Zobacz pełną wersję : Shelby GT500 - ile jest w PL
Na wstępie witam wszystkich.
Staram się zgromadzić informacje na temat ilości Shelby GT500 w PL.
Wiem o trzech (które widziałem na zdjęciach):
1. czarne coupe/białe pasy (bodaj Łódź); rej. EL
2. pomarańczowe cabrio/srebrne pasy; rej.ZPL
3. niebieskie coupe/biale pasy, rej.D2 (bodaj Wrocław)
Teoretycznie jest jeszcze egzemplarz posiadany przez Piro (czyżby red.Pirowski?) z tego forum.
Czy można gdzieś zobaczyć jakiekolwiek zdjęcie tego auta? I ew. specyfikację, bo raz obija mi się o uszy KR, a innym SS...
Pozdr,
PMN
Teoretycznie jest jeszcze egzemplarz posiadany przez Piro (czyżby red.Pirowski?) z tego forum.
Czy można gdzieś zobaczyć jakiekolwiek zdjęcie tego auta? I ew. specyfikację, bo raz obija mi się o uszy KR, a innym SS...
On jest nawet praktycznie ;)
Jest to SS a specyfikację ( z grubsza ) znajdziesz w TYM (http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?f=27&t=37638&st=0&sk=t&sd=a) wątku.
Czyli Piro, kupił(eś) KR'a i kazałeś zmodyfikować go pakietem SS? Jeśli tak, to tak jakbyś kupił sobie np. obraz Gogha i zamalował go np. Dalim :D
Ponawiam, czy można gdzieś zobaczyć zdjęcia/filmy z udziałem tego auta? W relacji z wizyty w Niemczech nie dostrzegłem, a jestem bardzo ciekaw (pewnie nie tylko ja).
KR czy SS to ewenement, prawie zjawisko. KR z nałożonym SS? Biały Kruk.
Przemo1903 04-09-2008, 22:22 Piro ma oryginalnego Super Snake bez żadnych przeróbek
Piro ma oryginalnego Super Snake bez żadnych przeróbek
to prawda :) nawet nim mnie przewiózł :)
OT Przemo1903, kupiłem inne felgi bo trafiła mi się bardzo okazyjna cena, ale THX za pomoc i chęci EOT
Przemo1903 05-09-2008, 08:41 Piro ma oryginalnego Super Snake bez żadnych przeróbek
to prawda :) nawet nim mnie przewiózł :)
OT Przemo1903, kupiłem inne felgi bo trafiła mi się bardzo okazyjna cena, ale THX za pomoc i chęci EOT
Ja też, ja też kopa ma niesamowitego mimo że jeździłem jak miał "tylko" 600 KM a nie 725KM :fcp1
Wojtas35 06-09-2008, 17:13 Ja nawiązując do tytułu widziałem jeden egzemplarz Shelby Gt 500 ale gdzieś na internecie na polskich blachach
WITAM wszystkich.
czytam wasze opinie bo wlasnie zakupilem SHELBY GT500 NIEBIESKI W BIALE PASY - tak jak piszecie 09-2008 to ostatni dzwonek przed wprowadzeniem nowych barier na takie samochody. TAK ZE jest nastepny w Polsce . woj Swietokrzyskie.
tomiscorpio 09-09-2008, 21:43 jakies moze fotki??
Pokaze przy samym kupnie moze w nie najlepszej jakosci - za co przepraszam
http://www.tuning-design.pl/images/stories/Mustang/m3.jpg
http://www.tuning-design.pl/images/stories/Mustang/m1.jpg
http://www.tuning-design.pl/images/stories/Mustang/m2.jpg
http://www.tuning-design.pl/images/stories/Mustang/m31.jpg
http://www.tuning-design.pl/images/stories/Mustang/aa.jpg
http://www.tuning-design.pl/images/stories/Mustang/aaaaa.jpg
ALUSTAR - palce lizać :fcp26
A jest już po tej stronie Wielkiej Wody?
Jeśli tak, to może jakiś spocik FCP w świętokrzyskiem, bo bardzo chciałbym zobaczyć z bliska :fcp2
Wlasnie plynie . minelo juz 2 tyg - napewno lada dzien bedzie .
Jestem za - napewno powiadomie i wrzuce fotki
a płynie w kontenerze czy samochodowym ??
bo coś ostatnio słyszę że róże rzeczy się z autami z kontenerów w portach dzieją :(
Wiesz ze nie wiem. Bo to brat mi wyslal razem z NOWA RAV 4 . Tylko dwa w kontenerze ida aby nic sie nie stalo . nawet ma Pokrowiec z Kobra . Wszystko jak z jajkiem . Bede pisal jak przyjdzie i pokaze fotki
tomiscorpio 11-09-2008, 17:01 ladniusi
no w kontenerach zdarzaja sie rozne rzeczy ale bez przesady. nie jest tego wiecej niz szkod w transporcie na samochodowcu. bo rozumiem,ze odbierany bedzie w gdyni??
normalnie KITT (Knight Industries Three Thousand) tylko, że w paski *-*
Tylko pogratulować takiego autka ^^
Auto ładne:) choć dla mnie osobiście istnieje tylko jedno GT500... a jest nim model pierwotny jak z filmu 60 sekund - Eleonore:)
tomiscorpio 14-09-2008, 00:52 Auto ładne:) choć dla mnie osobiście istnieje tylko jedno GT500... a jest nim model pierwotny jak z filmu 60 sekund - Eleonore:)
no tak to juz jest ze jeden woli shelby drugi tddi :fcp2 :fcp2 :fcp2
ALUSTAR, gratuluję - skąd jesteś ze Świętokrzyskiego? Stalowa Wola?
Do Skarżyska płynie właśnie odwrotność Twojego - biały/niebieskie pasy ;)
@Przemo1903 - Piro pisał, że ma KRa, a to jest fabrycznie zmodyfikowane auto. KR ma znacznie większą wartość niż SS. Pakiet SS można sobie dokupić w dowolnym momencie za 27k$.
KR i SS to dwa różne pakiety! W wielu punktach się wykluczające!
Stąd moja prośba o sprecyzowanie. Poproszę Piro o odpowiedź, jeśli nie zechce, może ktoś z oglądających przedstawi więcej szczegółów.
Starachowice - to widze ze Shelby GT500 w tej okolicy bedzie duzo ( to fajnie ) ??
Bialy - Piekny ..
A propo smiesza mnie opinie co kto woli. Ja tez bym wolal jeszcze cos ale mnie nie stac,
Myślałem również nad niebieskim i czerwonym :)
Jakie wyposażenie? Jeśli '08 to ZTCP Sirius masz w serii, HID? Shaker 500 czy 1000? Upgraded interior?
Pamiętaj o zakonserwowaniu spodu :)
Cholera, wychodzi mi 6x GT500 w PL, w tym dwa w odległości 15km od siebie :)
Daj znać jak będziesz miał auto, wybierzemy się na hamownię. Słyszałem o wielkich rozbierznościach w trzymaniu serii, ciekawe jak to będzie w rzeczywistości.
BTW. Czy Vtech nawiązał jakąś bliższą współpracę z Shelby, lub SVT?
Przemo1903 14-09-2008, 20:42 @Przemo1903 - Piro pisał, że ma KRa, a to jest fabrycznie zmodyfikowane auto. KR ma znacznie większą wartość niż SS. Pakiet SS można sobie dokupić w dowolnym momencie za 27k$.
KR i SS to dwa różne pakiety! W wielu punktach się wykluczające!
Stąd moja prośba o sprecyzowanie. Poproszę Piro o odpowiedź, jeśli nie zechce, może ktoś z oglądających przedstawi więcej szczegółów.
Mówię To co mi Piro powiedział i to co widziałem a poza tym to zostałem tym autem przewieziony więc wiem co posiada :fcp1
Szkoda, że Piro nie napisze dokładniej o swoim (chyba najbardziej interesującym w PL) GT500.
Widzę, że w inny sposób niczego się nie dowiem...
Przemo, z całym szacunkiem - nadal nie wiem czy to KR czy SS (jak mogłoby wynikać z avatara Piro).
Piszesz, że zostałeś przewieziony i wiesz co posiada, rozumiem, że chodzi Ci o "performance" - iloma seryjnymi lub lekko dłubanymi GT500 jeździłeś wcześniej? Albo, iloma 500+ konnymi autami? Jeśli masz spore doświadczenie, to zapewne Twoja "dupohamownia" jest wiarygodna. Jeśli nie - potrafi mocno oszukiwać :)
Nie kwestionuję mocy Shelby'ego Piro - naprawdę jestem BARDZO ciekaw tego auta!
Piro - proszę, wrzuć jakiekolwiek foto, video - cokolwiek!
Peace and love :)
PMN
alfatech 16-09-2008, 10:31 a płynie w kontenerze czy samochodowym ??
bo coś ostatnio słyszę że róże rzeczy się z autami z kontenerów w portach dzieją :( mnie porychali zderzaczek - pastę polerską zejdzie no ale jednak porychali :fcp5 - płynął w kontenerze a babole odwalają najczęściej w porcie docelowym :fcp25
OK, jest tak:
1. Umowa przedwstępna z Shelby podpisana, z pomocą internetu i skanera. Umowa finalna zostanie zawarta za miesiąc, jak się upiję i przetrzymam podróż Lufthansą za ocean.
2. Moje GT500SS ma numer produkcyjny #912/1000 (2008). Nie ma cech szczególnych poza zabudowanym pakietem Supersnake. Pakiet ten tak naprawdę sprowadza się do kilku zmian istotnych i kilku wtop fabryki:
- autograf Carolla Shelby-ego w desce rozdzielczej + certyfikat + kubek do kawy. Dobre, kawa smakuje, autograf ładny, umieją napisać moje nazwisko na czerpanym papierze. Caroll Shelby ma 86 lat więc cieszę się że mam jego autograf w 2 miejscach (w aucie i w certyfikacie). Więc same zalety.
- coś w rodzaju interior upgrade plus - mam dodatkowo kobrę na podłokietniku, trzeci pedał z wężem z metalu, felgi 20' (forged supersnake Alcoa, fajnie się kruszą na naszych dziurach, a żeby wymienić trzeba odesłać zepsutą bo to limited ediszyn i nie da się tak zwyczajnie kupić nowej nawet jak się jest szejkiem z Bahrajnu....), ponoć lepsze hamulce (przeważnie różnią się tym że mają zamiast 2 dużych tłoczków trzy mniejsze, ale liczy się to za Bóg wie jaki postęp) oraz kilkanaście stylistycznych drobiazgów (gałkę zmiany biegów, kilka dodatkowych obszyć skórą, wszelakiej maści znaczki i plakietki tu i ówdzie, etc etc.
- większe przepustnice i alternatywny dolot. Myślę że działa ale nie mam porównania. Wiem że GT500 ma inny ale nie mam takiego żeby porównać jego sprawność.
- kompresor na śrubach Lysholma o wyporze 2.8 litra na obrót (fabrycznie na śrubach Rootsa o wyporze 2.0 litra na obrót) ale w ramach zemsty z kółeczkiem 3,25 cala (zamiast seryjnego 3,0 cala) żeby nie było łapania gwiazd za ogon. Ma boski znaczek "gold edition" na korpusie (fabryczny jest zwyczajnie czarny) i ma mieć homologacyjnie 725 KM / 1000 Nm. Na hamowni zrobił 712 KM / 980 Nm. Więc tyle ma i już.
- maska z karbonu - nie dostałem jej od razu, bo jak się okazało, rozwarstwiała się przy prędkościach ponad 140 mil (ledwo nieco ponad 200 km/h) i czekałem na nią 5 miesięcy po odbiorze auta. Sam nie wiem czy ją zakładać, bo na moje oko ma potworny drag (opór powietrza) i jedyne co jest w niej piękne to fakt, że wygląda jak ta z 1967 roku i fajne literki "S H E L B Y". Ale z moją bieżącą (taką samiusią jak w GT500 ale wykonaną zamiast z blachy to z jakiegoś kevlaru/plastiku/carbonu (nie wiem czego bo jest polakierowana ale jest lekka jak próchno i przy 200 km/h trzęsie się jakby miała odpaść) na pewno opory powietrza są mniejsze. Już 320 km/h jechałem (na 345 km/h jakie ma to cudo ponoć rozwinąć, po roku czasu deptania gazu do dechy)
- śmieszny taki karbonowy spoiler poniżej zderzaka i wloty powietrza do chłodzenia hampli z przodu, które nomen omen nie wiem czy działają
- inne zawieszenie, które ma dodatkowe elementy "a'la wahacze" we wściekle niebieskim kolorze i jest o cal niższe niż w GT500. Wiem, uwadziłem już 2 razy brzuszkiem :(
- Mnóóóóóstwo elementów stylistycznych pod maską w tonie 50-centa , w tym wściekle niebieskie pokrywy głowic silnika, aluminiowe koreczki do wlewów wszystkiego co wlać można, większy intercooler wodny (widzę że duży, ale jednakowoż wygląda jakby go Mexykanie na kacu w poniedziałek spawali) i aluminiowe przykrywki na bezpieczniki i inne pokrywki (żywcem przypominające mi łańcuchy na szyjach amerykańskich raperów).
-------------------
Ogólnie moim zdaniem poza blichtrem i autografami oraz lepszymi bądź gorszymi upgrade-ami (które za pół oficjalnej ceny da się od Shelby, Steeda lub Scott Drake kupić - to jest to zwykłe GT500. Mam nadzieję że Caroll nie zastrzeli mnie za taką opinię :) Moc ponad 700 KM robi, to wiem bo mierzyłem. 3,6 sek do setki, 10 sek do 200. Ale auto prościutkie, że u kowala da się je naprawić.
A moje GT500SS wystroiłem sobie sam. Sorki, ale nie mam ochoty zaakceptować strojenia fabrycznego, które żre 2 litry więcej średnio paliwa tylko dlatego, że komuś nie chciało się pomyśleć. W końcu jestem z Vtech ;)
Lubię je pomimo wad. To auto pozornie tandetne. Ale teraz napiszę opinię dla dorosłych (masz mniej niż 18 lat - kliknij tutaj - www.disney.com (http://www.disney.com) )
.... to auto nie przedłuża penisa jak Porszawki kupione przez Yuppies w średnim wieku. To auto dla prawdziwego faceta. Albo masz długiego od razu, albo kup Porsche. :D
Zapomniałem dodać o takich dobrach jak radyjko z nawigacją (dokładnie psu na buty, ale nie ma innej opcji w SS), cyfrowa klima , która różni się tym od tej z GT500 że jest cyfrowa w sensie że umie ustawić zadaną temperaturę (choć jankesy nie zmusiły się do jej wyskalowania w liczbach wymiernych) i ma aluminiowe pokręcałki zamiast plastikowych). Ma HID (i co ciekawe, ustawili je od razu w wersji europejskiej, podobnie zresztą tylne światła, wiedząc gdzie powędruje auto, choć licznik w milach mogli sobie darować).
Mam też dyferencjał 3.72 :1, na kutych planetach firmy Ford Racing (fabrycznie 3.32 :1 ), skrzynię Tremec z Short Shifterem, synchronizatorami stożkowymi (kto wie co to jest ? Zmieniałeś kiedyś bieg na półsprzęgle i masz całe palce ? To nie masz Tremeca ze stożkami. Ta skrzynia sama "wciąga" biegi urywając palce właścicielowi. Zmiana jest szybka jak diabli, choć o bezbolesności nie piszą :D ) i gałką zmiany biegów z kobrą, a jakże ;), oraz alumniowy wał napędowy o dwóch punktach podparcia (GT500 - trzy punkty, stalowy) który to ma taką zaletę, że fajnie zahacza mi o kostkę brukową na podjeździe jak pod chatę zajeżdżam bo jest najniższym punktem podwozia a jeszcze złośliwie obraca się. Jak gazu dodam to ponoć nawet iskry idą jak z tarczy szlifierskiej - ale nie widzę tego bo za kółkiem siedzę. ;) Ogólnie wlecze tą rurą z aluminium po ziemi prawie co na polskie drogi jest samym szczęściem.
Mam też boski wydech firmy Borla, dostarczony oczywiście fabrycznie, samyj łutszyj jak mawiają Rosjanie, sprowadzający się do tego, że ma on kolektory rurowe kryte ceramiką, katalizatory metalowe (a nie ceramiczne), potem dłuuuuugo długo nic, a potem tłumiki pojemnościowe na końcu, z fajnymi końcówkami z napisem Shelby. Jak jechać tak 120 (co przeważnie jeżdżę) to mają wbudowany system zachęty żeby jechać szybciej lub wolniej - zaczynają wpadać w taki rezonans że plomby z zębów się sypią. A że nie jestem piękną osiemnastką, żeby nie mieć plomb, to nieco mi to przeszkadza (wolałbym już 2 x przepływowy tłumik na każdą z głowic niż koncepcja typu 3 metry rury i wieeeeelga pucha żeby bassssss był).
Jest też ostrzejsza szpera (LSD, Limited Slip Differential, nie mylić z Lyserg-Säure-Diäthylamid ;) ) która jest skuteczna (choć nie wiem jaka jest ta w GT500 i czy w ogóle jest) ale ma wadę taką, że skrzypi jak wieko od trumny jak nie jechać po prostej. Jak się wsłuchać w jej jęki, to mówi ona - "czy nie miało być na wprost szefie ?" tylko tak niewyraźnie.
...i tyle wyzłośliwiania się. Auto kocham, zabiję jak ktoś powie że jest do dupy. To że ma tandetne plastiki i jest proste jak mój mózg nie zmienia faktu, że ma ducha Shelby-ego i jest proste jak amerykański kowboj. I jak dodać gazu, to adrenalina wylewa się uszami. Właśnie wystartowałem (nie wiedząc, że mam startować) w wyścigach o mistrzowstwo Hiszpanii na 1/4. Autem z pełnym załadunkiem, w kasku za 15 euro, kupowanym na szybko w panice, żeby mnie dopuścili. Porsche Turbo i wszelakie Vipery, RX8, Ferki i Corvetty zostały odprawione z kwitkiem. Dopiero wreszcie Viper z dobudowanymi sprężarkami i nitrem dał mi radę. W finale..... I za to lubię Shelby. Prosto i skutecznie.
-----------------
Jak chodzi o strojenie 4.0 / 4.6 / 5.4 - mam fabryczne oprogramowanie do tego (Ford Racing) i nie ma żadnych kłopotów ze strojeniem dowolnej konfiguracji (także z kompresorami dodanymi do wolnossących lub upgrade-ami do GT500). W firmie leżą już kółeczka Steeda, napinacze, kompresor TVS 2.3 (silver edition) i sporo rozmaitych części i gadgetów. Mam nadzieję że narodzi nam się klub posiadaczy czegoś co ma 4.0 + pojemności ... :D
-----------------
Z Carollem w sprawach biznesowych widzę się za 3 tygodnie. Liczę na to że dystrybucja europeizowanych wersji Shelby wraz z ich homologacją będzie możliwa. Pożyczę Mu od nas wszystkich zdrowia i poproszę o dedykowany autograf dla Ford Club Polska - mam nadzieję że się zgodzi. To w końcu porządny gość jest :)
alfatech 18-09-2008, 09:03 Hej ! :)
Jak chodzi o strojenie 4.0 / 4.6 / 5.4 - mam fabryczne oprogramowanie do tego (Ford Racing) i nie ma żadnych kłopotów ze strojeniem dowolnej konfiguracji (także z kompresorami dodanymi do wolnossących lub upgrade-ami do GT500).
a taka przyjemność u Ciebie ile będzie kosztować ? Chodzi o 4,6 GT ........ zakupiłem właśnie Predatora ,ale jeszcze nic nie dłubałem bo nie przyszedł poza tym jeżdżę od tego poniedziałku i na razie poznaję auto z "bananem na ryju" :)
Mam nadzieję że narodzi nam się klub posiadaczy czegoś co ma 4.0 + pojemności ... :D w sumie to już jest :) ( pisałem na PW ale chyba nie miałeś czasu czy cóś :) ) nawet 2 GT500 są reszta to "zwykłe" V6 i V8 oo i są 2 Bullit'y z 2008 :) .
Co prawda dopiero raczkujemy ale nie było w PL forum Mustanga z prawdziwego zdarzenia tym bardziej klubu. Jak znajdziesz chwilkę to zapraszam http://mustangklub.pl
Piro, na wstępie dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
Byłem bardzo ciekaw Twojego auta, Don twierdził, że zainstalowali Ci SS maskę, 3,73 i lower control arms, oprócz tego mówił o "paru gadżetach", które sam dołożyłeś :)
Ad.1 Gratulejszyn
Ad.2 Gratulejszyn 2+ :)
Nie strasz z Alcoa... Właśnie takie kupiłem - co prawda Twoje mają napis "Super Snake", a moje "Shelby Forged", ale to te same koła. 9x20 przód i 9x20 tył u mnie. Wiem, że Shelby miał wypuścić 11x20 ale jak kupowałem jeszcze tego nie było.
Na jakich oponach jeździsz? Ja zdecydowałem się na Nitto (Invo przód, 305/35 - 555R tył).
Auto kupiłem pomimo, że nigdy takim nie jechałem, ba! nawet nigdy nie widziałem na żywo. Przemawia do mnie amerykańska legenda ;) Poza tym, mam już trochę dość BMW.
Jaki czas (ET) udało Ci się zrobić w Hiszpanii? Mierzyli 60ft?
Może chcesz sie pozbyć części gratów, planowałem sprowadzić sam, ale jeśli są na miejscu i w dobrej cenie... ;)
1. 3.73 FRPP - macie? założycie?
2. CAI - może być FRPP, albo JLT lub C&L
3. Bassani catback - z kolektorami jeszcze zaczekam
4. Handling pack - lub coś podobnego (planowałem zakup u Evo perf)
5. Mam '07 więc muszę wymienić koło pasowe, myślę, że zamiast standard '08 zamówić większe, z podziałką. No i oczywiście kółko kompresora+napinacz, pasek itd. Narazie chciałbym raczej pozostać przy seryjnym - z tego co kojarzę, jakieś okolice 550RWHP powinno się udać uzyskać...
6. SS maska, albo lekka seria - zapinki są? :)
7. Najprawdopodobniej lower control arms, a szczególnie gumowe el. na poliuretanowe (by zapobiec skakaniu kół przy starcie)
Ogólnie, najbardzie boję się zawieść zawieszeniem (co raczej nastąpi), oraz osiągami. Szczególnie, że mam '07 gdzie jak wiesz wadliwy fabryczny filtr powietrza potrafił zabrać kilkadziesiąt koni.
Seryjnie GT500 ma szperę. Jeśli Twoja strzela, być może masz coś na wzór DetroitLockera, wymień na Torsena, będzie cicho, a DT mogę od Ciebie odkupić :)
Już fabryczne GT500 jest podobno potwornie przelane + mega bezpieczny zapłon. Nie rozumiem, dlaczego w tym aucie nie ma knock sensorów! To już IMO przegięcie.
Pewnie jak tylko odbiorę auto wpadnę do Was/Ciebie w odwiedziny :)
Choć myślę nad przechowaniem go w garażu pod pokrowcem do wiosny...
Deftronic 05-10-2008, 18:16 Witam.
Jestem Jacek :). Nowy na forum - dzisiaj się zarejstrowałem. Przy okazji wrzuciłem parę zdjęć mojego Shelby GT500 08 w kolorze Graber Orange z czarnymi pasami. Mieszkam co prawda od paru lat w UK, ale bywam kilka razy do roku w kraju. Niecały tydzień temu wróciłem Mustangiem z dwutygodniowego pobytu w pomorskim. Pozdrawiam.
tomiscorpio 05-10-2008, 18:45 Witam.
Jestem Jacek :). Nowy na forum - dzisiaj się zarejstrowałem. Przy okazji wrzuciłem parę zdjęć mojego Shelby GT500 08 w kolorze Graber Orange z czarnymi pasami. Mieszkam co prawda od paru lat w UK, ale bywam kilka razy do roku w kraju. Niecały tydzień temu wróciłem Mustangiem z dwutygodniowego pobytu w pomorskim. Pozdrawiam.
a do czego wrzuciles te fotki?? lub gdzie
.KotSylwester. 05-10-2008, 18:54 Fajosko. Chyba im więcej Shelby GT500 w Polsce tym tylko lepiej!
Pozdrawiam!
No i czekam na jakieś fotki tutaj :D
Deftronic 05-10-2008, 19:18 Cześć!
Zdjęcia wrzuciłem na "Moje auto", strona główna klubu.
Niestety brak zdjęć, a mój profil jest pusty...
Wie może ktoś, dlaczego?
Gdzie mogę ewentualnie wrzucić te zdjęcia?
Ogólnie musimy się skrzyknąć i zrobić mały Team Shelby w Polsce :D
3.73 luźne mam. Jak trzeba to zakładamy :). Nawet z uprzejmości zegary przestawię żeby prędkość poprawnie pokazywały :D
Co do maski SS to pianę mam na twarzy. Maska rozwarstwia się przy dużych prędkościach bo wytwarza za duży drag (lakier pęka powyżej 250-280 km/h). Ja rozumiem że w USA jeździ się powoli bo każdy szeryf ma giwerę, ale trochę to dziwne jak auto może pojechać ok. 340 km/h żeby maska rozpadła się przy trzystu.
Deftronic 07-10-2008, 10:16 Ok. Tym razem zdjęcia "weszły" - Mustang gotowy do wglądu.
Też zastanawiałem się nad kupnem Shelby SS, ale... trochę cena mnie przeraziła w stosunku do tego czym jest ten Mustang. Uważam, że trochę przegieli. Dlatego zdecydowałem się na GT500 i... nowego Nissana GTR w wersji Kuro Black. Za niecały rok odbiór. W UK cena oczywiście jest o ok.30% niższa niż w UK. Wiecej aut nie planuję.
Póki co...
Podaj jakis link do zdjec bo nie wszyscy moga go odszukac
Deftronic 07-10-2008, 11:13 Link do zdjęć (szkoda, że tylko 8 można załączyć):
http://www.fordclubpolska.org/mojeauto2.php?id_auta=329
A tutaj link do jazdy GTRem na Silverstone (Nissan Academy). Za kierownicą Magda, moja żona :). Ja mogłem tylko sobie popatrzeć... :(
Driffting na 350Z
http://uk.youtube.com/watch?v=14Mf4h_BTSg
Nauka jazdy GTR
http://uk.youtube.com/watch?v=Up89svtvcAA
Ogólnie musimy się skrzyknąć i zrobić mały Team Shelby w Polsce :D
3.73 luźne mam. Jak trzeba to zakładamy :). Nawet z uprzejmości zegary przestawię żeby prędkość poprawnie pokazywały :D
Co do maski SS to pianę mam na twarzy. Maska rozwarstwia się przy dużych prędkościach bo wytwarza za duży drag (lakier pęka powyżej 250-280 km/h). Ja rozumiem że w USA jeździ się powoli bo każdy szeryf ma giwerę, ale trochę to dziwne jak auto może pojechać ok. 340 km/h żeby maska rozpadła się przy trzystu.
OK, jak jakaś burza nie porwie mi konteneru, a potem nie rozkradną go celnicy, to mam nadzieję wkrótce się pojawić :D
Słyszałem o słabej jakości wykonania maski, podobno szczególnie dużo trzeba się napracować przy samodzielnym montażu. Najwięcej problemów stwarza maska "gotowa" do zakładania :)
Masz przesłonięte od spodu wloty? Słyszałem, że pierwsze "ewolucje" maski z pełnym przelotem powodowały, że auto gasło po wciśnięciu sprzęgła np. przy 120km/h. MAP(MAF - nie pamiętam co tam jest), głupiał...
Deftronic 07-10-2008, 18:45 Łoj! Małe sprosotwanie mojego postu. Miało być:P cena w UK jest ok.30% niższa niż w PL.
Wiecej aut nie planuję.
Póki co...[/quote]
A co garaż za mały? ;)
No jeśli chodzi o Forda i Nissan, to kupiłeś wszystko co tam sie nadaje do kupienia, ale np. taki Dodge Challenger - milusie autko, yne?
Deftronic 09-10-2008, 09:44 Nooo... był przez moment (tj. miesiąc) taki pomysł, ale... Niestety :(. UK jest za "małe" na takie furki. Poza tym pierwsza seria była dostępna tylko z automatem. Trochę bez sensu jak dla mnie. No, ale fakt nowy Dodge Challenger (sylwetka!) z HEMI6.1 i tym charakterystycznym bulgotem jest naprawdę super...:)
Kamisek2 10-10-2008, 19:57 Piro, gratki za fajne autko.
Tak z ciekawości ile dałeś za nie + opłaty itp. ?
Jak nie chcesz nie pisz :fcp26
...a tu się troszkę złamało :fcp4
http://pl.youtube.com/watch?v=CcXhjH0he ... re=related (http://pl.youtube.com/watch?v=CcXhjH0hex0&feature=related)
...dostał dachem w bańkę :fcp2
Kamisek2 15-10-2008, 18:23 heko, ała :P
Ale to jest Cabrio bleee :571:
Piro - auto pierwsza klasa gratulacje! no i ten opis wyczerpujący :fcp1
Wiatam - po dlugim oczekiwaniu wreszcie jest .
Przebieg 422 Km
Rok prod 2008
5,4 l V8 - SHELBY GT500.
LEPIEJ PUZNO NIZ WCALE ALE DOTARŁ BEZ NAJMNIEJSZEJ RYSKI - POPROSTU PEREŁKA.
nawet w nazwie juz nie ma Mustanga tylko FORD SHELBY GT500
:fcp2 :fcp1 :fcp3 :fcp2 :fcp1
Deftronic 26-10-2008, 07:28 GRATULACJE! :fcp26
Kamisek2 26-10-2008, 10:34 ALUSTAR, Mmmmmmmmiodzio ! :fcp4
Tak w ogóle to ostatnio (heh ostatnio jakoś w wakacje), widziałem jak ktoś na lawecie ciągnął nowego błękitnego mustanga :fcp14
No ALUSTAR gratulacje. Piękny Mustang. ;]
Jest kolejny w dodatku na sprzedaż:
http://moto.allegro.pl/item460507690_fo ... olsce.html (http://moto.allegro.pl/item460507690_ford_shelby_gt_500_5_4_v8_w_polsce.h tml)
Auto znajduje się w Iławie. Będzie test w TVN Turbo od niedzieli 9 listopada.
Czyli jest już sześć...
tomiscorpio 29-10-2008, 14:14 Jest kolejny w dodatku na sprzedaż:
http://moto.allegro.pl/item460507690_fo ... olsce.html (http://moto.allegro.pl/item460507690_ford_shelby_gt_500_5_4_v8_w_polsce.h tml)
Auto znajduje się w Iławie. Będzie test w TVN Turbo od niedzieli 9 listopada.
Czyli jest już sześć...
w czerwcu z usa sprowadzony a jest na niemieckich blachach , statki pierw do niemiec trafiaja?
tomiscorpio, tak Piro też miał niemieckie blachy bo auto odbierał właśnie tam
Piro też miał niemieckie blachy
U nas podatek VAT wynosi 22%, w Niemczech 19% ot i cała filozofia...
A rejestrując auto sprowadzone z UE, nie płacimy już VATu w PRLu, bo zapłaciliśmy na terenie wspólnoty. :fcp2
pozatym są tam jakieś migawki, że u nas trzeba odrazu zapłacić a w niemczech jest na to jakiś czas
Widzialem tego czerwonego na sprzedaz - musze przyznac igla. Nowka.
Wlasciciel powiedzial ze mosial wrocic z niemiec bo na lawete sie nie zmiescil.
Tez Piekny - Nawet bylem z zamiarem kupna ale chcialem tylko granatowy.
Zrobilismy rundke i to bylo to... Wtedy cena byla zaporowa ( 280 000 zl )
A teraz mam takiego jak chcialem za 170 000 zl i nowke z salonu 2008 r.
Kamisek2 31-10-2008, 15:56 http://www.autokrata.pl/ogien/4842/mroczny_kon_saleena/
Ciekawe ile przyjdzie zapłacić za to :)
Auto ładne:) choć dla mnie osobiście istnieje tylko jedno GT500... a jest nim model pierwotny jak z filmu 60 sekund - Eleonore:)
eleonore to byla tylko nazwa wymyslona przez glownego bohatera filmu, kolejny maniak nie majacy pojecia o GT500
Deftronic 31-10-2008, 18:29 No nie do końca :).
W oryginalnym filmie z początku lat 70-tych, samochód Halickiego (polecam poszukać na sieci kto to był) - Ford Mustang Mach1 nazywał się Eleonore. W dodatkach na DVD można zobaczyć ten samochód, oraz posłuchać między innymi o nim, wypowiedzi wdowy po Halickim (w tle za nią stoi to samo auto - mocno pokiereszowane, ale na chodzie - które brało udział w kręceniu słynnej sceny pościgu za Halickim i to jest właśnie oryginalna Eleonore).
Polecam gorąco oryginalny film z fantastycznymi scenami kaskaderskimi i bardzo długą sekwencją pościgu. Współczesny remake filmu to już jest bardziej "fantastyka" oraz dla fanów Need For Speed... :fcp2
tak znam ale ten samochod sie tylko dla potzreb filmu tak nazywal
Deftronic 31-10-2008, 18:58 No tak. Zgadza się :).
Pozdrawiam.
a tak naprawde niegdy nie bylo w prdukcji takiego samochodu
Deftronic 31-10-2008, 19:24 Zgadza się.
Dopiero po remake'u pojawiło się ospojlerowanie nawiązujące do Eleonore z filmu i to zarówno dla starych Mustangów jak i nowych.
Dzisiejsze nasze spotkanie ..
Super się prezentują i te kolory :fcp1
ALUSTAR, jak możesz podeślij mi fotkę nr 3 na maila w większym rozmiarze
pinki2@WYTNIJTOpoczta.onet.pl
Kamisek2 10-12-2008, 22:50 ALUSTAR, Świetne kolory! Jak odwrócone hehe :)
A ja widziałem w Warszawie ostatnio Czerwonego Mustanga w Białe Pasy, miał dużo związane z TEXASEM hehe :)
Piccolo_Jr 30-12-2008, 23:36 Kurka jak bracia na tym zdjęciu wyglądają :fcp3 :fcp14
Może głupie pytanie, ale czy mundurowi nie czepiają się braku tablic z przodu?
jeżeli aut jest rejestrowane poza granicami kraju to cholewa wie, ale ja za brak tablic z przodu miałem trochę problemów :/
Piro ma/miał tablice z przodu
leejones 07-01-2009, 11:22 Najpierw odrobina topografii St.Wola nie jest w świętokrzyskim :fcp3
ALUSTAR piękne to cacko!! zasłużone Gratulacje!!
PIRO zazdrocha na maxa!!
Natchnęliście mnie Panowie... ale jeszcze chwilę potrzebuję żeby na takie coś zasłużyć :fcp2
Auto ładne:) choć dla mnie osobiście istnieje tylko jedno GT500... a jest nim model pierwotny jak z filmu 60 sekund - Eleonore:)
eleonore to byla tylko nazwa wymyslona przez glownego bohatera filmu, kolejny maniak nie majacy pojecia o GT500
No nie do końca :).
W oryginalnym filmie z początku lat 70-tych, samochód Halickiego (polecam poszukać na sieci kto to był) - Ford Mustang Mach1 nazywał się Eleonore. W dodatkach na DVD można zobaczyć ten samochód, oraz posłuchać między innymi o nim, wypowiedzi wdowy po Halickim (w tle za nią stoi to samo auto - mocno pokiereszowane, ale na chodzie - które brało udział w kręceniu słynnej sceny pościgu za Halickim i to jest właśnie oryginalna Eleonore).
Polecam gorąco oryginalny film z fantastycznymi scenami kaskaderskimi i bardzo długą sekwencją pościgu. Współczesny remake filmu to już jest bardziej "fantastyka" oraz dla fanów Need For Speed... :fcp2
On się w ogóle nawet w filmie tak nie nazywał ;-)
Jego poprawna nazwa jest w obu filmach na tablicy - w starym filmie zamazuje napis na tablicy w 46 minucie ;-)))
W nowym widać jak tłuką fioletową żarówkę i jak policjant świeci znowu po ścianach ...
A jaka to sobie każdy może sprawdzić oglądając film...
Co do GT500. No cóż może zdziwi was ten widok - ale oto i kolejna GT 500 w Polsce - a, że fakt to proszę spojrzeć choćby na Tico, Lanosa, 2 Nubiry czy Octavie w tle ;-) No i Escorcik Mk1 z tej samej "firmy"
No, ale taka jakaś inna ta GT500 niż te nowe :fcp12 hihihi
Deftronic 06-02-2009, 17:18 Piękny klasyk, tylko wiesz... ja swoim śmigam po Europie i służy mi na codzień, a do tego klasycznego GT500 pewnie się wzdycha i większość czasu spędza w garażu ;). Po za tym nie stawiałbym ich jednak razem obok siebie na drodze podczas szybkiej jazdy (na korzyść nowego). Inne czasy... Postawić je można razem do zdjęcia. :fcp2
btw:
Fajnie, że jest w kraju taka maszyna.
tylko wiesz... ja swoim śmigam po Europie i służy mi na codzień, a do tego klasycznego
a co to ma dorzeczy ?
Deftronic 06-02-2009, 22:38 Ano to ma do rzeczy, co napisałem :). Piękny klasyk, legenda, GT500 który rzeczywiście jest "inny" i... właśnie. Słowo jest - jest adekawatne do tego co mam na myśli. Nikt raczej nie jeździ tym rzadkim, zabytkowym już autem (wartym jakby nie było jakieś 200 tyś. $ zakładając, że jest w dobrym stanie) na codzień.
"No, ale taka jakaś inna ta GT500 niż te nowe hihihi" - NIŻ TE NOWE, HIHIHI zabrzmiało jak gorsze :). Dla jednego gorsze, dla innego lepsze. To miałem na myśli.
Iza i Miki 16-02-2009, 19:39 Nie wiem o jaki model mustanga Ci chodzi, ale jeden w Łodzi, tylko to staruszek już bo z 1967 roku.
pozdrawiam
Iza
www.klamot.pl (http://www.klamot.pl)
|
|