witam,
na schemacie klimatyzacji jest takie urządzenie oznaczone jako A35 w wersji niemieckiej. Nazywa się to "Motorsteuergeraet" i steruje pewnym przekaźnikiem, który notorycznie cyka mi w skrzynce. Czy to A35 to jest komputer glówny auta? Jeśli nie, to gdzie to znaleźć i jak wygląda. Dziękuję bardzo za odp.
Moze na poczatek uzupelnij profil bo na razie to wychodzi ze pytasz o escorta
zerknij tu [URL=http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=jblack&b=1]http://images.chomikuj.pl/button/jblack.gif[/URL
Moze na poczatek uzupelnij profil bo na razie to wychodzi ze pytasz o escorta
pytam o galaxy. Dokładnie to jest to schemat od TDI z elementem A35. Ale "Motorsteuergeraet" jest w każdym typie silnika i potrzebuję widzieć, czy to nie jest aby KOMPUTER GŁÓWNY.
Ale nie w kazdym galaxy ma symbol A35 , np w vr6 jest to J220 a to tobie powinno zalezec na tym aby ulatwic sprawe tym co chca ci odpowiedziec a nie utrudnic poprzez zmuszenie ich do wertowania schematow wszystkich wersji silnikowych galaxy/sharana w mkI i mkII.A motorsteuergerat to jest sterownik silnika czyli po twojemu komputer glowny
. Tak pobierznie przejrzalem schematy niemieckie od sharana mkI czyli 95-2000 i tam nie ma sterownika zaczynajacego sie na A - wszystkie oznaczone sa J i cyferki - z kolei na schematach fordowskich w TIS (ktorych nie uzywam z uwagi na kiepska czytelnosc ) sa elementy zaczynajace sie na A ale nie ma A35 - dopisz o ktory rocznik ci chodzi (i czy klima reczna czy klimatronik )albo zamiesc schemat bo najwyrazniej masz inny.Dolozylem schematy losowo wybrane dla diesla mkI
Forum dalej uszkadza archiwa ... chyba zadnemu modowi nie zalezy aby to dzialalo poprawnie :566:
Zamiescilem plik tu:
http://rapidshare.com/files/137104410/kll.rar.html
Aha jeszcze jedno sterownik silnika w kazdej z wersji jest pod licznikiem
W programie Autodata A35 dla wszystkich wersji silnikowych oznacza Engine Control Module(ECM) czyli Moduł sterujący silnika .
Prawdopodobnie chodzi o wentylator chłodnicy ale nie jestem pewien.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
dami17, dzięki, więc zgadzało by się z tym kontrolerem. Wentylator chłodnicy albo coś, co nagrzewa instalację i powoduje spadek napięcia (aż przekaźnik klimy odłącza kompresor).
Dla innych forumowiczów:
na załączonym schemacie jest urządzenie, o które mi chodziło: A35 podpięte do K256. Nawiasem mówiąc, ten K256 też mnie interesuje, jaką on DOKŁADNIE pełni tam funkcję...
Schemat klimatyzacji w G 1.9 TDI 96-00 załączam, może ktoś skorzysta.