz ze jest to jedyne auto w Polsce i drugiego takiego nie ma :) a teraz twierdzisz ze sa dwa. Zdecyduj sie. cytat z alllegro >>> "Śmiało mogę stwierdzić, że jest to jedyny taki egzemplarz w Polsce !!! "
chłopie a ty dalej w zaparte :)
cytat to sobie przeczytaj dotyczy auta ze zmienionym w ASO silnikiem i niskim przebiegiem na tym silniku, a nie wyglądu zewnętrznego.
A inna sprawa,że to auto jest sprzedawane już co najmniej 6 miesięcy, a lysywujta jest posiadaczem explo troszkę krócej wiec nie mąć ludziom w głowie nie znając dokładnie tematu.
a jak nie wiesz jak się mówi na BULL BAR to możesy powiedzieć porostu orurowanie, albo użyć terminologii ci znanej.
a swoją droga to oprócz szkoleń wizyta u okulisty by sie zdała :)
kedlaw2 ja z innej beczki: fajną masz tą modelkę na bryczce :fcp3 :fcp23
Z uwagi na dopuszczalną wielkość fotki nie widać jej dokładnie ta poniżej chyba prezentuje się lepiej
http://www.mustangblog.com/wp-content/uploads/2007/06/bullitt_390clone.jpg
kedlaw2, skoro przemmm pisze ze "chcialbym kupic explorera po 98r" to chyba normalna rzecza jest, ze staraja sie pomoc uzytkownicy TAKIEGO WLASNIE samochodu, bo handlarze to wszystko czlowiekowi wcisna (reklama dzwignia handlu). I tu niestety sie to powierdza: przemmm mysli o Explo, a Ty mu proponujesz pick-up'a (czy jezdziles kiedys PUSTYM pickupem? A zaproponujesz mu od razu kupno 300kg obciazenia na pake do jazdy normalnej?) - a moze sugerujesz ze czlowiek jest niepoczytalny, nie wie czego chce?
To tak jakbym zadal pytanie na forum, ze chce kupic vana (bo czasami potrzebuje przewiezc jakis wiekszy przedmiot), a Ty bys mi odpowiedzial ze w takim razie potrzebuje dostawczaka, i to najlepiej z blizniakami z tylu :fcp20 Jak dla mnie - niedorzecznosc.
Po raz kolejny powtarzam polecone F-150 z uwagi na rodzaj wykonywanej pracy, nie są to czasami przewożone przedmioty tylko sprzęt, sadzonki i narzędzia jak podejrzewam itp. no i zapewne pracownicy. Ja sobie nie wyobrażam wypadu z rodzinką na majówkę czy wyjazd na wczasy co też jest przewidywane przez przemmm gdy miałbym taki "zasyfiony" bagażnik (część cargo w polecanym przez Was Ford'zie jest wykończona dywanami).
Co do zarzutów odnośnie preferowanych marek czy modeli to jesteście w wielkim błędzie, jednak na forum Ford'a nie na miejscu jest zamieszczanie innych aut jak Ford inne znajdziecie na stronie.
Jak wielkie byłoby oburzenie lysywujta gdybym w grupie sprzedam zamieścił jeszcze kilka ofert innych modeli czy marek Ford'a, jednak tam jest to dopuszczalne.
Tak na marginesie lysywujta jeżeli już znajdziesz to tylko oferty sprzedaży w odpowiedniej grupie na forum, w żadnym innym poście nie znajdziesz reklamy.
Co do wciskania klientowi auta to u mnie nie ma takiej zasady, dlatego odradzam roczniki do 2005 roku. Zasada jest prosta, klient ma być zadowolony z zakupionego auta. Przy rocznikach powyżej 2005 ryzyko jest minimalne czego nie można powiedzieć o autach starszych. Nie jestem zainteresowany podejmowaniem takiego ryzyka.
finito basta, basta finito.
fotomysz 20-01-2008, 23:21 Tak na marginesie lysywujta jeżeli już znajdziesz to tylko oferty sprzedaży w odpowiedniej grupie na forum, w żadnym innym poście nie znajdziesz reklamy.
no a co masz zamieszczone w podpisie ???
widze ze troche dymu na forum narobilem..dzieki za wrzystkie opinie i sugestje.moze troche zle sformulowalem mysl w pytaniu poniewaz samochod do ciezkiej pracy posiadam,konkretnjie pickupa i zgadzam sie ze jest to najlepsze rozwiazanie to tego typu pracy,konkretnie jest to stare mitsu l200 ktore spisuje sie wysmienicie mimo ze jest oblesne jak renata beger ale zarabia na siebei i niemoge mu nic wiekszego zazocic.ja szukam poprostu praktycznego samochodu do normalnego uzytkowania a ze wzgledu na charakter wykonywanej pracy milo by bylo zeby sporadycznie mozna bylo sie nim w niejposluzyc. na koniec chcialbym pozdrowic forumowego detektywa ktory mi zazocal korzystanie z dwuch nickow,i chcialbym mu pogratulowac bystrosci umyslu,niesamowitego talentu do dedukcji i sprawnego oka rowniez...(nawet ja widze ze te auta sa inne:)
|
|