Zobacz pełną wersję : Shelby GT500 SS i śmiesznie niskie zużycie paliwa...


Piro
31-05-2008, 23:32
Zauważyłem ciekawe zjawisko, mierzone na dystansie ok. 2000 km.
Otóż pomimo silnika o mocy 700 KM i jazdy na poziomie 160-200 km/h Shelby zeżarł dokładnie 11,6 litra na setkę. W całą podróż wchodziło leczenie Porsche 911 i innych taczek w rodzaju Nissana 350Z czy Supry z władzy nad światem (przyśpieszenia do ok. 280 km/h) oraz jednorazowe tłumaczenie czarnemu Gallardo że włoskie pochodzenie to nie wszystko (dokładnie GPS odnotował 304 km/h).
Ja nie wiem jak oni to zrobili. Ale przy 14 psi doładowania na kompresorze F-Racing (2.3 l) całość nie wpiernicza nawet 12 litrów. I jak policzyć to co się wlewa to komp pokładowy się nie myli.
Ile Wam palą Mustangi i wasze Strzelby ? Bo ja jestem w szoku. Poprzednio ST220 ( rozblokowany, 250 KM, 300 Nm z 3.0 litra) żarł nawet odrobinę więcej (choć 1,0 litra średnio mniej niż fabryczny ST220, przy mocy 226 KM)
Szok. Mam względnie tanie auto. Żre 10 na 100 przy normalnej jeździe. i to zwykłej 95 okt.

ultra
01-06-2008, 08:51
no naprawde nie do wiary.osobiscie nie mam niestety takiego potwora ale mam znajomego z mercem sl amg ok.600km,tam srednio wychodzi ok 20/100

tomiscorpio
01-06-2008, 11:53
piro ale nie ma co sie oszukiwac ze to byla bardzo lagodna jazda , znaczy sie nie wolna az tak ale pedal wciskany napewno z duzym rozsadkiem, bardzo plynna i rowna jazda.

Bo jak zaczyna sie otwierac przepustnice na full i od 1 do 5 biegu ciagnie sie do maximum potem hamowanie redukcja to ile spali?? :fcp2 :fcp2


a takie samochody przy normalnej trasowej jezdzie nie pala az tak duzo , jeszcze doladowanie masz kazda kropelka paliwa jest dobrze uzywana idzie w prace a nie rure wydechowa.

seabiscuit
02-06-2008, 00:46
Zauważyłem ciekawe zjawisko, mierzone na dystansie ok. 2000 km.
Otóż pomimo silnika o mocy 700 KM i jazdy na poziomie 160-200 km/h Shelby zeżarł dokładnie 11,6 litra na setkę. W całą podróż wchodziło leczenie Porsche 911 i innych taczek w rodzaju Nissana 350Z czy Supry z władzy nad światem (przyśpieszenia do ok. 280 km/h) oraz jednorazowe tłumaczenie czarnemu Gallardo że włoskie pochodzenie to nie wszystko (dokładnie GPS odnotował 304 km/h).
Ja nie wiem jak oni to zrobili. Ale przy 14 psi doładowania na kompresorze F-Racing (2.3 l) całość nie wpiernicza nawet 12 litrów. I jak policzyć to co się wlewa to komp pokładowy się nie myli.
Ile Wam palą Mustangi i wasze Strzelby ? Bo ja jestem w szoku. Poprzednio ST220 ( rozblokowany, 250 KM, 300 Nm z 3.0 litra) żarł nawet odrobinę więcej (choć 1,0 litra średnio mniej niż fabryczny ST220, przy mocy 226 KM)
Szok. Mam względnie tanie auto. Żre 10 na 100 przy normalnej jeździe. i to zwykłej 95 okt.

No aż nie chce sie wierzyć :fcp15
Mój Mustang GT w jeździe mieszanej, gdzie średnia predkość na baku to 41km/h pali 16 litrów 95-tki. Podobno czego nie miałem okazji sprawdzić na autostradzie przy spokojnej jeździe z tempomatem do 130km/h potrafi spalić 12 litrów. Twoje 11,6 przy tych prędkościach i ściganiu się z innymi wozami do 300 na godzine wybacz ale brzmi bynajmniej niewiarygodnie :547:

jagrall
02-06-2008, 08:42
no to nieźle, jeszcze tylko gaz założyć i normalnie jeździsz taniej niż golfem tdi :D

seabiscuit
02-06-2008, 09:47
No i proszę kto opracował najbardziej ekonomiczny silnik o super mocy i osiagach, no kto - nie europejczycy, nie Audi, nie Ferrari, nie Porshe, nie Lambo, nie Bugatti, nie Mercedes czy też BMW tylko kto Shelby z USA :fcp15 :fcp15 :fcp15

P.s Nie wierzę :fcp19

tomiscorpio
02-06-2008, 10:59
no to nieźle, jeszcze tylko gaz założyć i normalnie jeździsz taniej niż golfem tdi :D


hehe taniej napewno :fcp2 :fcp2 :fcp2 tylko bardzo krotko :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2

jumper1
02-06-2008, 12:28
Też to słabo widze.
Trzeba powtórzyć testy

Piro
02-06-2008, 14:25
Nie ma stresu - obserwuję dalej.
W cyklu miejskim żre 14,5 litra (choć trochę popiskiwania jest bo sporo osób na małopolskim zlocie klubu Forda woziłem).
Następna trasa - do Francji za 2 tygodnie. Zobaczymy.

heko
03-06-2008, 13:18
Nie ma stresu - obserwuję dalej.
W cyklu miejskim żre 14,5 litra (choć trochę popiskiwania jest bo sporo osób na małopolskim zlocie klubu Forda woziłem).
Następna trasa - do Francji za 2 tygodnie. Zobaczymy.

No to będziesz miał mały masaż sportowym zawiasem :fcp2 ... :fcp3

tomiscorpio
04-06-2008, 12:23
na starosc bedzie musial sprzedac mustanga , bo plomby beda wypadac albo co gorsze cala sztuczna szczęka :fcp2 :fcp2 ze naweet koregan nie pomoze( chyba tak ten klej sie nazywa)

Piro
04-06-2008, 23:12
Po pierwsze - ja się nie zestarzeję bo żyję szybko i ....no jak to tam szło w tym motto gwiazd rock-n-rolla.
Po drugie - Strzelba ma nad podziw wysokie i zupełnie komfortowe zawieszenie. Mój poprzedni Ford (Mondeo ST220, 2004) miał podobne jak nie twardsze :)

TiM
04-06-2008, 23:28
Mój poprzedni Ford (Mondeo ST220, 2004) miał podobne jak nie twardsze :)
Fakt, obiła mi się o uszy taka opinia już :D

Przemo1903
05-06-2008, 01:11
Mój poprzedni Ford (Mondeo ST220, 2004) miał podobne jak nie twardsze :)
Fakt, obiła mi się o uszy taka opinia już :D

Hehe, czyżby ode mnie?? :fcp3

TiM
05-06-2008, 17:09
Tak jakby :)

Piro
07-06-2008, 00:02
Nie ma jednakże wątpliwości że najtwardsze to miał Kargul w bryczce.

vtec
12-06-2008, 15:10
no to nieźle, jeszcze tylko gaz założyć i normalnie jeździsz taniej niż golfem tdi :D


hehe taniej napewno :fcp2 :fcp2 :fcp2 tylko bardzo krotko :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2

To zależy gdzie i jak zakładany ten gazik (moj mial w Energy Gas Polska, dodatkowo założono zraszanie zaworków FlashLube'm, na hamowni PB95 - 221 KM, a na LPG 215 KM), a takze gdzie ten gaz lejesz i co najwazniejsze jak dbasz o swoje CACKO. U mnie spalanie LPG wacha sie od 13 do 18 litrow i zdarza sie czasem przelaczac bieg po odcieciu ...

... choc nie sklame mowiac ze 1/5 kilometrow robie na PB95, tak jakos mi sie przyjelo. Szczerze mowiac przed zakupem nie myslalem o LPG, ale akurat kupilem egzemplarz z LPG z nie duzym - autentycznym, przebiegiem, ale co zrobic, jak go zobaczylem nie mialem juz innego wyjscia :fcp2 :fcp2 :fcp2

tomiscorpio
12-06-2008, 16:10
no tylko co innego mondeo st220 na gazie , a co innego ponad 700 koni na gazie z doladowaniem, mysle ze gaz jest zbyt ubogi i za duzej temperatury wymaga do spalania. Zreszta przy ostrym cisnieciu to taka butla 50l gazu by mogla na chwile starczyc . Zreszta dziwnie do brzmi i wyglada , topowa wersja mustanga doladowana a po otwarciu wylania sie wzmazniacz firmy xx i butla gazu??

Piękny tylny zderzak o aerodynamicznych i agresywnych ksztaltach iiii kurek od gazu???


:fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2

jumper1
13-06-2008, 08:55
a co innego ponad 700 koni na gazie z doladowaniem

To by była totalna profanacja
To tak jaby ktos do Ferarri se gaz założył

Panowie jagrall, żartował z tym gazem !

Schem
13-06-2008, 09:08
tomiscorpio, mój wujek kiedyś widział pod Wrocławiem wielkiego, pięknego Dodge'a RAM 2500 z silnikiem 5.7 HEMI.
Powtarzam: HEMI
Pomyślał..."no stary, szacun... przy tych cenach masz jaja i klasę".

Kawałek dalej obaj zjechali na stację ...i pickup dokołował ...do butli z napisem LPG. :fcp15
Zgadnij, co sobie tym razem mój wujek pomyślał :fcp2
"Profanacja" to jest najłagodniejsze słowo jakim opisywał kolesia :fcp27
Ale tacy lanserzy też są...

Dodam tylko, że wujek jeździ CLK AMG 55. Na benzynie oczywiście.

Przemo1903
13-06-2008, 13:00
Zreszta przy ostrym cisnieciu to taka butla 50l gazu by mogla na chwile starczyc .


:fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2

Ale podobno zbiornik PB ma tylko 58 litrów :fcp3

tomiscorpio
13-06-2008, 15:29
Zreszta przy ostrym cisnieciu to taka butla 50l gazu by mogla na chwile starczyc .


:fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2

Ale podobno zbiornik PB ma tylko 58 litrów :fcp3


no tylko gazu spala wiecej niz beni bo jest to biedniejsze paliwo :fcp1

Wiemy ze jagrall zartowal , i my tez sobie zartowalismy.

Przemo1903
13-06-2008, 15:36
Zreszta przy ostrym cisnieciu to taka butla 50l gazu by mogla na chwile starczyc .


:fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2

Ale podobno zbiornik PB ma tylko 58 litrów :fcp3


no tylko gazu spala wiecej niz beni bo jest to biedniejsze paliwo :fcp1

Wiemy ze jagrall zartowal , i my tez sobie zartowalismy.

Nie wiem czy wiesz ale gaz ma najwięcej oktanów ma ponad 100 :fcp1

tomiscorpio
13-06-2008, 18:34
tylko nie oktany decyduja o tym jak dobre jest paliwo. ma wplyw na zaplon jezeli silnik tego wymaga. Zeby mieszanka spalala sie calkowicie i w odpowiednim momencie.


Przy silnikach takich np jak ja mam to tankujac zwykle 95 a najdrozsze v power super racing sport performacne turbo ultra super 99+ nic nie da.

Bo oktany to nie wszystko.


Skoro Twoim zdaniem gaz jest taki mega wydajny i super to dlaczego silnik spala go wiecej , znaczy sie powinien jak jest dobrze ustawiona isntalacja.

MIKI79
21-08-2008, 09:06
No stary teraz to pojechałeś z tym testem spalania. Wprost nie do uwierzenia. Sam osobiście przetestowałem moc mojego Konia na wysokich obrotach i powiem że spalanie wachało się od 17-20 litrów na 100/km . Normalne spalanie około 15-16 l przy jeździe do 140 km/h. oczywiście na trasie. Taka spokojna jazda. Więc jakim cudem Twój Strzelby pali tak mało?????? :fcp13 :550: :550: :549:

Madasek
30-08-2008, 23:03
Witam!


No potwierdzam spalanie może być prawdziwe u mnie przy 160-180 średnia 12L przy 100km/h spada poniżej 6L przy 130km/h około 8,5L oczywiście tak jak Piro pisał do każdej prędkości plus zabawa :P wersja bez blowera ale nawet z lub z turbo spalanie niewiele rosnie z tego co donoszą chłopaki na forach w USA

Z innej beczki Piro co to masz za wersje Shelby? wymieniałeś pompy wtryski rozumiem wszystkie elementy "kute"? bo przy tej mocy to seryjne się porozlatuje :P Co to za blowera masz niezle go przykreciles chyba :P widziałem takiego saleena z 2006 wycisneli z niego 700hp to sporo powymieniali seryjne zostalo nadwozie :P masz jakies wykresiki z hamowni?

pozdro

Kamisek2
31-08-2008, 23:00
Kurcze, jak tak mało pali :o ... chociaż Mustang moje marzenie :)

Mihau
01-09-2008, 11:25
To Shelby GT ma 700 KM ? Fabrycznie czy po przeróbkach ?
W internecie pisze ,że
zwykły mustang ma 4.0 210 KM i 4.6 300 KM ,a Shelby GT 500 KM.
Wg danych technicznych GT 500 pali na autostradzie śrdenio ~14,9 litra .

Może w wyniku przeróbek 700 konne GT 500 :fcp18 tak mało pali ?

Pinki
01-09-2008, 12:28
Piro z tego co się orientuje to ma to http://www.roadlook.pl/tuning/shelby-i- ... snake.html (http://www.roadlook.pl/tuning/shelby-i-ford-zaprezentuja-limitowana-edycje-mustang-gt500-super-snake.html)
i ma jakieś 725 koników.
miałem przyjemnosć być przwieziony przez piro tym cudem :)
w jakieś 8 czy 9 sekund osiągną 200km/h

Schem
01-09-2008, 12:31
To Shelby GT ma 700 KM ? Fabrycznie czy po przeróbkach ?

Polecam zajrzeć na stronę Shelby Automobiles, Inc (http://www.shelbyautos.com/vehicles.asp)

Zwykły, seryjny Mustang GT ma 300-hp 4.6L OHC 3V V8 engine

Shelby GT500 ma 500-hp 5.4L 32-valve supercharged and intercooled V8 engine

Shelby GT500KR (King of the Road)features an estimated 540-hp 5.4-liter supercharged V-8 with a Ford Racing Power Upgrade Pack, 3.73:1 rear axle ratio, short-throw shifter, and unique suspension tuning.

A Shelby GT500KR Super Snake Ford Racing Supercharger upgrade kit producing over 600 horsepower and 590 ft.-lbs. of torque; an optional 725 horsepower system is available
Optional polega na innym kólku napędowym po dotarciu - ale to chyba najlepiej napisze Piro, bo ma.

Schem
01-09-2008, 12:59
A co do spalania...
Tak jak i w europie - focusy, czy escorty z silnikami 1.4 palą 10-11 l/100 :fcp2 I do tego nie przyspieszają prawie wcale.
Te same auta z silnikami 1.6 palą 8-10 l/100km i jakoś jadą. :fcp2
A z silnikami 2.0 palą 10 i jadą całkiem żwawo :fcp2

Mustang z 4 litrową V6 to pomyłka :fcp2
200 KM i 325 Nm do rozpędzenia ponad półtorej tony z V6?
300 KM i 434 Nm dla V8 to już coś :fcp2

4.0L SOHC V6 engine ?
Manual transmission .................................17/26 (czyli miasto 14 litrów, trasa 9 litrów)
Automatic transmission ............................16/24
4.6L SOHC V8 engine ?
Manual transmission .................................15/23 (czyli miasto 16 litrów, trasa 10 litrów)
Automatic transmission ............................15/22

Odchudzone Shelby mają łatwiej - większy moment (KR ma 800 Nm :fcp2 ) to i spalanie na poziomie 10 litrów na trasie mnie osobiście nie dziwi.

Madasek
01-09-2008, 18:25
Oki thx za info ;) no to nie mam wiecej pytan :) ide w totka grac zeby miec na KR albo SS :P

Przemo1903
01-09-2008, 18:42
SS nie kupisz bo było tylko 1000 sztuk a obecni właściciele nie mogą ich sprzedać przez 2 lata, podpisali taki papier.

PMN
03-09-2008, 12:17
A dzwoniłeś do Nevady? Za 27$k zainstalują Ci SS package z radością...

przemal00
21-09-2008, 18:33
No stary teraz to pojechałeś z tym testem spalania. Wprost nie do uwierzenia. Sam osobiście przetestowałem moc mojego Konia na wysokich obrotach i powiem że spalanie wachało się od 17-20 litrów na 100/km . Normalne spalanie około 15-16 l przy jeździe do 140 km/h. oczywiście na trasie. Taka spokojna jazda. Więc jakim cudem Twój Strzelby pali tak mało?? :fcp13 :550: :550: :549:

Osobiście byłem świadkiem jak cobra 2000r zjarała w trasie przy prędkościach ok 160 km/h poniżej 10 L. Chrysler 300C 5,7L średnie do 14 L w jeździe mieszanej głównie miasto. Duże motory nie zawsze palą więcej ( nie dotyczy JEEP, Mercedes, BMW ).

PMN
22-09-2008, 16:20
M5 E60 - 8,3l/100km spalanie z bardzo leniwej i zmęczonej trasy (160km)...
Mam nawet zdjęcie na dowód :)

Assan
26-09-2008, 21:49
tylko nie oktany decyduja o tym jak dobre jest paliwo. ma wplyw na zaplon jezeli silnik tego wymaga. Zeby mieszanka spalala sie calkowicie i w odpowiednim momencie.


Przy silnikach takich np jak ja mam to tankujac zwykle 95 a najdrozsze v power super racing sport performacne turbo ultra super 99+ nic nie da.

Bo oktany to nie wszystko.


Skoro Twoim zdaniem gaz jest taki mega wydajny i super to dlaczego silnik spala go wiecej , znaczy sie powinien jak jest dobrze ustawiona isntalacja. Poczytaj sobie chłopie na temat gazu,jaki jest stosunek wagowy PB do LPG i wtedy możemy pogadać.Silnik spalinowy spala wagowo mniej gazu niż benzyny a to dlatego że gaz jest bardziej kaloryczny niestety

PMN
28-09-2008, 20:52
Np. [link=http://www.kam-gaz.eu/LPG.htm:1eip2f6l]tutaj[/link:1eip2f6l] jeszcze słówko o kaloryczności.

Kmil
05-10-2008, 01:09
Ja powiem tyle... nie jest to możliwe i koniec ;)
Amerykanie nie potrafią z dużej pojemności zrobić mocy niestety ;/ ... dla nich 5,0 to 200-300km max ;/ a w europie 5,0 zaczyna się od 300 albo i wyżej :)

alfatech
06-10-2008, 12:33
Amerykanie nie potrafią z dużej pojemności zrobić mocy niestety ;/ ... dla nich 5,0 to 200-300km max ;/ a w europie 5,0 zaczyna się od 300 albo i wyżej :)
Może i masz rację ale :
- ile kosztuje mocne auto europejskie ? Za 30 tyś USD ( czyli po legalnym sprowadzeniu około 45 tyś USD ) kupisz coś nowego 300KM i powyżej 430 Nm ?
- amerykańskie V8 jest proste bo miało być proste ,nie ma tam żadnych wynalazków w stylu poprawy brzmienia wydechu jak np w BMW ........ V8 z USA nie musi nic udawać takie po prostu jest ,proste .............. ale nie prostackie :)

Piro
06-10-2008, 20:42
Z tym optional 725 KM to jest haos i anarchia

Ja mam w pewnym sensie kundla, choć jest oczywiście sygnowany i ma numer seryjny jako SS. Jednak kupiłem go jako upgrade do auta już wyprodukowanego jako GT500 a nie złożonego jako całość w Shelby. Mój kompresor to dość efemeryczny model TVS (czyli ten który w wersji "srebrnej", ze srebrną plakietką Ford Racing ma wypór 2,3 litra). Jednak ja mam większe śruby i złotą plakietkę. Formalnie Kenne Bell to nie jest (zewnętrzna obudowa pochodzi od Eatona, co więcej - użyto jakiegoś dziwnego adaptera, aby wielkie śruby weszły do obudowy TVS). Ogólnie nawet nie wiem co to mam za części użyć jak się coś zepsuje :(

Auto po wczytaniu oprogramowania dostarczonego przez Shelby wypluło na hamowni 712 KM i około 1000 Nm (no może bez 20) ale żarło jak głupie (AFR = 10,4 - normalnie tam w USA chyba jakąś rzadszą benzynę mają...). Aktualnie moc mu się uchowała ale ze 2 litry na zużyciu na setkę urwałem.

Ogólnie polecam kompletowanie samemu setupu Supersnake/R-package bo jak dokładnie wszystko wyszukać (wszystkich poddostawców dla Shelby i ich podukty) to Supersnake da się skompletować za 13-14 tysi dolarów. Czyli odręczny podpis Carolla na mojej plakietce kosztuje koło 9 tysi USD :( No jak gościa lubię to jest to trochę drogo bo za 9000 USD to mi Doda w domu Happy Birthday zaśpiewa (no może się mylę i dychę trzeba będzie wyłożyć :D :D )

PMN
07-10-2008, 12:13
Piro, czy poza zubożeniem mieszanki ruszałeś coś jeszcze? (zapłon?)
Chodzi mi o to, że auto powinno znacznie zyskać na mocy!
10,4, toż to prawie jak diesel bez DPF musiało wyglądać z tyłu :D

To fakt, że SAI jest cholernie drogie... Cóż, płaci się za legendę :)
Na szczęście jest jeszcze np. Leathal, czy Evolution, gdzie ceny są już znacznie lepsze.

PS. To Doda potrafi śpiewać? :fcp15

popooo
07-10-2008, 13:44
wciaz uwierzyc nie moge!!!! zawssze myslalem ze shelby pali ponad 20 pare!
cayenneS pali mojemu znjomemu 27 i wiecej. masakra!

wlasnie chyba poszukam ma mobilach jakiegos mustanga:D:D:D

WheelMaster
08-10-2008, 00:25
Zauważyłem ciekawe zjawisko, mierzone na dystansie ok. 2000 km.
Otóż pomimo silnika o mocy 700 KM i jazdy na poziomie 160-200 km/h Shelby zeżarł dokładnie 11,6 litra na setkę.

Czasami nie jeździsz na paliwie lotniczym :fcp2 ?

Nic tylko trzeba powtórzyć test :fcp1 Jeżeli się potwierdzi to naprawdę innego tak ekonomicznego a zarazem tak mocnego auta nie sposób będzie znaleźć :553:

ALUSTAR
17-11-2008, 20:57
Potwierdzam spalanie u PIRO. jadac do krakowa przy jezdzie do 120 km/h srednie spalanie pokazywal na 10,9 l. ( zrobilem okolo 360 km ) Zerowalem przy wyjezdzie -
PS. PIRO bylem u was i nie mialem szczescia cie zastac ale twojego stanga koledzi mi pokazali . jak blizniak ..

PMN
26-11-2008, 21:44
http://moto.onet.pl/18308,4208652,relacje.html

Wreszcie zobaczyłem, ale... z SuperSnake'iem bym tego GT500 raczej nie pomylił.

Piro, tak ostatecznie -
a) to jest SuperSnake, którego przerobiłeś tak by wyglądał jak seria GT500, demontując większość gadżetów i zamieniając np. tabliczkę z autografem na wersję ze GT500,
b) seria GT500, z kilkoma fajnymi modami.

Stawiam bak paliwa, na odpowiedź "b". Mam rację?

Deftronic
27-11-2008, 17:51
Też mi się tak wydaje. Chyba masz rację...

Przydałoby się jakieś sprostowanie od Piro.

Przemo1903
27-11-2008, 18:15
A ja wybieram opcję A i chyba jednak to ona jest prawdziwa a poza tym Piro już gdzieś o tym na forum pisał.

Deftronic
27-11-2008, 21:24
Ok. Prześledziłem wątki jeszcze raz, pogrzebałem w sieci i wychodzi na to, że chyba faktycznie jest to SS czyli GT500 po upgradzie pakietem SS, tyle, że Piro nie założył nowej maski (o czym wspominał) oraz tych wszystkich znaczków. Skoro dają do tego certyfikat i numer tzn., że zaliczany jest do SS.

Mnie ciekawi tylko czy do tych 1000 sztuk, które miały być w ogóle wyprodukowane (czy jego SS mieści się w tej numeracji), czy też jego numer jest powyżej 1000, jako że nie jest to oryginalnie wyprodukowany SS, a trochę taki "kundel" - jak sam wspomniał?

Tak czy siak - kawał maszyny i chyba najszybszy Mustang w kraju. Do czasu, he... ;)

Przemo1903
27-11-2008, 21:38
Ok. Prześledziłęm wątki jeszcze raz, pogrzebałem w sieci i wychodzi na to, że chyba faktycznie jest to SS czyli GT500 po upgradzie pakietem SS, tyle, że Piro nie założył nowej maski (o czym wspominał) oraz tych wszystkich znaczków. Skoro dają do tego certyfikat i numer tzn., że zaliczany jest do SS.

Mnie ciekawi tylko czy do tych 1000 sztuk, które miały być w ogóle wyprodukowane (czy jego SS mieści się w tej numeracji), czy też jego numer jest powyżej 1000, jako że nie jest to oryginalnie wyprodukowany SS, a trochę taki "kundel" - jak sam wspomniał?

Tak czy siak - kawał maszyny i chyba najszybszy Mustang w kraju. Do czasu, he... ;)

Ma numer bodajże 911 albo coś koło tego :fcp1

Deftronic
27-11-2008, 21:48
Aaa... No to wszystko jasne. Ma zatem SS, a to czy sobie założył te wszystkie znaczki, przynależne felgi itp. to już jego sprawa. Zatem w liczbie 1000 wyprodukowanych SS mieszczą się też auta "nieoryginalne", które skorzystały z upgradu pakietem SS.

Ciekawe czy już zostały sprzedane wszystkie SS (tzn. te 1000 sztuk) i czy jeśli by człowiek napisał do Shelby, że chce kupić pakiet SS, to mu odmówią, bo liczba dobiegła do 1000 :).

PMN
27-11-2008, 23:07
Przecież to jest pakiet który instaluje się właśnie na seryjnych GT500!
KR wychodzi jako KR z fabryki.

Na modyfikację SS czeka się w kolejce mając własne seryjne GT500 - miejsca są na sprzedaż jeśli ktoś optuje.

Przemo1903, na czym opierasz opinię, że to SS?

Ja tu widzę jedynie GT500 z modami. Piro to raczej inteligentny człowiek i nie chce mi się wierzyć, że zapłacił dodatkowe 30 000$ za modyfikację SS, zaznaczając, że mają mu wymienić jedynie kompresor na TVS, który jest wart góra 4-5k$. No proszę was...
Wiadomym jest, że parametry jakie oferuje pakiet SS można uzyskać inwestując mniej niż połowę tej kwoty, ale... to nie jest SS. Ci, którzy płacą owe 30k$ dodatkowo za pakiet i czekają na jego instalację, płacą nie tylko za modyfikacje, ale właśnie za te znaczki i należenie do "klubu" SS.

Wydawanie dodatkowych 30k$ na sam kompresor TVS byłoby szczytem... no właśnie, czegoś czego Piro nie można raczej zarzucić.

To bardzo ładne GT500, gratuluję. I niestety, ale wszystkie fakty (mam wymienić? Przemo?) wskazują dokładnie na to.

Przemo1903
27-11-2008, 23:14
Swoje opinie opieram na rozmowie z Piro na żywo i na oględzinach tego samochodu oraz na przejażdżce nim :fcp1

Deftronic
27-11-2008, 23:38
"Przecież to jest pakiet który instaluje się właśnie na seryjnych GT500!
KR wychodzi jako KR z fabryki."

No, OK. Trzeba mieć GT500 aby założyli SS.

Jeśli jednak Piro ma ten zakichany certyfikat i numer to sorry, ale ma SSa. Koniec kropka.
Nie mi oceniać czy dobrze zrobił czy źle. Chciał mieć tego SSa oryginalnego czyli z tabliczką i papierkiem na nią to sobie kupił - jego kasa.

Pamiętam, że sam przez chwilę zastanawiałem się czy nie kupić SSa, ale cena wydała mi się ciut przegięta.
"Samemu" można zrobić podobny/lepszy upgrade za mniejszą kasę, a że nie będzie to oryginalny SS...
Dla mnie - bez znaczenia. Nie jestem aż takim maniakiem tabliczek i certyfikatów, ALE może Piro jest... :).

Zaoszczędzoną kasę wolałem przerzucić na GTRa, o czym już wspominałem w jakimś wątku.

Podsumowując jeśli ma papier od Shelbyego na SSa - no to ma to autko.

Sam mam zmienione felgi i wydech na razie i właściwie nie jest to już oryginalny GT500 jak by ktoś spojrzał...

jagrall
28-11-2008, 08:36
Nie jestem aż takim maniakiem tabliczek i certyfikatów, ALE może Piro jest... :).


niektórzy traktują takie auto jako lokatę kapitału. raczej się na nim nie straci

Deftronic
28-11-2008, 09:35
Dokładnie. Wystarczy zobaczyć jaką nabożną czcią/kultem cieszy się na amerykańskich forach GT500, GT500KR cz SS.

jagrall
28-11-2008, 10:29
Dokładnie. Wystarczy zobaczyć jaką nabożną czcią/kultem cieszy się na amerykańskich forach GT500, GT500KR cz SS.

ja tylko dodam że w pełni zasłużoną :)

PMN
05-12-2008, 17:07
To temat chyba zamknięty do czasu, aż niebieski nieSuperSnake będzie wyklepany, si?

Współczuję stłuczki. Może jakieś fotki tyłu, po przygodzie?

Przemo1903
05-12-2008, 17:11
A to w Super Snake ktoś wjechał w Krakowie pod tesco na wielickiej?? Kolega mi mówił że jakis taksówkarz właśnie zaparkowal w Mustangu....i pierwsza myśl była że to Pira. Bardzo współczuje

PMN
05-12-2008, 17:59
Wg moich informacji, nikt nie wjechał w Krakowie w żadnego Super Snake'a.
Za to jeden niebieski Shelby GT500 jest rozbity.

Przemo1903
05-12-2008, 18:12
Aha czyli oficjalna wersja jest taka że jest to SHELBY GT 500 ok rozumiem :fcp1

PMN
05-12-2008, 23:28
Pass.
Prawda jest taka, że jest to GT500 - NIE Super Snake.

Nie chce mi się dłużej tego tłumaczyć.

:563:

mouzes
06-01-2009, 14:30
poza tym auto pira jest chyba czerwone z tego co pamiętam

Pinki
06-01-2009, 17:45
poza tym auto pira jest chyba czerwone z tego co pamiętam

nie jest niebieskie

Iza i Miki
16-02-2009, 22:10
jesli chodzi o forda to Super Snake z 1967 roku pali mi plus minus 45 litrów.

mustang supercharged z 2005 pali mi ok 20 i wiecej litrow.

za to dodge charger daytona (hemi) z 2006 roku zachowuje sie calkiem niezle ze spalaniem ponizej 20.

Co do mustanga foosa to spalil mi w okolicach 15 litrow po miescie. Trasy nie pamietam bo generalnie nie zwracam uwagi na spalania w autach.

Mowie tutaj o spalaniu w miescie bo wiekszosc tras robie po miescie.
Jesli chodzi o trase to supercharged rzeczywiscie ok 15 litrow, daytona 11 przy normalnej jezdzie a 16 przy palowaniu na maksa.

pozdrawiam
MIKI

Iza i Miki
16-02-2009, 22:18
A tak nawiasem mówiąc jak ktoś chce mieć auto amerykańskie i instaluje do niego gaz to nie fan tylko profan.
;)
Jak Cię stać na konia to i na bat powinno.

Miki

Pinki
17-02-2009, 00:28
Iza i Miki, coś to wnosi do dyskusji ?