Zobacz pełną wersję : Problem z 2.0 OHC EFI


krasy18
08-02-2008, 15:50
Witam mam problem z silnikem.
Silnik pracuje strasznie nie rowno.
Rozwalony byl przeplywomierz powietrza, ale juz jest ok, swiece, kable, kopułka, palec rozdzielacza tez nowe.
1 i 4 gar przerywa. Swiece okopcone taka jakby "sadza".
I pozatym autko spalilo 5 l benzyny na 15km..
Podobno na gazie tych problemow nie bylo ale nie moge sie przelaczyc na gaz...zero reakcji na elektrozaworze.
Mial moze ktos taki problem?
MOze ktos wie o co tu chodzi?

wtom
08-02-2008, 16:22
na gazie nie było, dopóki nie strzelił :fcp2 może być uszczelka pod głowicą lub inna przypadłość, mogło to być też przyczyną strzału.

krasy18
09-02-2008, 12:46
Gaz strzelil bo jakies badziewie jest zalozone...zwykla instalacja z mieszalnikiem. Kurde nie wiem co mam z tym zrobic. Dzis obadalem i zauwazylemn ze rorzad byl przestawiony...ustawilem go ale ni cholery odpalic autka :fcp24

marcys-
13-02-2008, 09:26
co to znaczy przeplywomierz ok? wymieniony? jak ten po strzale to na 100 % nie jest ok (nieszczelny, zacinająca sie klapka pokrzywiona po strzale). przestawiles rozrzad i nie pali? moze jednak byl ok przedtem? druga sprawa ustawienie zaplonu.

mikser na srubie w tym aucie chodzi dobrze wiec to nie wina instalacji tylko pewnie rozwalonego nieszczelnego dolotu. jesligaz sie nie wlacza to sprawdz czy elektozawor ma podane napiecie (moze konektorek tylko spadł) byc moze centralka ma dosc.
doprowadzenie do ladu LPG w OHC jest proste tylko trzeba o tym jakies pojecie miec.

tomekt
13-02-2008, 09:49
jezeli masz czujnik temperatury do złączania gazu to spróbuj go pominąć bo moze on jest uszkodzony,sprawdz jeszcze plastykowy trójnik ktory jest pod kolektorem ssącym może on pękl lub spadly węzyki podciśnienia,sprawdz jeszcze zawór ciśnienia paliwa i zobacz czy membranka nie pękla w węzyku podciśnienia nie powinno być paliwa.

krasy18
15-02-2008, 14:07
Paliwa niema w tym wezyku...regulator jest ok...przeplywka tez w pozadku..szcelna nic sie nie zacina, rozrzad ustawilem po raz kolejny na fabryczne znak, do tego nowy pasek bo stary byl wyciagniety.
Aha...wymienione swiece, kable, kopulka, palec...a dalej nie podaje iskry na 1 gar i chyba na 4...co moze byc przyczyna?
Paliwo tak jakby dochodzi bo swiece mokre na tych garach.
Normalnie dostaje szalu juz...

krasy18
23-02-2008, 15:22
Odpaliem ale tylko na gazie.
Musze zmienic gume od kolektora do przeplywki, i centralke od gazu.
Na pliwie zapala ale chodzi nierowno i zgasnie po pewnym czasie. Zalewa go. czyli wtryski do wymiany.

Rafał A.(antek)
24-02-2008, 00:29
kolego mam 2 kompletne silniki OHC EFI jak coś bys potrzebował

krasy18
24-02-2008, 15:49
potrzebuje gumy od kolektora do przeplywki. Pilne

Rafał A.(antek)
24-02-2008, 19:43
chyba ci gdzies pisalem ceny 50zł guma 100 wtryski 100 przepływka

marcys-
25-02-2008, 10:24
Odpaliem ale tylko na gazie.
Musze zmienic gume od kolektora do przeplywki, i centralke od gazu.
Na pliwie zapala ale chodzi nierowno i zgasnie po pewnym czasie. Zalewa go. czyli wtryski do wymiany.


napisze duzymi literami: PRZEPLYWOMIERZ!

krasy18
03-03-2008, 07:51
Przepywomierz wymieniony i dalej to samo....


Ale mniejsza o to...teraz nastepny problem.
Ladowanie: alternator do naprawy...z tym sobie poradze.
Tylko chodzi mi o instalacje do alternatora...
Sa tam 3 kable. Jeden gruby czerwony idzie bezposrednio do akumulatora, drugi niebieski gdzies w glab wiazki elektrycznej nie wiem dokladnie gdzie...
I 3 kabel rowniez niebieski szedlbezposrednio do akumulatora co wydaje mi sie troche dziwne, ponadto kabel ten byl przytopiony.
Moje pytanie brzmi...jak to wszystko podpiac zeby bylo dobrze?
Oznaczenia na stykach alternatora to B+ ; D+ ; i jescze jeden styk ktorego nie moge odczytac.


Aha i jeszcze cos...obrotomierz : raz dziala raz nie....czasami wyskakuje poza skale...poprostu wariuje...