Zobacz pełną wersję : Zakup forda Mondeo


Marix
10-02-2008, 18:52
Witam, nie wiem czy wolno tu wyskakiwac z takim pytaniem, jak co to prosze o przeniesienie.

Interesuje mnie zakup Forda Mondeo pierwszej generacji, najchętniej w wersji hatchback, mam kilka konkretnych pytań, proszę u odpowiedzi, z góry dzięki.

a) Pytanie subiektywne, ale czy to dobre auto w kategorii cenowej 5-8000 stawiając na wygodę (mam 192 cm), pakownośc, niezawodność i koszty utrzymania?

b) interesuje mnie właściwie tylko gaz, ze względu na koszty, czy faktycznie do mundka tylko sekwencja?

c) Czy statystyczne wozy na allegro z roku 1994-1995 z bardzo bogatym wyposażeniem, w rzekomo swietnym stanie kosztujące 6-7000 to faktycznie moga być warte zakupu pojazdy?

d) Jestem kierowcą początkującym, mam o sobie wysokie mniemanie :):) ale jednak mam świadomość że pierwsze auto nie może być za mocne. Jaki silnik wybrać? 1.6? 1.8? 2.0? Osobiście skłaniam się ku 1.8, mniejsze OC, 115 kucy to i tak dużo a co Wy myśliscie? czy 1.6 daje jakąs satysfakcje z jazdy?

e) Czy takim mundkiem za kilka tysięcy nie strach jechac na wakacje zagranice?

f) Ile może kosztować przegląd w ASO przed zakupem i czy moge mieć pewność że wszystko taki przegląd wykaże?

g) Czy za wyjątkowo dobrym ogłoszeniem warto jechać przez pól Polski?

h) czy lepiej kupić za 5000 i włożyć w niego 2000 aby doprowadzić do stanu picuś glancuś, czy lepiej szukać za 7000 tych w rzekomo świetnym stanie?


Jeśli macie, czas, cierpliwość i ochotę to prosze o pomoc.

VoyTasS
10-02-2008, 20:05
a) Pytanie subiektywne, ale czy to dobre auto w kategorii cenowej 5-8000 stawiając na wygodę (mam 192 cm), pakownośc, niezawodność i koszty utrzymania?
Na pewno na wygodę nie będziesz narzekać. Mundki są bardzo pojemne a sufit będziesz mieć wysoko
b) interesuje mnie właściwie tylko gaz, ze względu na koszty, czy faktycznie do mundka tylko sekwencja?