Zobacz pełną wersję : Dobieranie lakieru?


vectra1
31-08-2008, 13:49
Witam.
Jak to jest z dobieraniem koloru lakieru? Mój lakiernik twierdzi, że bardzo trudno jest dobrać kolor, kiedy samochód jest w lakierze rozpuszczalnikowym a obecnie stosuje się tylko lakiery wodne. Podobno jest taki wymóg unii o zakazie stosowania lakierów rozpuszczalnikowych. Czy to prawda. jestem laikiem w tej dziedzinie a nie wiem na ile są wiarygodne słowa mojego
lakiernika. Robiłem reperaturki tylnych błotników i nie jestem zadowolony z lakierowanych elementów. Mój jest granatowa perła z odcieniem fioletu a na polakierowanych elementach jest odcień niebieskiego i niestety widać różnicę. Tłumaczenia lakiernika jakoś mnie nie przekonują, ale może to prawda? lakiernicy na forum będą znali temat. Z góry dzięki za odpowiedzi.

przemek.ku80
31-08-2008, 14:02
Moim zdaniem to powinieneś zmienić lakiernika. Bo zauważ że większość samochodów po wypadkowych ściąganych do Polski jest o wiele starsza niż twój samoch.. I jesli samochod jest robiony przez dobrego lakiernika to taki normalny klient jak ja czy ty nie zauważy różnicy w odcieniu. Ale dobrego lakiernika ciężko znależć , ja osobiście mam takiego u siebie w rodzinnym mieście. A co do tego co ci malował auto to nic dziwnego że opowiada ci róznej historyjki o przepisach uni itd. poprostu musi pogadać jak coś zrypał.pozdro. :fcp4

Kowalu
31-08-2008, 14:19
Nie spotkałem sie z czyms takim zeby nie dało sie dobrac lakieru. Moze to jakis nowoczesny lakiernik i lakier z 99roku to juz za stary zeby go dobrał

heon
04-09-2008, 11:01