Zobacz pełną wersję : RECALL


w_tg
31-03-2008, 21:43
Na poniższej stronie wpisujemy VIN swojecho samochodu.
http://www.ford.com/owner-services/cust ... nformation (http://www.ford.com/owner-services/customer-support/recall-information)
Wyświetli się informacja o zakresie napraw gwarancyjnych jakie są do zrobienia.
NIE ZALEŻNIE OD WIEKU SAMOCHODU!!!!!!!
Mi wyskoczył jaśtam nr i napis "HOOD SEPERATION"
Zadzwaoniłem so Ford Polska w Warszawie i tam gościu po podaniu mojego WINu potwierdził że przysługuje mi :akcja gwarancyjna" jak to nazwał. Do końca jednak nie wiedział o co chodzi bo to nie jego zajecie i jutro zadzwoni do mnie pan od tych spraw
Ciekaw jestem finału

qmarkus
31-03-2008, 23:10
LOW/INTERMEDIATE SERVO COVER REPLACEMENT ciekawe co to jest bo mi to właśnie wyskoczyło?
Daj znać czy oddzwonili Ci z Forda.

w_tg
01-04-2008, 07:43
Proszę pozostałych kolegów aby pisali czy i im przysługuje prawo do RECALU.
No i piszcie ROK, POJEMNOSC, MODEL swojego Windstarka.
Może być z tego ciekawa lektura.
Najlepiej kontaktujcie się z centrala forda w warszawie bo w ASO posiadają TYLKO informacje o autach wyprodukowanych w EUROPIE.
Czu to więc oznacza ze to Ford 2 gatunku??

w_tg
02-04-2008, 09:24
Sprawa niestety nie jest taka prosta. Wczoraj rozmawiałem z serwisem we Wrocławiu. Pan troszke się dziwił, więc wysłałem mu odnośnik do strony FORD MOTOR COMPANY.
Oto odpowiedż jaką otrzymalem.

Na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie Panu udzielić odpowiedzi na pytanie, ponieważ ten samochód nie jest obsługiwany przez rynek europejski, dlatego wysłałem zapytanie do Ford Polska, jak tylko dostanę odpowiedz to się z Panem skontaktuje
Pozdrawiam
Specjalista ds. Gwarancji
Dom Samochodowy Germaz Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 139
54-428 Wrocław
http://www.germaz.pl
tel. 071 358 20 51
fax 071 358 20 45
Na odpowiedz z Ford Polska to i ja czekam (jak pisalem w 1 poście), do dziś brak.
_________________

qmarkus
02-04-2008, 15:07
Mi w Fordzie stwierdziła Panienka krótko, że niestety, ale oni nie obsługują samochodów przeznaczonych na rynek amerykański. Nie ma nawet dostępu do danych o tych autach. Więc niestety Fordy są dwa: ten lepszy i gorszy (tylko który jest który :fcp4 )

w_tg
03-04-2008, 08:09
Jak to mówią "W KUPIE SIŁA"
Może należalo by sie skrzyknąć i wystosować grupowy list do centrali Forda w USA z pytaniem jzka jest polityka koncernu w stosynku do naszych samochodów.
Jest nas w sumie wielu i na perwno znalazł by sie jakiś humanista z dobrą znajomościa angielskiego i trzasnął by odpowiedni list??
Jakoś mi sie nie chce wierzyć aby odpowiedzieli że mają nas w .........
Nic nie ryzykujemy a możemy tylko zyskać.

w_tg
08-04-2008, 11:23
No isą jakieś efekty drązenia tego tematu.
Wczoraj zadzwonił do mnie pan z Ford Polska i troszke nie wiedząc o czum mówi zapraszal mnie do ich serwisu w celu oględzin auta.
Przekazałem ze do warszawy nie pojade ale na ślasku moge sie stawić.
Dziś miałem tel. z Multeximu z Katowic z zaproszeniem do nich.
Nie moge dojść czego dotyczy moja naprawa.
Obaj panowie mówią że najpierw muszą zobaczyc auto??
Zajże do nich przy okazji i zdam relacje.